abonnement Unibet Coolblue
pi_169742428
Hoi,

Ben binnenkort een paar dagen voor m'n werk in Spanje, catalonie... Ik dacht als ik nou 's een dagje later naar huis ga, en een dagje toerist speel. Barcelona ben ik al vaak geweest. Als ik nou 's een keer vlieg op Reus en dan een dagje Tarragona doe. Kent iemand die stad? leuk?
Dit is een Signature....
pi_169742445
Fuck.. typo in topic title ...
Dit is een Signature....
pi_169742721
Tatta's be like....dagje in Tattagona.
5 Ferrari's op videoband!
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 14:44:24 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_169745297
TT aangepast. :P
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 24 maart 2017 @ 16:08:29 #5
414785 sirdanilot
pi_169746608
geen idee, ik zou zeggen doe het en post een report
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_169758184
Doe dan een dagje Girona of een huurauto, je hebt hele vette vulkaankraters waar je in kunt wandelen of een mooie autoroute direct langs de kust.
pi_170942052
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 23:36 schreef MCH het volgende:
Doe dan een dagje Girona of een huurauto, je hebt hele vette vulkaankraters waar je in kunt wandelen of een mooie autoroute direct langs de kust.
Girona ben ik ooit al 's geweest. Die kraters doe ik dan de volgende keer. Ben net terug van een dagje vakantie vieren in Tarragona. Leuk voor een dagje als interesse hebt in de oude Romeinen. Ze hebben d'r een een romeins amfitheater.

Leuke ouwe binnenstad met hoop restaurantjes, ouwe stadsmuur, dikke cathedraal etc..


Oftewel leuk voor een dagje!
Dit is een Signature....
pi_170992041
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 18:09 schreef virl3 het volgende:

[..]

Girona ben ik ooit al 's geweest. Die kraters doe ik dan de volgende keer. Ben net terug van een dagje vakantie vieren in Tarragona. Leuk voor een dagje als interesse hebt in de oude Romeinen. Ze hebben d'r een een romeins amfitheater.
[ afbeelding ]
Leuke ouwe binnenstad met hoop restaurantjes, ouwe stadsmuur, dikke cathedraal etc..
[ afbeelding ]

Oftewel leuk voor een dagje!
Leuk dat je nog even terugkwam voor een update ^O^
pi_171022474
Leuke plaatjes, ik vond Taragonna ook best leuk voor een dagje. Was er vorig jaar in September op Catalaanse dag van de vrijheid (ofzoiets). De binnenstad was één groot festival :)
Voor wat foto's, kijk hier
pi_171193009
Ben er ook geweest. Mooie stad waar nog veel Romeins bouwwerk staat. Erg sfeervol. Als dagtrip erg aan te raden :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')