abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169740822
Wat denken jullie hiervan?
Male bonding wordt door sommigen gezien als verkapte homoseksualiteit.
Volgens anderen is het een manier voor mannen / jongens om herkenning / bevestiging te vinden bij andere mannen, via sex. We kennen allemaal de verhalen van puber jongens die samen masturberen en later 'gewoon' met een vrouw trouwen oid.
Ik ben zelf bi en male bonding is voor mij eenvoudig gay-sex, punt. (met alle lusten en weinig lasten :-) Stigma's als homo/hetero zijn wat uit de tijd naar mijn bescheiden mening. Een vriendin zegt dat alle mensen zowel homo + hetero zijn en degenen die zeggen dat ze het niet zijn zijn bang voor dit deel in zichzelf (maar dat is weer een ander onderwerp).

Dus mijn vraag is, vinden jullie sex met mannen, of gezamenlijke solo sex (masturberen) altijd gay, of kan je rustig met een andere man in een kamer rukken zonder gay te zijn.
pi_169741066
Het is een delicate kwestie.

- Als je alleen sex met mannen hebt ben je waarschijnlijk gay.
- Als je ook sex met vrouwen hebt ben je waarschijnlijk niet gay.

Ik hoop dat dit schema wat duidelijkheid verschaft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169741074
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:38 schreef Ludachrist het volgende:
Het is een delicate kwestie.

- Als je alleen sex met mannen hebt ben je waarschijnlijk gay.
- Als je ook sex met vrouwen hebt ben je waarschijnlijk niet gay.

Ik hoop dat dit schema wat duidelijkheid verschaft.
Erg arbitrair dit.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 24 maart 2017 @ 10:59:40 #4
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_169741445
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:38 schreef Ludachrist het volgende:
Het is een delicate kwestie.

- Als je alleen sex met mannen hebt ben je waarschijnlijk gay.
- Als je ook sex met vrouwen hebt ben je waarschijnlijk niet gay.

Ik hoop dat dit schema wat duidelijkheid verschaft.
Het gaat ook volgensmij nog om het willen hebben van seks met :) Want je kan ook hetero of gay zijn zonder dat je seks hebt ;)
pi_169741837
Ts is uitgewoond door een homo omdat hij zo nodig aan male bonding wou doen.

Maar niet even eerst de goede definitie daarvan opgezocht heeft.
pi_169741951
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:18 schreef machtpen het volgende:
Ts is uitgewoond door een homo omdat hij zo nodig aan male bonding wou doen.

Maar niet even eerst de goede definitie daarvan opgezocht heeft.
Heel respectvol van je
pi_169742034
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:26 schreef ray-xxx het volgende:

Dus mijn vraag is, vinden jullie sex met mannen, of gezamenlijke solo sex (masturberen) altijd gay, of kan je rustig met een andere man in een kamer rukken zonder gay te zijn.
Male bonding kan zeker wel hetero zijn met lichamelijk contact, maar samen rukken en moeten wegduiken (of niet, wat je maar leuk vind) voor verdwaalde klodders rondvliegend zaad? Kinda gay, dude.
pi_169742043
Niemand die het toe wil geven?
pi_169742918
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:26 schreef ray-xxx het volgende:
Een vriendin zegt dat alle mensen zowel homo + hetero zijn en degenen die zeggen dat ze het niet zijn zijn bang voor dit deel in zichzelf (maar dat is weer een ander onderwerp).

Mooi altijd die manier van redeneren :') 'ik ben zo, dus iedereen is zo!!!! En eenieder die zegt van niet liegt gewoon!!!!!!1'
:')
Ik krijg braakneigingen van alleen al het denken aan een kut. :r Denk niet dat ik dan bi ben. Maar blijkbaar lieg ik gewoon tegen mezelf dan ^O^
pi_169743149
quote:
Een vriendin zegt dat alle mensen zowel homo + hetero zijn en degenen die zeggen dat ze het niet zijn zijn bang voor dit deel in zichzelf
Een vriendin is achterlijk.
Conscience do cost.
pi_169743267
Die vriendin kan zoveel zeggen als ze wil, ik ben toch echt 100% hetero :')

Wat je vraag betreft:
Mannen die seks met andere mannen hebben zijn (in mijn optiek) gewoon gay of bi.
En met een andere man in een kamer los van elkaar lopen rukken... tja, daar laat ik de mannen hier maar gewoon antwoord op geven, ik heb geen verstand/weet van hoe dat soort dingen onder sommige mannen werken :')
Tails tell tales
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:41:07 #13
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_169743306
Seks is maar een onderdeel. Ik ben homo. Waarom? Nou, omdat ik ook daadwerkelijk gevoelens heb voor andere mannen. Gevoelens die ik niet krijg bij vrouwen. Seks hebben met mannen is vaak wel een hint dat je een zwak hebt voor mannen, maar het is dus niet het belangrijkste aspect. Zoveel jongens die inderdaad samen rukken, of zelfs verder gaan, maar er niet aan moeten denken om echt te zoenen, of om gevoelens voor elkaar te krijgen. Die eindigen vaak gewoon getrouwd met een vrouw. Dan zijn ze misschien een beetje bi als ze nog steeds seks willen met jongens, maar verder? Sowieso anti-labels hier.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_169743387
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Seks is maar een onderdeel. Ik ben homo. Waarom? Nou, omdat ik ook daadwerkelijk gevoelens heb voor andere mannen. Gevoelens die ik niet krijg bij vrouwen. Seks hebben met mannen is vaak wel een hint dat je een zwak hebt voor mannen, maar het is dus niet het belangrijkste aspect. Zoveel jongens die inderdaad samen rukken, of zelfs verder gaan, maar er niet aan moeten denken om echt te zoenen, of om gevoelens voor elkaar te krijgen. Die eindigen vaak gewoon getrouwd met een vrouw. Dan zijn ze misschien een beetje bi als ze nog steeds seks willen met jongens, maar verder? Sowieso anti-labels hier.
Ik ben het in zóverre met je eens (vanuit een vrouw gezien dan) dat ik mezelf nog vóóral als hetero zie, omdat ik mijzelf echt nooit en te nimmer vérliefd op een vrouw zie worden. Dan zou séks met een vrouw nog eerder plaats kunnen vinden denk ik (al heb ik daaraan ook nog nooit behoefte gehad).
Tails tell tales
pi_169743496
Elke man vind het lekker om een andere penis te likken of mee te spelen.
5 Ferrari's op videoband!
pi_169743504
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Elke man vind het lekker om een andere penis te likken of mee te spelen.
Zeg het ze! :')
Tails tell tales
pi_169743530
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:54 schreef Forbry het volgende:

[..]

Zeg het ze! :')
Niet voor de rest van je leven maar voor een keertje of paar keer om te ervaren.
5 Ferrari's op videoband!
pi_169744461
Wat maakt het naampje dat je er aan geeft uit?
pi_169746014
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Elke man vind het lekker om een andere penis te likken of mee te spelen.
Spreek voor jezelf.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 23:57:10 #20
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169781835
Sex met een andere "jongen"? tot het 14-de levensjaar wil ik het nog wel door de vingers zien. Heb je die interesses na je 14-de nog dan ben je volgens mij toch een beetje bi of gay.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_169785192
Samen rukken is gay. Als ik ruk denk ik aan seks met een lekkere vrouw. Dan wil ik niet tegen de kop en de tampeloerus van een andere man aankijken.

En je vriendin kletst uit haar punani. Sowieso kun je niet hetero en homo zijn, dan ben je namelijk bi.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_169785247
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 08:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Samen rukken is gay. Als ik ruk denk ik aan seks met een lekkere vrouw. Dan wil ik niet tegen de kop en de tampeloerus van een andere man aankijken.

En je vriendin kletst uit haar punani. Sowieso kun je niet hetero en homo zijn, dan ben je namelijk bi.
Noemen ze dat niet panseksueel ofzo?
pi_169785309
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 08:35 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Noemen ze dat niet panseksueel ofzo?
Géén idee. Ze bedenken iedere week wat nieuws terwijl er toch echt maar 3 opties zijn:

- hetero
- homo
- bi

Ik doe ook niet mee aan al die onzinnaampjes.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_169785350
Homoseksualiteit is een geaardheid, waar je niet per se toe behoort, als je homoseksuele handelingen verricht. Er kunnen andere factoren namelijk meespelen die je hiertoe aanzetten. Nieuwsgierigheid is er eentje, een afwezigheid van het andere geslacht is er één. Ook kunnen machtsverhoudingen een rol spelen (bij verkrachting) en zo zijn er vast nog meer te bedenken.

Overigens denk ik dat er wel degelijk veel homo/biseksuele mannen zijn die seks hebben met vrienden en dit male bonding noemen, omdat ze niet voor hun geaardheid uit durven te komen. Als je namelijk niet gevangen zit, gewoon in de gelegenheid bent om vrouwen te ontmoeten, het een keer hebt uitgeprobeerd en het toch graag wil blijven doen, wordt het minder waarschijnlijk dat je de handelingen om een andere reden verricht dan dat je gewoon op hetzelfde geslacht valt.

Overigens zijn mensen als die vriendin van jou van hetzelfde slag als mensen die zeggen dat niemand eigenlijk homo is. Dat je zelf bepaalde gevoelens hebt en het daardoor lastig vindt voor te stellen dat anderen die niet hebben, betekent niet dat die anderen liegen/zichzelf voor de gek houden. Dat jouw vooroordeel beter valt in een progressief gezelschap maakt het nog steeds niet oké. Je ontkent mensen hun zijn, omdat het voor jezelf te lastig is om toe te geven dat je niet de maatstaf voor de mensheid bent.
pi_169785380
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 08:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Géén idee. Ze bedenken iedere week wat nieuws terwijl er toch echt maar 3 opties zijn:

- hetero
- homo
- bi

Ik doe ook niet mee aan al die onzinnaampjes.
Ik veronderstel dat panseksueel het nieuwe bi is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')