abonnement Unibet Coolblue
pi_169739389
Als er al duizenden tot miljoenen jaren bergen bestaan, moeten zij toch al lang afgebrokkeld zijn? Nederland komt ook voor mij het meest normaal over.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 08:46:19 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169739417
Door krachten diep in de aardkorst komen komen bepaalde bergen sneller omhoog dan dat ze eroderen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_169739494
Nederland is een rivierdelta. Dus ja bergen brokkelen af, en die brokjes worden door de rivieren hier gedeponeerd.
Dit is een Signature....
pi_169739510
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:46 schreef Megumi het volgende:
Door krachten diep in de aardkorst komen komen bepaalde bergen sneller omhoog dan dat ze eroderen.
Ik geloof niet dat duistere krachten zoals Aardmannen bestaan. Zie jij trouwens bergen bewegen? Ik niet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 08:57:27 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169739557
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat duistere krachten zoals Aardmannen bestaan. Zie jij trouwens bergen bewegen? Ik niet.
Ik ook niet maar woon ook niet in buurt van een berg. :') In Nepal bijvoorbeeld hebben mensen bijvoorbeeld vrij recent wel bergen zien bewegen. En geologische veranderingen gaan vaak dermate langzaam dat dit in een mensenleven niet te merken is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_169739624
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:57 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik ook niet maar woon ook niet in buurt van een berg. :') In Nepal bijvoorbeeld hebben mensen bijvoorbeeld vrij recent wel bergen zien bewegen. En geologische veranderingen gaan vaak dermate langzaam dat dit in een mensenleven niet te merken is.
De enige bewegingen van bergen in Nepal zijn ineenstortingen en modderstromen waardoor alles platter wordt. Ik zie geen bergen rijzen alsof het boerenkool is.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 09:06:05 #7
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_169739645
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat duistere krachten zoals Aardmannen bestaan. Zie jij trouwens bergen bewegen? Ik niet.
Je ziet het niet bewegen maar de top van de Everest bijvoorbeeld bestaat uit zeebodem. Denk daar maar over na. ;).
And so is the past
pi_169739646
Bergen krijg je als twee tektonische platen tegen elkaar wrijven.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 09:07:10 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169739651
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De enige bewegingen van bergen in Nepal zijn ineenstortingen en modderstromen waardoor alles platter wordt. Ik zie geen bergen rijzen alsof het boerenkool is.
Nee dat klopt omdat dit een proces is wat miljoenen jaren duurt. En vaak gaat het dan om hooguit een paar centimeter per jaar. Daarom zie je het dus ook niet. Planten groeien met wat kleine uitzonderingen veel sneller.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 09:07:38 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169739658
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:06 schreef Atak het volgende:
Bergen krijg je als twee tektonische platen tegen elkaar wrijven.
Klopt maar duidelijk is dat de TS dat nog niet weet? Het is dan trouwens niet wrijven maar botsen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 09:09:22 #11
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_169739675
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:07 schreef Megumi het volgende:

[..]

Klopt maar duidelijk is dat de TS dat nog niet weet? Het is dan trouwens niet wrijven maar botsen.
TS is niet uit een ei gekropen dus is óf aan het trollen óf probeert een punt te maken dat iedereen ontgaat.
And so is the past
pi_169739720
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

TS is niet uit een ei gekropen dus is óf aan het trollen óf probeert een punt te maken dat iedereen ontgaat.
Alleen de TT al; bergen zijn kunstmatig.

;)
  vrijdag 24 maart 2017 @ 09:14:17 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169739740
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Alleen de TT al; bergen zijn kunstmatig.

;)
Er was wel een plan dacht ik om in Nederland inderdaad een kunstmatige berg te gaan bouwen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_169741202
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

TS is niet uit een ei gekropen dus is óf aan het trollen óf probeert een punt te maken dat iedereen ontgaat.
Gezien de topics uit het verleden alsmede commentaar in andere threads van zijn hand is de eenduidige conclusie dat hij loopt te trollen.

Dat, of hij is helemaal van het padje af.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_169748032
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Je ziet het niet bewegen maar de top van de Everest bijvoorbeeld bestaat uit zeebodem. Denk daar maar over na. ;).
Eum goeie, op je verjaardag vertellen dat je koraal souveniertje uit scheveningen eigenlijk van Mount Everest is
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_169748586
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:06 schreef Atak het volgende:
Bergen krijg je als twee tektonische platen tegen elkaar wrijven.
Waarom zakt het dan niet naar beneden?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 29 maart 2017 @ 09:59:08 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169855942
ONZ. Verkeerde subforum.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')