abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 24 maart 2017 @ 07:55:11 #1
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169739022
:r

Wat een ondingen zijn dat. Gesubsidieerde horizonvervuiling.

http://www.gelderlander.n(...)einig-wind~a50ec141/

Een dorpje verderop hebben ze al ondervonden wat voor grandioos succes die klote dingen zijn. Ze zijn niet rendabel, alleen met subsidie kan het nog enigszins uit, ze verneuken de horizon en zijn alleen maar goed voor het feelgoed gevoel van groene hippies. Die overigens niet nagedacht hebben over het totale rendementsverlies en de CO2 afdruk die die krengen achter laten.

Maar Straatcommando, waarom zo boos? Nou ze willen er hier, midden in zo'n beetje het enige onaangetaste landschap wat we hier nog hebben, 4 neerzetten. Die zullen zo geplaatst worden dat zo'n beetje heel Arnhem ze kan zien staan, grote delen van Westervoort, Arnhem en misschien zelfs Velp er overlast van kunnen krijgen (in de zin van geluids, temperatuur en slagschaduw overlast) bij Lathum/Giesbeek staan er al een aantal, dat is een stuk verder weg van de bewoonde wereld. Waarom niet gewoon daar wat bijbouwen? Waarom zo recalcitrant MIDDEN in bewoond gebied?


Er zijn genoeg plekken waar je die dingen neer kan zetten zodat er minder overlast is, maar wat mij betreft stoppen we helemaal met die achterlijke hobby. Denk eens aan water, zon of andere alternatieven ipv gesubsidieerde oogtyfus. Dit is weer een prestigeproject van een stel fatcats en/of dieselrijdende stinkhippies.

Krijg vlektyfus

Kusjes.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169739048
Mensen komen niet met pijn en moeite uit bed om deze aids te lezen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 24 maart 2017 @ 07:58:41 #3
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169739056
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 07:57 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Mensen komen niet met pijn en moeite uit bed om deze aids te lezen.
Ik kom nooit met pijn en moeite uit bed, maar dat komt omdat je moeder goed is in masseren.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 07:59:15 #4
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_169739063
Arnhem zal er niet zo gauw nog lelijker op worden. Goede keus van de locatie dus
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 24 maart 2017 @ 08:00:26 #5
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169739075
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 07:59 schreef Plompzakker het volgende:
Arnhem zal er niet zo gauw nog lelijker op worden. Goede keus van de locatie dus
Arnhem is een lelijke stad, maar de omgeving niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169739081
in arnhem woont toch een roodharige turk die op npo op joden ging haten.
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 08:07:55 #7
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_169739139
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:00 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Arnhem is een lelijke stad, maar de omgeving niet.
Daar gaat dus verandering in komen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 08:10:11 #8
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169739151
Temperatuuroverlast? Dude...
Terechte klacht verder, zet die dingen in Lelystad daar kan een blind paard nog geen schade doen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 24 maart 2017 @ 08:15:27 #9
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169739185
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:10 schreef Lunatiek het volgende:
Temperatuuroverlast? Dude...
Terechte klacht verder, zet die dingen in Lelystad daar kan een blind paard nog geen schade doen.
Er zijn onderzoeken gedaan naar windvelden en temperatuurschommelingen bij windmolens. Best van belang voor bijvoorbeeld boeren. Die daar zitten.

Maar het grootste probleem is geluid en horizonvervuiling, natuurlijk.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169739241
Zonder die windmolens waren we al lang verzopen dus hou je bek maar.
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_169739258
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:22 schreef Yiha3 het volgende:
Zonder die windmolens waren we al lang verzopen dus hou je bek maar.
Dat waren andere windmolens.

Terechte klacht.
Uitvinder van de biersmiley.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 24 maart 2017 @ 08:25:25 #12
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169739265
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:22 schreef Yiha3 het volgende:
Zonder die windmolens waren we al lang verzopen dus hou je bek maar.
Jij poept zeker ook in de waterkoker? Wat een stuitende achterlijkheid weer zeg _O-


Maar wist je, als ze inderdaad oerhollandse ouderwetse modellen neer zouden zetten dat ik er dan misschien nog wel vrede mee zou kunnen hebben. Een beetje dan.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169739289
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Jij poept zeker ook in de waterkoker? Wat een stuitende achterlijkheid weer zeg _O-

Maar wist je, als ze inderdaad oerhollandse ouderwetse modellen neer zouden zetten dat ik er dan misschien nog wel vrede mee zou kunnen hebben. Een beetje dan.
zal je moeder eens laten koken
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_169739292
pasta ofzo
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_169739444
windTURBINES
...
pi_169739473
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:47 schreef sacha het volgende:
windTURBINES
luchtKASTELEN
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 24 maart 2017 @ 08:57:37 #17
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169739559
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:47 schreef sacha het volgende:
windTURBINES
Tering, tuberculose. Same shit.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169739573
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Tering, tuberculose. Same shit.
neen :(
...
pi_169739575
Ik wil meer windmolens. Al die huilers over horizonvervuiling zijn alleen uit op geld of hebben teveel tijd om te zeiken. Ga wat productief doen ipv de volgende generatie naaien.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 24 maart 2017 @ 08:59:58 #20
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169739579
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:59 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik wil meer windmolens. Al die huilers over horizonvervuiling zijn alleen uit op geld of hebben teveel tijd om te zeiken. Ga wat productief doen ipv de volgende generatie naaien.
Met windTURBINES naai je de volgende generatie juist piem. Onrendabel, duur, horizonvervuiling. Niks is goed aan die krengen.

Zat alternatieven ook.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169739588
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:59 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Met windTURBINES naai je de volgende generatie juist piem. Onrendabel, duur, horizonvervuiling. Niks is goed aan die krengen.

Zat alternatieven ook.
Zoals?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 24 maart 2017 @ 09:01:48 #22
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169739596
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Zoals?
Zon, water, aardwarmte om maar wat te noemen. Daarnaast valt er ook nog veel winst te behalen in het zuinig omgaan met de energie die we opwekken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 24 maart 2017 @ 09:04:13 #23
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_169739623
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:59 schreef Glazenmaker het volgende:
de volgende generatie naaien.
Dat is nu juist het punt. Dat doe je echt niet meer of minder door windmolens.
And so is the past
pi_169739648
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Zon, water, aardwarmte om maar wat te noemen. Daarnaast valt er ook nog veel winst te behalen in het zuinig omgaan met de energie die we opwekken.
Heb nog wel eens wat met aardwarmte gedaan en de eerste reflex is AARDBEVINGEN!? 's Nachts schijnt de zon niet. Nederland heeft maar weinig waterpotentieel en Noorwegen is al tot back-up verklaard door 6 landen.
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Dat is nu juist het punt. Dat doe je echt niet meer of minder door windmolens.
Echt wel. Windmolens zijn cool.
pi_169739680
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:06 schreef Glazenmaker het volgende:

Echt wel. Windmolens zijn cool.
was de klimaatopwarming maar cool
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 24 maart 2017 @ 09:09:41 #26
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169739683
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Heb nog wel eens wat met aardwarmte gedaan en de eerste reflex is AARDBEVINGEN!? 's Nachts schijnt de zon niet. Nederland heeft maar weinig waterpotentieel en Noorwegen is al tot back-up verklaard door 6 landen.

[..]

Echt wel. Windmolens zijn cool.
Aardbevingen? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Niet in die zin in elk geval.

De zon hoeft ook niet op een gegeven plek altijd te schijnen, hé. Dat is het mooie aan een grid, daarnaast stijgt de efficiëntie van panelen ook nog steeds.



Ik vraag me af hoe dat met windmolens zit. Die dingen zijn zo godsgruwelijk ineffectief dat je volgens mij de gehele noordzee vol moet flikkeren wil je Nederland van windenergie voorzien. Daarnaast hebben ze zelf ook nog invloed op het (lokale) klimaat ook. Ondingen zijn het.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169739741
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 07:55 schreef Straatcommando. het volgende:
:r

Wat een ondingen zijn dat. Gesubsidieerde horizonvervuiling.

http://www.gelderlander.n(...)einig-wind~a50ec141/

Een dorpje verderop hebben ze al ondervonden wat voor grandioos succes die klote dingen zijn. Ze zijn niet rendabel, alleen met subsidie kan het nog enigszins uit, ze verneuken de horizon en zijn alleen maar goed voor het feelgoed gevoel van groene hippies. Die overigens niet nagedacht hebben over het totale rendementsverlies en de CO2 afdruk die die krengen achter laten.

Maar Straatcommando, waarom zo boos? Nou ze willen er hier, midden in zo'n beetje het enige onaangetaste landschap wat we hier nog hebben, 4 neerzetten. Die zullen zo geplaatst worden dat zo'n beetje heel Arnhem ze kan zien staan, grote delen van Westervoort, Arnhem en misschien zelfs Velp er overlast van kunnen krijgen (in de zin van geluids, temperatuur en slagschaduw overlast) bij Lathum/Giesbeek staan er al een aantal, dat is een stuk verder weg van de bewoonde wereld. Waarom niet gewoon daar wat bijbouwen? Waarom zo recalcitrant MIDDEN in bewoond gebied?

[ afbeelding ]
Er zijn genoeg plekken waar je die dingen neer kan zetten zodat er minder overlast is, maar wat mij betreft stoppen we helemaal met die achterlijke hobby. Denk eens aan water, zon of andere alternatieven ipv gesubsidieerde oogtyfus. Dit is weer een prestigeproject van een stel fatcats en/of dieselrijdende stinkhippies.

Krijg vlektyfus

Kusjes.
Ik woon ook in Arnhem. Niet zeiken, pik. Wees blij dat er geïnvesteerd wordt. Zeuren is ook een vak...
pi_169739755
Trouwens. Ik woon buiten die buitenste kring. :9
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 24 maart 2017 @ 09:15:56 #29
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169739761
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:14 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik woon ook in Arnhem. Niet zeiken, pik. Wees blij dat er geïnvesteerd wordt. Zeuren is ook een vak...
OP quoten :')

Investeer dat dan in iets wat daadwerkelijk van belang is. Hell, het oplossen van het fileprobleem in Arnhem

http://www.ad.nl/arnhem/a(...)e-top-tien~ae55726b/

Dat alleen al is denk ik beter voor het milieu dan een stel prestige palen.


quote:
Arnhem heeft zelfs de drukste avondspits van Nederland.
:')!!!! lekker onnodig diesel en benzine opstoken, maar hey wij zijn heel groen want we hebben 4 windturbines!
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169739808
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:15 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

OP quoten :')

Investeer dat dan in iets wat daadwerkelijk van belang is. Hell, het oplossen van het fileprobleem in Arnhem

http://www.ad.nl/arnhem/a(...)e-top-tien~ae55726b/

Dat alleen al is denk ik beter voor het milieu dan een stel prestige palen.

[..]

:')!!!! lekker onnodig diesel en benzine opstoken, maar hey wij zijn heel groen want we hebben 4 windturbines!
Dat is een heel ander onderwerp. Trouwens die windmolens konden ze ook in bijv Westervoort zetten. Genoeg plaats daar maar daar heb je geen wind. Nu worden ze in het centrum geplaatst. Mensen die in die buurt wonen zullen wel de pineut zijn maar dat moeten ze zelf weten. Ik woon niet in die buurt.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 24 maart 2017 @ 09:20:57 #31
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169739821
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:19 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat is een heel ander onderwerp. Trouwens die windmolens konden ze ook in bijv Westervoort zetten. Genoeg plaats daar maar daar heb je geen wind. Mensen die in die buurt wonen zullen wel de pineut zijn maar dat moeten ze zelf weten. Ik woon niet in die buurt.
Nee, dat is niet een heel ander onderwerp. Arnhem wil groener worden/zijn. Hoe wil je dat verdedigen als je de drukste avondspits van het land hebt, waar dus duizenden auto's uren lang onnodig brandstof staan te stoken?

Zoals ik in de OP al aangaf, staan er bij Lathum/giesbeek al een paar. Blijkbaar waait het daar wel ; zet ze lekker daar neer dan. Heb je ook nog eens minder mensen die de pisang zijn en de locatievoorzieningen liggen er al.

Nee we pakken het enige lege plekje in deze omgeving die midden tussen een stel dorpen en een grote stad ligt :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169739840
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:20 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nee, dat is niet een heel ander onderwerp. Arnhem wil groener worden/zijn. Hoe wil je dat verdedigen als je de drukste avondspits van het land hebt, waar dus duizenden auto's uren lang onnodig brandstof staan te stoken?

Zoals ik in de OP al aangaf, staan er bij Lathum/giesbeek al een paar. Blijkbaar waait het daar wel ; zet ze lekker daar neer dan. Heb je ook nog eens minder mensen die de pisang zijn en de locatievoorzieningen liggen er al.

Nee we pakken het enige lege plekje in deze omgeving die midden tussen een stel dorpen en een grote stad ligt :')
Enige manier op de files op te lossen is om meer wegen aan te leggen maar dat willen die tofu-vreters ook niet.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 24 maart 2017 @ 09:24:19 #33
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169739854
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:23 schreef Atak het volgende:

[..]

Enige manier op de files op te lossen is om meer wegen aan te leggen maar dat willen die tofu-vreters ook niet.
Dat bedoel ik, je snijdt hier de kern van de zaak aan. Dat is boeh en bah, maar het gutmensch gevoel moet toch voldaan worden, dus flikkeren we er windturbines neer. Kunnen ze toch zeggen dat ze groen bezig zijn terwijl de luchtkwaliteit zo'n beetje onder nul ligt.

Constructieve oplossingen? Nee man, lekker voor de buhne een lapmiddel. Kijk ons eens groen zijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169739872
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, je snijdt hier de kern van de zaak aan. Dat is boeh en bah, maar het gutmensch gevoel moet toch voldaan worden, dus flikkeren we er windturbines neer. Kunnen ze toch zeggen dat ze groen bezig zijn terwijl de luchtkwaliteit zo'n beetje onder nul ligt.

Constructieve oplossingen? Nee man, lekker voor de buhne een lapmiddel. Kijk ons eens groen zijn.
Ze zetten hem ook precies op een plek waar iedereen langskomt. Het is wel een beetje showen idd. Maar als er veel mensen laat van krijgen in die buurt dan kan het ook averechts werken.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 24 maart 2017 @ 09:28:10 #35
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169739886
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:27 schreef Atak het volgende:

[..]

Ze zetten hem ook precies op een plek waar iedereen langskomt. Het is wel een beetje showen idd. Maar als er veel mensen laat van krijgen in die buurt dan kan het ook averechts werken.
Ik denk dat, mochten ze er al komen, het heel lang gaat duren met alle procedures en bezwaren die er komen gaan. Dat is de prijs voor zoiets infantiels natuurlijk.

Ik ben zeker voor groene stroom, maar niet op deze manier.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169739974
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik denk dat, mochten ze er al komen, het heel lang gaat duren met alle procedures en bezwaren die er komen gaan. Dat is de prijs voor zoiets infantiels natuurlijk.

Ik ben zeker voor groene stroom, maar niet op deze manier.
In een woonwijk is gewoon super dom. Zet hem gewoon naast een snelweg op een industrieterrein. Het is trouwens daar waar ze hem willen zetten ook een industrieterrein.
pi_169743981
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 07:55 schreef Straatcommando. het volgende:
:r

Wat een ondingen zijn dat. Gesubsidieerde horizonvervuiling.

http://www.gelderlander.n(...)einig-wind~a50ec141/

Een dorpje verderop hebben ze al ondervonden wat voor grandioos succes die klote dingen zijn. Ze zijn niet rendabel, alleen met subsidie kan het nog enigszins uit, ze verneuken de horizon en zijn alleen maar goed voor het feelgoed gevoel van groene hippies. Die overigens niet nagedacht hebben over het totale rendementsverlies en de CO2 afdruk die die krengen achter laten.

Maar Straatcommando, waarom zo boos? Nou ze willen er hier, midden in zo'n beetje het enige onaangetaste landschap wat we hier nog hebben, 4 neerzetten. Die zullen zo geplaatst worden dat zo'n beetje heel Arnhem ze kan zien staan, grote delen van Westervoort, Arnhem en misschien zelfs Velp er overlast van kunnen krijgen (in de zin van geluids, temperatuur en slagschaduw overlast) bij Lathum/Giesbeek staan er al een aantal, dat is een stuk verder weg van de bewoonde wereld. Waarom niet gewoon daar wat bijbouwen? Waarom zo recalcitrant MIDDEN in bewoond gebied?

[ afbeelding ]
Er zijn genoeg plekken waar je die dingen neer kan zetten zodat er minder overlast is, maar wat mij betreft stoppen we helemaal met die achterlijke hobby. Denk eens aan water, zon of andere alternatieven ipv gesubsidieerde oogtyfus. Dit is weer een prestigeproject van een stel fatcats en/of dieselrijdende stinkhippies.

Krijg vlektyfus

Kusjes.
Nee, dan lekker aan het olie-infuus blijven hangen en de Arabieren blijven sponsoren.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_169744049
Daarom fossiele brandstoffen O+
  vrijdag 24 maart 2017 @ 13:35:40 #39
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169744164
Boeiend das toch maar langs de Pleyroute.

Daar kom ik toch nooit.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 24 maart 2017 @ 13:38:30 #40
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169744197
Maar goed, windmolens in Gelderland zijn wel een beetje dom aangezien het hier een gemiddeld een stuk minder waait dan in de kustprovincies.

Maar de regering heeft beslist dat er per provincie een x-aantal turbines geplaatst moeten zijn voor 2020.

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 24 maart 2017 @ 13:42:57 #41
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169744249
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:20 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nee, dat is niet een heel ander onderwerp. Arnhem wil groener worden/zijn. Hoe wil je dat verdedigen als je de drukste avondspits van het land hebt, waar dus duizenden auto's uren lang onnodig brandstof staan te stoken?

Zoals ik in de OP al aangaf, staan er bij Lathum/giesbeek al een paar. Blijkbaar waait het daar wel ; zet ze lekker daar neer dan. Heb je ook nog eens minder mensen die de pisang zijn en de locatievoorzieningen liggen er al.

Nee we pakken het enige lege plekje in deze omgeving die midden tussen een stel dorpen en een grote stad ligt :')
Bij Angerlo gaan er nog 4 komen. De boer van wie het land is waar die dingen geplaatst worden wordt ruimschoots gecompenseerd. Doe mij ook maar zo'n stukkie land, dan hoef ik de komende 20 jaar niet te werken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  † In Memoriam † vrijdag 24 maart 2017 @ 18:17:54 #42
88815 The_Emotion
98.3
pi_169748746
Terechte klacht, lelijke ondingen.
Zogenaamd schoon en groen, terwijl de productie ervan wel vervuilend is :')
Nee, geef mij de molentjes van de Zaanse Schans maar, veel leuker om naar te kijken en daar zit nog karakter in.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_169749317
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:38 schreef fathank het volgende:
Maar goed, windmolens in Gelderland zijn wel een beetje dom aangezien het hier een gemiddeld een stuk minder waait dan in de kustprovincies.

Maar de regering heeft beslist dat er per provincie een x-aantal turbines geplaatst moeten zijn voor 2020.

[ afbeelding ]
Ze moesten gewoon alles in het noorden plaatsen. Die Groningers zijn toch de pineut met de aardbevingen. Die windmolens kan er wel bij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')