Is wel op Ziggo.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:14 schreef Kickstart het volgende:
[..]
inderdaad lol
Tis Jean-Éric Vergne
[..]
Ik reageerde op de vraag van Meike26
laat maar, net wakker, er achter komen dat er toch geen training op Ziggo Sport te zien is ook al staat het wel in de gids,
mwoa denk dat het wel duidelijk is dat Mercedes en Ferrari toch de snelsten zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:33 schreef VacaLoca het volgende:
Uurtje vroeger opgestaan om nog deel fp2 mee te pakken maar was niet veelzeggend. Morgen zien we de echte pace
het zegt zoveel dat er niet zo veel veranderd is tov vorig jaar qua verhoudingenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:33 schreef VacaLoca het volgende:
Uurtje vroeger opgestaan om nog deel fp2 mee te pakken maar was niet veelzeggend. Morgen zien we de echte pace
op de betaalzender welquote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:41 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek dan, ik zag alleen maar voetbal
Was ook niet op het open kanaal, alleen het betaalde kanaal van Ziggo. Morgen is de kwalificatie wel op het open kanaal.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:41 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek dan, ik zag alleen maar voetbal
en dat Ferrari, zoals Red Bull zelf deze week al zei, op dit moment Red Bull weer voorbij is.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zegt zoveel dat er niet zo veel veranderd is tov vorig jaar qua verhoudingen
Nou, hij heeft eerst een half uur binnen gestaan met weet ik veel wat. Misschien was dat gewoon gepland.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:00 schreef Swetsenegger het volgende:
FP1 zag er nog wel aardig uit voor de bulls, FP2 minder. Verstappen maar 8 rondjes. Kwam dat door dat uitstapje naast de baan?
Met de aantekening dat Max zijn beste tijd op supersoft reed. Degene boven hem op ultrasoft. Verschillen vallen me mee. Ik vreesde een groter gat.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:41 schreef lord_bono het volgende:
Nu toch wel een groot verschil met de Mercs
[ afbeelding ]
De persoonlijk snelste sectortijden zijn niet van de persoonlijk snelste ronde? Maar de snelste sectortijden over alle ronden totaal? Want als je bijvoorbeeld de sectortijden van Max optelt, kom je op een andere rondetijd uit.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:41 schreef lord_bono het volgende:
Nu toch wel een groot verschil met de Mercs
[ afbeelding ]
Mijn gevoel zegt dat de verschillen tussen RB en Merc "auto-technisch" alleen maar groter zijn geworden ten opzichte van vorige seizoen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:10 schreef MakkieR het volgende:
Dit gaat een moeilijk seizoen worden voor RBR, verschil tussen RBR en Mercedes lijkt toch wel weer erg groot. Verder wel zwaar irritant de nieuwe grafiek links onder in beeld. Ik hoop wel dat ze de stand in beeld gaan zetten tijdens de race en kwalificatie. Ik vond het nu wel zeer onoverzichtelijk wat er op dat moment gaande was.
voordeel is wel dat motoren nog doorontwikkeld kunnen worden.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jammer, maar niet al te verrassend dat alle hoop dat Mercedes met de nieuwe regels opeens bijgehaald zou worden, vals blijkt te zijn.
Die hele "sandbag" theorie sloeg idd nergens op. Je strooit als team alleen zand in je eigen ogen als je je auto test zonder dat alle updates erop zitten. F1 teams mogen zo weinig testen, ze gooien echt niet twee weken weg met "sandbaggen" door met een B-spec rond te rijden. RBR komt gewoon tekort.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:48 schreef tja77 het volgende:
Kom nou toch op, dit zag je toch wel aankomen?
Al die mensen die riepen dat RBR aan het sandbaggen was, dat was toch gewoon tegen beter weten in.
RBR staat wel vaker aan het begin van het seizoen vrij ruim achter t.o.v. de top, maar dat gat wordt in de loop van het seizoen doorgaans kleiner. Nu gewoon proberen de schade te beperken tot de motorupdate. Doorgaans is de snelheid en de tactiek van RBR dik in orde, en misschien kunnen ze een beetje aanklampen. Maar de eerste paar races wordt een podium gewoon ontzettend lastig, zeker met de betrouwbaarheid van Ferrari en Mercedes.
Je hoeft niet rondjes constant op 100% te rijden hoor om je auto te testen, bochtje hier, bochtje daar, bij het uitkomen 100% etc, dan krijg je vanzelf een idee wat hij zou doen tijdens kwalificatie.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Die hele "sandbag" theorie sloeg idd nergens op. Je strooit als team alleen zand in je eigen ogen als je je auto test zonder dat alle updates erop zitten. F1 teams mogen zo weinig testen, ze gooien echt niet twee weken weg met "sandbaggen" door met een B-spec rond te rijden. RBR komt gewoon tekort.
De enige hoop voor 2017 is dat Bottas niet van het niveau Rosberg blijkt te zijn, en je dus alleen afhankelijk bent van technische problemen bij Lil' Lewis om races te kunnen winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |