abonnement Unibet Coolblue
pi_169736677
Hoi, ik heb even jullie advies nodig.
Ik studeerde namelijk rechten aan de Erasmus Uni maar ik ben deze maand gestopt want ik vind er geen bal aan. Wilde namelijk al altijd Bouwkunde studeren maar mijn ouders hebben me nu pas toestemming gegeven. Op de middelbare school had ik een E&M profiel dus dit betekent dat ik wiskunde B en natuurkunde moet leren en in juni een toets moet afleggen. Hiervoor heb ik 2 maanden te tijd. Daarnaast doe ik helemaal niks dus ik heb alle tijd om te leren en heb een LOI cursus gekocht. Vinden jullie dit haalbaar? Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er tips?
Comment below!

Thanks! :) :) :)

- streskip
pi_169736793
quote:
5s.gif Op donderdag 23 maart 2017 23:56 schreef Yuejin2 het volgende:
Wilde namelijk al altijd Bouwkunde studeren maar mijn ouders hebben me nu pas toestemming gegeven.
Wat?
pi_169736826
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 00:00 schreef racerdkb het volgende:

[..]

Wat?
Om het te studeren, sorry!
pi_169736828
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 00:00 schreef racerdkb het volgende:

[..]

Wat?
ZIJN OUDERS HEBBEN HEM NU PAS TOESTEMMING GEGEVEN!!!!!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_169736864
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 00:01 schreef Yuejin2 het volgende:

[..]

Om het te studeren, sorry!
Waarom moeten je ouders daar toestemming voor geven? Zij hebben je tegen jouw wil op WO rechten gezet?

Tijd om te gaan werken aan financiële zelfstandigheid en het huis uit te gaan zou ik zeggen.
pi_169736928
Je hebt dus wiskunde A gevolgd en je laatste les natuurkunde was vier of vijf jaar geleden.

Lijkt wel té ambitieus om dan in twee maanden die vakken volledig op te pikken maar het ligt er ook aan hoe technisch je bent en je mate van inzicht. Waarom heb je voor E&M gekozen?

Was dit het advies omdat het niet zo goed liep met scheikunde, natuurkunde en wiskunde?
pi_169738980
Lijkt mij te ambitieus, maar verbaas ons :P