abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 23 maart 2017 @ 23:46:12 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_169736430
Amsterdam - Turkse kiezers in Amsterdam-Noord hebben donderdag tientallen folders over het komende referendum door hun brievenbussen gekregen en ze voelen zich erdoor geïntimideerd.



„Ik vind het heel intimiderend, want ik ben geen voorstander van Erdogan. Zijn ideeën bevallen me niet en ik wil geen dictatuur. Ze moeten die campagne maar in hun eigen land voeren en ons met rust laten”, zegt een vrouw tegen AT5. Een ander zegt dat het „erg riskant” is om campagne tegen Erdogan te voeren.

Een bewoonster zag een paar folders in haar brievenbus en een paar in de rand van de voordeur. „Ik denk dat ze alleen bij Turkse mensen zijn bezorgd en dat ze daarvoor gekeken hebben naar de naamplaatjes bij de brievenbussen.”

http://www.telegraaf.nl/b(...)Turken_A_dam___.html

Folteren of folderen, what's in a name ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169736541
In de fik ermee


Die folders
:P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_169736879
Over een aantal maanden kunnen ze een foldertje verwachten over het herinvoeren van de doodstraf in Turkije

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2017 00:04:05 ]
  vrijdag 24 maart 2017 @ 07:11:52 #4
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169738832
Wel mooi dat die bange aap van een erdogan zoveel moeite moet doen om maar hopelijk genoeg ja-stemmen te krijgen. Hoe meer energie en moeite ze in turken in den vreemde moeten steken hoe slechter zijn positie in turkije zelf moet zijn.
  Spellchecker vrijdag 24 maart 2017 @ 11:05:57 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_169742278
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 00:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Over een aantal maanden kunnen ze een foldertje verwachten over het herinvoeren van de doodstraf in Turkije
Dat is het punt nou juist. Het komende referendum zal alle andere referenda onnodig maken. Het maakt Erdogan officieel de wetgevende, de uitvoerende én rechterlijke macht.
pi_169742487
He????
Zijn er dan Turken die tegen Erdogan zijn???

:o
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:50:42 #8
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169742508
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 07:11 schreef ChrisCarter het volgende:
Wel mooi dat die bange aap van een erdogan zoveel moeite moet doen om maar hopelijk genoeg ja-stemmen te krijgen. Hoe meer energie en moeite ze in turken in den vreemde moeten steken hoe slechter zijn positie in turkije zelf moet zijn.
Ja, hij heeft het daar erg slecht. 45% van de stemgerechtigden in Turkije heeft in de vorige verkiezingen op Erdolf gestemd. Momenteel zegt 70% van de Turkse bevolking op hem te stemmen.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:54:30 #9
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_169742578
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:50 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ja, hij heeft het daar erg slecht. 45% van de stemgerechtigden in Turkije heeft in de vorige verkiezingen op Erdolf gestemd. Momenteel zegt 70% van de Turkse bevolking op hem te stemmen.
Ja dat zeggen ze ook alleen maar om niet voor een gulen uitgemaakt te worden of hun baan te behouden. Anti Erdogan staat gelijk aan terrorist.
There is only one religion
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:56:17 #10
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169742602
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:54 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ja dat zeggen ze ook alleen maar om niet voor een gulen uitgemaakt te worden of hun baan te behouden. Anti Erdogan staat gelijk aan terrorist.
Normaal zou ik het wel met je eens zijn. Als de eerste cijfers enkel voor een minimale overwinning hadden gezorgd. Maar bijna de helft... Van die helft is 100% vóór seks met kinderen vanaf 8, vóór doodstraf voor ander gezinden. Vóor martelen van verdachten. Zonder nuances.
Dat aantal is alleen maar toegenomen.
pi_169742612
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:49 schreef Sigaartje het volgende:
He????
Zijn er dan Turken die tegen Erdogan zijn???

:o
Ja, en ze haten hem tot op het bot.
pi_169742623
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:57 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ja, en ze haten hem tot op het bot.
Oh, ik dacht dat ze allemaal zo gek op hem waren.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_169742657
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:50 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ja, hij heeft het daar erg slecht. 45% van de stemgerechtigden in Turkije heeft in de vorige verkiezingen op Erdolf gestemd. Momenteel zegt 70% van de Turkse bevolking op hem te stemmen.
In een land waar de media en peilingbureaus die onwenselijke geluiden laten horen worden gesloten of in het gevang worden gegooid, waar bij verkiezingen 400 stemmen voor de AKP kunnen zijn in een dorp van 200 inwoners, waar bij stemtellingen op meerdere plaatsen tegelijk de stroom kan uitvallen, zeggen percentages mij niet veel.

Je bent nogal naïef om te denken dat er een andere uitslag kan zijn dan 'JA'. Het volk heeft niets te willen, het volk heeft alleen te slikken.
pi_169742697
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:58 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat ze allemaal zo gek op hem waren.
Ik heb een paar Turkse kennissen.

Gisteren nog lang mee gepraat en ze haten hem.

Er zijn genoeg tegenstanders maar net als in Turkije zit er de angst wel bij ze in.

Intimidatie en de bekende lange arm, ze zijn realiteit voor hen in dit land.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:06:30 #15
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169742779
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

In een land waar de media en peilingbureaus die onwenselijke geluiden laten horen worden gesloten of in het gevang worden gegooid, waar bij verkiezingen 400 stemmen voor de AKP kunnen zijn in een dorp van 200 inwoners, waar bij stemtellingen op meerdere plaatsen tegelijk de stroom kan uitvallen, zeggen percentages mij niet veel.

Je bent nogal naïef om te denken dat er een andere uitslag kan zijn dan 'JA'. Het volk heeft niets te willen, het volk heeft alleen te slikken.
Dat hebben we gezien met de coupe :')
Die had makkelijk kunnen slagen als het volk zogenaamd anders had gewild.
pi_169742845
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:56 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Normaal zou ik het wel met je eens zijn. Als de eerste cijfers enkel voor een minimale overwinning hadden gezorgd. Maar bijna de helft... Van die helft is 100% vóór seks met kinderen vanaf 8, vóór doodstraf voor ander gezinden. Vóor martelen van verdachten. Zonder nuances.
Dat aantal is alleen maar toegenomen.
Niet helemaal waar. De meesten weten niet waar ze Ja op gaan zeggen, behalve een Ja voor Erdogan.

Stel je een land voor met inwoners die hun leider applaudisseren als:

- hij een grote bek heeft tegen Rusland
- hij excuses aanbiedt tegen Rusland, omdat hij een grote bek had
- hij Israel beschuldigt van het schenden met mensenrechten
- hij Israel als vriend benoemd
- hij Ergenekon als vijand bestempelt
- hij Ergenekon als vriend bestempelt
- hij zegt Gulen te missen en hem weer in Turkije wil hebben
- hij zegt Gulen op te willen hangen

Denk je dat de Erdoganisten er bij stil staan dat het om een complete systeemverandering gaat, van een zwakke democratische rechtsstaat naar een dictatuur en dat Erdogan niet het eeuwige leven heeft? Denk je dat ze er bij stil staan dat ze met een Ja de zelfde macht aan de persoon na Erdogan bieden? Denk je dat er bij stil staan dat dit zomaar iemand kan zijn die ze nu haten, maar waar ze dan wel mee opgescheept zitten?

Nee, want Erdogan is voor sommigen als een tweede profeet en voor sommigen zelfs iemand met alle eigenschappen van God. Geen enkele ratio zal bij die mensen doordringen.

Dat volk heeft een hard reset nodig, de tumor is te wijd verspreid onder het volk en wordt verder verspreid door hetzelfde volk.
pi_169742881
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. De meesten weten niet waar ze Ja op gaan zeggen, behalve een Ja voor Erdogan.

Stel je een land voor met inwoners die hun leider applaudisseren als:

- hij een grote bek heeft tegen Rusland
- hij excuses aanbiedt tegen Rusland, omdat hij een grote bek had
- hij Israel beschuldigt van het schenden met mensenrechten
- hij Israel als vriend benoemd
- hij Ergenekon als vijand bestempelt
- hij Ergenekon als vriend bestempelt
- hij zegt Gulen te missen en hem weer in Turkije wil hebben
- hij zegt Gulen op te willen hangen

Denk je dat de Erdoganisten er bij stil staan dat het om een complete systeemverandering gaat, van een zwakke democratische rechtsstaat naar een dictatuur en dat Erdogan niet het eeuwige leven heeft? Denk je dat ze er bij stil staan dat ze met een Ja de zelfde macht aan de persoon na Erdogan bieden? Denk je dat er bij stil staan dat dit zomaar iemand kan zijn die ze nu haten, maar waar ze dan wel mee opgescheept zitten?

Nee, want Erdogan is voor sommigen als een tweede profeet en voor sommigen zelfs iemand met alle eigenschappen van God. Geen enkele ratio zal bij die mensen doordringen.

Dat volk heeft een hard reset nodig, de tumor is te wijd verspreid onder het volk en wordt verder verspreid door hetzelfde volk.
Zeer goede post.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169742884
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:57 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ja, en ze haten hem tot op het bot.
Ja, mensen die zich voordoen als moslim, de Islam gebruiken voor hun politiek gewin, zelf helemaal niets in naam van de Islam hebben bereikt, behalve grotere afkeer tegen de Islam, zijn de ergste soort kanker die er bestaat.
pi_169742937
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ja, mensen die zich voordoen als moslim, de Islam gebruiken voor hun politiek gewin, zelf helemaal niets in naam van de Islam hebben bereikt, behalve grotere afkeer tegen de Islam, zijn de ergste soort kanker die er bestaat.
Het interessante voor mij is dat ik via hen een goede inkijk / informatie krijg over het leven voor Turken in Turkije en in dit land.

En dan niet die van de Erdogan aanhang.
pi_169742978
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:06 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dat hebben we gezien met de coupe :')
Die had makkelijk kunnen slagen als het volk zogenaamd anders had gewild.
Wat je niet hebt gezien is de gigantische sociale druk, want als je niet op straat was dan was je verdacht en oh wee als je dan geen pro-Erdogan geluiden liet horen.

Als het een echte coup was geweest, waren er ook niet een paar militairen met wat helikopters, tanks en jagers aangesloten. Waarom denk je dat de mensen die direct met het toneelstuk te maken hadden niet zijn ondervraagd tijdens de zogenaamde onderzoekscommissie? Hulusi Akar, Hakan Fidan, de zwager van Erdogan, Erdogan zelf, Yildirim. Waarom moest Erdogan perse tot bijna middernacht wachten om in te grijpen, terwijl hij het volgens eigen zeggen al om 16:00 wist?

Waarom denk je dat Turkije het enige land is waar het toneelstuk als coup wordt gezien en nergens anders in de wereld?
pi_169743198
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:49 schreef Sigaartje het volgende:
He????
Zijn er dan Turken die tegen Erdogan zijn???

:o
Ja, slimme Turken.
pi_169743483
Voor de mensen die niet weten wat Ergenekon is, dat is een door de Gulenisten gestart heksenjacht om de seculiere elites uit te schakelen, te vervolgen en op te sluiten. Gulen media stond er destijds vol mee hoe honderden mensen van de seculieren uit zouden zijn op een staatsgreep. En dat er geen zorgen moest zijn om de mensen die waren gearresteerd omdat de rechtsgang haar werk deed... Langzamerhand namen de Gulenisten de posities in het leger en de rechtsgang over door de seculieren te vervangen. Zeg dat er dan ook even bij.
quote:
Many of the prosecutors and investigators in both cases -- the corruption inquiry and the old military trials -- are followers of Fethullah Gulen, an Islamic preacher who lives in exile in Pennsylvania. The adherents in his network were once partners in Mr. Erdogan's governing coalition, but the government now considers them a "parallel state" to be rooted out through purges of the police and the judiciary.
quote:
In 2005, years before the trials, a man affiliated with the Gulen movement approached Eric S. Edelman, then the American ambassador, at a party in Istanbul and handed him an envelope containing a handwritten document that supposedly laid out a plan for an imminent coup. But as Mr. Edelman recounted, he gave the documents to his colleagues and they were determined to be forgeries.
https://www.nytimes.com/2(...)?hpw&rref=world&_r=0

Dat je Erdogan een autoritair leider vind kan ik nog begrijpen, maar Gulen wordt ondergekotst door de seculieren in Turkije, de gemiddelde (seculiere) oppositie in Turkije heeft nog altijd liever Erdogan dan Gulen.

Interessant om in te lezen is :

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Imam's_Army

In andere woorden, trap niet in de eenzijdige verhalen van de Gulenisten of dat van de Erdoganisten wmb, lees wat de seculieren over Gulen zeggen.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2017 13:01:21 ]
pi_169743715
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:53 schreef Triggershot het volgende:
Voor de mensen die niet weten wat Ergenekon is, dat is een door de Gulenisten gestart heksenjacht om de seculiere elites uit te schakelen, te vervolgen en op te sluiten. Gulen media stond er destijds vol mee hoe honderden mensen van de seculieren uit zouden zijn op een staatsgreep. En dat er geen zorgen moest zijn om de mensen die waren gearresteerd omdat de rechtsgang haar werk deed... Langzamerhand namen de Gulenisten de posities in het leger en de rechtsgang over door de seculieren te vervangen. Zeg dat er dan ook even bij.

[..]


[..]

https://www.nytimes.com/2(...)?hpw&rref=world&_r=0

Dat je Erdogan een autoritair leider vind kan ik nog begrijpen, maar Gulen wordt ondergekotst door de seculieren in Turkije, de gemiddelde (seculiere) oppositie in Turkije heeft nog altijd liever Erdogan dan Gulen.
Onze Erdogan promotor weet even handig een niet bestaande seculiere stem voor Erdogan tussen de regels door te borduren. De seculier heeft liever geen van beide. Maar als jij mocht kiezen had je liever een bak zoutzuur over je gelaat dan een bak kokende lava.
pi_169743768
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:09 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Onze Erdogan promotor weet even handig een niet bestaande seculiere stem voor Erdogan tussen de regels door te borduren. De seculier heeft liever geen van beide. Maar als jij mocht kiezen had je liever een bak zoutzuur over je gelaat dan een bak kokende lava.
ja bedankt voor je zeer inhoudelijke bijdrage waarbij je weer je uiterst intellectuele kanten laat zien. Maar fok mij en fok Erdogan. Laat de mensen die zelf een slachtoffer zijn geworden van de Gulenisten aan het woord.
pi_169743836
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ja bedankt voor je zeer inhoudelijke bijdrage waarbij je weer je uiterst intellectuele kanten laat zien. Maar fok mij en fok Erdogan. Laat de mensen die zelf een slachtoffer zijn geworden van de Gulenisten aan het woord.
Ga lekker achter je stoel staan ofzo.
pi_169743848
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:14 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ga lekker achter je stoel staan ofzo.
alleen als jij onder mijn stoel ligt.
pi_169744432
Voor de mensen die niet weten wat Ergenekon is, het is de Gladio van Turkije. De gemiddelde Nederlander is intelligenter dan de gemiddelde Turk, wat wederom is gebleken in het tijdperk Erdogan, en zal waar nodig zelf op onderzoek uitgaan.

Youtube is wel een van mijn persoonlijke kanalen, omdat het woord en beeld mooi combineert en omdat Erdogan er een hekel aan heeft. Een ieder kan daar een zoekopdracht in de vorm van 'Ergenekon English' opgeven. Luister, bekijk en oordeel zelf.

Laat je vooral niets wijsmaken door hetzij Erdoganisten, hetzij Gulenisten, hetzij oriëntalisten.

Het zal niemand verbazen dat de Ergenekon-processen een compleet andere wending kregen toen na 17/25 2013 (het grootste corruptieschandaal uit de geschiedenis van Turkije) alle aanklagers, advocaten, rechters die iets met Ergenekon te maken hadden waren vervangen door andere aanklagers, advocaten en rechters, uiteraard door Erdogan toegewezen. En wonder boven wonder bleek daarna dat Ergenekon een verzinsel was.

Tja, je bent een bananenrepubliek of niet.
pi_169744536
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dat is het punt nou juist. Het komende referendum zal alle andere referenda onnodig maken. Het maakt Erdogan officieel de wetgevende, de uitvoerende én rechterlijke macht.
Dat zal niet in die foldertjes staan gok ik zo.
pi_169744776
De Gulenistische terrorist Ekrem Dumanli tijdens de hoogtepunt van de heksenjacht op de Seculieren:

quote:
“Paniğe ve öfkeye gerek yok. Hukuki süreç işliyor”


"Geen reden tot paniek of woede. De rechtsgang is aan het functioneren." Nu de Gulenisten anaal worden geneukt door Erdogan zonder glijmiddel ipv de seculieren is er ineens geen vrije rechtsgang meer in Turkije, ja toch. :')

Je kunt zijn tekst pakken en het zo een pleidooi voor Erdogan's handelen tegen de Gulenisten maken nu. _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2017 14:20:10 ]
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:23:52 #31
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_169744875
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 07:11 schreef ChrisCarter het volgende:
Wel mooi dat die bange aap van een erdogan zoveel moeite moet doen om maar hopelijk genoeg ja-stemmen te krijgen. Hoe meer energie en moeite ze in turken in den vreemde moeten steken hoe slechter zijn positie in turkije zelf moet zijn.
Interessant stuk op TPO of in Trouw daarover [edit: link]. In Turkije zelf wordt het steeds onstabieler, en op de langere termijn werkt de demografie tegen, dwz in het voordeel van Koerden en Syriërs. Erdogan heeft zijn voornamelijk conservatieve 'onderdanen' in de diaspora nodig om in het zadel te blijven...

[ Bericht 6% gewijzigd door AgLarrr op 24-03-2017 14:54:29 ]
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_169745166
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:03 schreef tralalala het volgende:

[..]

Dat zal niet in die foldertjes staan gok ik zo.
Raar is dat als het ook niet in het referendum voorkomt.
pi_169745476
ik zag op mijn facebook tijdlijn dat een vriend im amsterdam zon flyer kreeg in de brievenbus :P

hier in den haga heb ik nog geen flyer gespot in mijn brievenbus iig :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169745572
Ätätürk bëstë Türk.Türkïjë nümmër 1!!!
pi_169745683
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:59 schreef Craptacular het volgende:
Ätätürk bëstë Türk.Türkïjë nümmër 1!!!
[ afbeelding ]
ataturk was een grotere "dictator" dan erdo :P

zo groot dat zelfs de huidige "dictator" erdo niet om hem heen kon en in de amendementen van de grondwet ataturks nalatenschap weer onderstreept wordt ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169745712
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

ataturk was een grotere "dictator" dan erdo :P

zo groot dat zelfs de huidige "dictator" erdo niet om hem heen kon en in de amendementen van de grondwet ataturks nalatenschap weer onderstreept wordt ;)
Dat is een beetje het punt, het gaat om de persoon Erdogan waar 9/10 kritiek op geeft. Ik hoop dat Turkije ja stemt, ook al komt Erdogan morgen te overlijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2017 15:06:53 ]
pi_169745817
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:06 schreef Triggershot het volgende:

Dat is een beetje het punt, het gaat om de persoon Erdogan waar 9/10 kritiek op geeft. Ik hoop dat Turkije ja stemt, ook al komt Erdogan morgen te overlijden.
ataturk wordt hier in het westen uiteraard door de meeste mensen gezien als een held die turkije "seculariseerde" lees islam onderdrukte. ik begrijp zon standpunt, maar dan gaat het er bij niet in dat diezelfde mensen vervolgens gaan huilen over de dictatoriale trekjes van erdo. dan is namelijk het "dictatoriale" niet zo zeer het probleem, maar de persoon of dat waar de persoon voor staat.

in de islamitische wereld zijn de meningen over ataturk uiteraard verdeeld. aan de ene kant geroemd en aan de andere kant verguisd. het is maar vanuit welke pov je de persoon bekijkt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169746382
Wat een gemiep weer. Tijdens de campagne lag mijn deurmat ook vol met flyers van partijen waar ik niet op zou gaan stemmen. In een streep bij het oud papier en klaar weer.
pi_169746518
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:52 schreef Persefoneia het volgende:
Wat een gemiep weer. Tijdens de campagne lag mijn deurmat ook vol met flyers van partijen waar ik niet op zou gaan stemmen. In een streep bij het oud papier en klaar weer.
ja maar dictatuur in worden en alles...

je zou toch ook geen flyer van Hitler in je brievenbus willen...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 24 maart 2017 @ 16:17:09 #41
451005 Grems
Clown World
pi_169746766
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. De meesten weten niet waar ze Ja op gaan zeggen, behalve een Ja voor Erdogan.

Stel je een land voor met inwoners die hun leider applaudisseren als:

- hij een grote bek heeft tegen Rusland
- hij excuses aanbiedt tegen Rusland, omdat hij een grote bek had
- hij Israel beschuldigt van het schenden met mensenrechten
- hij Israel als vriend benoemd
- hij Ergenekon als vijand bestempelt
- hij Ergenekon als vriend bestempelt
- hij zegt Gulen te missen en hem weer in Turkije wil hebben
- hij zegt Gulen op te willen hangen

Denk je dat de Erdoganisten er bij stil staan dat het om een complete systeemverandering gaat, van een zwakke democratische rechtsstaat naar een dictatuur en dat Erdogan niet het eeuwige leven heeft? Denk je dat ze er bij stil staan dat ze met een Ja de zelfde macht aan de persoon na Erdogan bieden? Denk je dat er bij stil staan dat dit zomaar iemand kan zijn die ze nu haten, maar waar ze dan wel mee opgescheept zitten?

Nee, want Erdogan is voor sommigen als een tweede profeet en voor sommigen zelfs iemand met alle eigenschappen van God. Geen enkele ratio zal bij die mensen doordringen.

Dat volk heeft een hard reset nodig, de tumor is te wijd verspreid onder het volk en wordt verder verspreid door hetzelfde volk.
Volgens onze wijze regenten hebben wij dit prachtvolk hard nodig.

Tevens maakt Turkije grote stappen. Dit proberen te ontkennen :')
pi_169747332
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

In een land waar de media en peilingbureaus die onwenselijke geluiden laten horen worden gesloten of in het gevang worden gegooid, waar bij verkiezingen 400 stemmen voor de AKP kunnen zijn in een dorp van 200 inwoners, waar bij stemtellingen op meerdere plaatsen tegelijk de stroom kan uitvallen, zeggen percentages mij niet veel.

Je bent nogal naïef om te denken dat er een andere uitslag kan zijn dan 'JA'. Het volk heeft niets te willen, het volk heeft alleen te slikken.
Inderdaad.

Het grappigste is nog dat er stemmen zijn uitgebracht door reeds overleden mensen. Maar niemand die er naar kraait.
Protège moi de mes désirs.
pi_169747442
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja maar dictatuur in worden en alles...

je zou toch ook geen flyer van Hitler in je brievenbus willen...
Nee, dat is waar.
Maar ik kan op 2 manieren reageren. Stampvoeten en huilen en mezelf alleen maar frustreren, of de papierbak in gooien en in de zon gaan zitten genietend van een lekker drankje.
pi_169747513
quote:
Op vrijdag 24 maart 2017 15:52 schreef Persefoneia het volgende:
Wat een gemiep weer. Tijdens de campagne lag mijn deurmat ook vol met flyers van partijen waar ik niet op zou gaan stemmen. In een streep bij het oud papier en klaar weer.
Van NL partijen. Niet van een of ander dictatortje die zieltjes probeert te winnen.

türkïjë over een x aantal jaar. oO<
pi_169748186
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:56 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Van NL partijen. Niet van een of ander dictatortje die zieltjes probeert te winnen.

türkïjë over een x aantal jaar. oO<
[ afbeelding ]
Ik ben het met je eens, absoluut. Dit moet je niet willen laten gebeuren.
Het ging mij alleen om die flyer en de invloed daarvan. Gewoon weg ermee, hup, en gezond verstand gebruiken allemaal.
pi_169758760
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Inderdaad.

Het grappigste is nog dat er stemmen zijn uitgebracht door reeds overleden mensen. Maar niemand die er naar kraait.
Tja, het is daar kiezen tussen er wel naar kraaien en in het gevang belanden of er niet naar kraaien, diep bukken en je leventje verder leiden.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 01:01:58 #47
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_169759564
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:05 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Je denkt dat ze daar boodschap aan hebben? _O-
pi_169760126
quote:
Jup heerlijk professioneel.

Alle Turken moeten boeten voor Erdogan's obsessie met zn ex-vriend. Over dat issue wordt het hele land opnieuw ingericht als een bananenbeerput.



We weten wel wie er bij wie op schoot zat.
pi_169766519
http://www.elsevier.nl/bu(...)-met-turkije-478296/

quote:
Ex-CIA-directeur: Flynn beraamde ‘ontvoering’ van Gülen met Turkije

De voormalige CIA-directeur James Woolsey doet vrijdag een schokkende onthulling. Michael Flynn, adviseur van de Amerikaanse president Donald Trump tijdens diens campagne, zou een illegale ‘verwijdering’ van de islamitische prediker Fethullah Gülen, aartsrivaal van de Turkse president Recep Tayyip Erdogan, uit de Verenigde Staten met Turkse officieren hebben besproken.

Ze zouden hebben geïnventariseerd of Gülen uit Amerika kon worden gehaald en naar Turkije getransporteerd zonder de officiële uitleveringsweg te volgen, meldt The Wall Street Journal. Een woordvoerder van Flynn ontkent zijn betrokkenheid tegen dezelfde krant.

Vijand van Erdogan

De 75-jarige Gülen, gezworen vijand van Erdogan en hoofd van de omstreden Gülen-beweging – die door Turkije als terreurorganisatie wordt aangemerkt – woont al sinds de jaren ’90 van de vorige eeuw in zelfverkozen ballingschap in Saylorsburg, in het Pocono-gebergte in de Amerikaanse staat Pennsylvania.

Zoals ex-CIA-directeur Woolsey de vergadering omschrijft, hadden sommige maatregelen veel weg van een ontvoering. Woolsey was zelf ook bij de vergadering aanwezig, die in september 2016 in New York werd gehouden.

Druk om uitlevering

De Turken oefenen al sinds de mislukte coup in juli druk uit op de Amerikanen om Gülen uit te leveren, iets wat de Amerikanen weigeren totdat er een strafbaar feit is aangetoond. De regering van Erdogan verdenkt Gülen ervan achter de coup te zitten.

De niet onomstreden Flynn stapte in februari op als adviseur van Trump, nadat boven water kwam dat hij de Amerikaanse sancties had besproken met de Russische ambassadeur Sergei Kislyak, en de regering daar verkeerd over zou hebben geïnformeerd.

Goh, waarom zouden ze illegale wegen willen bewandelen om iemand het land uit te krijgen? :')

Oh ja, Berat Albayrak was ook bij deze meeting aanwezig? Berat Albayrak? Ja, de ideale schoonzoon van Erdogan. Je weet wel, benoemd tot minister van Energie (zonder ooit door het volk gekozen te zijn) en degene die bij de persconferentie zat te grijnzen toen door zijn schoonvader werd uitgelegd dat de 'coup' een geschenk van God was.

Tja, het is een bont gezelschap die kliek rond Erdogan.
pi_169767115
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://www.elsevier.nl/bu(...)-met-turkije-478296/

[..]

Goh, waarom zouden ze illegale wegen willen bewandelen om iemand het land uit te krijgen? :')

Oh ja, Berat Albayrak was ook bij deze meeting aanwezig? Berat Albayrak? Ja, de ideale schoonzoon van Erdogan. Je weet wel, benoemd tot minister van Energie (zonder ooit door het volk gekozen te zijn) en degene die bij de persconferentie zat te grijnzen toen door zijn schoonvader werd uitgelegd dat de 'coup' een geschenk van God was.

Tja, het is een bont gezelschap die kliek rond Erdogan.
Het kost wat maar dan heb je ook wat, of niet want Flynn ligt er uit.
Zou Erdokhan zijn centjes terug krijgen?


Michael Flynn's lobbying firm received $530,000 from Turkish client


http://www.telegraph.co.u(...)0000-turkish-client/
pi_169767130
Hoe weten die mensen dan waar je die folders moet leveren? Heb ze lijsten met waar Turken wonen ofzo? :o
pi_169767161
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:22 schreef vigen98 het volgende:
Hoe weten die mensen dan waar je die folders moet leveren? Heb ze lijsten met waar Turken wonen ofzo? :o
De Turken vermoeden zelf dat ze dat van de naambordjes hebben afgeleid.
pi_169767235
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:59 schreef Craptacular het volgende:
Ätätürk bëstë Türk.Türkïjë nümmër 1!!!
[ afbeelding ]
Een Griek die gehersenspoeld is :N
pi_169767702
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:22 schreef vigen98 het volgende:
Hoe weten die mensen dan waar je die folders moet leveren? Heb ze lijsten met waar Turken wonen ofzo? :o
Het Turkse consulaat weet van iedere Turkse Nederlander het adres. Zodoende weten alle Turkse instanties waar we wonen.
pi_169767919
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Het Turkse consulaat weet van iedere Turkse Nederlander het adres. Zodoende weten alle Turkse instanties waar we wonen.
Dat kan natuurlijk ook. Lijkt me niet echt een prettig idee. -O-
pi_169768024
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:22 schreef vigen98 het volgende:
Hoe weten die mensen dan waar je die folders moet leveren? Heb ze lijsten met waar Turken wonen ofzo? :o
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:24 schreef Physsic het volgende:

[..]

De Turken vermoeden zelf dat ze dat van de naambordjes hebben afgeleid.
gewoon de de turkse naam langs op de brieven bussen, zoals deze mensen van de nee campagne?

https://www.trouw.nl/demo(...)eferendum-~a222cd15/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169768037
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:15 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk ook. Lijkt me niet echt een prettig idee. -O-
the horror!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169768136
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 02:05 schreef Beathoven het volgende:

[ afbeelding ]

We weten wel wie er bij wie op schoot zat.
deze is een klassieker, links erdo die als burgemeester van istanbul het huwelijk van hakan sukur voltrekt, die atm bij gulen op schoot zit in de VS en gulen zelf naast hakan sukur als getuige :s)

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169769294
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Het Turkse consulaat weet van iedere Turkse Nederlander het adres. Zodoende weten alle Turkse instanties waar we wonen.
Wtf _O-
pi_169769304
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

deze is een klassieker, links erdo die als burgemeester van istanbul het huwelijk van hakan sukur voltrekt, die atm bij gulen op schoot zit in de VS en gulen zelf naast hakan sukur als getuige :s)

[ afbeelding ]
1 vrouw 30 mannen _O-
  † In Memoriam † zaterdag 25 maart 2017 @ 17:25:16 #61
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_169769329
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:52 schreef Persefoneia het volgende:
Wat een gemiep weer. Tijdens de campagne lag mijn deurmat ook vol met flyers van partijen waar ik niet op zou gaan stemmen. In een streep bij het oud papier en klaar weer.
Kom op zeg, je moet toch iets hebben waar je je druk om kan maken.
Stel je voor dat alles koek en ei is het iedereen blij en tevreden.....
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_169769361
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Het Turkse consulaat weet van iedere Turkse Nederlander het adres. Zodoende weten alle Turkse instanties waar we wonen.
Ziek. Ik zou er alles aan doen om af te komen van de Turkse nationaliteit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')