abonnement Unibet Coolblue
pi_169730116
Op Veronica is momenteel de serie macgyver gaande dat zich afspeelt in Amsterdam. aanrader :)
  Moderator donderdag 23 maart 2017 @ 21:18:49 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_169730939
Oe ik ga het opzetten, tx voor de tip!

Kijk het normaal niet want die nieuwe Macgyver is stom :')

Eigenlijk zou ik moeten zeggen: dit kan wel in het Macgyver topic maar dat is er niet :P

Dus vooruit ;)

Edit: ik was te laat maar ga het terugkijken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Karina op 23-03-2017 21:28:58 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_169731720
quote:
99s.gif Op donderdag 23 maart 2017 21:18 schreef Karina het volgende:
Oe ik ga het opzetten, tx voor de tip!

Kijk het normaal niet want die nieuwe Macgyver is stom :')

Eigenlijk zou ik moeten zeggen: dit kan wel in het Macgyver topic maar dat is er niet :P

Dus vooruit ;)

Edit: ik was te laat maar ga het terugkijken.
Ben zelf ook niet zo'n fan van de nieuwe macgyver, maar het is altijd leuk om een Amerikaanse serie te zien waarin Nederland een grote rol heeft en dat was met deze episode zeker het geval. En een aantal leuke woordgrappen zoals de zure haring in de gevangenis vond ik een geinige :P
  Moderator donderdag 23 maart 2017 @ 21:48:30 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_169731857
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 21:44 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ben zelf ook niet zo'n fan van de nieuwe macgyver, maar het is altijd leuk om een Amerikaanse serie te zien waarin Nederland een grote rol heeft en dat was met deze episode zeker het geval. En een aantal leuke woordgrappen zoals de zure haring in de gevangenis vond ik een geinige :P
Vind ik ook altijd leuk :) Zeker als je dan bekende plekken ziet.

Ik zag alleen het laatste stukje met Nederlanders in een of ander kantoor, jammer dat ze Engels spraken, vind het wel cool altijd als ze gewoon Nederlands praten. En dan echt Nederlands en niet een of ander soort Duitsig wat je ook weleens hoort :')

Ga het zeker even terugkijken morgen (heb het inmiddels gevonden, kuch O-) ).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_169737449
quote:
99s.gif Op donderdag 23 maart 2017 21:48 schreef Karina het volgende:

[..]

Vind ik ook altijd leuk :) Zeker als je dan bekende plekken ziet.

Ik zag alleen het laatste stukje met Nederlanders in een of ander kantoor, jammer dat ze Engels spraken, vind het wel cool altijd als ze gewoon Nederlands praten. En dan echt Nederlands en niet een of ander soort Duitsig wat je ook weleens hoort :')

Ga het zeker even terugkijken morgen (heb het inmiddels gevonden, kuch O-) ).
Tja het is en blijft een Amerikaanse productie, dus erg nauwlettend zijn ze niet met de Nederlandse cultuur/taal en gewoonten.

Daarom zaten er in deze serie grappige onwaarheden, zoals de vreselijke gevangenissen van Nederland ( daar moest ik wel erg om lachen ) en wat ze met Amerikaanse spionnen doen in Nederland ( moest wel een beetje gniffelen om hun visie, dat Nederland net zo gevaarlijk is als Rusland voor een Amerikaan )

Ik ga het niet verder verklappen, zeg maar wanneer je het uit hebt, wil graag je mening horen :P
  vrijdag 24 maart 2017 @ 00:57:20 #6
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_169737682
Matig alleen dat t toch echt niet Amsterdam was....
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 12:51:07 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_169743450
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 00:57 schreef Redster1984 het volgende:
Matig alleen dat t toch echt niet Amsterdam was....
Precies wat ik ook dacht, ik herkende helemaal niks. Het lijkt meer Parijs? Of misschien gewoon ergens in de US.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 00:39 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Tja het is en blijft een Amerikaanse productie, dus erg nauwlettend zijn ze niet met de Nederlandse cultuur/taal en gewoonten.

Daarom zaten er in deze serie grappige onwaarheden, zoals de vreselijke gevangenissen van Nederland ( daar moest ik wel erg om lachen ) en wat ze met Amerikaanse spionnen doen in Nederland ( moest wel een beetje gniffelen om hun visie, dat Nederland net zo gevaarlijk is als Rusland voor een Amerikaan )

Ik ga het niet verder verklappen, zeg maar wanneer je het uit hebt, wil graag je mening horen :P
Het Nederlands van die Politiechef is in ieder geval hilarisch, dat is een soort Duitsig dus _O-

En 1 van die agenten: wir bleiben suchen :D Damn. En het park is denk ik gewoon Central Park.
Hoe komen ze erbij dat je hier in de gevangenis zure haring te eten krijgt :') Gekke Amerikanen.
Al met al had het met Amsterdam en/of Nederland niet zoveel te maken. Begrijp ook niet waarom het per se in Amsterdam moest spelen eigenlijk, sloeg nergens op.

Wat de serie verder betreft: nah ik ga het niet meer kijken, vind er nog steeds niet zoveel aan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 24 maart 2017 @ 21:04:04 #8
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_169753174
[quote]99s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:51 schreef Karina het volgende:

[..]

Precies wat ik ook dacht, ik herkende helemaal niks. Het lijkt meer Parijs? Of misschien gewoon ergens in de US.

[..]

Ik had t idee dat het ergens op 1 van de ABC eilanden was... gezien de gekleurde grachtenpandjes... stonden wel Nederlandse teksten op winkels, alleen de kentekens klopten niet en het soort politieauto ook niet... Nederlandse politie rijdt niet in een Hyundai 😂
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 21:23:51 #9
9859 crew  Karina
Woman
pi_169753882
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 21:04 schreef Redster1984 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 24 maart 2017 12:51 schreef Karina het volgende:

Ik had t idee dat het ergens op 1 van de ABC eilanden was... gezien de gekleurde grachtenpandjes... stonden wel Nederlandse teksten op winkels, alleen de kentekens klopten niet en het soort politieauto ook niet... Nederlandse politie rijdt niet in een Hyundai 😂
Oh kan ook nog idd ik dacht ze hebben gewoon hier en daar wat nederlandse teksten neergezet, dacht wel een nederlands nummerbord te zien.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')