abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 24 maart 2017 @ 13:03:07 #151
426493 crew  PippenScottie
pi_169743626
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:01 schreef cynicus het volgende:
En hoe zat dat ook alweer met buy American product, hire real Americans? Weeeelll, dat geldt voor iedereen maar natuurlijk niet voor Trump en zijn lievelingsprojecten.

KeystoneXL zou gemaakt worden met Amerikaans staal, beloofde Trump meermaals. En hij beweerde dat de bouwer er mee akkoord gegaan was. Maar toen hij begin deze maand het contract tekende was die clausule eruit verdwenen. Maar Trump beweert recentelijk nog dat hij er voor zorgde dat Amerikaans staal gebruik gaat worden.

Trump Winery vraagt toestemming om meer immigranten aan te mogen nemen én Trump heeft deze winter op zijn Alternative Witte Huis Mar-a-Lago 64 immigranten aangenomen.


Trump: Lies, lies, lies
Die pijplijn zou ook tienduizenden mensen aan het werk helpen, maar het ministerie van binnenlandse zaken geeft nu aan dat het maar 35 permanente banen zullen zijn. :')
pi_169743651
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:59 schreef antiderivative het volgende:
Je hoeft mij niet te gaan uitleggen wat er wel of niet door Obama is geintroduceerd Monolith, bepaalde zaken zijn non-negotiable voor Trump en Co., omdat zij vinden dat dat in een fatsoenlijke samenleving zo hoort te zijn, dat hebben ze dus gemeen met bijv. een Obama. Shocker zeg, (het idee dat Trump een conservative zou zijn is al meerdere malen afgeschoten, niet in de laatste plaats door zijn steun aan LGBT initiatieven)

Dat bepaalde gedeeltes van de Reps. een potje ideologisch vingerverven willen gaan doen is leuk, maar niet realistisch. Dat House het plan naar rechts wil trekken is bekend, de Senaat zal het dan weer richting het midden trekken. Trump heeft nu de leiding genomen en de vote zal er dus komen, take it or leave it.
Je negeert het grotendeels de inhoud mijn post. Waarom komt Trump zelf niet met een goed uitgedacht plan, waarom komt hij niet met oplossingen die wellicht ook gematigde Democraten en ook gematigde Republikeinen over de streep trekt? Waar is die geweldige onderhandelaar? Het antwoord is in mijn ogen vrij eenvoudig. Trump is niet veel meer dan een veredelde tweedehandsautoverkoper. Complexe processen en beleidsdocumenten gaan hem simpelweg ver boven de pet. Of heb jij een andere verklaring voor het feit dat naar jouw mening vreselijk gematigde Trump niet in staat is om met een solide, gematigd plan te komen dat ook op meer bipartisan support kan rekenen?

Verder is 'Trump is geen conservatief' natuurlijk ook behoorlijk gelul als je kijkt naar het defunden van PP, naar het schrappen van richtlijnen voor transgenderrechten, het nomineren van Gorusch, enzovoort.

Dat bovendien veel zaken die een dikke middelvinger zijn naar mensen die nu nog verzekerd zijn wel acceptabel zouden zijn, maar iets als het schrappen van de huidige pre-existing condition clause niet is mij een raadsel. Er zit ook gewoon niet echt een coherent idee achter wat Trump denkt of wil.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169743666
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:59 schreef antiderivative het volgende:
voor de klimaat fans, een oproep vanuit congress inzake Paris-climate deal:

[..]

Cramer is ook een energy adviseur van Trump ;)
Loze woorden zeggen natuurlijk niets. De concrete maatregelen die al zijn genomen wijzen 180 graden de andere kant op. Waarom val je toch zo voor wat goedkope marketing?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169743900
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:33 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Wellicht zal er ook iets officieels op het programma staan inzake de Keystone Pipeline, want:

TransCanada Granted Presidential Permit for Keystone XL Pipeline

waarschijnlijk een signing-sessie met afgevaardigden
PressSec twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 12:28:47 .@POTUS to make announcement on #KeystoneXL at 10:15am this morning reageer retweet
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  † In Memoriam † vrijdag 24 maart 2017 @ 13:19:38 #155
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_169743921
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 13:14:32 After seven horrible years of ObamaCare (skyrocketing premiums & deductibles, bad healthcare), this is finally your chance for a great plan! reageer retweet
Carpe Libertatem
  Overall beste user 2022 vrijdag 24 maart 2017 @ 13:24:23 #156
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169743989
Tegen wie heeft hij het?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  † In Memoriam † vrijdag 24 maart 2017 @ 13:24:56 #157
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_169744000
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:24 schreef Ulx het volgende:
Tegen wie heeft hij het?
De GOP-senatoren denk ik.
Carpe Libertatem
  vrijdag 24 maart 2017 @ 13:25:07 #158
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169744002
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:24 schreef Ulx het volgende:
Tegen wie heeft hij het?
No fucking clue, mate. :|W
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 24 maart 2017 @ 13:27:45 #159
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_169744039
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:18 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

de vraag is het of het slim is. Met dat FBI onderzoek wat hem achtervolgt naar Rusland connecties zou hij de banden met het congres nog wel eens hard nodig kunnen hebben.
Als de bevindingen van de FBI zo uitpakken als de geruchtenstroom doet vermoeden, denk ik dat het congres hem als een hete aardappel laat vallen, al is het alleen maar om hun eigen hachje te redden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 13:28:50 #160
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_169744053
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:24 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

De GOP-senatoren denk ik.
een poging om twijfelende senatoren nog even over de streep te trekken met een loos dreigement.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_169744060
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:24 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

De GOP-senatoren denk ik.
De bill is nog niet eens door het huis.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 24 maart 2017 @ 13:30:31 #162
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_169744085
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

De bill is nog niet eens door het huis.
ik heb een donkerbruin vermoeden dat die er ook niet komt..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 24 maart 2017 @ 13:30:32 #163
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169744086
Finally your chance for a great plan?

Misschien is het een bericht voor Ryan?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 13:33:30 #164
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_169744125
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:30 schreef Ulx het volgende:
Finally your chance for a great plan?

Misschien is het een bericht voor Ryan?
Voor Ryan betekent dit maar een bericht:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 24 maart 2017 @ 13:34:09 #165
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169744141
Het is makkelijker Trump te ontslaan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169744194
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je negeert het grotendeels de inhoud mijn post. Waarom komt Trump zelf niet met een goed uitgedacht plan, waarom komt hij niet met oplossingen die wellicht ook gematigde Democraten en ook gematigde Republikeinen over de streep trekt? Waar is die geweldige onderhandelaar? Het antwoord is in mijn ogen vrij eenvoudig. Trump is niet veel meer dan een veredelde tweedehandsautoverkoper. Complexe processen en beleidsdocumenten gaan hem simpelweg ver boven de pet. Of heb jij een andere verklaring voor het feit dat naar jouw mening vreselijk gematigde Trump niet in staat is om met een solide, gematigd plan te komen dat ook op meer bipartisan support kan rekenen?

Verder is 'Trump is geen conservatief' natuurlijk ook behoorlijk gelul als je kijkt naar het defunden van PP, naar het schrappen van richtlijnen voor transgenderrechten, het nomineren van Gorusch, enzovoort.

Dat bovendien veel zaken die een dikke middelvinger zijn naar mensen die nu nog verzekerd zijn wel acceptabel zouden zijn, maar iets als het schrappen van de huidige pre-existing condition clause niet is mij een raadsel. Er zit ook gewoon niet echt een coherent idee achter wat Trump denkt of wil.
ah, voor de hoeveelste keer noem je de autoverkoper weer? Terwijl je zegt: Je negeert grotendeels de inhoud mijn post. Gek zeg..

Waarom komt Trump zelf niet met een goed uitgedacht plan, waarom komt hij niet met oplossingen die wellicht ook gematigde Democraten en ook gematigde Republikeinen over de streep trekt

Eh, al de plannen die in de bill zitten zijn gematigd van aard, het zijn juist de conservatieven die dat niet zien zitten. En de gematigde Democraten gaan helemaal niet instemmen met een Trump/GOP plan, dat is een utopie.

Of heb jij een andere verklaring voor het feit dat naar jouw mening vreselijk gematigde Trump niet in staat is om met een solide, gematigd plan te komen dat ook op meer bipartisan support kan rekenen?

Nogmaals, een utopie. Er is geen sprake van bipartisan support inzake healthcare. Nu niet, nooit niet. Voor iemand die steeds polls en artikelen plaatst over de discrepantie tussen Dems en Reps lijk je dat maar niet te begrijpen.

Verder is 'Trump is geen conservatief' natuurlijk ook behoorlijk gelul als je kijkt naar het defunden van PP, naar het schrappen van richtlijnen voor transgenderrechten, het nomineren van Gorusch, enzovoort.

Op een Rep. ticket president worden en niets doen aan PP is natuurlijk een gotspe. En het aan staten overlaten over welk toilet iemand moet gebruiken past prima in de gedachte minder Washington-bemoeienis en Gorsuch is nog het beste waar de Dems op hadden kunnen hopen. Ik herinner mij in ieder geval de artikelen van de mainstream press over deze man en wat een verrassing het was. Bovendien heb ik in de afgelopen weken de berichtjes gepost waarin LGBT-rechten worden bevestigd door Trump en zelfs de LGBT-comm. op State department zit er weer.

Dat bovendien veel zaken die een dikke middelvinger zijn naar mensen die nu nog verzekerd zijn wel acceptabel zouden zijn, maar iets als het schrappen van de huidige pre-existing condition clause niet is mij een raadsel.

Ik heb anders een aantal posts geleden iemand zien schrijven dat de gewijzigde punten best 'sociaal' zijn inzake bijv. maternity. En het idee dat je mensen kunt gaan weigeren met een ziekte is misschien best een goed iets voor de Freedom Caucus, maar niet voor Trump.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  Overall beste user 2022 vrijdag 24 maart 2017 @ 13:42:40 #167
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169744246
Het maakt toch geen bal meer uit of Trump progressief is of conservatief? Hij is een incompetente slappe zak. Dat is wat telt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169744257
wat nieuws over handel:

NAFTA:

The Trump administration has drafted its notification to Congress saying it intends to renegotiate NAFTA, a formality required before a statutorily mandated 90-day consultation period can begin and a sign that the White House is moving closer to fulfilling its pledge to sit down with Canada and Mexico.

en

U.S.-Laos bilateral trade and investment:
Announcing the first meeting under the U.S.-Laos Trade and Investment Framework Agreement’s Joint Trade and Investment Committee. “The United States emphasized the Trump administration’s commitment to expanding ties with countries in the Asia-Pacific region, and the United States and Laos affirmed their interest in growing bilateral trade and investment between them, committing to continue work on outstanding bilateral issues,” the trade office said. The meeting was co-chaired by Assistant U.S. Trade Representative Barbara Weisel and Laotian Industry and Commerce Deputy Minister Somchith Inthamith.

The two sides discussed a full slate of bilateral issues including digital trade, agriculture and sanitary and phytosanitary standards, intellectual property, autos, investment, good governance, labor, and illegal logging and wildlife trafficking. They also reviewed Laos’ implementation of its WTO accession commitments and the WTO trade facilitation agreement, as well as Laos’ participation in the WTO Information Technology Agreement. One more topic was the upcoming U.S.-ASEAN TIFA meeting on March 30 and the opportunities there to advance U.S.-ASEAN ties.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_169744311
Naast alle incompetenties en wtf's is er ook nog steeds Trump's Rusland connectie, die moet niet ondergesneeuwd raken. Meer nieuws over Paul Manaford, die 5 maanden lang Trump's campagne manager was:

pi_169744338
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:42 schreef Ulx het volgende:
Het maakt toch geen bal meer uit of Trump progressief is of conservatief? Hij is een incompetente slappe zak. Dat is wat telt.
Je niveau in POL, doe er wat aan:

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

natuurlijk wel. Je kunt de kafirs die dat doen och gewoon doodrijden/onthoofden/etc. Die slappelingen doen toch niets terug. Dus verdienen ze het.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:39 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan staat Trump voor lul. Geloven Trump's bazen bij de grote banken, big oil en Wall Street niet meer dat ze minder belasting moeten betalen en zal Trump vervangen worden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:33 schreef Ulx het volgende:
Trumpcare is dus een epic fail?
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:24 schreef Ulx het volgende:
Tegen wie heeft hij het?
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:34 schreef Ulx het volgende:
Het is makkelijker Trump te ontslaan.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_169744377
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 13:23:00 The irony is that the Freedom Caucus, which is very pro-life and against Planned Parenthood, allows P.P. to continue if they stop this plan! reageer retweet
Dealmaker-in-chief aan het werk. Kijk hem zijn handen van dit plan aftrekken zodat hij Ryan onder de bus kan gooien.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 13:57:41 #172
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169744455
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:52 schreef Ludachrist het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 13:23:00 The irony is that the Freedom Caucus, which is very pro-life and against Planned Parenthood, allows P.P. to continue if they stop this plan! reageer retweet
Dealmaker-in-chief aan het werk. Kijk hem zijn handen van dit plan aftrekken zodat hij Ryan onder de bus kan gooien.
'The Art of the Deal' is dus blijkbaar dreigen en als dat niet meer helpt een ander de schuld geven.

Duidelijk :)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_169744474
CNBC:

JohnJHarwood twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 12:55:45 remember from Trump point of view: it's not HIM who's spent 7 years promising to repeal Obamacare, it's Congressional Rs. he's barely an R reageer retweet
JohnJHarwood twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 12:45:58 senior WH aide, asked if decisive health care defeat today is best for Team Trump: "100%" reageer retweet
JohnJHarwood twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 12:38:57 senior WH aide on health-care issue of bill goes down today: "the president will walk away. next battle" reageer retweet
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_169744499
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:57 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

'The Art of the Deal' is dus blijkbaar dreigen en als dat niet meer helpt een ander de schuld geven.

Duidelijk :)
nope

spettypi twitterde op donderdag 23-03-2017 om 22:38:05 Via the Art of the Deal: The worst thing you can possible do in a deal is seem desperate to make it. That makes the other guy smell blood. reageer retweet
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:01:41 #175
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169744518
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:19 schreef Boze_Appel het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 13:14:32 After seven horrible years of ObamaCare (skyrocketing premiums & deductibles, bad healthcare), this is finally your chance for a great plan! reageer retweet
Een MSNBC reporter heeft een vraag voor President Trump:

chrislhayes twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 13:17:56 .@realDonaldTrump can you tell us a little more about how community rating requirement will interact with ditching EHB requirements? reageer retweet
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')