abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:23:48 #151
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169741980
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Balen zeg. Misschien eens naar de huisarts om anti-allergiespul?
testen die ook allerlei voedingsmiddelen dan?

ik dacht alleen katten/honden etc

Trouwens, hoe maak jij je asperges klaar :)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:24:44 #152
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169742001
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat probeer ik ook zeker te doen. Maar het lijkt wel alsof er een maand of wat geleden een knop is omgegaan 'zo, nu ben ik oud'.

En ze kan niet praten, en dat klinkt stom maar dat is lastig. Als ze nou gewoon zou kunnen zeggen 'joh, ik ben niet ziek of kapot maar gewoon oud en moe' dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben :')
Ik vind het ook wel een beetje gek dat ze is afgevallen hoor. Minder energiek & ouder geworden, dan zou ik eerder verwachten dat ze een beetje aankomt. Snap je zorgen dus wel.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:25:02 #153
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169742006
De verhoging/moeie ogen gevoel is waarschijnlijk gewoon een soort beginnend griepje. Gaat natuurlijk vanzelf weer over. Maar 't blijft rot en hou er gewoon niet van :(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169742017
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:24 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel een beetje gek dat ze is afgevallen hoor. Minder energiek & ouder geworden, dan zou ik eerder verwachten dat ze een beetje aankomt. Snap je zorgen dus wel.
Ik heb wel geprobeerd d'r wat minder te voeren, dus opzich zou het wel kunnen. Nou ja, ik hou het in de gaten. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169742082
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:11 schreef zeefje het volgende:

[..]

Moeite met slikken, mn ogenleden die (voelen) alsof ze op de grond hangen, een hoofd vol snot en verhoging(vanmorgen 38.5 ;( )

Daarnaast ben ik sinds kort ergens allergisch voor maar weet nog niet waarvan. Als ik iets eet waar ik niet tegen kan lijkt het net alsof mn tong helemaal dik wordt en mn keel dichtgeknepen wordt. . Echt een heel eng gevoel . Ben nu al een week heel erg aan het letten op eten waarvan het zou kunnen komen. Maar het is dus nog een raadsel

//einde klaagpost//
He bah, das niet fijn. Misschien even een keer langs de huisarts gaan?
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:28:48 #156
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169742103
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:23 schreef zeefje het volgende:

[..]

testen die ook allerlei voedingsmiddelen dan?

ik dacht alleen katten/honden etc

Trouwens, hoe maak jij je asperges klaar :)
Het is ook hooikoortstijd natuurlijk. Grote kans dat dat het is.

Weet niet hoe het zit met voedingsmiddelen.

Meestal eten we in aspergetijd 2 keer in de week asperges. Een keer klassiek en een keer anders, dus bijvoorbeeld gewokt, door de risotto, in een quiche.
Vandaag dus klassiek: koken met schillen en al, daarbij goede ham, een medium ei en aardappelpuree. J krijgt nog vlees erbij.

Meestal bewaar ik het kookvocht voor de volgende keer. Na een aantal keer de asperges in hetzelfde vocht koken, maak ik er soep van. Maar ik heb nu geen plaats om het te bewaren dus dat komt volgend jaar wel weer.
Spoilers!
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:30:25 #157
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169742137
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het is ook hooikoortstijd natuurlijk. Grote kans dat dat het is.

Weet niet hoe het zit met voedingsmiddelen.

Meestal eten we in aspergetijd 2 keer in de week asperges. Een keer klassiek en een keer anders, dus bijvoorbeeld gewokt, door de risotto, in een quiche.
Vandaag dus klassiek: koken met schillen en al, daarbij goede ham, een medium ei en aardappelpuree. J krijgt nog vlees erbij.

Meestal bewaar ik het kookvocht voor de volgende keer. Na een aantal keer de asperges in hetzelfde vocht koken, maak ik er soep van. Maar ik heb nu geen plaats om het te bewaren dus dat komt volgend jaar wel weer.
Ah hooikoorts helemaal niet aan gedacht :o. Dat kan het natuurlijk ook gewoon zijn.

Ah de klassieke manier eet ik het ook altijd :Y heb er nu al zin in.
Gooi je ook altijd nog saus over de asperges?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:31:05 #158
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169742147
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:30 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ah hooikoorts helemaal niet aan gedacht :o. Dat kan het natuurlijk ook gewoon zijn.

Ah de klassieke manier eet ik het ook altijd :Y heb er nu al zin in.
Gooi je ook altijd nog saus over de asperges?
Nee geen saus, wel gesmolten boter.
Spoilers!
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:33:03 #159
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169742184
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee geen saus, wel gesmolten boter.
Ohja dat is ook heel lekker.

Bij gesmolten boter moet ik direct denken aan het gerecht wat mijn moeder vroeger heel vaak maakte
Prei met een ei en botersaus :9
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169742245
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:30 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ah hooikoorts helemaal niet aan gedacht :o. Dat kan het natuurlijk ook gewoon zijn.


hooikoorts zelf krijg je geen dikke tong van hoor.
Eerder jeuk in ogen, oren en keel en niezen. Het kan wel zo zijn dat je in seizoen ook last krijgt van bepaalde voedingsmiddelen die lijken op pollen maar dat is meestal ook vrij mild
De huisarts kan laten testen op aantal voedselallergieen maar dat is beperkte lijst van de meest bekende, koemelk, kippeei, noten, soja etc.
Bij drogist, supermarkt etc zijn anti allergie pillen te koop, ik heb die van Lidl voor 1 euro nog wat
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:45:05 #161
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169742394
Jaaaa, er is nestkastjesactie *O*
Spoilers!
pi_169742437
Twee weken geleden werd ik wakker met een dikke tong die niet meer in mijn mond paste.
Een dag eerder had ik " gerookt" met een electries app. en de vloeistof had een zg. aardbeismaak.
Chemisch spul natuurlijk.
Vervolgens een jeuk in de mond, de tong stuk geraspt tegen de tanden.
Uiteindelijk pas o|O ná het weekend antiallergie pilletje gehaald bij apotheek in het dorp.
Was wel twee keer duurder dan die van de lidl... _O-

Lang verhaal korter: allergie werkte uit op tong en pilletje 2x duurder bij apotheekhoudende huisarts. _O-

Het gaat nu goed zónder nicotine en teer.
Stom gewoontegebaar om te paffen. >:O
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:47:31 #163
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169742444
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:36 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

hooikoorts zelf krijg je geen dikke tong van hoor.
Eerder jeuk in ogen, oren en keel en niezen. Het kan wel zo zijn dat je in seizoen ook last krijgt van bepaalde voedingsmiddelen die lijken op pollen maar dat is meestal ook vrij mild
De huisarts kan laten testen op aantal voedselallergieen maar dat is beperkte lijst van de meest bekende, koemelk, kippeei, noten, soja etc.
Bij drogist, supermarkt etc zijn anti allergie pillen te koop, ik heb die van Lidl voor 1 euro nog wat
Bedankt :)

Jeuk in de ogen heb ik echt totaal niet.
Maar ik zal de huisarts eens bellen :Y
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169742452
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jaaaa, er is nestkastjesactie *O*
*O* huppelt mee.
Verrekijker klaarleggen?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:53:46 #165
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169742567
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:47 schreef zeefje het volgende:

[..]

Bedankt :)

Jeuk in de ogen heb ik echt totaal niet.
Maar ik zal de huisarts eens bellen :Y
Niet iedereen heeft alle klachten bij hooikoorts. Sommigen hebben meer last van niezen, anderen hebben jeukerige ogen of neus.
Spoilers!
pi_169742842
Het heeft mij tijden gekost om te achterhalen dat ik allergisch reageer op meloen. En vervolgens nog twee jaar om het te onthouden :')
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169742855
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:10 schreef mjan het volgende:
Het heeft mij tijden gekost om te achterhalen dat ik allergisch reageer op meloen. En vervolgens nog twee jaar om het te onthouden :')
meer mensen die dat hebben idd, net als met peer en aardbei
pi_169742962
Oh ik kom niet meer bij om je bier-in-neus-actie LS! :D
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169743194
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:11 schreef liedetector het volgende:

[..]

meer mensen die dat hebben idd, net als met peer en aardbei
Ananas ook -O- Beetje jammer wel, want het is waanzinnig lekker allemaal.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:40:41 #170
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169743292
De dekvloersmeerders zijn hier. De scheppen met de hand specie ofzo op de vloer. Dat is echt absurd zwaar werk :o Ik dacht dat het een jant en klaar papje zou zijn net als met het betonstorten.
Spoilers!
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:43:57 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169743340
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:20 schreef Anthraxx het volgende:

Ik heb geslapen van 20:00 tot ongeveer nu :). Om 22:00 nog wel wakker gebeld door het mortuarium, dat Thijs daar is aangekomen en wat gegevens die ik nu al weer vergeten ben.

Iedereen bedankt voor het medeleven en de lieve woorden en dergelijke, ook als je niet weet wat je moet zeggen. Ze doen ons goed (Anna heeft ze teruggelezen). :)
Fijn dat jullie toch nog een beetje hebben kunnen slapen.
Mogen/kunnen jullie Thijs nog een keer in het mortuarium bezoeken en zien voordat hij gecremeerd gaat worden?
En natuurlijk zijn we allemaal betrokken en er mee bezig.
Ik vind dat jullie er zo goed mee om gaan. Ondanks de onmacht en het verdriet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:45:23 #172
221912 minilot
Nancy boy
pi_169743363
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:16 schreef Lot_1 het volgende:
Oh ik kom niet meer bij om je bier-in-neus-actie LS! :D
Het is een geweldige actie! :D :Y
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:46:04 #173
221912 minilot
Nancy boy
pi_169743374
Golfer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:49:38 #174
221912 minilot
Nancy boy
pi_169743423
Ik ga in mei een optreden bekijken van het groepje (Palais Ideal) waarvan de zanger mij vorige week in een Thais eettentje ineens een kaartje toestopte vanwege mijn Joy Division t-shirt. Zo zie je maar: direct marketing helpt. :+
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:51:09 #175
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169743452
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Fijn dat jullie toch nog een beetje hebben kunnen slapen.
Mogen/kunnen jullie Thijs nog een keer in het mortuarium bezoeken en zien voordat hij gecremeerd gaat worden?
En natuurlijk zijn we allemaal betrokken en er mee bezig.
Ik vind dat jullie er zo goed mee om gaan. Ondanks de onmacht en het verdriet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anna heeft langer geslapen, maar het heeft ons wel goed gedaan.

Vanmorgen heb ik aangifte gedaan bij de gemeente van geboorte en overlijden. Ik had zelf de afspraak al gemaakt en ze hebben mij erg netjes begeleid en apart gezet. Ik jankte wel meteen bij de receptie en daarna moest ik door een volle wachtkamer waar ik het gevoel had dat iedereen mij geschokt aan zat te kijken. De aangifte is verder gedaan en Thijs staat nu bij ons bekend als ons kind. Omdat hij nog heeft geleefd is hij voor de gemeente en de wet gewoon een bestaand persoon. Dat doet ons ook enorm goed.

Net de uitvaart verzekering thuis gehad. Wij willen hem niet meer zien voor de crematie. Hij heeft een sectie gehad en hij ligt er waarschijnlijk niet heel netjes meer bij. Hij krijgt een nieuw mandje en het dekentje dat gedoneerd is door het ziekenhuis wordt hij in gecremeerd. Mochten wij ons bedenken kan dat tot en met Maandag. Hij wordt Maandag om 15:00 gecremeerd. Deze twee mensen hadden het er wel zichtbaar erg moeilijk mee. Ze vonden het erg knap dat ik zelf alle aangiftes al had gedaan. Normaal regelen zij het overlijdensbericht.

We sturen nog wel kaarten naar familie, maar dat komt achter af wel. Er hoeft niemand te komen bij een dienst, dus dat gebeurd achteraf wel.

Hopelijk heb ik B. niet al teveel van slag gemaakt. Ik vind het echt enorm lief en bijzonder zij (en jij, en jullie allemaal) met ons bezig is. Op dit moment zijn wij fysiek nergens toe in staat, maar in de toekomst wil ik graag wel een keer persoonlijk er over praten als ik (weet niet of Anna het wil) er aan toe ben.

Ik kom nog steeds naar de Efteling meet. Anna wilde niet meer waarschijnlijk. Wellicht veranderd dat nog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')