abonnement Unibet Coolblue
pi_169857417
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je moet die wedstrijd ook gewoon winnen daar. Een kampioen rekent af met directe concurrenten. Als je die verliest en de klad komt er weer een beetje in en je wordt uiteindelijk kampioen omdat hunnie pts laten liggen uit tegen NEC...

Dan word je een beetje de kampioen van de armoede. Hoewel het natuurlijk uiteindelijk geen tyfus uit maakt, zeker niet voor ons na 17 jaar :')
:') :') :') :') :') :')
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 11:32:44 #277
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169857445
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:44:28 #278
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_169857654
Hoe laat is Tonny z'n vrijspraak?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 11:48:02 #279
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169857720
quote:
2s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:44 schreef MPC60 het volgende:
Hoe laat is Tonny z'n vrijspraak?
Van Benthem meldt zich ziek en de zaak wordt over het weekend getild _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_169858169
quote:
2s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:44 schreef MPC60 het volgende:
Hoe laat is Tonny z'n vrijspraak?
8 uur vanavond, zie het livetopic :).
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:07:00 #281
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169858202
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je moet die wedstrijd ook gewoon winnen daar. Een kampioen rekent af met directe concurrenten. Als je die verliest en de klad komt er weer een beetje in en je wordt uiteindelijk kampioen omdat hunnie pts laten liggen uit tegen NEC...

Dan word je een beetje de kampioen van de armoede. Hoewel het natuurlijk uiteindelijk geen tyfus uit maakt, zeker niet voor ons na 17 jaar :')
Kampioen van de armoede valt reuze mee. De behaalde puntenaantallen op het eind van het seizoen, als de overige wedstrijden enige indicatie geven, vallen zeker niet tegen.
Laffe huichelaar
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:07:19 #282
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169858209
hoewel je in Nederland eigenlijk altijd kampioen van de armoede bent
Laffe huichelaar
pi_169858307
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 22:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Het vreemde is vooral dat de zaak al dik 3 weken loopt en ze nu anderhalve dag voor de beroepszaak met een verruimde aanklacht komen. _O-
Zou helemaal mooi zijn als Bentgod er vervolgens mee wegkomt dat hij zich niet gedegen heeft kunnen voorbereiden op deze aanpassing, en de zaak dus moet worden uitgesteld _O-

Dat er nu itt de reguliere gang van zaken 3 juristen aanschuiven is overigens ook wel erg raar. Ik geloof niet zozeer dat het een Joodsch complot is, maar dat ze zich driedubbel wapenen tegen Bentgod lijkt wel duidelijk, ze zijn gewoon bang om weer voor lul te staan. Lijkt mij echter richting Tonny geen eerlijke gang van zaken / gelijke behandeling.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_169858317
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:07 schreef timmmmm het volgende:
hoewel je in Nederland eigenlijk altijd kampioen van de armoede bent
Met 80+ punten is het niet zo rullevant of de rest armoedig is of niet.
pi_169858361
Kampioen van de armoede wordt je als de gehele top veel punten morst tegen de kleintjes, en er 1 net wat minder slecht presteert. Na 3x gelijk en 2 verlies uit 27 potjes kunnen we wel concluderen dat het daar niet op af stevent. Gewoon een goede titelstrijd met een paar teams die weinig punten morsen tegen de rest.

We hebben de ene concurrent op 8 punten staan, waarbij we zelf een gat van 6 punten gecreeerd hebben, en de andere staat op 6, omdat we in deze krachtmeting dus tegen de rest gewoon iets beter gepresteerd hebben (zoals bv dus tegen PSV).

Als we kampioen worden is dat gewoon heel soeverein, met de koppositie vanaf ronde 1 O+
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_169858410
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:11 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Zou helemaal mooi zijn als Bentgod er vervolgens mee wegkomt dat hij zich niet gedegen heeft kunnen voorbereiden op deze aanpassing, en de zaak dus moet worden uitgesteld _O-

Dat er nu itt de reguliere gang van zaken 3 juristen aanschuiven is overigens ook wel erg raar. Ik geloof niet zozeer dat het een Joodsch complot is, maar dat ze zich driedubbel wapenen tegen Bentgod lijkt wel duidelijk, ze zijn gewoon bang om weer voor lul te staan. Lijkt mij echter richting Tonny geen eerlijke gang van zaken / gelijke behandeling.
Ik dacht dat er in het beroep een volledig nieuw trio aangesteld zou worden? Volgens mij ging dat verhaal van die 3 juristen over de over het schikkingsbijeenkomst of de eerste uitspraak? Is het nu al zeker dat ze dan wederom 3 juristen hebben neergezet?

Of zit ik gewoon verkeerd met mijn verhaal? :@
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:06:44 #287
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_169859545
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je moet die wedstrijd ook gewoon winnen daar. Een kampioen rekent af met directe concurrenten. Als je die verliest en de klad komt er weer een beetje in en je wordt uiteindelijk kampioen omdat hunnie pts laten liggen uit tegen NEC...

Dan word je een beetje de kampioen van de armoede. Hoewel het natuurlijk uiteindelijk geen tyfus uit maakt, zeker niet voor ons na 17 jaar :')
Feyenoord kan de eerste kampioen van deze eeuw (!) worden die vanaf speelronde 1 bovenaan staat.

Hoezo kampioen van de armoede?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_169859671
Niets kampioen van de armoede, Feyenoord stond 3de in Europa met het punten moyenne, alleen Shahktar en nog een ploeg deden het beter. Ajax stond ook in de top 10.

En Feyenoord heeft 2x gewonnen van de uittredend kampioen en had thuis al van Ajax moeten winnen
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:14:11 #289
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_169859728
Kijk al die Feyenoorders hier zoeken naar erkenning :')

Het is fantastisch jongens, echt. Wat een bazenprestatie is dit seizoen _O_
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_169859911
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:14 schreef Bugno het volgende:
Kijk al die Feyenoorders hier zoeken naar erkenning :')

Het is fantastisch jongens, echt. Wat een bazenprestatie is dit seizoen _O_
dankjewel, dat had ik echt even nodig, ik ga gelijk al mijn collegae vertellen dat Bugno van Fok! dit onderschrijft!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 13:45:57 #291
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169860400
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Feyenoord kan de eerste kampioen van deze eeuw (!) worden die vanaf speelronde 1 bovenaan staat.

Hoezo kampioen van de armoede?
De plaats op de ranglijst geeft niet altijd je vorm weer. In beginsel ben ik het met je eens hoor. Alleen een echte kampioen schudt iedereen van zich af en wint ook gewoon overtuigend van directe concurrenten (Ja, zoals we 2x van psv wonnen. Hoewel dat ook allerminst overtuigend was ;))

Zoals gezegd hoor je mij echt niet klagen, al helemaal niet na 17 jaar ellende, maar ik hoop dat we zondag gewoon kunnen laten zien dat wij de ware kampioen zijn en die joden gewoon een pak slaag geven.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_169861024
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De plaats op de ranglijst geeft niet altijd je vorm weer. In beginsel ben ik het met je eens hoor. Alleen een echte kampioen schudt iedereen van zich af en wint ook gewoon overtuigend van directe concurrenten (Ja, zoals we 2x van psv wonnen. Hoewel dat ook allerminst overtuigend was ;))

Zoals gezegd hoor je mij echt niet klagen, al helemaal niet na 17 jaar ellende, maar ik hoop dat we zondag gewoon kunnen laten zien dat wij de ware kampioen zijn en die joden gewoon een pak slaag geven.
Ik vind dat we het in dit seizoen wel behoorlijk hebben laten zien hoor, misschien weinig 5-0 overwinningen, dus in die zin misschien niet zo overtuigend/ overklassend, maar wel matige potjes die je wint en sommige potjes gewoon heerlijk voetballend.

Het is er gewoon heel snel ingeslepen dat we heel moeilijk te verslaan zijn. Ook zoals Man U thuis en PSV-uit, toen bouwde het hele team gewoon op een solide staande verdediging, en afwachtende wanneer ze toe konden slaan. Ik denk dat we nu wel 1-2 stapjes verder zijn, want nu wachten we niet zo eerbiedig meer af (hopelijk zondag ook niet) :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_169861290
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De plaats op de ranglijst geeft niet altijd je vorm weer. In beginsel ben ik het met je eens hoor. Alleen een echte kampioen schudt iedereen van zich af en wint ook gewoon overtuigend van directe concurrenten (Ja, zoals we 2x van psv wonnen. Hoewel dat ook allerminst overtuigend was ;))

Zoals gezegd hoor je mij echt niet klagen, al helemaal niet na 17 jaar ellende, maar ik hoop dat we zondag gewoon kunnen laten zien dat wij de ware kampioen zijn en die joden gewoon een pak slaag geven.
Waarom in godsnaam een foto van die verschrikkelijke jood?
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 14:30:54 #294
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169861381
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:26 schreef Luni het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam een foto van die verschrikkelijke jood?
Weddenschap verloren ;( :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 14:34:11 #295
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169861445
quote:
Raad positiever gestemd overkomst van Feyenoord City

De plannen voor de bouw van Feyenoord City lijken aan steun te winnen. Vrijwel alle fracties in de Rotterdamse gemeenteraad zijn op verschillende punten nog uiterst kritisch op onderdelen van deze mega-ontwikkeling in Rotterdam-Zuid, maar een positieve houding overheerst. ,,Het ziet er al een stuk beter uit dan de vorige keer’’, zei D66’er Jos Verveen vanochtend in de commissie bouwen en wonen.


Van alle partijen hebben vooral SP, de Partij voor de Dieren en de VVD de meeste moeite met de bouw van een voetbaltempel voor Feyenoord en de ontwikkeling van de rest van Feyenoord City, eerder op zo’n 1,5 miljard euro begroot. Ze vrezen problemen op het gebied van de financiering, exploitatie en mobiliteit. VVD en SP pleiten voor een metroverbinding met de Kralingse Zoom, om het gebied bereikbaar te houden.

Fractievoorzitter Jeroen van der Lee van de PvdD trok het felst van leer: ,,Ze verwachten 300.000 bezoekers aan het stadion buiten de wedstrijden om. Dat gaat echt niet gebeuren. Misschien dat je op 30.000 uitkomt. Dit plan wordt op drijfzand gebouwd. En een molensteen om de nek van Feyenoord.’’

Verantwoordelijk wethouder Adriaan Visser (D66, sport) heeft al eerder gezegd dat hij hoopt op de steun van een overgrote meerderheid in de Rotterdamse raad. Die moet besluiten over een aandelenpakket à 40 miljoen euro in het nieuwe stadion, 60 miljoen euro voor het verwerven van de bouwgrond en 35 miljoen euro voor infrastructuur. Op 20 april wordt een knoop doorgehakt.

Visser meldde hoopvol te zijn over de gesprekken die worden gevoerd met andere geldschieters, om zo de totale bouwkosten van 365 miljoen euro voor het nieuwe stadion bij elkaar te krijgen. ,,Dat zijn betrouwbare partijen, geen rare kandidaten. Er zit zelfs een grote Amerikaanse investeringsbank bij’’, sprak hij. Eind dit jaar moeten de eerste intentieverklaringen van de banken binnen zijn, eind volgend jaar moet de financiering rond zijn. ,,Maar Feyenoord City is degene die met de banken praat, niet ik. Wij storten alleen die 40 miljoen.’’
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_169861538
quote:
15s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Weddenschap verloren ;( :{
Nou vooruit maar dan. 8-)
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 14:40:03 #297
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169861557
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:38 schreef Luni het volgende:

[..]

Nou vooruit maar dan. 8-)
Totdat ik je vertel hoelang....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_169863362
Zondag Kuipers :r
pi_169863510
Maatje van mij vandaag een brief gekregen met de mededeling dat hij een SV krijgt voor 2 jaar omdat hij bij Vitesse op het thuisvak zat het moet niet gekker worden. Mag zijn seizoenkaart komen inleveren bij de club en een boete volgt :')
pi_169863834
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De plaats op de ranglijst geeft niet altijd je vorm weer. In beginsel ben ik het met je eens hoor. Alleen een echte kampioen schudt iedereen van zich af en wint ook gewoon overtuigend van directe concurrenten (Ja, zoals we 2x van psv wonnen. Hoewel dat ook allerminst overtuigend was ;))

Zoals gezegd hoor je mij echt niet klagen, al helemaal niet na 17 jaar ellende, maar ik hoop dat we zondag gewoon kunnen laten zien dat wij de ware kampioen zijn en die joden gewoon een pak slaag geven.
Ja, dat is meestal als je bovenaan eindigt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')