abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 maart 2017 @ 12:54:37 #26
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169788658
Ja.. dat doe ik..
Ik heb een wahl tondeuse (dat is een fatsoenlijk stuk gereedschap met het nodige gewicht)
Deze om precies te zijn.. http://www.ebay.co.uk/itm(...)9:g:gikAAOSwo0JWL6FG

Alleen had ik hem voor 20 euro thuis.. dus misschien ff zoeken..
De schuine ooropzetstukken zijn ideaal... zit ook een dvdtje bij.. maar die staat ook op youtube..
Daar staan heel veel filmpjes op trouwens.. zoek bijv. op "clippers" en "layers"

Oh en koop er direct even een cape of schort bij...

Ik werk meestal met 4 of 5 verschillende laagjes.. (kammetjes) dat is even oefenen..
Maar als het mislukt kun je gewoon alles op 1 lengte doen en is er niets aan de hand..

Ik vind het ideaal.. handiger is het om een ander te knippen of te laten knippen, maar ik red me er zelf altijd mee..
Na verloop van tijd word je er steeds handiger in, en is een complete knip/scheerbeurt een fluitje van een cent..
Ik pak er een bakkie koffie bij.. rook een sigaret.. lekker relaxed...

(voordeel daarvan is dat je je armen ff kunt laten rusten en dus ook een betere controle hebt.. je wilt ook al gauw te snel.. en zeker in het begin moet je gewoon ff de tijd nemen.. dat zie je terug in het resultaat..)

Je moet mensen echt overtuigen dat je het zelf hebt gedaan met een tondeuse.. niemand die het gelooft..

Oh dat ding uit de OP zou ik niet nemen.. is nou niet echt een goed ding.. en met accu weet je nooit of ie halverwege de geest geeft..
Wahl is een merk dat ook tondeuses voor schapen maakt, en veel bij kappers hangt.. (vooral in de afrowereld word ie veel gebruikt..
Ik had hiervoor een Remington.. ook een heel fancy ding.. maar die liep dus vast als je je haar langer liet..

[ Bericht 3% gewijzigd door Zolderkamer op 26-03-2017 13:17:40 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')