abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 20 april 2017 @ 15:29:55 #201
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_170355149
Ah kopstellingen is ineens 3x zo lang geworden.... Plus met verkeerde voorbeeldfoto's dus let daar op !!

Vandaag bij mediamarkt voor SS opdracht gedaan en dar is afgelopen maand ingebroken. Dus ik zeg nog tegen mezelf let op straks staat security naast me ... Nog geen minuut later kwam een vriendelijke jongen van de security vragen waar ik foto's voor maakte. Ik uitleg gegeven en de app laten zien en kon mijn opdracht met hulp van mediamarkt collegas afmaken :)
Soms zijn opdrachten dan leuk om te doen ( zeker voor 10,50 )
pi_170369400
die lidl check mag van mij wel wat oplopen. is goed te doen maar staat nog steeds op 2 euro.
pi_170386303
Wou die posters gaan wisselen maar opdrachten waren snel weg.
pi_170391534
ik heb de locaties van mijn route voor vandaag al heel vroeg geaccepteerd en bezet gehouden. en ook netjes die geplande locaties bezocht. enerzijds lullig om het bezet te houden, anderzijds wil Roamler soms juist die mogelijkheid bieden om het de moeite waard te maken om een route te plannen, zo zijn ze er zeker van dat veel locaties worden bezocht.
  maandag 24 april 2017 @ 13:18:41 #205
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_170452564
Smartspotter echt veel opdrachten vandaag :) mooi rondje kunnen maken :)
pi_170463721
Ben nu pro spotter maar klopt het dat ik nog geen pro opdrachten zie? zijn er nu gewoon niet?
pi_170464366
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 21:19 schreef Prh01 het volgende:
Ben nu pro spotter maar klopt het dat ik nog geen pro opdrachten zie? zijn er nu gewoon niet?
klopt.
pi_170479218
Ik ben nu ook met SmartSpotter aan de slag gegaan. Wel leuk als aanvulling op Roamler. De manier waarop je op voorhand al alle vragen ziet en hoe je door de vragen kan bladeren, vind ik ook handiger dan bij Roamler. Ik vind het wel irritant dat ze voortdurend vragen om kassa’s te fotograferen.

Een paar vraagjes:
- Klopt het dat je SS enkel kan bereiken via mail, niet via een berichtje in de app?
- Klopt het dat je onmogelijk je ingezonden opdrachten kan bekijken en dat je genomen foto’s ook niet op je smartphone worden opgeslagen?
- Niet dat het me echt stoort, maar is er een reden waarom alles in het Engels moet? Ik heb het idee dat de reviewers wel Nederlands kunnen.
- Als ik nu veel opdrachten annuleer bij SS maakt dat niet uit om later in de hoogste rang te komen, want ze kijken voor die 10% enkel naar de laatste maand?

Wat me ook is opgevallen, is dat als je bij SS n of twee opdrachten doet, dat dan meteen alles in de hele regio verdwijnt. Terwijl ik meestal bij Roamler alles kan doen wat effectief in de app staat, wat handig is om een rondje te maken.
  dinsdag 25 april 2017 @ 16:16:33 #209
148813 Vader_Aardbei
Goddeloos genieten
pi_170479340
Ik vind die opdrachten bij SmartSpotter zo complex en lang duren. Niet iets wat ik even in de pauze kan gaan doen. Ik vind sommige van Roamler ook al aan de tijdsintensieve kant, gezien wat je ervoor terug krijgt...

Van het weekend nog even snel een Hema Redbull check kunnen doen voor 8 euro. Nice.
  dinsdag 25 april 2017 @ 16:29:59 #210
459997 DevFreak
Still got the blues.
pi_170479547
Ben vandaag ook toegelaten op SmartSpotter, maar wat zijn er weinig opdrachten beschikbaar nu zeg :')

Heb er net twee gedaan, maar het vervoer naar de plek kost me meer dan dat het oplevert. :7

[ Bericht 34% gewijzigd door DevFreak op 25-04-2017 16:35:20 ]
♫♪♫♪♪♫♪♫
  dinsdag 25 april 2017 @ 16:55:09 #211
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_170479914
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:29 schreef DevFreak het volgende:

Heb er net twee gedaan, maar het vervoer naar de plek kost me meer dan dat het oplevert. :7
:') !
Dan doe je die opdrachten toch niet?
pi_170479932
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:11 schreef krayn het volgende:
Ik ben nu ook met SmartSpotter aan de slag gegaan. Wel leuk als aanvulling op Roamler. De manier waarop je op voorhand al alle vragen ziet en hoe je door de vragen kan bladeren, vind ik ook handiger dan bij Roamler. Ik vind het wel irritant dat ze voortdurend vragen om kassa’s te fotograferen.

Een paar vraagjes:
- Klopt het dat je SS enkel kan bereiken via mail, niet via een berichtje in de app?
- Klopt het dat je onmogelijk je ingezonden opdrachten kan bekijken en dat je genomen foto’s ook niet op je smartphone worden opgeslagen?
- Niet dat het me echt stoort, maar is er een reden waarom alles in het Engels moet? Ik heb het idee dat de reviewers wel Nederlands kunnen.
- Als ik nu veel opdrachten annuleer bij SS maakt dat niet uit om later in de hoogste rang te komen, want ze kijken voor die 10% enkel naar de laatste maand?

Wat me ook is opgevallen, is dat als je bij SS n of twee opdrachten doet, dat dan meteen alles in de hele regio verdwijnt. Terwijl ik meestal bij Roamler alles kan doen wat effectief in de app staat, wat handig is om een rondje te maken.
-ja
-nee je kunt je ingevulde antwoorden niet bekijken, maar bij mij worden wel de foto's opgeslagen in mijn galerij
-ik doe alles in het Nederlands en de opdrachten zijn ook in het Nederlands
-ze kijken echt alleen naar de laatste maand, annuleer wat je wil in de eerste periode zonder consequenties

het verdwijnen van opdrachten kan bij Roamler ook voorkomen, bijvoorbeeld bij de kopstellingen en cross sell check. daar hebben ze regio's of selecties, en als er dan genoeg in zo'n selectie zijn geaccepteerd verdwijnt de rest. bij SS gebeurt het wel meer dan bij Roamler heb ik het idee..... maar het verschilt gewoon erg per opdracht.
pi_170480996
Vraagje, wat denken jullie?
Willen ze een foto van 1 meter of van een heel schap zien als ze deze instructie geven:
"Maak een foto van het meter(s) schap"
  dinsdag 25 april 2017 @ 17:59:08 #214
459997 DevFreak
Still got the blues.
pi_170481053
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:55 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

:') !
Dan doe je die opdrachten toch niet?
Die twee waren op loopafstand ;)
♫♪♫♪♪♫♪♫
pi_170481189
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:57 schreef Feestkabouter het volgende:
Vraagje, wat denken jullie?
Willen ze een foto van 1 meter of van een heel schap zien als ze deze instructie geven:
"Maak een foto van het meter(s) schap"
Moet je niet aangeven hoeveel meter het schap is? En dan per meter of meer een foto?
pi_170486516
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 18:06 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Moet je niet aangeven hoeveel meter het schap is? En dan per meter of meer een foto?
nee
pi_170487806
Kan iemand mij een invite sturen voor Roamler? SmartSpotter ben ik al actief maar heb tijd voor meer ;)
  dinsdag 25 april 2017 @ 22:36:42 #218
39955 eXistence
Feel The Power!
pi_170488688
Stuur maar een PM ;-)
pi_170488984
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:29 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

nee
Ik gok dat het er dan aan ligt hoeveel meter een bepaalde groep producten heeft.

Bij meer dan 1 meter zou ik een overzicht fot doen.

Bij welke opdracht is dat?
pi_170489104
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 22:47 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Ik gok dat het er dan aan ligt hoeveel meter een bepaalde groep producten heeft.

Bij meer dan 1 meter zou ik een overzicht fot doen.

Bij welke opdracht is dat?
het is de dranken opdracht, een Works opdracht.
de vraag is ook hoe je de groep producten definieert.
er wordt gevraagd naar een bepaald merk water met een smaakje, het product waar het om gaat is koolzuurvrij.
is dan een foto van het schap met koolzuurvrij water met een smaakje naar jouw mening voldoende? (het gevraagde product zit niet in het assortiment)
  woensdag 26 april 2017 @ 10:00:41 #221
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_170493689
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:11 schreef krayn het volgende:

Een paar vraagjes:
- Klopt het dat je SS enkel kan bereiken via mail, niet via een berichtje in de app?
- Klopt het dat je onmogelijk je ingezonden opdrachten kan bekijken en dat je genomen foto’s ook niet op je smartphone worden opgeslagen?
- Niet dat het me echt stoort, maar is er een reden waarom alles in het Engels moet? Ik heb het idee dat de reviewers wel Nederlands kunnen.
- Als ik nu veel opdrachten annuleer bij SS maakt dat niet uit om later in de hoogste rang te komen, want ze kijken voor die 10% enkel naar de laatste maand?

Wat me ook is opgevallen, is dat als je bij SS n of twee opdrachten doet, dat dan meteen alles in de hele regio verdwijnt. Terwijl ik meestal bij Roamler alles kan doen wat effectief in de app staat, wat handig is om een rondje te maken.
Je kan ze ook bellen...dat doe ik meestal :)
En taal moet je kunnen aanpassen...
Annuleren kost percentages dus dat doe ik nooit
En bij smartspotter kan ik juist meer opdrachten doen in de regio , bijv all kruidvatten dat is bij roamler vaak niet ...
SS heeft meer en meer opdrachten terwijl roamler er minder en minder heeft ....
  woensdag 26 april 2017 @ 10:02:17 #222
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_170493724
Hoi , heeft iemand al eens bij smartspotter nagevraagd waarom je niks krijgt voor optionele foto's op het einde? Zoals de snoepopdracht vandaag bij de jumbo moet je Mentos en Haribo zoeken op een actieplek waar je dan 2x0,50 cent extra voor krijgt ....die waren er dus niet en dan moet je 3 extra foto's maken op het einde van de Gele wand , 2 manden en van KASSA's en die laatste vind ik echt vervelend. Ik heb er al over gebeld en net in de app bij opmerkingen nog eens gevraagd waarom je voor extra werk dus niks krijgt..
Want nu krijg ik 1,50 i.p.v. 2,50 terwijl ik meer werk heb moeten doen .....

Want het is na een jaar al heel wat centjes die ik "misloop" omdat winkels hun acties niet in krde hebben waardoor ik extra werk heb maar er niks voor terugkrijg ....
pi_170493808
^ dat vragen wij ons al heel lang af. het zijn controlefoto's. hun willen weten of jij wel heel de winkel bent door geweest om te zoeken naar de actieplek. het punt is alleen dat jumbo zijn zaakjes heel vaak niet in orde heeft qua actieplekken en wij zijn er dan de dupe van. extra werk doen en minder ervoor krijgen. maar het is ook enigzins logisch van SS. anders kun je gelijk zeggen, er is geen actieplek, centjes innen en naar de volgende. hun moeten dat kunnen controleren aan de hand van die controle foto's.
  woensdag 26 april 2017 @ 10:36:59 #224
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_170494387
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:06 schreef loezzzje het volgende:
^ dat vragen wij ons al heel lang af. het zijn controlefoto's. hun willen weten of jij wel heel de winkel bent door geweest om te zoeken naar de actieplek. het punt is alleen dat jumbo zijn zaakjes heel vaak niet in orde heeft qua actieplekken en wij zijn er dan de dupe van. extra werk doen en minder ervoor krijgen. maar het is ook enigzins logisch van SS. anders kun je gelijk zeggen, er is geen actieplek, centjes innen en naar de volgende. hun moeten dat kunnen controleren aan de hand van die controle foto's.
Die controle foto zijn altijd meer werk dan de actieplek....dus dan zou het onlogisch zijn dat ik dat zou zeggen want ik moet dan toch 3 extra foto's maken. Geef dan voor de optionele foto's hetzelfde bedrag..... Nu krijg ik niks .... En het bedrijf heeft wel extra info ....

Want ik heb dat eens bijgehouden en ik heb voor 63 opdrachten in de afgelopen 7 maanden die extra foto's moeten maken waardoor ik 63x 0,50 niet kreeg . Dat is toch 31,50 ...... En dan heb ik de eerste 8 maanden niet eens meegerekend .

Ach ja :) morgen lekker feesten daar heb ik meer zin in :)
Hier nog mensen die wat speciaals gaan doen of niks ?
pi_170494909
Ik ben het ook met je eens, het is niet eerlijk. Maarja wat doen we eraan. Ik kijk soms nog wel eens van tevoren of de actieplekken er zijn en anders doe ik de opdracht niet.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')