abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169725982
535b945422bbe2b713e98c89cfd92fbb.png
0380d5af24aad77f90458162361cd3e8.png

Wat is Roamler?

Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variŽren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max. Maar opdrachten van een euro of 2 a 3 zijn meer gangbaar, De prijzen lopen wel op maar het heeft er erg mee te maken wat voor opdracht het is. Is het een onderzoek naar een weekaanbieding en er wordt niet bij vermeld dat de inzending sluit als er genoeg opdrachten binnen zijn kan je er van uitgaan dat hij zaterdagmiddag meer waard is dan maandagochtend. Of je er op wilt wachten is aan jou, en houd er daarbij rekening mee dat zolang jij de opdracht niet reserveert, anderen hem kunnen claimen en hij dus weg is. Probeer voor jezelf te beredeneren wie de opdrachtgever is en welk gewin ze halen uit de gegevens va de opdracht en je kan beter inschatten hoe je een opdracht moet doen en of de beloning zal oplopen.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,

*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken
Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven.

Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.
Er zijn ook babymelk check + opdrachten, iets meer werk en iets meer beloning. Je begint net de babymelkcheck en als je klaar bent vraag je naar de voorraad bij de servicesbalie of het magazijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.
Voor sommige opdrachten heb je een toestemmingsbrief in je app voor andere opdrachten ben je anoniem.


Waarom doen bedrijven dit?

Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.
Hoe word ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurd ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Plus 2 euro wanneer deze persoon level 2 bereikt. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn. Invites weggeven in je eigen gebied is niet handig!

Invites
Je kunt een DM/PM sturen naar 1 van de volgende users als je een invite zou willen en er ook echt voor in wilt zetten om een actieve Roamler te zijn.

Wie hebben er momenteel een invite te vergeven?
- Tinos85
- loezzzje
- pl4kkie
- dekkered
- liesje1979
- eenjongen...
- IJsbeertje21
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn de medewerkers van Roamler waar wij vaak mee in de clinch liggen:
14876680_1137891569625308_6589354504961958060_o.jpg

SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Desillusionist
pi_169726013
ter info, ben het met dj eens, klagen is prima maar het is de toon die de muziek maakt.
Je kan ook gewoon op een normale manier verwoorden en samen met ze naar een oplossing zoeken ipv deze bewoording en ook nog het dreigement van ik gooi het bij de afvalscheiding.
Desillusionist
pi_169726252
Na maanden zoeken naar een invite heb ik eindelijk een Roamler _O_
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169726607
De OP is wel heel oud.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  donderdag 23 maart 2017 @ 18:47:32 #5
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_169726635
Ik zeg je eerlijk dat ik ook een soortgelijke mail wilde versturen maar van binnen een beetje bang was dat ik me PRO status erdoor zou kwijtraken en ik eerst maar op forum hier verhaal ging halen .....
Het is inderdaad jammer dat je als spotter maar dingen moet slikken want anders gaan ze dreigen zoals ik bij roamler heb meegemaakt over een opdracht met chocolade check waar een "toestemmingsbrief " van Mars bij zat maar dat die toestemmingsbrief helemaal niet bekent was bij winkels waardoor ik meerdere opdrachten dacht te kunnen doen ik weggestuurd werd . En ik uit frustratie het nummer belde op de brief van Mars waar roamler mij meteen op het matje riep en ik een "officiele" waarschuwing kreeg ... Dus ik nog bozer en ik hun uitgelegd dat ik mij openbaar maakte bij winkels omdat ik er vanuit ging dat die toestemmingsbrief erbij zat . Want of ik die brief had getypt of mars dat had niks uitgemaakt want de winkels wisten nergens van . Was dat vrouwtje nog pissiger en ik erbij gezegd dat er op forums een hoop geklaagd wordt over dit soort opdrachten . En dat had ik niet mogen zeggen en heb ik maar het gesprek beeindigt voor het echt uit de hand liep .

Maar om ff aan te geven dat ze daar bij roamler / smartspotter een soort van macht over je hebben en het hun (schijnbaar) niks uitmaakt wie opdrachten voor hun doet want er is toch wel altijd een gek die het doet ....

Dat feestkabouter misschien wat netter had mogen zijn ,misschien wel , misschien niet .... Hij is wel meteen duidelijk en schijnbaar was ik niet de enige die er boos over was want ik heb best lopen schelden na het telefoongesprek over het retourneren .


Ooh en door het akkefietje van toen met roamler kan ik nog eens solliciteren voor roamler works wel vergeten... Dat heb vandaag gevraagd en kreeg als antwoord dat er maar 1 interview wordt gedaan en erna nooit meer....maar dat geloof ik niet echt haha...
pi_169730756
Vraagje wie van de IOS gebruikers kunnen alle opdrachten zoals categorieŽncheck in de app van Roamler zien? Ik zie al een paar dagen maar 1 of 2 betaalde opdrachten namelijk. Nu zijn er maar weinig checks, maar ik baal ervan dat ik niet alles kan zien...
pi_169731189
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 21:09 schreef Miek95 het volgende:
Vraagje wie van de IOS gebruikers kunnen alle opdrachten zoals categorieŽncheck in de app van Roamler zien? Ik zie al een paar dagen maar 1 of 2 betaalde opdrachten namelijk. Nu zijn er maar weinig checks, maar ik baal ervan dat ik niet alles kan zien...
stuur een dreigmail zou ik zeggen ;)

Maar nee, sorry heb geen iOS, je zou even een berichtje kunnen sturen in de app, toen ik een beetje blond wat berichten had verwijderd die ik niet wilde zien en me later toch bedacht hebben ze ook de dingen even goed bekeken. Wie weet is er wel een instellinkje verkeerd.
Desillusionist
pi_169731426
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 21:09 schreef Miek95 het volgende:
Vraagje wie van de IOS gebruikers kunnen alle opdrachten zoals categorieŽncheck in de app van Roamler zien? Ik zie al een paar dagen maar 1 of 2 betaalde opdrachten namelijk. Nu zijn er maar weinig checks, maar ik baal ervan dat ik niet alles kan zien...
Even de Roamler-app updaten via de AppStore (naar versie 3.7.1) en je bent weer good to go met alle oude vertrouwde opdrachten.. ;)
pi_169731573
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 21:37 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Even de Roamler-app updaten via de AppStore (naar versie 3.7.1) en je bent weer good to go met alle oude vertrouwde opdrachten.. ;)
nog makkelijkerder, ik maar denken dat iedereen zijn apple apps op tijd update ;)
Desillusionist
pi_169734521
ik ben sowieso heel erg direct van mezelf in mijn communicatie. ook prive. dat matcht niet met iedereen, maar met genoeg mensen gelukkig wel. directheid staat voor mij gelijk aan duidelijkheid.
als er nuance van toepassing is dan zul je dat ook absoluut van me horen, maar als iets gewoon helemaal dit of dat is naar mijn mening (en dat was nu van toepassing), dan laat ik dat ook heel duidelijk merken.
ik vind het zelf ook fijn als anderen direct zijn tegen mij, dan weet ik waar ik aan toe ben. en dan zeker op het werk/zakelijke vlak: duidelijkheid graag, dat krijg je van mij ook.

mijn email is ook geschreven vrij kort nadat ik de email had gelezen, de emotie was dus duidelijk aanwezig. dat is mijn mijn tekst ook duidelijk te merken natuurlijk.
maar is de eerlijkheid van die emotie nou zo erg?
is het zo erg om te laten merken wat het met mij deed, dat ik er boos van werd?
ik vloek niet, ik zeg alleen dat het onbeschoft is en een naaistreek. zo voelde ik het, dus het is een eerlijke weergave.
een stukje zelfkritiek daarbij wel: netter was het geweest als ik geschreven had dat ik het onbeschoft VIND en dat het voor mij als een naaistreek VOELT (dus bij mezelf houden), ipv dat het onbeschoft IS en een naaistreek IS.

ander punt: ik had gisteren (dus voor de emails van gisteren en het telefoongesprek van vanmorgen) al een paar locaties bezocht en nog nergens de pallets kunnen plaatsen! op dat moment had ik dus een sterke verwachting dat ik een flink deel van het spul zou moeten terugsturen.
en het zijn ook geen kleine doosjes of zo, nee ik had 7 flinke verhuisdozen vol pallets staan. dan is het echt geen leuk bericht als ik ineens lees dat ik een flink (nog onbekend) deel daarvan met een koerier of pakketdienst mag gaan versturen op mijn kosten! mijn eerste gedachten gingen richting 30 a 40 a 50 euro, terwijl het is voor iets waarvan ik vind dat ik absoluut niet degene ben die het zou moeten betalen!

dreigement? nee ik bedoelde dat niet als dreigement (ook al snap ik dat het technisch zo zou kunnen worden opgevat), ik bedoelde: 'op deze manier heb ik er geen zin in en werk ik er verder niet aan mee en ga ik dus ook de opdrachten niet doen en ik ga ook die spullen niet op mijn kosten terugsturen.... en mijn woonkamer wordt er niet mooier van dus ik ga het ook niet bewaren, dus ik ga het weggooien.'
verbeterpunt: ik had kunnen zeggen dat ze het zouden kunnen komen ophalen bij me.

hoe dan ook: Smartspotter heeft aan mij vanmorgen wel erkend dat ze er slecht over hebben gecommuniceerd, en ergens zijn ze het blijkbaar toch ook wel een aardig stuk met mijn argumenten eens, anders zouden ze niet vanmorgen om 10 uur al meteen tegen mij zeggen dat niet alleen ik maar alle Spotters die dozen moeten terugsturen voor 1 doos de verzendkosten vergoed krijgen.

terug naar mijn directheid: Smartspotter toont natuurlijk in hun email ook een portie directheid en brutaliteit van heb ik jou daar. het is derhalve ook een beetje logisch dat dat eenzelfde directheid en brutaliteit als reactie oproept.
wat ik bedoel: nadat zij en ik al een afspraak hebben gemaakt over de klus en de vergoeding, gaan zij ineens EENZIJDIG bepaalde nieuwe regels introduceren die in mijn nadeel zijn en die als een voldongen feit aan mij en de anderen communiceren. en dan ook nog met een toon van 'wij vinden dat je genoeg verdient met die opdracht om er ook die eventuele verzendkosten nog vanaf te kunnen trekken, en ongeacht wat jij daarvan vindt is onze mening daarover gewoon bepalend'. zo kwam de toon in elk geval op mij over.
en dat is misschien nog wel wat mij het meeste dwarszat: dat zij voor mij denken te kunnen bepalen wat IK acceptabel vind. als ze eerder hadden verteld dat ik dat verzenden moet betalen had ik eerst flink aan de bel getrokken en om veel meer informatie gevraagd voordat ik ook maar een opdracht zou accepteren.

en nog meer over de term 'dreigement': Smartspotter heeft zelf in de opdracht eerder al heel duidelijk 'gedreigd' dat als je na acceptatie van deze opdrachten (wat vorige week al gebeurd is) nu nog een opdracht gaat annuleren, dat consequenties voor je Pro-status gaat hebben.
is dat een manier van communiceren die uitnodigt tot 'genuanceerde' reacties?

quote:
99s.gif Op donderdag 23 maart 2017 18:12 schreef Nizno het volgende:
ter info, ben het met dj eens, klagen is prima maar het is de toon die de muziek maakt.
Je kan ook gewoon op een normale manier verwoorden en samen met ze naar een oplossing zoeken ipv deze bewoording en ook nog het dreigement van ik gooi het bij de afvalscheiding.
tonen zij manieren van communiceren die de indruk geven dat als je er anders over denkt er ruimte is om samen naar een oplossing te zoeken?
zo voelt het voor mij niet, en dat roept bij de reactie mij op dat ik er tegenaan wil beuken om die ruimte te creeren.

stel nou eens dat zij gisterenavond zoiets hadden geschreven:
'wij realiseren ons ineens dat we helaas niet duidelijk over de kosten van de verzending hebben gecommuniceerd; het is de bedoeling dat jullie die zelf betalen, dat zal ongeveer zoveel a zoveel euro kosten afhankelijk van het aantal opdrachten dat je hebt geaccepteerd, we hopen dat jullie hieraan willen meewerken en ons dit foutje in het eerste echte Pro-project willen vergeven; indien de verhouding tussen de opbrengst van je opdrachten en de verzendkosten erg krom wordt kunnen we er altijd nog even over overleggen'
dan had het ineens al een heeeeeeeeeel ander verhaal geweest.

naaistreek: is het misschien (deels) een beetje een naaistreek of is het echt een 100% onschuldige fout dat ze niet vooraf duidelijk zijn geweest over de verzendkosten?
de dame heeft me verteld dat het echt vooraf al zo bedoeld was dat wij zelf die verzendkosten zouden betalen. ik stelde haar de vraag: 'stel dat je zonder enige informatie over de hoogte van de verzendkosten en ook zonder enige informatie over de kans dat je de pallets niet kunt plaatsen wel vooraf had genoemd dat de verzendkosten voor onze rekening is.... denk je dat dan veel spotters de opdrachten zouden gaan accepteren?'
twijfelend kwam er een 'ja', maar die klonk niet overtuigend.

en er zijn meer redenen te bedenken waarom ze er mogelijk voor hebben gekozen om deze discussie tot NA de acceptatie te bewaren: er was een grote tijdsdruk, de locaties moesten geaccepteerd worden omdat de pakketten op tijd moesten worden verstuurd, dus enige vertraging door een discussie over de verzendkosten zou het project echt in de soep laten lopen.
ik weet dus niet in hoeverre het echt helemaal per ongeluk was, ik behoud mijn twijfels, maar als het toch echt zo was dan vind ik het wel echt een heel erg slordige beginnersfout.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:30 schreef loezzzje het volgende:
SS zal echt niet warm of koud worden van zo'n mail hoor. Hun maken nog steeds de beslissingen over de opdrachten en de vergoedingen.
zo eenzijdig is het allemaal niet.
nou ja: het kan zo eenzijdig zijn als je dat toestaat, maar ik sta dat als het om mij gaat niet toe.
zij beslissen wat ze aanbieden, ik beslis welk aanbod ik accepteer. en ik accepteer het niet als nadien hun aanbod (=hun deel van de afspraak) nog in mijn nadeel wijzigt.
is dat zo raar?

en hoe dan ook: blijkbaar zijn ze er wel warm of koud van geworden (of allebei), want ze gaan ons nu dus toch tegemoetkomen.
overigens wel bijzonder weer van ze dat ze vandaag nog niets hebben rondgemaild over hun beslissing om de verzendkosten voor 1 doos te vergoeden. ik ga er toch een beetje (positief) vanuit dat ze die belofte uit eigen initiatief waarmaken, en niet alleen bij die Pro-Spotters die over de kosten gaan klagen.

iedereen moet doen waar die zich prettig bij voelt, en als iemand het accepteert als het kaas van z'n brood wordt gegeten omdat ie conflicten graag uit de weg gaat kan ie daarmee misschien heel gelukkig zijn. maar ik niet, er is mij teveel tekortgedaan in mijn leven en ik heb geleerd voor mezelf (en anderen) op te komen.

als je zo blijft denken zou je misschien ook kunnen denken: 'de KLM ligt ook niet wakker van een paar stewardessen die klagen over hun werkuren of salaris', maar dan is er een vakbond die voor ze opkomt.... moet die vakbond zichzelf dan ook maar opheffen?
en wij hebben geen vakbond, dus moeten we voor onszelf opkomen.

al met al: ja er zijn een paar woorden die ik wat anders had kunnen brengen, al jullie opmerkingen daarover zijn terecht. mijn menselijkheid is weer bewezen.

en dank aan de mensen die begrip hebben voor mijn al dan niet te ongenuanceerde actie.

[ Bericht 4% gewijzigd door Feestkabouter op 23-03-2017 23:17:12 ]
pi_169734843
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:43 schreef bamibij het volgende:

[..]

Nuance :')

We zijn allemaal anonieme lopende geldfabriekjes voor Smartspotter he. Als niemand zo'n mail stuurt wordt het gekker en gekker.
dat geldt natuurlijk eigenlijk voor elke werknemer of elke ingehuurde ZZP-er of wat dan ook.
dus dat betekent dat er qua inhoudelijke en financiele afspraken altijd een gebied is waarbinnen het voor beide partijen prettig en acceptabel is, en dat er een grens is waar de ene partij het niet meer leuk vindt, en aan de andere kant een grens waar de andere partij het niet meer leuk vindt.
en zolang je gewoon alles altijd maar over je heen laat komen en niet een keer een signaal geeft dat het allemaal een beetje redelijk moet blijven en dat je het langzaamaan steeds minder leuk gaat vinden, zal het bij veel bedrijven zo zijn dat ze het evenwicht graag tegen de ondergrens aan duwen.... en liefst verleggen ze die ondergrens dan ook subtiel nog een beetje.

heel lullig gezegd: dat is zakendoen, dat is onderhandelen.
pi_169734900
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 18:28 schreef SecretPret het volgende:
Na maanden zoeken naar een invite heb ik eindelijk een Roamler _O_
bedoel je dat jij nu eindelijk ook een Roamler-account hebt? of dat je iemand een invite hebt kunnen geven?
pi_169735070
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 18:47 schreef Spottertje73 het volgende:
Ik zeg je eerlijk dat ik ook een soortgelijke mail wilde versturen maar van binnen een beetje bang was dat ik me PRO status erdoor zou kwijtraken en ik eerst maar op forum hier verhaal ging halen .....
Het is inderdaad jammer dat je als spotter maar dingen moet slikken want anders gaan ze dreigen zoals ik bij roamler heb meegemaakt over een opdracht met chocolade check waar een "toestemmingsbrief " van Mars bij zat maar dat die toestemmingsbrief helemaal niet bekent was bij winkels waardoor ik meerdere opdrachten dacht te kunnen doen ik weggestuurd werd . En ik uit frustratie het nummer belde op de brief van Mars waar roamler mij meteen op het matje riep en ik een "officiele" waarschuwing kreeg ... Dus ik nog bozer en ik hun uitgelegd dat ik mij openbaar maakte bij winkels omdat ik er vanuit ging dat die toestemmingsbrief erbij zat . Want of ik die brief had getypt of mars dat had niks uitgemaakt want de winkels wisten nergens van . Was dat vrouwtje nog pissiger en ik erbij gezegd dat er op forums een hoop geklaagd wordt over dit soort opdrachten . En dat had ik niet mogen zeggen en heb ik maar het gesprek beeindigt voor het echt uit de hand liep .

Maar om ff aan te geven dat ze daar bij roamler / smartspotter een soort van macht over je hebben en het hun (schijnbaar) niks uitmaakt wie opdrachten voor hun doet want er is toch wel altijd een gek die het doet ....

Dat feestkabouter misschien wat netter had mogen zijn ,misschien wel , misschien niet .... Hij is wel meteen duidelijk en schijnbaar was ik niet de enige die er boos over was want ik heb best lopen schelden na het telefoongesprek over het retourneren .

Ooh en door het akkefietje van toen met roamler kan ik nog eens solliciteren voor roamler works wel vergeten... Dat heb vandaag gevraagd en kreeg als antwoord dat er maar 1 interview wordt gedaan en erna nooit meer....maar dat geloof ik niet echt haha...
dat Mars verhaal..... daar kan ik geen chocola van maken eerlijkgezegd.

maar over het retourneren, bedoel je dat jij de afgelopen dagen ook contact met Smartspotter hebt gehad over het terugsturen van de pallets?
pi_169735454
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:23 schreef loezzzje het volgende:
En dit is precies waarom ik die pro opdrachten niet doe. Veel te veel gedoe.
het is nu wel gedoe ja, en dat heb ik met Roamler ook wel een aantal keer gehad (ook met gewone opdrachten trouwens).
maar nu bij Smartspotter is het ook het eerste Pro-project, dat gaat volgende keren vast steeds beter. bij Roamler gaat het ook echt steeds beter, dus het gedoe levert me uiteindelijk wel een hoop opdrachten op die flink lekkerder verdienen dan de gewone opdrachten.
vandaag weer dik 270 euro verdiend (minus benzine voor een kleine 150 km, laat dat 30 euro zijn).
pi_169735564
maar over gedoe gesproken: zodra er een keer iemand bij een Works- of Pro-opdracht in een supermarkt een paar flessen wijn of bier uit zijn handen laat vallen is het natuurlijk wel echt doffe ellende.
voor wiens rekening gaat dat zijn?
daar zeggen Roamler en Smartspotter ook niks over, en als ik ze ernaar vraag hebben ze ook geen antwoord.
pi_169738869
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 23:11 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

bedoel je dat jij nu eindelijk ook een Roamler-account hebt? of dat je iemand een invite hebt kunnen geven?
Een account.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  vrijdag 24 maart 2017 @ 07:42:45 #17
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_169738956
Ja ik heb meteen gebeld en aangegeven dat ik niet blij was dat ik ervoor moest betalen om die doos terug te sturen omdat ik extra moeite moet doen wat mij ook nog eens geld kost en kreeg ik als antwoord punt 5 ....dat de beloning hoog genoeg is en zeker als je meerdere spots doet ....ik zeg elke spot is een ander verhaal en ik trek spots niet samen dus deze spot kost mij 4euro en ineens was de verbinding weg en werd er opgehangen ...
Maar we krijgen verzendkosten dus vergoed?

Dat mars verhaal ....kwam erop neer dat ik maar moest slikken wat hun zeiden en ik geen gelijk kreeg ... Terwijl dit wel zo was ... Waardoor ik roamler works nu kan vergeten .
pi_169739051
Ik snap niet zo goed dat mensen zo makkelijk over zich heen laten lopen. Zelf de verzendkosten betalen omdat je een opdracht niet uit kunt voeren is natuurlijk complete waanzin en vind ik haast uitbuiterij. Het woord 'naaierij' vind ik nog een understatement.

En dan het argument dat je genoeg verdient om de verzendkosten te betalen, wat is dat voor bullshit argument dan??? Al met al zal het voor mij genoeg reden zijn geen opdrachten meer te doen.
pi_169739377
Nieuwe update van de Roamler app...... Waarom heeft die app in hemelsnaam toegang nodig tot mijn contacten???

Laat ze eerst de belangrijke dingen fixen zoals de waardeloze groepering op de kaart en de sortering van de opdrachten!
  vrijdag 24 maart 2017 @ 09:11:09 #20
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_169739706
Ik ben benieuwd of die bug eruit is van foto's uploaden....want dat is echt irritant
Soms moet ik de app 3x opnieuw opstarten.... En dan heb je ios9.3 ....wat schijnvaar al oud is volgens roamler ....
pi_169739719
Is die update voor Android? Ik zie 'm niet staan
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:15:51 #22
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_169742940
Voor mensen met ios.... Let op dat de update de oude gegevens opslaat waardoor sommige opdrachten die afgekeurd waren gezien worden als zijnde dat ze nog ingezonden kunnen worden ....deze opdrachten kun je dan wel doen maar zal hij nooit verzenden...het beste is dat je of de cache eerst leeghaalt of de app eraf haalt en opnieuw installeert.....

Dit is mij nameljk gebeurt met categorien opdracht ....
Gelukkig kon ik die emailen :)
pi_169747199
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:12 schreef Skittles het volgende:
Is die update voor Android? Ik zie 'm niet staan
misschien zijn er verschillende versies voor verschillende android versies.
ik heb android 5 geloof ik
pi_169747233
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:15 schreef Spottertje73 het volgende:
Voor mensen met ios.... Let op dat de update de oude gegevens opslaat waardoor sommige opdrachten die afgekeurd waren gezien worden als zijnde dat ze nog ingezonden kunnen worden ....deze opdrachten kun je dan wel doen maar zal hij nooit verzenden...het beste is dat je of de cache eerst leeghaalt of de app eraf haalt en opnieuw installeert.....

Dit is mij nameljk gebeurt met categorien opdracht ....
Gelukkig kon ik die emailen :)
ikke nie snapnie
je categorieen opdracht was al afgekeurd, wat maakt het uit wat je er daarna nog mee doet?
pi_169747310
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 07:57 schreef GS-Raw het volgende:
Ik snap niet zo goed dat mensen zo makkelijk over zich heen laten lopen. Zelf de verzendkosten betalen omdat je een opdracht niet uit kunt voeren is natuurlijk complete waanzin en vind ik haast uitbuiterij. Het woord 'naaierij' vind ik nog een understatement.

ik zeg nergens dat je over je heen moet lopen, klagen over het feit dat je de verzendkosten van je winst af moet halen vind ik niet meer dan terecht, de manier waarop staat mij enorm tegen. Maar goed dat is ook het verschil denk ik tussen het voor de leuk doen en er een dagtaak van maken.
Desillusionist
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')