abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 23 maart 2017 @ 17:30:33 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_169725357
Justitie in Australië heeft een 63-jarige man in staat van beschuldiging gesteld voor de ontvoering en moord van een driejarig meisje 47 jaar geleden. De man werd woensdag gearresteerd, aldus Australische media donderdag.

170323_147316_fd5MDNssOqQqfEHnyw2Ix8cT8v4GfEBo3MLQ4jhp_bwrAbmMpPi5FUSFE1CoabOHm7H3TUy_fvpK5ww4SZk8FAs1024_800_530.jpeg

Het kind verdween in januari 1970 bij een openbare doucheruimte op een strand in de plaats Wollongong ten zuiden van Sydney. Er werd nooit meer iets van het kind vernomen. Haar lichaam werd ook niet gevonden. De verdachte was ten tijde van de verdwijning zestien jaar oud. Hij werd destijds verhoord maar niet beschuldigd.

De Australische politie heropende vorig jaar het onderzoek in de zaak. Wat haar op het spoor van de verdachte heeft gezet, is niet bekend. Volgens de politie werd het kind binnen een uur na haar verdwijning gedood. De politie wilde verder geen details over de zaak kwijt maar verklaarde wel dat die "gruwelijk"zijn en in de rechtszaak naar buiten zullen komen.

Man vast voor 47 jaar oude kindermoord

Geweldig dat ze hem na al die jaren hebben weten te traceren. Altijd in onzekerheid geleefd en plots wordt zijn nachtmerrie waarheid. Dat ie mag wegrotten.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169725413
Altijd weer die gepixeleerde types.

Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_169725441
Ben benieuwd waar hij toen met dat meisje naar toe is gegaan, ze hebben dat complete gebied toen uitgekamd. Was met haar onder een badhanddoek weggelopen...

16 jaar oud was de dader, de mafketel. Moet wel even aan Maddy Mc Cain denken, dacht altijd dat die door haar ouders een overdosis had gekregen. Maar dit type zaken bewijst maar weer dat die idioten echt bestaan en blijkbaar 40 jaar geen intentie hebben om desnoods anoniem opheldering te geven.
  donderdag 23 maart 2017 @ 21:25:28 #4
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_169731112
quote:
7s.gif Op donderdag 23 maart 2017 17:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Ben benieuwd waar hij toen met dat meisje naar toe is gegaan, ze hebben dat complete gebied toen uitgekamd. Was met haar onder een badhanddoek weggelopen...

16 jaar oud was de dader, de mafketel. Moet wel even aan Maddy Mc Cain denken, dacht altijd dat die door haar ouders een overdosis had gekregen. Maar dit type zaken bewijst maar weer dat die idioten echt bestaan en blijkbaar 40 jaar geen intentie hebben om desnoods anoniem opheldering te geven.
Hoe loop je in Godsnaam 47 jaar lang met zo'n geheim rond vraag ik me dan af inderdaad.
  donderdag 23 maart 2017 @ 21:29:14 #5
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_169731194
47 jaar geleden. Who cares man. :')
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_169731366
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 21:25 schreef IkBenNietFries het volgende:

[..]

Hoe loop je in Godsnaam 47 jaar lang met zo'n geheim rond vraag ik me dan af inderdaad.
Als je al zo ziek ben in je hoofd om een driejarige te vermoorden dan lijkt mij dat ook niet zo'n probleem. :{ Mooi dat die eindelijk opgepakt is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169731389
Als je zoiets doet als nota bene zestienjarige is er iets goed mis in je bovenkamer en als je je op den duur misschien wel onaantastbaar bent gaan wanen, is het moeilijk voor te stellen dat het bij 1 misdrijf is gebleven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')