abonnement Unibet Coolblue
pi_169719450
Het moment waar ik al weken naar uit kijk. PVV die als tweede grootste partij eindigt maar bij voorbaat al afgeschreven werd en dus sowieso niet in de regering komt. Al weken kijk ik uit hoe de PVV-schreeuwers die er zo zeker van waren dat ze gingen winnen nu lopen te janken dat de PVV wordt buitengesloten.

Alsof een kabinet zonder PVV echt als een verrassing komt. Manmanman, PVV-stemmers. :')
  donderdag 23 maart 2017 @ 12:14:19 #2
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_169719690
Had eigenlijk verwacht na de aanslag van gister dat het janken zou gaan over "zie je wel dat Wilders gelijk heeft" ;(
pi_169719761
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:01 schreef Bananenpap het volgende:
Het moment waar ik al weken naar uit kijk. PVV die als tweede grootste partij eindigt maar bij voorbaat al afgeschreven werd en dus sowieso niet in de regering komt. Al weken kijk ik uit hoe de PVV-schreeuwers die er zo zeker van waren dat ze gingen winnen nu lopen te janken dat de PVV wordt buitengesloten.

Alsof een kabinet zonder PVV echt als een verrassing komt. Manmanman, PVV-stemmers. :')
Je bent een boze blanke man/vrouw, of je bent het niet hè. Kan je maar beter boos en onbegrepen blijven, want anders val je uit je rol
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_169719816
Beetje schreeuwen lucht enorm op. Ik doe het elke dag wel een paar keer.
pi_169720258
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:14 schreef Woelwater het volgende:
Had eigenlijk verwacht na de aanslag van gister dat het janken zou gaan over "zie je wel dat Wilders gelijk heeft" ;(
Die uitspraak ben ik dus al een paar keer tegen gekomen op Facebook :')
  donderdag 23 maart 2017 @ 12:58:53 #6
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169720420
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:21 schreef LurkJeRot het volgende:
Beetje schreeuwen lucht enorm op. Ik doe het elke dag wel een paar keer.
Zeker. En er genoeg andere plekken waar je dat kunt doen dan in de Tweede Kamer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')