abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 maart 2017 @ 18:34:28 #201
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169726360
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 18:33 schreef Nintex het volgende:
Links gaat gillend gek worden

[ afbeelding ]
Je moet het lezen met de stem van Hiddema in je hoofd, dan klinkt het op eens heel erg genuanceerd en logisch :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169726383
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 18:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je moet het lezen met de stem van Hiddema in je hoofd, dan klinkt het op eens heel erg genuanceerd en logisch :P
Nog een mooie:

quote:
Hiddema noemt in de krant van wakker Nederland de roep om strengere straffen symboolpolitiek, wat in strijd is met het FvD-program dat hier juist voor pleit. Daarnaast hekelt Hiddema Marokkanen uit het Rif-gebied. Zij zouden volgens hem crimineler zijn: ‘Dat zie je toch? De huizen van bewaring zitten toch vol?’ Voorts is Hiddema voor vrij wapenbezit, net als FvD-kandidaat Yernaz Ramautarsing. Hiddema: ‘Regel een wapenvergunning, mensen!’ Ten slotte geeft de advocaat toe dat het Forum voor Democratie nauwelijks verschilt van de PVV en vertelt hij dat hij een goed gesprek met Wilders had en hem had bedankt voor zijn inspiratie.
pi_169726391
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 18:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je moet het lezen met de stem van Hiddema in je hoofd, dan klinkt het op eens heel erg genuanceerd en logisch :P
Die man kan de meest vreselijke dingen zeggen en dan klinkt het inderdaad doordacht en logisch _O-
pi_169726402
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 18:20 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoiets?

Nee maar ik weet niet of jullie ook wel eens bij een bijeenkomst zijn geweest oid. maar die jongere (niet alleen bij fvd hoor) vinden zichzelf zo ongelooflijk interessant.
Nee ben nog nooit bij een bijeenkomt geweest, ik heb weleens een livestream gezien waarin het publiek allemaal 40 + leek.
pi_169726409
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 18:36 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Die man kan de meest vreselijke dingen zeggen en dan klinkt het inderdaad doordacht en logisch _O-
Afgelopen zondag nog bij Harry:

"Est ist erreicht Harry"

Als reactie of het FvD Nazistisch zou zijn. :')
pi_169726697
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 18:15 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Nou geen idee hoe hij IRL is maar 18 jarige jongetjes in een pak die enorm interessant lopen te doen, echt verschrikkelijk om dat aan te moeten zien. Ook gasten gesproken van mijn leeftijd (ik ben 23) die niet zo interessant liepen te doen en gewoon gezellig waren.
Hahah, lol.
(she/her)
pi_169727068
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 18:15 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Nou geen idee hoe hij IRL is maar 18 jarige jongetjes in een pak die enorm interessant lopen te doen, echt verschrikkelijk om dat aan te moeten zien. Ook gasten gesproken van mijn leeftijd (ik ben 23) die niet zo interessant liepen te doen en gewoon gezellig waren.
Opeens moet ik denken aan van die verkopers in telefoonwinkels zoals de PhoneCompany :D
pi_169727329
quote:
10s.gif Op donderdag 23 maart 2017 19:07 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Opeens moet ik denken aan van die verkopers in telefoonwinkels zoals de PhoneCompany :D
Nah, ze dragen over het algemeen nog wel redelijk mooie pakken. Met de das verkeerd geknoopt natuurlijk.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_169727725
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 18:09 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]

Mooie foto
Don Hiddema _O_
  donderdag 23 maart 2017 @ 20:40:58 #210
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169729651
Interview door Wierd Duck.

Thierry Baudet: De critici lijken door mij geobsedeerd
quote:
U staat erom bekend dat u zich snel verveelt. Zal het taaie Kamerwerk u lang genoeg interesseren?

,,Ik denk dat ik dit werk de komende dertig jaar doe. Het alternatief is emigreren. Wij doen dit omdat we vinden dat er een existentiële bedreiging bestaat voor Nederland en Europa. En we willen een maatschappelijke beweging opzetten die een renaissance teweeg brengt: een wederopleving van onze identiteit en ons culturele zelfvertrouwen. We willen ook in gemeentes actief worden en in de provincies. We gaan zomerscholen opzetten en jonge mensen opleiden. Er is zoveel te doen, ik ben niet bang dat ik me ga vervelen. Integendeel, we verlangen ook van onze medewerkers ook dat er keihard gewerkt wordt."
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_169731357
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 18:33 schreef Nintex het volgende:
Links gaat gillend gek worden

[ afbeelding ]
Links is al gillend gek geworden. Vandaar dat ze nu Baudet het graf in proberen te demoniseren.
pi_169731695
quote:
Wat een motherfucking eindbaas. Trots op dit land dat Hiddema een zetel heeft gekregen. 8-)
  donderdag 23 maart 2017 @ 21:56:36 #215
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169732102
quote:
Ik kan uren naar die man luisteren.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 23 maart 2017 @ 21:58:12 #216
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_169732154
quote:
Wat een topshow _O-
"Een beetje anarchie kan geen kwaad, toch?" _O_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_169732968
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:14 schreef Nintex het volgende:

[..]
FvD -> Hoog opgeleid + midden klasse + jongeren
Zijn er cijfers die die uitspraak onderbouwen? In wat ik terugvind uit de Ipsos peiling over stemgedrag naar opleidingsniveau lijken de splinterpartijen niet te zijn meegenomen.
pi_169733002
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:21 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Zijn er cijfers die die uitspraak onderbouwen? In wat ik terugvind uit de Ipsos peiling over stemgedrag naar opleidingsniveau lijken de splinterpartijen niet te zijn meegenomen.
FvD o.a. mikt op de studenten / collegezalen en internet millenials. Die zijn over het algemeen hoog opgeleid. Baudet kan undercover bij iedere studenten vereniging of collegezaal naar binnen lopen wat dat betreft.
pi_169733065
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:22 schreef Nintex het volgende:

[..]

FvD o.a. mikt op de studenten / collegezalen en internet millenials. Die zijn over het algemeen hoog opgeleid.
Waar ze op mikken wil nog niet zeggen wie er op stemmen, wat cijfers ter onderbouwing van je uitspraak zouden daarom wel leuk zijn.
Verder kan elke Nederlander, behalve wellicht Jan Roos als die dat infantiele matrozenpetje op heeft, elke willekeurige collegezaal binnenlopen.
pi_169733288
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:14 schreef Nintex het volgende:

[..]

Wilders -> laag opgeleid / arbeiders + midden klasse + ouderen
FvD -> Hoog opgeleid + midden klasse + jongeren

Ze vissen nauwelijks in elkaars vaarwater. De FvD gaat de VVD, het CDA en D66 leegscheppen. w/
fvd IS HELEMAAL NIETS INTELLECTUEEL AAN...is gewoon de zoveelste POPULISTISCHE poep partij die het voornamelijk moet hebben voor een anti immigratie beleid..Daar is niets intellectueels aan....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169733345
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:14 schreef Nintex het volgende:

[..]

Wilders -> laag opgeleid / arbeiders + midden klasse + ouderen
FvD -> Hoog opgeleid + midden klasse + jongeren

Ze vissen nauwelijks in elkaars vaarwater. De FvD gaat de VVD, het CDA en D66 leegscheppen. w/
Dit kan ik beamen. De mensen die ik heb gezien zijn jongeren, goed opgeleide mensen (waaronder ook ouderen) en veel mensen uit de middenklasse die zich niet vertegenwoordigd voelen door vvd of d66.
pi_169733412
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

fvd IS HELEMAAL NIETS INTELLECTUEEL AAN...is gewoon de zoveelste POPULISTISCHE poep partij die het voornamelijk moet hebben voor een anti immigratie beleid..Daar is niets intellectueels aan....
Jeetje, en dat moet met zoveel hoofdletters?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169733467
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

fvd IS HELEMAAL NIETS INTELLECTUEEL AAN...is gewoon de zoveelste POPULISTISCHE poep partij die het voornamelijk moet hebben voor een anti immigratie beleid..Daar is niets intellectueels aan....
Jij bent sowieso wel intellectueel met deze geweldige poetica.
pi_169733490
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

fvd IS HELEMAAL NIETS INTELLECTUEEL AAN...is gewoon de zoveelste POPULISTISCHE poep partij die het voornamelijk moet hebben voor een anti immigratie beleid..Daar is niets intellectueels aan....
Ik weet niet of je wel eens gekeken hebt naar het programma of de lijst? Hun lijst met mensen zijn allemaal grotendeels echt hoog opgeleid.
Ik weet niet wat jij stemt maar ik ruik toch groenlinks. Of gezien je hoofdletters doe jij mij ook denken aan een gemiddelde pvv tokkie.
pi_169733503
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:31 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Dit kan ik beamen. De mensen die ik heb gezien zijn jongeren, goed opgeleide mensen (waaronder ook ouderen) en veel mensen uit de middenklasse die zich niet vertegenwoordigd voelen door vvd of d66.
Wierd Duk kwam meen ik tot een soortgelijke conclusie. Hij zei dat er veel interesse was voor Hiddema en Baudet en hij dat niet terug zag in de media. Kreeg een berg stront over zich heen, want het zou niet waar zijn en ze zouden geen zetels krijgen. En hop uiteindelijk 2 zetels.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')