abonnement Unibet Coolblue
pi_169720377
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:25 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zegt alles wel.

Op naar de volgende aanslag.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_169720429
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:52 schreef Ardbeg_Single_Malt het volgende:
Ik ben er nog niet uit of ik de hashtags na de aanslagen erger vindt dan de aanslagen zelf. Wat jullie?
Ik begrijp daar echt werkelijk waar helemaal niets van.
Kijk mij eens meeleven meer is het niet en volgende week gaan we weer een deugmars lopen tegen Trump... :r
pi_169720438
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:49 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je bent gewoon een domme zwetser die niet weet waar hij het over heeft met je:

[..]

Je zou eens moeten stoppen met het projecteren van van alles op andere mensen en kijken naar het gedrag van het individu.
:')

En daar gaan we weer, weten we weer geen antwoord roepen we gewoon dat die een domme zwetser is.

Waar zou de wereld zijn als we alleen naar het individu keken, ieder probleem individueel benaderen en oplossen. Gezondheidsproblemen die individueel behandeld werden, of geestelijke problemen.

Ok, dan kijk ik naar het individu, dan kom ik nog tot de conclusie dat het merendeel van de moslims helemaal niet zo vredelievend is. Dat een groot gedeelte van de moslims een aangeboren haat jegens het westen. Dat een groot gedeelte van de moslims geweld ondersteunen om de islam te beschermen, en dan bedoel ik al die moslims individueel.

Wat verbind al deze individuen eigenlijk? Hetzelfde kapsel? Eén mega grote whatsapp groep waarin haat word gespuwd? Of een ideologie, waar al deze haat, aanslagen, en gedragingen naar terug te herleiden is?

Een individu is die idioot die in Alphen aan de Rhijn mensen doodschoot in een winkelcentrum, die individu was geestelijk gestoord. Je moet eens kappen met de islamitische ellende te ontkrachten als "individuen", het zijn geen individuen, het zijn radicalen die zich gesteund voelen door een achterliggende ideologie en ondersteund worden door gelijkgestemden, dat maakt het dus geen individu. En mij weer uitschelden omdat je geen antwoord weet zorgt er niet voor dat je gelijk hebt.
pi_169720467
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

:')

En daar gaan we weer, weten we weer geen antwoord roepen we gewoon dat die een domme zwetser is.

Waar zou de wereld zijn als we alleen naar het individu keken, ieder probleem individueel benaderen en oplossen. Gezondheidsproblemen die individueel behandeld werden, of geestelijke problemen.

Ok, dan kijk ik naar het individu, dan kom ik nog tot de conclusie dat het merendeel van de moslims helemaal niet zo vredelievend is. Dat een groot gedeelte van de moslims een aangeboren haat jegens het westen. Dat een groot gedeelte van de moslims geweld ondersteunen om de islam te beschermen, en dan bedoel ik al die moslims individueel.

Wat verbind al deze individuen eigenlijk? Hetzelfde kapsel? Eén mega grote whatsapp groep waarin haat word gespuwd? Of een ideologie, waar al deze haat, aanslagen, en gedragingen naar terug te herleiden is?

Een individu is die idioot die in Alphen aan de Rhijn mensen doodschoot in een winkelcentrum, die individu was geestelijk gestoord. Je moet eens kappen met de islamitische ellende te ontkrachten als "individuen", het zijn geen individuen, het zijn radicalen die zich gesteund voelen door een achterliggende ideologie en ondersteund worden door gelijkgestemden, dat maakt het dus geen individu. En mij weer uitschelden omdat je geen antwoord weet zorgt er niet voor dat je gelijk hebt.
Ik zit al een paar pagina's te lezen wat je schrijft en ben het wel heel erg met je eens. Precies de spijker op de kop.
pi_169720672
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

:')

En daar gaan we weer, weten we weer geen antwoord roepen we gewoon dat die een domme zwetser is.

Waar zou de wereld zijn als we alleen naar het individu keken, ieder probleem individueel benaderen en oplossen. Gezondheidsproblemen die individueel behandeld werden, of geestelijke problemen.

Ok, dan kijk ik naar het individu, dan kom ik nog tot de conclusie dat het merendeel van de moslims helemaal niet zo vredelievend is. Dat een groot gedeelte van de moslims een aangeboren haat jegens het westen. Dat een groot gedeelte van de moslims geweld ondersteunen om de islam te beschermen, en dan bedoel ik al die moslims individueel.

Wat verbind al deze individuen eigenlijk? Hetzelfde kapsel? Eén mega grote whatsapp groep waarin haat word gespuwd? Of een ideologie, waar al deze haat, aanslagen, en gedragingen naar terug te herleiden is?

Een individu is die idioot die in Alphen aan de Rhijn mensen doodschoot in een winkelcentrum, die individu was geestelijk gestoord. Je moet eens kappen met de islamitische ellende te ontkrachten als "individuen", het zijn geen individuen, het zijn radicalen die zich gesteund voelen door een achterliggende ideologie en ondersteund worden door gelijkgestemden, dat maakt het dus geen individu. En mij weer uitschelden omdat je geen antwoord weet zorgt er niet voor dat je gelijk hebt.
Je bent gewoon een domme zwetser, je denkt blijkbaar beter te weten dan ikzelf hoe belangrijk ik een mensenleven vind. In plaats van de realiteit onder ogen te zien dat ik dat veel beter kan beoordelen dan jij blijf je maar zaken projecteren op individuele mensen. Als jij inderdaad denkt dat alle moslims hetzelfde zijn en denken ben je gewoon helemaal de weg kwijt. De vrije keus van mensen vervalt niet als ze religieus zijn.

Verder is het leuk om een antwoord te verwachten maar daar begin ik pas aan als jij feitelijk een onderbouwing geeft van jou beweringen en niet als je blijft stranden in jouw onderbuik gevoelens op andere menen projecteren. Als mensen door jou verantwoordelijk worden gehouden wegens het ontbreken van bepaalde activiteiten dan moet je jezelf wel heel erg schuldig voelen aan deze aanslag.

Wat heb jij gedaan om mensenlevens te redden of vind je gewoon klagen over moslims en de islam wel voldoende, ik dacht dat je schreef:

quote:
geen gevoel, geen opvatting, geen mening, geen gedragsuiting is meer waard dan een mensenleven.
Vertel eens hoe jij daar in de dagelijkse praktijk invulling aan geeft. In 2015 waren er meer dan 600 doden in Nederland in het verkeer, heb je je daar erg druk om gemaakt en wat heb je gedaan voor al die andere doden?
http://statline.cbs.nl/St(...)=G2,G1,G3&STB=T&VW=T
pi_169720922
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je bent gewoon een domme zwetser, je denkt blijkbaar beter te weten dan ikzelf hoe belangrijk ik een mensenleven vind. In plaats van de realiteit onder ogen te zien dat ik dat veel beter kan beoordelen dan jij blijf je maar zaken projecteren op individuele mensen. Als jij inderdaad denkt dat alle moslims hetzelfde zijn en denken ben je gewoon helemaal de weg kwijt. De vrije keus van mensen vervalt niet als ze religieus zijn.

Verder is het leuk om een antwoord te verwachten maar daar begin ik pas aan als jij feitelijk een onderbouwing geeft van jou beweringen en niet als je blijft stranden in jouw onderbuik gevoelens op andere menen projecteren. Als mensen door jou verantwoordelijk worden gehouden wegens het ontbreken van bepaalde activiteiten dan moet je jezelf wel heel erg schuldig voelen aan deze aanslag.

Wat heb jij gedaan om mensenlevens te redden of vind je gewoon klagen over moslims en de islam wel voldoende, ik dacht dat je schreef:

[..]

Vertel eens hoe jij daar in de dagelijkse praktijk invulling aan geeft. In 2015 waren er meer dan 600 doden in Nederland in het verkeer, heb je je daar erg druk om gemaakt en wat heb je gedaan voor al die andere doden?
http://statline.cbs.nl/St(...)=G2,G1,G3&STB=T&VW=T
Post anders de pasfoto's van die 600 doden onder begeleiding van een melodramatisch tekstje. Dat maakt vast meer indruk.
pi_169720964
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:08 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Wat een onzin. Hoe kun je nu zeggen dat anderen verantwoordelijk zijn dan de dader, het ligt niet aan het beleid dat mensen worden vermoord. Daarnaast zijn terroristen uit op het aanjagen van angst en het ontregelen van de maatschappij, door er aan toe te geven geef je hun precies wat ze willen. De Engelsen hebben dat jaren geleden al geleerd en zijn wat dat betreft het verstandigste van eigenlijk alle landen. Veiligheidsmaatregelen nemen, compassie met de slachtoffers maar ook verder met het leven dat de terroristen willen vernietigen. Alleen angsthazen en mensen die zelf willen polariseren willen het land op de kop zetten.
Je kunt nog zo je best doen om het te reduceren tot een enkel persoon, maar we weten beter dan dat.
Dit is het resultaat van jarenlang pamperen, toegeven, wegkijken, wegmetonzen.
Dit is het Europa van nu, dit is wat we geworden zijn na tientallen jaren achterlijk beleid.
Een Europa waarin jaarlijks diverse aanslagen gepleegd worden op Europeanen door islamieten die niets van ons moeten hebben, Europa en haar zwaar bevochten vrijheden veracht.

Mijn voorspelling, dit gaat gewoon door tot de spreekwoordelijke druppel die de emmer doet overlopen.
We kunnen Wilders, Le Pen, en andere 'rechtse' partijen weg blijven zetten en uitsluiten, de emmer gaat echter vroeg of laat overlopen en dan is het gedaan met de lieve vrede.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_169721024
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:35 schreef AnInconvenientTruth het volgende:

[..]

Nu zijn er nog opties. In de toekomst zijn er nog maar 2. Of West-Europa wordt West-Arabië of een alles vernietigende burgeroorlog waarbij er 2 kampen zijn die beide geen gevangen nemen of genade tonen. Your choice.
_O- :') Wat een onzin.
pi_169721131
quote:
7s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:26 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Je kunt nog zo je best doen om het te reduceren tot een enkel persoon, maar we weten beter dan dat.
Dit is het resultaat van jarenlang pamperen, toegeven, wegkijken, wegmetonzen.
Dit is het Europa van nu, dit is wat we geworden zijn na tientallen jaren achterlijk beleid.
Een Europa waarin jaarlijks diverse aanslagen gepleegd worden op Europeanen door islamieten die niets van ons moeten hebben, Europa en haar zwaar bevochten vrijheden veracht.

Mijn voorspelling, dit gaat gewoon door tot de spreekwoordelijke druppel die de emmer doet overlopen.
We kunnen Wilders, Le Pen, en andere 'rechtse' partijen weg blijven zetten en uitsluiten, de emmer gaat echter vroeg of laat overlopen en dan is het gedaan met de lieve vrede.
Ik reduceer terrorisme niet tot een individueel persoon maar geeft wel aan dat het een individuele keus is om tot terrorisme over te gaan. Er zijn wel meer mensen die die keus maken, er zijn ook heel veel mensen die die keus niet maken. Net zoals dat geldt voor alle andere keuzes die mensen maken, ook religieuze mensen maken verschillende keuzes. Niet alle christenen stemmen SGP zijn voor de doodstraf etc. etc., niet alle moslims denken het zelfde over begrippen als jihad en de toepassing ervan. Mensen die die verschillen niet willen zien zijn volgens mij zelf helemaal de weg kwijt. De gedachte dat een religieus mens keuzes maakt die alleen op de religie zijn gebaseerd is volgens mij ook volledige larie. Zelfs de meeste fundamentalistische moslim moet zijn opvattingen vertalen naar hedendaags gedrag en daarbij spelen heel veel zaken een rol.
pi_169721188
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:25 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Post anders de pasfoto's van die 600 doden onder begeleiding van een melodramatisch tekstje. Dat maakt vast meer indruk.
Ach het is in elk geval duidelijk dat als de Russen of moslims hier onze vrijheid ontnemen dat we niet op Koekwous hoeven te rekenen om onze vrijheid te verdedigen. Onze vrijheid is geen mensenlevens waard.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 23 maart 2017 @ 13:42:23 #61
186611 Haags
pi_169721249
Dit is echt compleet kansloos.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator donderdag 23 maart 2017 @ 13:45:28 #62
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_169721308
Ik denk dat #killallimmigrants en #deathtoislam ook geen zoden aan de dijk zou zetten.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_169721370
quote:
2s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat #killallimmigrants en #deathtoislam ook geen zoden aan de dijk zou zetten.
Nee ook niet daarom snap ik dat soort hastags ook niet..
pi_169721627
Er wordt nu gezegd dat het een soldaat van IS is. Niks individueels dus.
Al eist IS dat natuurlijk altijd op.
pi_169721689
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Er wordt nu gezegd dat het een soldaat van IS is. Niks individueels dus.
Al eist IS dat natuurlijk altijd op.
Het komt allemaal niet erg gecoördineerd en doordacht over. Lijkt mij veel weg hebben van een kansloze Zahid die wellicht geïnspireerd werd door IS, maar er feitelijk niets mee te maken had.
pi_169721725
We twitteren ze helemaal naar de godver
Uitvinder van de biersmiley.
pi_169721991
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:07 schreef dimmak het volgende:
We twitteren ze helemaal naar de godver
_O- Dat zal ze leren!
pi_169721998
En nu weer een soortgelijke aanslag voorkomen in Antwerpen.
pi_169722046
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Er wordt nu gezegd dat het een soldaat van IS is. Niks individueels dus.
Al eist IS dat natuurlijk altijd op.
Dus jij denkt dat het geen individuele keus was om zich aan te sluiten bij IS en om die aanslag te plegen? Hoe werd de man dan gedwongen?
pi_169722060
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:25 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat het geen individuele keus was om zich aan te sluiten bij IS en om die aanslag te plegen? Hoe werd de man dan gedwongen?
Het aansluiten wel, maar het ging om de aktie. Wel even bij de les blijven he.
  donderdag 23 maart 2017 @ 14:27:46 #71
466223 AnInconvenientTruth
Laten we het civiel houden
pi_169722096
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je bent gewoon een domme zwetser, je denkt blijkbaar beter te weten dan ikzelf hoe belangrijk ik een mensenleven vind. In plaats van de realiteit onder ogen te zien dat ik dat veel beter kan beoordelen dan jij blijf je maar zaken projecteren op individuele mensen. Als jij inderdaad denkt dat alle moslims hetzelfde zijn en denken ben je gewoon helemaal de weg kwijt. De vrije keus van mensen vervalt niet als ze religieus zijn.

Verder is het leuk om een antwoord te verwachten maar daar begin ik pas aan als jij feitelijk een onderbouwing geeft van jou beweringen en niet als je blijft stranden in jouw onderbuik gevoelens op andere menen projecteren. Als mensen door jou verantwoordelijk worden gehouden wegens het ontbreken van bepaalde activiteiten dan moet je jezelf wel heel erg schuldig voelen aan deze aanslag.

Wat heb jij gedaan om mensenlevens te redden of vind je gewoon klagen over moslims en de islam wel voldoende, ik dacht dat je schreef:

[..]

Vertel eens hoe jij daar in de dagelijkse praktijk invulling aan geeft. In 2015 waren er meer dan 600 doden in Nederland in het verkeer, heb je je daar erg druk om gemaakt en wat heb je gedaan voor al die andere doden?
http://statline.cbs.nl/St(...)=G2,G1,G3&STB=T&VW=T
Ken ik ook wel een paar van.

Eerste getal aantal doden, tweede getal aantal gewonden, dit gaat over de laatste 30 dagen

During this time period, there were 131 Islamic attacks in 22 countries, in which 985 people were killed and 1093 injured.

2017.03.22 Nigeria Muna 13 20 Four suicide bombers attack a refugee camp, killing thirteen people.
2017.03.21 Somalia Mogadishu 10 15 At least ten innocents are claimed by a Fedayeen suicide car bomber.
2017.03.20 Iraq Baghdad 23 45 Two dozen innocents are blown to bits by an ISIS car bomb attack in a Shiite neighborhood.
2017.03.18 Nigeria Maiduguri 4 8 A mother and her two children are among four wiped out by three Religion of Peace suicide bombers.
2017.03.17 Yemen Marib 34 0 Shiite rebels fire two rockets into a Sunni mosque, killing thirty-four during Friday prayers.
2017.03.17 France Paris 2 0 A father and son's throats are slit by a family member yelling 'Allah Akbar'.
2017.03.16 India South Ukkadam 1 0 An atheist is hacked to death by an angry Muslim over Facebook posts attacking religion.
2017.03.16 Iraq Riyadh 9 0 Nine civilians are executed for trying to flee the caliphate.
2017.03.16 Nigeria Ayati 5 0 A pregnant woman is among five civilians gunned down in cold blood by Fulani terrorists.
2017.03.16 Nigeria Magumeri 1 0 A local cop is killed when Boko Haram attack a small town.
2017.03.16 Thailand Pattani 1 1 Muslim terrorists fire on a pair of elderly siblings, killing the brother and injuring his sister.
2017.03.16 Syria Deir ez-Zor 1 8 Terrorists pound an apartment building with rockets, killing a woman.
2017.03.16 Iraq Yarmouk 14 13 ISIS member send rockets into a residential neighborhood reclaimed by security forces.
2017.03.16 Bangladesh Sitakunda 1 0 A young child is blown to bits by a female suicide bomber.
2017.03.15 Iraq Wadi Hajar 17 0 Seventeen civilians are kidnapped and executed by the Islamic State.
2017.03.15 Syria Hamadaniyeh 1 3 A woman and three children are among the casualties of a Sunni rocket attack.
2017.03.15 Iraq Mosul 4 0 A suicide bomber in a bulldozer plows through a barricade and takes out four.
2017.03.15 Nigeria Maiduguri 2 16 Four female suicide bombers kill two people in a residential area.
2017.03.15 Syria Damascus 31 102 Thirty-one innocents at a courthouse are reduced to bloody pulp by a Fedayeen suicide bomber.
2017.03.15 Syria Rabweh 8 28 Eight people at a restaurant are taken out in mid-bite by a Shahid suicide bomber.
2017.03.15 Nigeria Borno 3 0 Boko Haram members recite from the Quran as they slit the throats of three hostages.
2017.03.15 Iraq Tikrit 11 41 Religion of Peace advocates set off a car bomb along a street packed with medical clinics.
2017.03.15 India Hyhama 1 1 A minor girl is killed when Lashkar-e-Toiba members open fire on a security patrol.
2017.03.14 Iraq Hawija 9 0 Children are among nine Iraqis burned alive for trying to flee the caliphate.
2017.03.14 Afghanistan Kamarkulagh 1 0 An imam is gunned down in his mosque by Religion of Peace rivals.
2017.03.14 Syria Homs 1 2 Terrorists bomb a bus, killing one passenger.
2017.03.13 Thailand Raman 1 0 Two Muslim terrorists walk into a grocery and shoot the 47-year-old owner to death.
2017.03.13 Iraq Mosul 8 5 Children are among the casualties of an ISIS bomb blast.
2017.03.13 Bangladesh Dinajpur 2 0 A Sufi leader and his teen daughter are hacked to death by Sunni fundamentalists.
2017.03.13 Somalia Mogadishu 1 2 One other person is left dead after a suicide bomb blast.
2017.03.13 Somalia Mogadishu 13 14 A Shahid suicide bomber detonates in front of a hotel, claiming thirteen innocents.
2017.03.13 Afghanistan Kabul 1 19 A woman loses her life when Taliban bombers target a bus carrying telecom workers.
2017.03.13 India Pulwama 1 0 A villager is abducted and killed by Islamic extremists.
2017.03.13 Mali Fafa 4 2 A Jihadist attack leaves four dead, including civilians.
2017.03.12 Tunisia Kebili 1 3 An imam is among four radicals who ambush a police car, killing one member.
2017.03.12 Syria Daraa 1 3 Jabhat al-Nusra members murder a civilian.
2017.03.11 Afghanistan Nawshar 8 0 A religious extremist poisons, then shoots eight local cops.
2017.03.11 Nigeria Mkgovur 10 3 Fulani terrorists raid a village, hacking and shooting innocent people.
2017.03.11 Syria Damascus 74 120 A suicide bombing is one of two blasts targeting and killing over seventy Shiites.
2017.03.10 Iraq Wadi Hajar 18 43 ISIS unleashes a vicious rocket bombardment on a residential neighborhood, taking out over eighteen civilians.
2017.03.09 Iraq Tajiyat 1 3 A civilian is disassembled by Jihadi bombers.
2017.03.09 Thailand Muang 1 0 A man on a motorcycle is ambushed and killed by Muslim terrorists.
2017.03.08 Afghanistan Kabul 50 63 Following a suicide blast, fifty people at a hospital are massacred by Islamic gunmen disguised as doctors.
2017.03.08 Kenya Lamu 1 5 Islamists kill a Kenyan border guard with an IED.
2017.03.08 Iraq Hajjaj 30 26 Dozens of people at a wedding party are shredded by two suicide bombers.
2017.03.08 Pakistan Baba Kot 1 0 A Hindu woman is hacked to death with an axe.
2017.03.08 Egypt al-Arish 2 4 A fundamentalist bomb blast at a checkpoint claims the life of twopolicemen.
2017.03.07 India Madhya Pradesh 0 10 ISIS members set off a bomb at a train station.
2017.03.07 Syria Deir Ezzor 14 0 At least fourteen Syrians are killed during an ISIS attack on a cemetery.
2017.03.07 Saudia Arabia Qatif 1 0 A security officer is killed by sectarian extremists.
2017.03.07 Afghanistan Kabul 1 0 A magnetic bomb placed on a civilian car kills one.
2017.03.06 Afghanistan Achin 4 5 Islamic supremacists massacre four local cops.
2017.03.06 Iraq Yarmouk 50 0 A mass grave containing fifty victims of ISIS execution is discovered.
2017.03.06 India Roorkee 1 0 A 23-year-old woman is strangled by her own mother and sisters on suspicion of sexual activity.
2017.03.06 Iraq Mosul 4 29 Four civilians choke to death during an ISIS gas attack.
2017.03.06 Iraq Kirkuk 8 0 Eight civilians are executed for helping families flee the caliphate.
2017.03.05 Niger Wanzarbe 4 0 Jihadists murder four police officer.
2017.03.05 Pakistan Kohat 2 0 Two men are honor killed by their respective in-laws for 'bringing shame' to the family.
2017.03.05 Iraq Daquq 20 0 The bodies of twenty Kurdish victims of the Islamic State are found in a mass grave.
2017.03.05 Pakistan Mohmand 5 0 Tehreek-e-Taliban members attack several checkpoints, killing five security members.
2017.03.05 Afghanistan Kunduz 6 0 Six Afghan security personnel are machine-gunned by Sunni hardliners.
2017.03.05 Syria Aleppo 15 32 At least fifteen people are killed by two suicide bombers.
2017.03.05 Mali Boulekessi 11 5 Jihadists ambush a local security convoy and massacre fifteen soldiers.
2017.03.05 Yemen Sinjibar 6 0 al-Qaeda members open fire along a city street, taking down six people.
2017.03.05 Iraq Mosul 43 0 Forty-three people are executed for violating rules in the Islamic State.
2017.03.04 Iraq Baghdad 6 0 Fundamentalists gun down six at a brothel, including four women.
2017.03.04 Pakistan Shabqadar 1 0 Sharia activists assassinate a secular lawyer.
2017.03.04 Syria Safsafia 3 2 Three children are disassembled by a Jabhat al-Nusra rocket.
2017.03.04 Afghanistan Faryab 1 1 One local cop is killed by Taliban bombers.
2017.03.03 Afghanistan Achin 2 0 Two men are beheaded by the Islamic State.
2017.03.03 Thailand Muang 1 0 A local man is shot to death in front of his house by suspected Muslim 'insurgents.'
2017.03.03 Pakistan Talib Chandio 1 0 A 21-year-old mother is honor killed over suspected 'illicit relations'.
2017.03.03 India Muran 1 6 A civilian is killed when Islamic extremists toss a grenade into the street.
2017.03.03 Nigeria Maiduguri 2 0 Two girls, used by a suicide bomber for cover, are blown apart in the blast.
2017.03.03 Burkina Faso Kourfayl 2 0 Two people are killed when Ansar Islam members fire into a school for not teaching the Quran.
2017.03.02 Iraq Anbar 2 0 Two civilians are shot to death by ISIS.
2017.03.02 Somalia Mahaday 3 2 Three security personnel on patrol are killed by al-Shabaab bombers.
2017.03.02 Thailand Rueso 4 2 Two women and an 8-year-old are among four Buddhists killed when Muslim 'insurgents' fire into a family vehicle.
2017.03.02 Syria Damascus 1 0 A refugee is forced to his knees and shot in front of a crowd by the Islamic State.
2017.03.01 Saudi Arabia Riyadh 2 0 Police beat two cross-dressers to death with sticks.
2017.03.01 Afghanistan Kabul 22 120 Two suicide attacks leave twenty-two Afghans in pieces.
2017.03.01 Nigeria Mbahimin 3 0 Fulani terrorists butcher and pull the eyes out of three Christians.
2017.03.01 Iraq Baghdad 2 6 Two marketplace bombings produce two dead civilians.
2017.02.28 Iraq Shuhada 1 4 Jihadis bomb a soccer field, killing one of the onlookers.
2017.02.28 Iraq Tayaran 31 0 Thirty-one people from three familes are destroyed by a barrage of ISIS mortars.
2017.02.28 Iraq Mosul 1 0 A 60-year-old woman is taken out by an ISIS IED.
2017.02.28 Afghanistan Lashkar Gah 12 0 A dozen police officers are assassinated at their checkpoint by Taliban armed with silenced weapons.
2017.02.28 Pakistan Peshawar 1 1 A border guard is cut down by the Taliban.
2017.02.28 Somalia Mogadishu 1 0 al-Shabaab militants assassinate a local official by planting a bomb under his car.
2017.02.27 Iraq Baghdad 3 4 A husband and wife are among three Iraqis wiped out by Mujahid bombers.
2017.02.27 Egypt Rafah 1 0 A youth is burned alive after having his eyes gouged out by Islamic fundamentalists.
2017.02.27 Somalia Buq-Aqable 2 0 Two men are brutally executed for 'waging war on Allah'.
2017.02.26 Iraq Khalaf 2 0 Jihadi bombers pick off a mother and daughter trying to flee the caliphate.
2017.02.26 Thailand Nong Chik 1 0 Suspected Muslim terrorists shoot a civilian on his way home.
2017.02.26 Syria Damascus 1 17 A woman bleeds to death after being opened up by Sunni shrapnel.
2017.02.26 Iraq Sahaji 12 38 At least a dozen civilians are felled by ISIS landmines as they try to flee the caliphate.
2017.02.26 Pakistan Dera Ismail Khan 3 0 Three Shiites are gunned down by sectarian extremists.
2017.02.26 Philippines Sulu 1 0 A 70-year-old German hostage is beheaded by Abu Sayyaf.
2017.02.25 Syria Homs 42 24 Two Religion of Peace suicide blasts leave at least forty-two mangled and charred corpses.
2017.02.25 Afghanistan Faryab 1 16 A Taliban bomb blast at a market leaves one dead.
2017.02.25 Afghanistan Zawzjan 11 0 A woman and ten police officers are machine-gunned outside a mosque by Sharia hardliners.
2017.02.25 Iraq Mazraa 4 0 A family of four is exterminated by an Islamic State member.
2017.02.25 Iraq Baiji 1 0 A civilian is blown up after a suicide bomber runs up and hugs him.
2017.02.25 Iraq Bani Saad 2 0 Two brothers are shot to death by terrorists.
2017.02.25 Iraq Mosul 1 1 An ISIS IED takes out a female journalist.
2017.02.24 Iraq Khalis 4 9 Suicide bombers take out four civilians.
2017.02.24 Afghanistan Girishk 2 3 A Fedayeen suicide car bomber takes out two Afghans.
2017.02.24 Iraq Trebil 15 0 Fifteen border guards are massacred by an Islamic State suicide bomber.
2017.02.24 Syria Sousian 60 42 At least sixty people are blown apart by a Shahid suicide bomber as they are lining up for housing permits.
2017.02.24 Syria al-Bab 8 0 A planted car bomb kills eight.
2017.02.23 Niger Interzawane 15 19 Islamic extremists ambush and kill fifteen local soldiers.
2017.02.23 Iraq Mosul 4 3 Four people lose their lives when ISIS launches a mortar round into an airport.
2017.02.23 Iraq Baghdad 1 5 Jihadis bomb a fish market, killing one patron.
2017.02.23 Cameroon Wouro Dole 1 2 At least one other person is killed by an 11-year-old suicide bomber.
2017.02.23 India Hajin 4 2 A woman is among four killed by Islamic gunfire.
2017.02.23 Bangladesh Mymensingh 1 0 Jama'atul Mujahideen gun down a guard transporting jailed Islamists.
2017.02.23 Egypt al-Arish 1 0 Jihadists murder a Coptic man and set his home on fire.
2017.02.23 Malaysia Kuantan 1 0 A transgender florist is hacked to death by religious conservatives.
2017.02.22 Iraq al-Root 2 5 Two women are reduced to pulp by caliphate bombers.
2017.02.22 Pakistan Pandyali 1 1 Islamists plant a bomb outside a man's home which kills him and leaves his wife gravely injured.
2017.02.22 Egypt al-Arish 2 0 A Christian man is shot to death and his son burned alive by Islam proponents.
2017.02.22 Afghanistan Janikhel 3 19 A woman is among three civilians killed when the Taliban bomb a market.
2017.02.22 Afghanistan Alasay 4 0 A Taliban rocket wipes out four people in their own home.
2017.02.22 Iraq Mosul 5 0 Five civilians are killed by the effects of explosives dropped from ISIS drones.
2017.02.22 Nigeria Gajiram 7 0 At least seven members of a security patrol are ambushed and killed by Boko Haram.
2017.02.21 Iraq Mosul 1 0 A captive is beheaded by the Islamic State.
2017.02.21 Pakistan Charsadda 7 21 Fedayeen suicide bombers storm a sessions court, killing at least seven.
2017.02.21 Philippines Baguan Island 1 7 Abu Sayyaf pirates attack a commercial ship, killing one crew member and abducting seven more.
2017.02.21 Iraq Baghdad 7 12 Seven people are aerated by Mujahideen shrapnel in a shopping district.
2017.02.21 Iraq Karbala 2 0 Two Shiites are beheaded by a Sunni extremist group.
pi_169722101
De Engelsen hebben een nieuwe Churchill nodig die dat kansloze tuig van de beaches schopt.
  donderdag 23 maart 2017 @ 14:28:08 #73
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169722105
AFP twitterde op donderdag 23-03-2017 om 14:24:22 #BREAKING Man arrested trying to drive into crowd in Belgium's Antwerp: police reageer retweet
pi_169722932
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:37 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Niets doen is nooit een oplossing, en behalve achter de feiten aanlopen word er niets gedaan. Wat doen we dadelijk, alle straten in Europa afzetten zodat auto's niet meer mensen kunnen aanrijden? En dan wachten we tot de nieuwe tactiek en lopen we daar eerst jaren achteraan voordat we actie ondernemen.

Wat word er gedaan met misdragende voetbalsupporters? Complete vakken worden vastgehouden (ook al is 99% onschuldig), of het hele publiek word één of meerdere wedstrijden geschorst.
Niet alle voetbalsupporters krijgen straf. Slechts een deel van alle supporters in Nederland.
quote:
Wat word er gedaan tegen sektes die 0 dodelijke slachtoffers op de naam hebben? Die worden verboden of geweerd.

Wat word er gedaan met dealende motorrijders? Complete clubs en buurthuizen worden gesloopt, rij je motor en ben je lid van een club dan ben je een crimineel.
Niet elke motorrijder wordt als crimineel gezien.
quote:
Nee het zijn niet alle moslims, maar wij moeten niet ontkennen dat het juist wel uit dit gedeelte van de samenleving komt, gezien de statistieken waarin ze al oververtegenwoordigd zijn in de misdaadcijfers, een groot gedeelte juicht de jihad toe, een nog groter gedeelte schuwt geen geweld als het aankomt op het beschermen van de islam. We hebben het steeds over een minderheid, maar als je alle groepen (radicaal, geweld ondersteunend, samenleving ontwrichtend) bij elkaar gaat optellen is het juist wel degelijk de meerderheid die voor problemen zorgt.
Het is gewoonweg niet waar dat meer dan de helft van de moslims radicaal is, geweld ondersteunt of de samenleving ontwricht. Maar ik zie graag een bron die je leugens bewijst. :)
quote:
Geen aandacht voor de echte slachtoffers, omdat, volgens de schreeuwende minderheid die de discussie kaapt in de media, de moslims de slachtoffers zijn.
Nog meer onzin. :') Je gaat wel lekker of niet? En dat in een topic waar de aandacht voor de slachtoffers door jou juist als hypocriet wordt bestempeld.
quote:
Als moslims onderling elkaar eens deden afvallen zoals links en rechts elkaar hier doen afvallen bij onrecht zag de wereld er misschien al een stuk beter uit, alleen blijft het vanuit de moslim kant altijd doodstil, totdat er één wat positiefs roept die dan opeens wel de gehele islam vertegenwoordigd, en een groep aanslagplegers vertegenwoordigen geen islam, al zijn hun daden direct te herleiden naar de koran.
Denken dat 'moslims' een homogene groep laat zien dat je maar wat roeptoetert en er niets van weet.
  donderdag 23 maart 2017 @ 15:18:30 #75
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_169723149
#JesuisLondres
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')