abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170335505
registreer om deze reclame te verbergen
Niet slecht, niet memorabel...

IMAG0336_zpszyh5gdum.jpg
pi_170336362
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:36 schreef Seul het volgende:
Niet slecht, niet memorabel...

[ afbeelding ]
Had die ook eens meegenomen bij DeCaigny. Inderdaad niet heel memorabel, ben ik met je eens.
pi_170348721
Na tijden meelezen toch ook maar eens (speciaal voor dit topic) een account aangemaakt. Voor wie me op Untappd toe wilt voegen: RemiAnthonise.

Aankomend weekend verblijf ik een weekend in Brussel. Nou meen ik me te herinneren dat er hier wel eens een aantal tips stonden m.b.t. Brussel. Mijn hotel zit rond de Grote Markt, dus de Brewdog Bar en het Delirium Café zitten in de buurt. Beerproject lijkt me interessant en misschien nog even langs Moeder Lambic of Cantillon. Ik zoek alleen nog een leuk tentje om wat te eten. Ik zoek zoiets als Billie's Bierkafetaria in Antwerpen, voor wie daar mee bekend is.
Ook een goede bierwinkel met parkeergelegenheid, zoiets als de Caigny, zou nog fijn zijn.
Voor wie tips heeft, graag! Thanks.
pi_170349264
http://www.maltattacks.com/
  donderdag 20 april 2017 @ 10:36:53 #280
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_170349442
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 10:10 schreef Welten het volgende:
Na tijden meelezen toch ook maar eens (speciaal voor dit topic) een account aangemaakt. Voor wie me op Untappd toe wilt voegen: RemiAnthonise.

Aankomend weekend verblijf ik een weekend in Brussel. Nou meen ik me te herinneren dat er hier wel eens een aantal tips stonden m.b.t. Brussel. Mijn hotel zit rond de Grote Markt, dus de Brewdog Bar en het Delirium Café zitten in de buurt. Beerproject lijkt me interessant en misschien nog even langs Moeder Lambic of Cantillon. Ik zoek alleen nog een leuk tentje om wat te eten. Ik zoek zoiets als Billie's Bierkafetaria in Antwerpen, voor wie daar mee bekend is.
Ook een goede bierwinkel met parkeergelegenheid, zoiets als de Caigny, zou nog fijn zijn.
De bierschuur in Dilbeek, gelijk aan de snelweg (rand Brussel).
Weihnachtsbaumschmuckausstattungsspezialgeschaeft
pi_170350044
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 10:10 schreef Welten het volgende:

Ik zou andere prioriteiten stellen. Skip Delirium (veel keuze maar duur, toeristisch en niet boeiende taplijst), Brewdog Bar zou ik alleen doen als je echt heel groot fan bent van Brewdog. Beerproject is een leuke plek, maar ben niet kapot van hun eigen bieren dus je moet hopen op leuke gasten op tap. Moeder Lambic is de plek om naar toe te gaan, best bierbar van de Benelux. Cantillon is fantastisch als je houdt van zure bieren en een rondleiding daar is sowieso de moeite waard.

Eten moet je doen bij Nuetnigenoegh of bij la Tana (Italiaans met veel Italiaanse craftbieren)
pi_170353194
Nice Opperkleurder, thanks. Dat zijn tips waar ik wat aan heb! :-)
Had zelf al wel mijn twijfels over Delirium. Het is meer de 'marketing' en naam wat het 'm doet (en de vermelding in het Guinness Book of Records, haha).

Ik zal eens kijken of mijn wederhelft het ziet zitten om naar La Tana te gaan. Haar kennende is ze meer van de Vlaamse keuken i.c.m. voor haar 'leuke' bieren. Ik denk dat voor haar Nuetnigenough leuker is. Ziet er ook tof uit.
Mocht iemand nog tips hebben, graag!
pi_170354124
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:55 schreef Welten het volgende:
Nice Opperkleurder, thanks. Dat zijn tips waar ik wat aan heb! :-)
Had zelf al wel mijn twijfels over Delirium. Het is meer de 'marketing' en naam wat het 'm doet (en de vermelding in het Guinness Book of Records, haha).

Ik zal eens kijken of mijn wederhelft het ziet zitten om naar La Tana te gaan. Haar kennende is ze meer van de Vlaamse keuken i.c.m. voor haar 'leuke' bieren. Ik denk dat voor haar Nuetnigenough leuker is. Ziet er ook tof uit.
Mocht iemand nog tips hebben, graag!
Inderdaad onder geen beding naar Delirium.
Gewoon niet doen.

Ik vind Het Goudblommeke in papier ook een hele toffe kroeg
En voor de lunch La Brocante op het vossenplein of nie opper
pi_170355029
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 14:39 schreef Saind het volgende:

[..]

Gewoon niet doen.
Is die in Brussel net zo 'gezellig' als in Amsterdam? Daar ben ik een keer verzeild geraakt.
Stop rockin' the boat.
pi_170356293
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 15:24 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Is die in Brussel net zo 'gezellig' als in Amsterdam? Daar ben ik een keer verzeild geraakt.
In Amsterdam nog nooit geweest, nooit de behoefte gehad.
pi_170375333
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 16:27 schreef Saind het volgende:

[..]

In Amsterdam nog nooit geweest, nooit de behoefte gehad.
Dat snap ik maar al te goed.
Stop rockin' the boat.
pi_170376746
Geen speciaal groot Hertog Jan Grand Prestige fan, maar toch nieuwsgierig geworden.

Heb die van Goose en de bourbon dan maar besteld.

https://www.hertogjan.nl/vatgerijpt/
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  vrijdag 21 april 2017 @ 10:43:50 #288
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_170377375
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 april 2017 10:12 schreef pipster het volgende:
Geen speciaal groot Hertog Jan Grand Prestige fan, maar toch nieuwsgierig geworden.

Heb die van Goose en de bourbon dan maar besteld.

https://www.hertogjan.nl/vatgerijpt/
Best wel (te) duur
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_170377459
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 10:43 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Best wel (te) duur
Heb je het al geproefd?
Stop rockin' the boat.
pi_170377488
Ja goedkoop is het zeker niet, maar ach een mens moet af en toe ook eens wat proberen.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  vrijdag 21 april 2017 @ 10:54:31 #291
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_170377541
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 10:49 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Heb je het al geproefd?
nee
pi_170378614
2012 Aventinus Tap 6. Yum-yumz.

IMAG0339_zpsrbsbbhke.jpg

Indulgence. Mwah, verkies toch de originele versie denk 'k.

IMAG0342_zpshess39dt.jpg

Enkele zomerbiertjes ingetrokken: Rosé de Gambrinus, Tilquin (Geuze)², Ranke Vieille Provision, 3F Cuvée Gaston & Armand. Ook De Ranke Simplex, hun nieuwe pils. Best benieuwd naar!..

IMAG0345_zpsyqqnbijw.jpg
  vrijdag 21 april 2017 @ 11:54:09 #293
438851 Oldground
Archibald Leitch
pi_170378669
quote:

[..]

Ik ben alleen in Brussel geweest. Heb er geen biertje besteld en ben misschien 5 minuten binnen geweest.
Why do we have a mind if not to get our way? - Fyodor Dostoyevsky
  vrijdag 21 april 2017 @ 11:54:31 #294
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_170378681
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 11:51 schreef Seul het volgende:
2012 Aventinus Tap 6. Yum-yumz.

[ afbeelding ]

Indulgence. Mwah, verkies toch de originele versie denk 'k.

[ afbeelding ]

Enkele zomerbiertjes ingetrokken: Rosé de Gambrinus, Tilquin (Geuze)², Ranke Vieille Provision, 3F Cuvée Gaston & Armand. Ook De Ranke Simplex, hun nieuwe pils. Best benieuwd naar!..

[ afbeelding ]
Die Indulgence wordt vast opgenomen in het assortiment van Brouwerij het Anker als Cuvee van de Keizer Whiskey Infused. Eind deze maand beschikbaar. Ik ben er blij mee, erg lekker bier!
pi_170378783
Yep - ook gelezen. Daarom eentje opengetrokken... :) Denk dat 'k me bij het rijpen van de orignele blauwe hou...
pi_170385623
3 flesjes kneiterverse New England IPA van de Natte Gijt (Brave Gijt) ingeslagen. Zeer benieuwd.
pi_170385765
Had deze laatst bij de Jumbo gehaald. Vond het niet lekker -O-

Pw6jJ4q.png

Wel gewonnen met Kolonisten dus dat maakte de avond weer goed *O*
pi_170386370
Begint er op te trekken...

IMAG0346_zps2vnmscmn.jpg
pi_170387249
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 14:39 schreef Saind het volgende:

[..]

Gewoon niet doen.

Ik vind Het Goudblommeke in papier ook een hele toffe kroeg
En voor de lunch La Brocante op het vossenplein of nie opper
La Brocante is altijd goed. Dynamo schijnt ook een goede nieuwe kroeg te zijn, maar zit wel in Sint Gilles.
pi_170387342
quote:

[..]

In Amsterdam ben ik er 2x hard voorbij gelopen. Wat een kille locatie is dat zeg. Snap niet dat iemand daar gaat zitten.

Delirium in Brussel is wel sfeervoller dan Amsterdam, maar nog steeds een no-go voor de echte liefhebber.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')