abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170119374
registreer om deze reclame te verbergen
Irritatie die dagelijks voorkomt: Als ik bij een stoplicht (2-baans) naar links wil afslaan en die weg daar 3 baans is neem ik aan dat je gewoon van rechts naar links de bocht neemt. Dus de linker bij het stoplicht komt op de middelste baan terecht en de rechter bij het stoplicht helemaal rechts?
Echt moeilijk irritant dat je dan mensen hebt die rechts staan en dan op de middelste draaien met hachelijke momenten als gevolg
  dinsdag 11 april 2017 @ 09:40:54 #252
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_170142580
Iedere dag zie ik weer hetzelfde.. een slingerende auto die uit het niets remt en dan weer vol gas geeft. Kijk ik naar binnen zie ik weer dat hoofdje naar beneden kijken..
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_170142632
Ik had vanochtend een variant hierop, dame was bezig met lippenstift/mascara open maken op het stuur...
pi_170142794
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:40 schreef Pizzahut het volgende:
Iedere dag zie ik weer hetzelfde.. een slingerende auto die uit het niets remt en dan weer vol gas geeft. Kijk ik naar binnen zie ik weer dat hoofdje naar beneden kijken..
Vanuit de vrachtauto kun je prima in de auto kijken, hoeveel mensen er niet aan het facebooken of appen zijn hou je niet voor mogelijk. Als ik een schatting moet maken hoeveel mensen bestuurders daadwerkelijk met hun telefoon zit te prullen zou ik met 10% aardig in de richting zitten. En dat wordt veel meer bij files en zo.
"To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize" -Voltaire
pi_170142863
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:57 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Vanuit de vrachtauto kun je prima in de auto kijken, hoeveel mensen er niet aan het facebooken of appen zijn hou je niet voor mogelijk. Als ik een schatting moet maken hoeveel mensen bestuurders daadwerkelijk met hun telefoon zit te prullen zou ik met 10% aardig in de richting zitten. En dat wordt veel meer bij files en zo.
10% zou wel schrikbarend hoog zijn :%
  dinsdag 11 april 2017 @ 10:20:43 #256
177940 Tunafish
met staart
pi_170143081
Als de politie eens een dag goed zou surveilleren op de snelweg en al dat soort prutsers even naar de kant haalt heb je ten eerste een bijna lege snelweg, en ten tweede een flink gat in de begroting gedicht. Ik snap sowieso niet wat al die mensen bezielt om tijdens het rijden te gaan facebooken. Kan dat niet wachten? Als dat niet kan is het blijkbaar wel heel belangrijk en moet je eigenlijk je volledige aandacht er op hebben, waarom dan niet even ergens waar het kan stil staan en daar je update posten.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 11 april 2017 @ 20:50:16 #257
54121 JaapB
Heel nozel??
pi_170154199
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:03 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

De keren dat ik als passagier in een busje meerij dan denk ik dat die 10% best in de buurt komt van de waarheid. En ja, daar hebben ze nog geen digitale collectebus voor uitgevonden.

En gisteren was Koos Spee het ook eens met mijn eens, mensen moeten staande worden gehouden en met hun gedrag geconfronteerd worden. Dat is de enige manier waarop ze mogelijk iets leren. :7
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_170160401
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:03 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Ik ga ff kijken of ik er een Gopro op kan zetten.
"To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize" -Voltaire
pi_170160436
10% slaat nergens op, en dat kan je makkelijk zelf controleren door gewoon bij anderen naar binnen te kijken tijdens inhalen. Het overgrote deel zit gewoon netjes met twee handen aan het stuur vooruit te kijken.
pi_170161127
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 02:51 schreef NewHorizon het volgende:
10% slaat nergens op, en dat kan je makkelijk zelf controleren door gewoon bij anderen naar binnen te kijken tijdens inhalen. Het overgrote deel zit gewoon netjes met twee handen aan het stuur vooruit te kijken.
Hij constatrt dat dus op die manier, en ik denk dat hij best redelijk in de buurt zit met die 10%. Heel. veel mensen hebben hun foon op hun been liggen, ziet oom agent heel slecht, maar vanuit een vrachtwagen kijk je onder een andere hoek naar binnen, en de meesten zijn ook niet slim genoeg om het scherm te dimmen, je ziet die dingen echt superduidelijk liggen. Motorrijdend zie je ook veel meer, en geloof me, het zijn er schunnig veel..
Torque makes life easy.
Team Jean
pi_170161603
Alleen vanmorgen alweer drie tegengekomen. Eentje zelfs terwijl hij een proefrit aan het doen was :') Ik zie al voor me hoe dat straks bij de dealer gaat: 'Ja, hij stuurt wel wat lastig als ik een hand aan het stuur heb en mijn telefoon in de ander.' ;(

Andere klacht: mensen die weten dat ze na een verkeerslicht rechts moeten bij een splitsing, maar tch helemaal links rijden en dan op het laatste moment naar rechts willen. Die kan dan natuurlijk geen gaatje vinden, gaat langzamer rijden (want dan vallen er ineens wel gaten in de andere strook? :? ) waardoor de linkerstrook steeds langzamer gaat en uiteindelijk stil komt te staan. Dankjewel, lapzwans. Ga dan toch gewoon rechts staan, want terwijl je op de linkerstrook reed heb je welgeteld n andere auto ingehaald.
  woensdag 12 april 2017 @ 09:26:13 #262
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_170161754
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 09:15 schreef Tunafish het volgende:
Andere klacht: mensen die weten dat ze na een verkeerslicht rechts moeten bij een splitsing, maar tch helemaal links rijden en dan op het laatste moment naar rechts willen. Die kan dan natuurlijk geen gaatje vinden, gaat langzamer rijden (want dan vallen er ineens wel gaten in de andere strook? :? ) waardoor de linkerstrook steeds langzamer gaat en uiteindelijk stil komt te staan. Dankjewel, lapzwans. Ga dan toch gewoon rechts staan, want terwijl je op de linkerstrook reed heb je welgeteld n andere auto ingehaald.
Herkenbaar, kom dit dagelijks tegen bij de afslag Geleen op de A76. Belgische truckers die zich verrijden, de afslag nemen en daar dus links-links moeten om weer de snelweg op te gaan. Maar dus wel rechts voorsorteren om vervolgens over 3 stroken heen te moeten snijden, waarbij ze 2 van die 3 stroken vaak nog blokkeren ook vanwege een rood verkeerslicht na die eerste links. :')

Zo dus:

21dhkrs.jpg

[ Bericht 3% gewijzigd door Gezicht op 12-04-2017 09:33:24 ]
Flesje bier
pi_170172931
Je wil invoegen op de snelweg, maar je Franse rammelbak accelereert als een.....Franse rammelbak.
Die aardige meneer in die Fiat 500 schuift een rijstrook op (geen verkeer op die rijstrook) om je te laten invoegen. Dus om hem te 'bedanken' accelereer je precies naar de snelheid die hij ook rijdt en blijf je rechts naast hem rijden.

De volgende keer zoek je zelf maar uit hoe je invoegt....

[ Bericht 0% gewijzigd door Tango5Romeo op 12-04-2017 21:58:42 ]
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_170174071
Vrachtwagenchauffeurs die het inhaalverbod negeren :r
Meer dan 10 op het stuk Zwolle - Amersfoort :r
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  woensdag 12 april 2017 @ 21:36:15 #265
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_170178638
Soms zie je het ook aankomen, zo'n irritatie. Ik bedoel, als je iemand in de stad al de hele tijd aan het duwen en half op de andere rijbaan hebt rijden om te zoeken naar een gaatje om in te halen (in de spits :') ) dan is het dus geen verrassing meer als zo'n klojo jouw ingezette manoeuvre om in te voegen negeert en ineens vr de invoegstrook al over het puntstuk invoegt en jou meteen probeert in te halen.

Gelukkig zag ik het al aankomen en spiegelde ik daarom extra. :X
رُبَّاح أو البابون هو جنس من الحيوانات
pi_170178838
Weer een T-kruising-irritatie *O*

Ik kom heel voorzichtig aangereden uit de zijstraat, want links onoverzichtelijk. Toch krijgt een knuppel het voor elkaar om bijna mijn motor van de rest van de auto te scheiden :r
Vervolgens stom in de weg blijven staan terwijl ik naar links moet :')
10.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170184977
http://www.nu.nl/gadgets/(...)1-in-overijssel.html

Onnodig naar links gaan voor invoegend verkeer :r

[ Bericht 14% gewijzigd door Randy_S op 13-04-2017 14:58:34 ]
pi_170185087
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 07:37 schreef Randy_S het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)ters-in-plafond.html

Onnodig naar links gaan voor invoegend verkeer :r
Of ik snap het verband niet, of je hebt een verkeerd tabblad ge-c/p'd
pi_170186373
Ik zat gisteren bij iemand in de auto die de weg niet precies wist.
En voor ik het in de gaten had, was ze te laat om op een snelwegsplitsing nog in te voegen, dus ging ze in de ankers om te eindigen op de witte verdrijfstrook tussen de twee snelwegen in :X ;(

Er werd op ons getoeterd :@

En ik heb haar maar heel snel snelheid laten maken op de vluchtstrook om de (voor ons verkeerde) snelweg te volgen tot de volgende afslag.

Wat een paniek en slechte keuzes om niks 8)7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 13 april 2017 @ 10:07:07 #270
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_170186503
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 09:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zat gisteren bij iemand in de auto die de weg niet precies wist.
En voor ik het in de gaten had, was ze te laat om op een snelwegsplitsing nog in te voegen, dus ging ze in de ankers om te eindigen op de witte verdrijfstrook tussen de twee snelwegen in :X ;(

Er werd op ons getoeterd :@

En ik heb haar maar heel snel snelheid laten maken op de vluchtstrook om de (voor ons verkeerde) snelweg te volgen tot de volgende afslag.

Wat een paniek en slechte keuzes om niks 8)7
Volgende keer maar veilig de trein pakken dan :+
pi_170186670
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 10:07 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Volgende keer maar veilig de trein pakken dan :+
Zelf rijden. (8>
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_170191150
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 07:58 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Of ik snap het verband niet, of je hebt een verkeerd tabblad ge-c/p'd
woops, aangepast. Gaat om deze: http://www.nu.nl/gadgets/(...)1-in-overijssel.html
  donderdag 13 april 2017 @ 15:11:38 #273
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_170191410
Vanmorgen een mevrouw voor me op een weg waar je 70 mag. Mevrouw rijdt voor mij op de middelste strook, ineens gaat ze vol in de ankers omdat ze verderop naar links wil en haar auto er nog even ergens tussen moest proppen. Mijn remmen werken gelukkig goed, Jezus. :')
"Jij bent het lekkerste wijf van FOK!" - Toto69
"Niet weten dat Voszje een sluwe godin is :')" - Dven
"Jammer dat we onze enige Oostblokuser moeten missen nu Voszje blijkbaar een leven heeft gekregen :N." - MAHL
pi_170192014
Vanmorgen in Arnhem bij het Gelredome de A325 opgereden. Je hebt daar drie stroken liggen, waarbij doorgetrokken strepen liggen van de rechter- en middelste strook naar links. Ik reed op de middelste strook, een paar meter rechts voor me reden een politiebusje, een Audi en een vrachtwagentje. Die Audi ging voor de ogen van dat politiebusje over de doorgetrokken streep en komt 5 meter voor mij uit. Ik moest voor hem in de remmen, steek nog mijn hand op in een gefrustreerd gebaar van 'Wat doe je 8)7 ', kijk om naar het busje, geen reactie. Die agenten moeten het gezien hebben het gebeurt voor hun neus, ze zagen dat ik moest remmen en naar hem gebaarde, maar niks. Waakzaam en dienstbaar, uh-hu :') :W
pi_170194906
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 15:38 schreef Tunafish het volgende:
Vanmorgen in Arnhem bij het Gelredome de A325 opgereden. Je hebt daar drie stroken liggen, waarbij doorgetrokken strepen liggen van de rechter- en middelste strook naar links. Ik reed op de middelste strook, een paar meter rechts voor me reden een politiebusje, een Audi en een vrachtwagentje. Die Audi ging voor de ogen van dat politiebusje over de doorgetrokken streep en komt 5 meter voor mij uit. Ik moest voor hem in de remmen, steek nog mijn hand op in een gefrustreerd gebaar van 'Wat doe je 8)7 ', kijk om naar het busje, geen reactie. Die agenten moeten het gezien hebben het gebeurt voor hun neus, ze zagen dat ik moest remmen en naar hem gebaarde, maar niks. Waakzaam en dienstbaar, uh-hu :') :W
Die dachten, je ziet toch wel aankomen dat het gaat gebeuren.
.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')