abonnement Unibet Coolblue
pi_169713770
Een aantal jaar geleden, weet niet meer precies wanneer, zei ik na een aanslag "hoe veel aanslagen moeten ernog komen wil men stoppen met het wegkijken en inzien dat islam op sommige punten een groot probleem veroorzaakt?

Ik trok een blikje fristi open, begon met mn vrienden na te denken en we dachten: als er nou eens écht een grote aanslag gepleegd wordt in grote Eurohoofdsteden als Amsterdam, Brussel, Parijs, Londen, Berlijn etc... dan zal ongeveer dhet kwartje wel vallen en bereiken we een consensus.

Ware het niet dat hedendaags al 4 van deze steden geraakt zijn en de mediataboe ligt nog steeds even hoog als toen.

Zo lang mogelijk ook maar iets verzwijgen over de identiteit. Dan duiken er foto's op van de dader en iedereen weet het al in zijn achterhoofd.

Nog voordat je zelf amper 140 tekens op twitter volgeblaft hebt zie je het al krantenartikels regen dat de man er AZIATISCH uit ziet _O- en dat men verder nog HELEMAAL NIETS er over zeggen _O-

Al zou het geen moslim zijn of iemand met islamitische achtergrond (wat toch wel het geval gaat zijn) dan is het nog 100% zot dat men alles zo wegkijkt en zelfs goedpraat.


pi_169713853
als je het relativeert en kijkt naar het aantal aanslagen en aantal doden door aanslagen over de afgelopen vijf jaar is het nog nihil in Europa vergeleken met de rest van de wereld.

dat gezegd hebbende zou ik hier in europa liever helemaal geen aanslagen hebben.
pi_169713890
Goed topic Thierry.
pi_169714103
quote:
15s.gif Op woensdag 22 maart 2017 23:50 schreef racerdkb het volgende:
als je het relativeert en kijkt naar het aantal aanslagen en aantal doden door aanslagen over de afgelopen vijf jaar is het nog nihil in Europa vergeleken met de rest van de wereld.

dat gezegd hebbende zou ik hier in europa liever helemaal geen aanslagen hebben.
Natuurlijk. Willen of niet zijn wij veel beschaafder dan die andere volken. Een aanslag in Europa zegt veel meer dan 1 Syrië. En daar kan men om janken maar dat is nu eenmaal zo.

Het argument 'elders is het slechter' wordt zo vaak bij zo veel topics op tafel geworpen dat het geen waarde meer heeft.

Ja we hebben het nu misschien "het minst erge" maar we kunnen wel datgene aanpakken voordat we op het lijstje komen van slechte landen.

Progressivisme is een kind waarbij het preventief denkvermogen totaal ontbreekt.
pi_169714142
Dat is omdat het maar een superklein percentage van de moslims is die aanslagen pleegt, de meeste slachtoffers van terrorisme ook moslim zijn en omdat er vroeger ook aanslagen zijn gepleegd door katholieken en basken en communisten, en het eigenlijk dus allemaal niets met de islam te maken heeft.
pi_169714150
Ik ga een aanslag plegen op de kutje van je moeder
pi_169714179
Sterker nog, in Zweden zien we perfect de degradatie naar een derdewereldsland voor onze ogen gebeuren. Maar wat wordt er aan gedaan? Niets.

Een moslimjongetje verkracht een meid? Geen probleem! Laat hem op dezelfde school zitten. Hoppa hij verkracht nog iemand, wie had dat zien gebeuren?

Er wordt letterlijk gezegd dat het niet voorkomen had kunnen worden. De jeugd van 2 meiden verpest en Mohammed ontkent alles, krijgt 4 maanden jeugddetentie. Zo verschrikkelijk dat het bijna lachwekkend is.
pi_169714198
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:16 schreef GhpH het volgende:
Sterker nog, in Zweden zien we perfect de degradatie naar een derdewereldsland voor onze ogen gebeuren. Maar wat wordt er aan gedaan? Niets.

Een moslimjongetje verkracht een meid? Geen probleem! Laat hem op dezelfde school zitten. Hoppa hij verkracht nog iemand, wie had dat zien gebeuren?

Er wordt letterlijk gezegd dat het niet voorkomen had kunnen worden. De jeugd van 2 meiden verpest en Mohammed ontkent alles, krijgt 4 maanden jeugddetentie. Zo verschrikkelijk dat het bijna lachwekkend is.
Dit ja, de boel moet eens grondig schoongeveegd worden.
pi_169714205
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:16 schreef GhpH het volgende:
Sterker nog, in Zweden zien we perfect de degradatie naar een derdewereldsland voor onze ogen gebeuren. Maar wat wordt er aan gedaan? Niets.

Een moslimjongetje verkracht een meid? Geen probleem! Laat hem op dezelfde school zitten. Hoppa hij verkracht nog iemand, wie had dat zien gebeuren?

Er wordt letterlijk gezegd dat het niet voorkomen had kunnen worden. De jeugd van 2 meiden verpest en Mohammed ontkent alles, krijgt 4 maanden jeugddetentie. Zo verschrikkelijk dat het bijna lachwekkend is.
verkrachten mag niet van de islam hoor
pi_169714215
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:11 schreef Fokpop het volgende:
Dat is omdat het maar een superklein percentage van de moslims is die aanslagen pleegt, de meeste slachtoffers van terrorisme ook moslim zijn en omdat er vroeger ook aanslagen zijn gepleegd door katholieken en basken en communisten, en het eigenlijk dus allemaal niets met de islam te maken heeft.
Het was ook maar een relatief klein aantal van de Duitsers die actieve soldaten waren. Het nazisme viel wel mee.

Wat je niet meetelt is de achterban. Veel moslims vinden de aanslagen niet eens zo erg of keuren ze zelfs goed.

Haatimams die moslims oproepen tot geweld jegens vrouwen, homo's etc. zijn ook niet in die berekening te vinden.

Waar zijn alle moslims berekend die hun zoon de tyfus in zouden slaan als hij thuis kwam met een andere jongen of als hij zou zeggen "ik geloof niet meer in Allah"?

Et cetera. Christendom heeft ook zijn fehlers en ik ben ook fervent antichristelijk. Echter heeft het christendom zich grotendeels wél kunnen moderniseren. Dit itt islam die alleen maar radicaler wordt.
pi_169714235
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:20 schreef Fokpop het volgende:

[..]

verkrachten mag niet van de islam hoor
En ik kan zo een koranvers er uit vegen waar geweld niet toegestaan is terwijl op een andere pagina staat dat je een ongelovige helemaal de tyfus in kan killen.

Het is, net als de bijbel, een incoherent flutstuk dat je nooit volledig zal kunnen naleven en waar men altijd uit zal blijven cherrypicken.

Tik de volgende christen die je garnaal ziet eten effe op de vingers voor me.
pi_169714246
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:22 schreef GhpH het volgende:
Het was ook maar een relatief klein aantal van de Duitsers die actieve soldaten waren. Het nazisme viel wel mee.
Nee dat is niet waar, er hebben 22 miljoen man in het duitse leger tijdens de tweede wereldoorlog gediend. Dat was een derde van de hele bevolking en meer dan de helft van de hele mannelijke bevolking.

Nog meer onzin te verkondigen?
pi_169714255
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:25 schreef GhpH het volgende:

[..]

En ik kan zo een koranvers er uit vegen waar geweld niet toegestaan is terwijl op een andere pagina staat dat je een ongelovige helemaal de tyfus in kan killen.

Het is, net als de bijbel, een incoherent flutstuk dat je nooit volledig zal kunnen naleven en waar men altijd uit zal blijven cherrypicken.

Tik de volgende christen die je garnaal ziet eten effe op de vingers voor me.
Precies ja met de islam heeft het dus allemaal niet zoveel te maken :)
pi_169714263
We gaan ook nu weer waarschijnlijk zien dat heertje Pechtold of een andere Eurofiel dit verhaal gebruikt om te pleiten voor een STERKERE EUROPESE SAMENWERKING. Dat lost ALLES op.

Dat terwijl open grenzen,geforceerde hypertolerantie en ongecontroleerde massa-immigratiecdit verergerd heeft.
pi_169714294
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:26 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Nee dat is niet waar, er hebben 22 miljoen man in het duitse leger tijdens de tweede wereldoorlog gediend. Dat was een derde van de hele bevolking en meer dan de helft van de hele mannelijke bevolking.

Nog meer onzin te verkondigen?
Het was beeldspraak om aan te tonen dat statements als "boehoe het is niet een meerderheid dus je hebt niks te zeggen" nergens op slaat.

Een dreiging is zo sterk als de daders + de achterban. Niet de daders zelf.

Om even in jouw linkse cultuur een voorbeeld te geven: stoute Wilders zou zonder zijn achterban helemaal nergens zijn. Ookal heeft hij maar een eenmansfractie waar praktisch alleen hij iets te zeggen heeft. Zijn achterban maakt hem groot.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 23 maart 2017 @ 00:32:20 #16
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_169714296
Heeft rezania zijn leiplinkse homoheid al geetaleerd?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_169714301
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:28 schreef GhpH het volgende:
We gaan ook nu weer waarschijnlijk zien dat heertje Pechtold of een andere Eurofiel dit verhaal gebruikt om te pleiten voor een STERKERE EUROPESE SAMENWERKING. Dat lost ALLES op.

Dat terwijl open grenzen,geforceerde hypertolerantie en ongecontroleerde massa-immigratiecdit verergerd heeft.
Engeland is toch dat land van de Brexit? Best een eurosceptisch land toch?
Ga weg
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 23 maart 2017 @ 00:32:55 #18
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_169714304
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:20 schreef Fokpop het volgende:

[..]

verkrachten mag niet van de islam hoor
Kuch Keulen kuch
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_169714317
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:27 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Precies ja met de islam heeft het dus allemaal niet zoveel te maken :)
Juist wel, omdat deze verwerpelijke cultuur niet eens hun eigen geschrift kan ontcijferen en alleen de haatverzen naleeft.

En het schuiven op christenen is ook zwak. Ik woon nog liever naast de westboro baptist church dan een moderate moskee.
pi_169714330
quote:
11s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:32 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Engeland is toch dat land van de Brexit? Best een eurosceptisch land toch?
Dat zeker, echter zit Engeland nog altijd in de Europese Dictatuur.
pi_169714341
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:32 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Kuch Keulen kuch
Wat Keulen? De katholieke kerk. Waren toch wel wat meer verkrachtingen he, en nog van kleine kinderen ook. Betekent dat dat het katholieke geloof voor het verkrachten van kleine kinderen is? nee dombo, denk eens na voor je iets post.
pi_169714377
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:37 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Wat Keulen? De katholieke kerk. Waren toch wel wat meer verkrachtingen he, en nog van kleine kinderen ook. Betekent dat dat het katholieke geloof voor het verkrachten van kleine kinderen is? nee dombo, denk eens na voor je iets post.
Nogmaals, dat je enige argument over christendom gaat toont je incompetentie.

1. Ik ben niet christelijk en haat het chistendom ook. Alleen als ik moest kiezen tussen buikgriep en een hersenbloeding dan wist ik het wel.

2. De katholieken wereldwijd reageerdenabsoluut geschokt, walgden hiervan en deden massaal afstand van dat soort praktijken. Zelfs een aantal die van hun geloof af vielen... bij de Islam, tja. Een enkeling die zegt "Neuh wij zijn een religie van vre... FATIMA AH TFOE IK ZIE JOUW ENKELS. WOLLAH ACHMED ZEMMEL!"

3. De meeste christenen in de westerse cultuur zijn seculier. Accepteren gelijkheidsprincipes, wetenschap en dat wetten geloofsregels overstijgen.

4. De katholieke kerk had de pedofiele verkrachtingen. Islam hetzelfde + kindhuwelijken, moord, overval, vandalisme etc.

5. Moslims zijn 5% van ons land. Je zou dus verwachten dat zij maar 1/20e van de criminaliteit in dit land opeisen. Helaas.
pi_169714381
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:34 schreef GhpH het volgende:
Juist wel, omdat deze verwerpelijke cultuur niet eens hun eigen geschrift kan ontcijferen en alleen de haatverzen naleeft.
Je zegt zelf dat hetzelfde geldt voor christenen..
pi_169714407
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:44 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat hetzelfde geldt voor christenen..
Inderdaad. De christenen geloven ook maar minder dan de helft van de bijbel. Maar zij geloven in de goede delen. Terwijl moslims de verzen pikken die haaks staan op onze waarden.
pi_169714430
Welterusten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')