abonnement Unibet Coolblue
pi_169714238
quote:
7s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:24 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Nou wijzer, op zeker niet politiek correct.
De gemiddelde hoogopgeleide is slim genoeg om zichzelf voor de gek te houden. Daar heeft hij geen last van; hij ziet de wereld om zich heen zonder belemmeringen.
pi_169714244
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:22 schreef Nintex het volgende:

[..]

Iemand waar ik het niet mee eens ben = dom

Dat is wel de domste vergelijking die de laatste tijd gemaakt blijft worden. Zelfs na Trump.

Trump zou namelijk compleet ongeschikt en dom zijn, zo dom dat hij de hele republikeinse partij heeft gekaapt en de Democratische partij heeft gedecimeerd met een fractie van de centen die zijn tegenstanders hebben stukgeslagen.

Wilders is ook zo 'dom', zo dom dat hij 20 zetels haalt zonder campagne te voeren en dan Farrage net zo'n dombo. Die weet helemaal niks, die weet zo weinig dat zijn wens is uitgekomen zonder dat hij daarvoor zelf een verkiezing hoefde te winnen.
Hij is wel met een miljard gezakt op de rijkelui lijst.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_169714253
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:22 schreef Nintex het volgende:

[..]

Iemand waar ik het niet mee eens ben = dom

Dat is wel de domste vergelijking die de laatste tijd gemaakt blijft worden. Zelfs na Trump.

Trump zou namelijk compleet ongeschikt en dom zijn, zo dom dat hij de hele republikeinse partij heeft gekaapt en de Democratische partij heeft gedecimeerd met een fractie van de centen die zijn tegenstanders hebben stukgeslagen.

Wilders is ook zo 'dom', zo dom dat hij 20 zetels haalt zonder campagne te voeren en dan Farrage net zo'n dombo. Die weet helemaal niks, die weet zo weinig dat zijn wens is uitgekomen zonder dat hij daarvoor zelf een verkiezing hoefde te winnen.
Zegt alleen maar dat hun achterban geen rationele argumenten nodig hebben, maar gevoel? Ik weet niet hoor, je kunt er alle kanten mee uit wat dat betreft.
I´m back.
pi_169714259
quote:
15s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb mijn hele leven centrum-links gestemd hoor, en ook op 15 maart jl., wat moet ik anders zeggen?
Vind je het niet zorgelijk dat je je hele leven ongewijzigd bent gebleven? Geen fases meegemaakt oid?
pi_169714265
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De gemiddelde hoogopgeleide is slim genoeg om zichzelf voor de gek te houden. Daar heeft hij geen last van; hij ziet de wereld om zich heen zonder belemmeringen.
Het zou mooi zijn als het ideaal eens werd losgelaten dat alles en iedereen gelijk is of moet zijn.
Daar zijn we echter nog heel wat bloed vergieten van verwijderd.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_169714273
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Vind je het niet zorgelijk dat je je hele leven ongewijzigd bent gebleven? Geen fases meegemaakt oid?
Ik heb wel fases doorgemaakt hoor. Centrum-links is breed.
I´m back.
pi_169714275
quote:
7s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:26 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Hij is wel met een miljard gezakt op de rijkelui lijst.
Zou het zomaar kunnen dat hij niet president is geworden om zichzelf te verrijken? Ik begrijp dat het als een onwerkelijk idee klinkt gezien van de historie van 'sociale' ministers die miljonair zijn geworden na hun politieke carričre, maar het is echt mogelijk... echt waar.
pi_169714328
quote:
7s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:28 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn als het ideaal eens werd losgelaten dat alles en iedereen gelijk is of moet zijn.
Daar zijn we echter nog heel wat bloed vergieten van verwijderd.
Absoluut. Dat maakt het natuurlijk niet minder wrang dat de een denkt het e.e.a. beter in te zien door een behaald papiertje natuurlijk. Als je dingen wilt loslaten, begin dan met de ontkoppeling van wijsheid of inzicht en opleiding.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2017 00:43:44 ]
pi_169714336
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb wel fases doorgemaakt hoor. Centrum-links is breed.
Ja, da's natuurlijk wel weer zo.
pi_169714361
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:37 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, da's natuurlijk wel weer zo.
Ik zit nu aan de rechterkant van centrum-links. Enerzijds zou ik zo D66 kunnen stemmen, zeker wat morele kwesties betreft. Maar dan vind ik het migrantenvraagstuk en de EU niet goed behandeld door D66. En sociaaleconomisch gezien ben ik sinds 2008 juist meer richting oud-links gegaan. Dus ja, blijf wel binnen het centrum-links perspectief toch.
I´m back.
pi_169714379
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zit nu aan de rechterkant van centrum-links. Enerzijds zou ik zo D66 kunnen stemmen, zeker wat morele kwesties betreft. Maar dan vind ik het migrantenvraagstuk en de EU niet goed behandeld door D66. En sociaaleconomisch gezien ben ik sinds 2008 juist meer richting oud-links gegaan. Dus ja, blijf wel binnen het centrum-links perspectief toch.
Maar wie in het centrum-links behandeld die vraagstukken dan wel goed?
pi_169714389
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:44 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Maar wie in het centrum-links behandeld die vraagstukken dan wel goed?
Monasch had ik wel vertrouwen in. Dat straatje loopt nu dood. Ben ik weer politiek dakloos nu. Heb nog wel een beetje vertrouwen in Eddy Terstall trouwens, die wil de boel weer op de rit krijgen. Heb de afgelopen jaren gemerkt vaak in dezelfde richting te zitten als Eddy.
I´m back.
pi_169714417
leondewinter twitterde op woensdag 22-03-2017 om 22:24:00 Nieuwsuur berichtte zojuist 20 min. lang over 'Londen' (en Brussel/Berlijn/Nice) zonder de woorden 'islam' of 'moslim' te gebruiken. Knap! reageer retweet
pi_169714437
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Monasch had ik wel vertrouwen in. Dat straatje loopt nu dood. Ben ik weer politiek dakloos nu. Heb nog wel een beetje vertrouwen in Eddy Terstall trouwens, die wil de boel weer op de rit krijgen. Heb de afgelopen jaren gemerkt vaak in dezelfde richting te zitten als Eddy.
Ow, NW. Jammer dat het niets geworden is, ja. Elfletterig had me nog bijna overtuigd om voor hem te gaan. De betreffende kwesties waren mij te relevant om niet voor degene te gaan die ze centraal stelde en wel kans maakte. Eddy ken ik niet.
pi_169714453
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zit nu aan de rechterkant van centrum-links. Enerzijds zou ik zo D66 kunnen stemmen, zeker wat morele kwesties betreft. Maar dan vind ik het migrantenvraagstuk en de EU niet goed behandeld door D66. En sociaaleconomisch gezien ben ik sinds 2008 juist meer richting oud-links gegaan. Dus ja, blijf wel binnen het centrum-links perspectief toch.
Tot nog niet zo heel lang geleden was ik ook D66 stemmer. Mijn keerpunt kwam vooral bij de Oekraine oorlog. Iedereen maar spuien over dat Putin het land aangevallen had, terwijl er aan die coup ook van alles rammelde.

Plus alle Islam terreur van ISIS tot Bataclan relativeren. Net doen of het vluchtelingenprobleem uit de lucht kwam vallen, terwijl er al jaren lang gedonder was in Griekenland en Italie.

Het vertrouwen in de media brokkelde ook langzaam af. Ik zag op Youtube praktisch live Russische en Oekrainse tanks in de grootste tankoorlog sinds WW2. Terwijl op RTL4 een pratend hoofd de woorden: "Het is vrij rustig, her en der schermmutselingen" uitsprak. Daarnaast was de propaganda oorlog tegen de 'luie Grieken' ook gewoon te schandalig voor woorden.

Zo schoof ik steeds verder weg van wat ik nu met meer dan 1000 argumenten de 'struisvogelpolitiek' noem.
pi_169714457
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
leondewinter twitterde op woensdag 22-03-2017 om 22:24:00 Nieuwsuur berichtte zojuist 20 min. lang over 'Londen' (en Brussel/Berlijn/Nice) zonder de woorden 'islam' of 'moslim' te gebruiken. Knap! reageer retweet
Dader is ook nog niets over bekend, toch?
pi_169714562
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:54 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dader is ook nog niets over bekend, toch?
Jawel, een moslim
pi_169714575
Dit doet mij als Londenaar en kind van de stad (Tottenham) toch wel pijn.
pi_169714580
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 01:11 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Jawel, een moslim
Waarschijnlijk, maar zolang de dader nog niet officieel geīdentificeerd is, lijkt me enige terughoudendheid van Nieuwsuur prima.
pi_169714593
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 01:14 schreef Physsic het volgende:

[..]

Waarschijnlijk, maar zolang de dader nog niet officieel geīdentificeerd is, lijkt me enige terughoudendheid van Nieuwsuur prima.
We weten allemaal wat de achtergrond is.
pi_169714600
Hey WTF man, dit was vanmiddag toen ik naar mn werk ging al aan de hand en nu kom ik net thuis en weten ze nog steeds niet wie de dader is? Komop man, iedereen is verplicht een ID bewijs bij zich te hebben. Terroristen die aanslagen plegen hebben die standaard bij zich. Zie alle vorige aanslagen.

Duurt veel te lang dit.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_169714607
quote:
7s.gif Op donderdag 23 maart 2017 01:18 schreef Geralt het volgende:
Hey WTF man, dit was vanmiddag toen ik naar mn werk ging al aan de hand en nu kom ik net thuis en weten ze nog steeds niet wie de dader is? Komop man, iedereen is verplicht een ID bewijs bij zich te hebben. Terroristen die aanslagen plegen hebben die standaard bij zich. Zie alle vorige aanslagen.

Duurt veel te lang dit.
Politie heeft al wel een vermoeden, maar heeft nog geen naam vrijgegeven ivm onderzoek.
pi_169714621
Islam is vrede.
pi_169714636
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 01:21 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Islam is vrede.
Ik krijg steeds meer moeite om dat te geloven, maar misschien ben ik wat te cynisch.
pi_169714640
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 01:11 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Jawel, een moslim
Je verwacht het niet.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')