abonnement Unibet Coolblue
pi_169710832
Hoi allen..

Probleem: ik wil mijn Samsung telefoon aan een mengpaneel hangen. Ik wil live uitzenden op Facebook en daar niet het geluid uit de zaal maar het geluid direct uit het mengpaneel mee streamen.

Iemand een idee of dit kan. En wat ik daar voor nodig heb.

Thanks
pi_169714339
Dit is meer voor de Digital Corner ;)
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  donderdag 23 maart 2017 @ 05:56:45 #3
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169715419
Schopje DIG.
pi_169715434
Oké.. thanks.
  donderdag 23 maart 2017 @ 10:39:09 #5
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_169718012
Ik heb geen idee hoe dat je dit zou kunnen bereiken.

Ik denk dat het makkelijker is om een oplossing te zoeken als je een windows laptop gebruikt ipv dat je het via je smartphone wilt doen.

Wat voor een mengpaneel heb je? Mag het wat kosten? Ik kan me voorstellen dat dit bijv mogelijk is door de muziek naar je laptop te sturen via usb/bluetooth en dat je vervolgens met één of ander programma ervoor zorgt dat je Windows pc die binnenkomende audio ziet als audio dat via je mic binnenkomt.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  donderdag 23 maart 2017 @ 11:05:57 #6
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169718460
Een lijntje kun je meestal zo krijgen in overleg.. Dus even vragen aan het p.a. bedrijf en akkoord van de band.. punt is wel dat het geen geluid is wat voldoet voor een radio uitzending...
Het is een mix voor de zaal die je dan binnen krijgt.. dus drums te zacht, zang te hard etc.. Krijg je heel raar geluid van, en dat is ook de reden waarom het vaak geweigerd word vanuit de band..

Als je dat wilt dan ga je een hele andere kant op wat voor jou niet interessant is denk ik..
Dat betekent dat je een extra (deel van) een p.a. set nodig hebt waar je een losse broadcastmix/live meersporenopname/registratie op maakt..

Het ligt aan de locatie, maar de meeste theaterzalen hebben wel een mogelijkheid.. en anders is een goede voicerecorder een simpele optie..
Je kan het makkelijkst gewoon een microfoon op je tel aansluiten..
Punt is wel dat je met die 3.5mm aansluiting op je telefoon geen enorme kwaliteit hebt..

[ Bericht 0% gewijzigd door Zolderkamer op 23-03-2017 11:53:24 ]
pi_169766261
Het is gelukt.. de ingehuurde geluidsman had een geschikte kabel. En hij heeft er eentje voor me besteld.

Ik werk voor de benieuwd, en de rechten op live uitzenden staan in het contract met de band. Dus dat was geen probleem.

Vanwege pr doeleinden zend ik graag live uit op Facebook. Dat trekt toch altijd weer wat kijkers.

Bedankt voor de tips
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')