abonnement Unibet Coolblue
pi_169718008
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:47 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik maak zelf alleen pizza als ik brood over heb dat te oud/droog is om mee te nemen naar mijn werk.
Ik ben een man alleen he? Ik heb werk maar moet ook mijn vaste lasten betalen. Daarom heb ik altijd een pak spaghetti in de kast staan om daarmee een restjes-maal te maken. Weggooien doet me heel veel pijn, want ik heb er wel voor betaald. Als je bijvoorbeeld een pakje ham hebt, dat moet binnen twee dagen op. Dat lukt lang niet altijd voor een lunchpakket, dus dan blijft de rest over met een uitje en een pepertje en een salamietje voor een spaghettipotje.

Lach me maar uit. maar ik voel me er gelukkig bij. Ik heb ook wel eens bij een Italiaan gegeten, maar ik vond mijn spaghetti lekkerder!!

Maar ja, ik ben maar een eenvoudig iemand.
Zuinigheid met vlijt bouwt huizen als kastelen ^O^
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  donderdag 23 maart 2017 @ 15:12:33 #52
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_169723038
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 22:19 schreef Lunatiek het volgende:
In Den Haag had je 2 pizzahutten, een op Scheveningen (einde Keizerstraat bij het strand), maar die is al jàren weg, en een op het Noordeinde (goede maaltijdsalades). In Rotterdam zaten ze op het Schouwburgplein, nog niet zo lang geleden.
Zijn die nu allemaal weg?
Die in Rotterdam zit er nog. Hebben ze ook een dag dat je onbeperkt pizzapunten kan eten voor een tientje ofzo...
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
  donderdag 23 maart 2017 @ 16:09:48 #53
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169723917
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 15:12 schreef Boy_Zonderman het volgende:

[..]

Die in Rotterdam zit er nog. Hebben ze ook een dag dat je onbeperkt pizzapunten kan eten voor een tientje ofzo...
Die is nooit weggeweest? Dan is het dus Fake News dat Pizzahut naar Nederland terugkeert!
pi_169725428
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 20:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
Welke is beter? Domino pizza,new york pizza of pizza hut?

Heb een keer new york pizza gehad en dat was lekkerder dan de mc donalds. :P
New York is wel wat dikker en smaakvoller belegd. Domino's is wat kariger en vooral veel brood. Pizzahut zijn eigenlijk fabriekspizza's klaargemaakt in een pan.
.
  donderdag 23 maart 2017 @ 23:11:28 #55
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_169734908
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 16:09 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Die is nooit weggeweest? Dan is het dus Fake News dat Pizzahut naar Nederland terugkeert!
Nope, zit er ook al eeuwen.

Alternative Pizza News Facts _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door Boy_Zonderman op 24-03-2017 17:03:46 ]
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 maart 2017 @ 23:24:44 #56
22592 crew  Ole
pi_169735557
Nieuws

Pizza Hut na 15 jaar mogelijk terug in Nederland
fastfood 1877
Pizza Hut komt terug naar Nederland. Tenminste, als het aan de neven Soeniel en Rakesh Sewnarain ligt. Zij willen namelijk een vestiging openen op Utrecht Centraal en hebben plannen voor meer.

Pizza Hut na 15 jaar mogelijk terug in Nederland

Dat vertellen de ondernemers aan Nu.nl.

De neven zijn door Pizza Hut geselecteerd om de franchise in Nederland uit te rollen. ‘Er waren verschillende kandidaten geweest die een vestiging goed konden runnen, maar dat vereist een andere vaardigheid. Ze waren op zoek naar mensen met generieke vaardigheden die het vermogen hadden om zich specifieke onderdelen van fastfood eigen te maken. En ze hadden denk ik vooral kandidaten gekregen die specifieke kennis van fastfood hadden, maar niet de kennis om een organisatie op te zetten’, aldus Soeniel tegen Nu.nl.

Naamsbekendheid is groot genoeg
De twee hebben al getekend voor de vestiging op Utrecht Centraal en er zijn plannen voor vestigingen in Rotterdam en Amsterdam. Paul van Wageningen, voormalig operationeel directeur van McDonald’s Nederland, is aangetrokken de operatie op te zetten. Ondanks dat er in vijftien jaar geen Pizza Hut is geweest in Nederland, denken de ondernemers dat de naamsbekendheid toch groot genoeg is om er succes van te kunnen maken. Er is op dit moment wel een Pizza Hut in Rotterdam, maar die ondernemer voert een geheel eigen assortiment.

Bron: Nu.nl
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_169737992
Die ketens zijn gewoon slecht, geef mij maar een pizza van de lokale pizzabakker :9
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_169738138
Mooi, ik vond die slices op Utrecht Centraal altijd wel lekker. Beter dan de Smullers..
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')