abonnement Unibet Coolblue
pi_169703643
Hoi allen,

Ik ben voor mijn werk op zoek naar een multifunctionele zwart-wit/kleuren laserprinter.
Budget is ongeveer 5 a 600 euro. Als het kan A3 maar na een beetje zoeken is dit niet echt haalbaar dus dan gewoon A4. Daarnaast wil ik graag de volgende functies:

Kopieren (Ook kleur), scannen, moet een beetje snel zijn.

Ik weet werkelijk niet waar ik moet beginnen dus zijn hier mensen die me op weg kunnen helpen?

Bedankt alvast! :D
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_169703781
Ik zou op Pricewatch van tweakers beginnen en daar filteren wat je wel/niet wilt hebben kwa functies.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_169705110
aangezien het zakelijk gebruik is: wat is het verwachte printvolume? (maw hoeveel kantjes denk je per maand te printen?)
pi_169705145
Heb je kleur echt nodig? Voor dat geld kun je echt hele goede zwart-wit printers krijgen, maar moet je het doen met vele mindere kleurenprinters.
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:02:53 #5
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_169705202
Zoeken op all-in-one printers. In de range kleuren, laser, A3 en jouw budget is er niet een heel brede keus.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_169705264
Hoeveel gaan jullie printen en scannen per dag? En hoeveel medewerkers zijn er op het kantoor?
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:13:14 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169705407
Kijk vooral naar de kosten van de toners. Dan kan je nog beter een iets duurdere printer kopen als de toner tientallen euro's goedkoper zijn. Volgens mij is Brother wel een merk die je niet naait op toners.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>