abonnement Unibet Coolblue
pi_169703495
Waarom zijn Erdogan-aanhangers zo ongelofelijk dom?
Waarom zou je iemand überhaupt meer macht geven in de politiek? Ook aan een persoon met wie je het merendeels eens bent?

Klacht: Erdogan-aanhangers die vrijheid en democratie vijandig gezind zijn.
pi_169703525
Omdat ie de Fuh... grote leider is, je weet toch.
pi_169703567
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:39 schreef havanagila het volgende:
Omdat ie de Fuh... grote leider is, je weet toch.
Haha, hebben zij dan echt niets geleerd van de tweede wereldoorlog?
pi_169703895
Erdo-adepten zijn gewoon achterlijke mongooltjes.
pi_169703954
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:41 schreef youngdavid het volgende:

[..]

Haha, hebben zij dan echt niets geleerd van de tweede wereldoorlog?
Er was een non-agressiepact tussen Turkije en Nazi-Duitsland, dus veel te leren viel er sowieso niet.
pi_169704357
Turken staan nou eenmaal niet bekend om hun intelligentie.
pi_169707088
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:38 schreef youngdavid het volgende:
Waarom zou je iemand überhaupt meer macht geven in de politiek?
Zodat er daadkrachtig opgetreden kan worden, en doorgepakt kan worden? Elke 4 jaar een andere richtig uitgaan is ook niet ideaal. Eer dat maatregelen goed en wel geïmplementeerd zijn, kan het zomaar zijn dat het ambivalente electoraat zijn oren weer heeft laten hangen naar een of andere mooiprater, waardoor de net geïmplementeerde maatregelen al weer op losse schroeven komen te staan.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Erdo-adepten zijn gewoon achterlijke mongooltjes.
Hoe hoog is jouw iq?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2017 22:22:17 ]
  woensdag 22 maart 2017 @ 20:20:29 #8
466223 AnInconvenientTruth
Laten we het civiel houden
pi_169707349
Hindsight 20/20
Destijds zag hij eruit als een sterke leider dus koos men voor hem.
De hogere piefen binnen het Turkse leger zagen waar het naar toe ging en zijn (helaas) gefaald
in het afzetten van Erdogan. Nu is de gemiddelde Turk in Turkije bang om nee te stemmen omdat
er overal van die verklikkers rondlopen.

Groepsdruk is een krachtig wapen.

Maar waarom die idioten in andere landen Erdogan zo steunen is voor mij ook een raadsel.

Het dichtst wat in de buurt komt is ze worden uitgekotst door het oorspronkelijk thuisland en door het gastland. Vervolgens kijk je met een flinke dosis nostalgie na het vaderland en viola een schreeuw debiel.
pi_169707562
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 20:20 schreef AnInconvenientTruth het volgende:
Nu is de gemiddelde Turk in Turkije bang om nee te stemmen omdat
er overal van die verklikkers rondlopen.
Wat een kletsverhaal. Stemmen is gewoon anoniem hoor.
pi_169707971
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 20:11 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Zodat er daadkrachtig opgetreden kan worden, en doorgepakt kan worden? Elke 4 jaar een andere richtig uitgaan is ook niet ideaal. Er dat al maatregelen goed en geïmplementeerd zijn, kan het zomaar zijn dat het ambivalente electoraat zijn oren weer heeft laten hangen naar een of andere mooiprater, waardoor de net geïmplementeerde maatregelen al weer op losse schroeven komen te staan.

[..]

Hoe hoog is jouw iq?
Dus jij zegt dat we een dictator die al zijn tegenstanders uit de weg probeert de ruimen door ze op te sluiten of te laten vermoorden de macht moet krijgen omdat anders geen vooruitgang in de politiek zit? :')
geen tijd voor 4 regels aan onzin.
pi_169708036
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 20:41 schreef Knaaker het volgende:

[..]

Dus jij zegt dat we een dictator die al zijn tegenstanders uit de weg probeert de ruimen door ze op te sluiten of te laten vermoorden de macht moet krijgen omdat anders geen vooruitgang in de politiek zit? :')
Nee.
pi_169708152
Edogan is op dit moment de machtigste man in Europa dat weet iedereen.

Hij kan van alles roepen wat hij wil want heel europa is bang dat de turken 2 miljoen vluchteiingen loslaten richting west europa

Erdogan is echt een krankzinnige. Hij provoceert er op los en maakt zichzelf belachelijk maar dat maakt hem geen bal uit.

Europa reageert totaal niet, stelletje schijterds
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169708295
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Edogan is op dit moment de machtigste man in Europa dat weet iedereen.
Putin is ook vrij machtig.
pi_169714558
Beter gooien ze een bom op die bananenrepubliek ben je ook weer van dat gezeik af
pi_169714569
Goed topic Thierry.
  donderdag 23 maart 2017 @ 01:13:08 #16
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_169714570
allah apen die stiekem geilen op een Europees Arabië :')
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 23 maart 2017 @ 03:55:15 #17
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_169715171
Erdolf moet gewoon eens goed geneukt worden. Dat zal hem goed doen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 23 maart 2017 @ 04:24:57 #18
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169715223
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 20:28 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat een kletsverhaal. Stemmen is gewoon anoniem hoor.
Maar openlijk ervoor uitkomen dat je Erdogan niet steunt -of zelfs maar het vermoeden daarvan te wekken- is genoeg om je op te pakken en in de cel te gooien (en na herinvoering van de doodstraf zoals Erdo dat voor ogen heeft, kan het lot ernstiger zijn).
In de USSR kon je ook anoniem stemmen, toch zaten de treinen naar Siberië vol.
pi_169715226
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 03:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
Erdolf moet gewoon eens goed geneukt worden. Dat zal hem goed doen.
Op z'n minst even lekker ontspannen een uur op de wc zitten na een kebabschotel.
  donderdag 23 maart 2017 @ 04:30:31 #20
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169715233
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 01:13 schreef bijstandboy het volgende:
allah apen die stiekem geilen op een Europees Arabië :')
Nee. Turkije is geen Arabië. Erdogan heeft een visie van het doen herleven van het glorieuze Ottomaanse rijk. Alleen zullen ze dit keer de opmars van dat rijk niet voor de poorten van Wenen gedwarsboomd zien, want de vijfde kolonne is allang binnen de muren van de grote Europese steden.
  donderdag 23 maart 2017 @ 04:32:49 #21
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169715237
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 04:26 schreef Ardbeg_Single_Malt het volgende:

[..]

Op z'n minst even lekker ontspannen een uur op de wc zitten na een kebabschotel.
Geile geitenkebab, gespiesde geit :Y)
pi_169715242
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 04:32 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Geile geitenkebab, gespiesde geit :Y)
Flinke lading saus erbij; zolang het schijten maar gewaarborgd is.
  donderdag 23 maart 2017 @ 04:36:28 #23
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_169715245
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 04:30 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nee. Turkije is geen Arabië. Erdogan heeft een visie van het doen herleven van het glorieuze Ottomaanse rijk. Alleen zullen ze dit keer de opmars van dat rijk niet voor de poorten van Wenen gedwarsboomd zien, want de vijfde kolonne is allang binnen de muren van de grote Europese steden.
DIt trojaanse paard wordt ook wel om zeep geholpen als alle Europese landen zich verenigen, gaan ze gelijk kennis maken met de tradities van vroeger :')
pi_169715273
Erdo gaat
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:41 schreef youngdavid het volgende:

[..]

Haha, hebben zij dan echt niets geleerd van de tweede wereldoorlog?
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 20:20 schreef AnInconvenientTruth het volgende:
Hindsight 20/20
Destijds zag hij eruit als een sterke leider dus koos men voor hem.
De hogere piefen binnen het Turkse leger zagen waar het naar toe ging en zijn (helaas) gefaald
in het afzetten van Erdogan. Nu is de gemiddelde Turk in Turkije bang om nee te stemmen omdat
er overal van die verklikkers rondlopen.

Groepsdruk is een krachtig wapen.

Maar waarom die idioten in andere landen Erdogan zo steunen is voor mij ook een raadsel.

Het dichtst wat in de buurt komt is ze worden uitgekotst door het oorspronkelijk thuisland en door het gastland. Vervolgens kijk je met een flinke dosis nostalgie na het vaderland en viola een schreeuw debiel.
Erdo is hun vechter voor behoud van (en in Turkije zelf terugkeer van) een sterke islamitische identiteit. Meer zelfs, deze man gaat het Ottomaanse Rijk (rip 1922) weer opbouwen.

Hij zat in 1998 al vast voor theocratische uitlatingen (toen strafbaar), niemand moet verbaasd zijn wat er gebeurd.
pi_169715280
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 04:36 schreef bijstandboy het volgende:
DIt trojaanse paard wordt ook wel om zeep geholpen als alle Europese landen zich verenigen, gaan ze gelijk kennis maken met de tradities van vroeger :')
  donderdag 23 maart 2017 @ 04:54:47 #26
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_169715284
quote:
Is dit de Hebreeuwse versie van Duke Nukem ofzo :?
pi_169715285
In de wandelgangen hoor je ook steeds vaker dat Erdogan binnenkort een kopje kleiner gemaakt zal worden door de mensen die het daadwerkelijk voor het zeggen hebben. Erdogan is natuurlijk maar een onbeduidende marionet op het wereldtoneel.
pi_169715290
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 04:54 schreef bijstandboy het volgende:
Is dit de Hebreeuwse versie van Duke Nukem ofzo :?
nee, gewoon twee Kartelbrekers

pi_169715292
quote:
3s.gif Op donderdag 23 maart 2017 04:55 schreef Ardbeg_Single_Malt het volgende:
In de wandelgangen hoor je ook steeds vaker dat Erdogan binnenkort een kopje kleiner gemaakt zal worden door de mensen die het daadwerkelijk voor het zeggen hebben. Erdogan is natuurlijk maar een onbeduidende marionet op het wereldtoneel.
Ja bizar. Thierry Baudet gaat ook het partij kartel om zeep helpen. Zn piano staat er al. Deze lavendel boy moet je niet onderschatten.
my ambition is handicapped by my laziness
  donderdag 23 maart 2017 @ 04:58:32 #30
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_169715294
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 04:57 schreef ikwordtergekvan het volgende:

[..]

nee, gewoon twee Kartelbrekers

[ afbeelding ]
Oh nu herken ik de FvD brigade :')
pi_169715295
quote:
3s.gif Op donderdag 23 maart 2017 04:55 schreef Ardbeg_Single_Malt het volgende:
de mensen die het daadwerkelijk voor het zeggen hebben.
oh god :')

en jij begeeft je in hun 'wandelgangen'?
pi_169715296
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 04:58 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Ja bizar. Thierry Baudet gaat ook het partij kartel om zeep helpen. Zn piano staat er al. Deze lavendel boy moet je niet onderschatten.
Maar wil je er ook aan ruiken?
pi_169715299
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 04:59 schreef Ardbeg_Single_Malt het volgende:

[..]

Maar wil je er ook aan ruiken?
Zeker. Wie niet?
my ambition is handicapped by my laziness
pi_169715304
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 05:00 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Zeker. Wie niet?
Daar moet echt nader onderzoek naar gedaan worden. Voorlopig ruik ik liever aan een Islay whisky.
pi_169716065
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 04:24 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Maar openlijk ervoor uitkomen dat je Erdogan niet steunt -of zelfs maar het vermoeden daarvan te wekken- is genoeg om je op te pakken en in de cel te gooien (en na herinvoering van de doodstraf zoals Erdo dat voor ogen heeft, kan het lot ernstiger zijn).
In de USSR kon je ook anoniem stemmen, toch zaten de treinen naar Siberië vol.
Bullshit. Mensen zoals jij kramen zulke onzin uit tering zeg.
Ik kom net uit Istanbul en ik zag NEE en JA campagne's gevoerd worden.
Aub stop met je bullshit verhalen.
pi_169716154
Ik denk dat mensen die Geert Wilders aanhangen ongeveer even dom zijn, dus het heeft niet zozeer met nationaliteit te maken.

Gelukkig gaat het waarschijnlijk nooit gebeuren, maar als Wilders een keer premier wordt en invloed krijgt, gaat hij niet bepaald de democratie vergroten.
pi_169727744
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 04:24 schreef Lunatiek het volgende:
In de USSR kon je ook anoniem stemmen
Voor referenda? Ja?
pi_169727802
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 08:25 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Bullshit. Mensen zoals jij kramen zulke onzin uit tering zeg.
Ik kom net uit Istanbul en ik zag NEE en JA campagne's gevoerd worden.
Aub stop met je bullshit verhalen.
Ja. Nee stemmers worden openlijk als terroristen uitgemaakt door Erdogan. Zegt genoeg.
pi_169727856
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 20:11 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Zodat er daadkrachtig opgetreden kan worden, en doorgepakt kan worden? Elke 4 jaar een andere richtig uitgaan is ook niet ideaal. Eer dat maatregelen goed en wel geïmplementeerd zijn, kan het zomaar zijn dat het ambivalente electoraat zijn oren weer heeft laten hangen naar een of andere mooiprater, waardoor de net geïmplementeerde maatregelen al weer op losse schroeven komen te staan.

[..]

Hoe hoog is jouw iq?
precies zoals hitler wilde
pi_169727914
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 19:42 schreef tailfox het volgende:

[..]

precies zoals hitler wilde
Héél toevallig, vandaag precies 84 jaar geleden. :o

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2017 19:46:52 ]
pi_169743601
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 19:38 schreef Atak het volgende:

[..]

Ja. Nee stemmers worden openlijk als terroristen uitgemaakt door Erdogan. Zegt genoeg.
Wie zegt dat? Ik weet niet waar jij je bullshit verhalen vandaan haalt.
Stop met je onzin aub.
Het is wel heel toevallig dat de WESTEN een NEE willen. Dat komt omdat binnenkort in 2023 een verdrag verloopt wat Turkije een enorme economische boost zal geven.
De IMF van Turkije is afbetaald.
Wist je dat toen Erdogan aantrad Turkije +-40 Miljard schulden had aan de IMF? Wist je ook dat van de 100 Turkse lira belastinginkomsten, 93 Turkse lira naar IMF ging?
Erdogan heeft Turkije zo groot gemaakt. De Turken hebben geen schulden meer en binnenkort zullen zij in 2023 ook niks meer importeren aangezien zij zelf naar grondstoffen mogen zoeken. Dat is dus wat Turkije nu tegenhoud. Ze willen Erdogan weg hebben, maar vind je het niet raar dat meer dan 50% voor Erdogan kiest? Zonder Erdogan was Turkije niet zo sterk als dat ze nu zijn.
Ik heb genoeg Koerdische vrienden in DIYARBAKIR die voor JA gaan stemmen. Erdogan is diegene die de Koerden in Turkije geholpen heeft.
Hij stuurt weliswaar de PKK strijders naar de HELL maar voor de Koerden is die man een leider.
Ik zelf ben het soms ook niet met Erdogan mee eens maar dat hoort erbij en toch zal ik op JA stemmen omdat ik weet dat er geen betere dan Erdogan is. Een man die van zijn volk houdt en altijd doet wat het volk wilt. Iets wat ik niet over de heer Rutte kan zeggen.

BTW, Ik stond versteld toen die vrienden van mij uit Diyarbakir mij vertelde dat zij JA zullen stemmen.
pi_169745980
Erdogaanhanger :D Wie kan daar wat leuks van photoshoppen :P ?
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 15:33:26 #43
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_169746111
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:00 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Ik weet niet waar jij je bullshit verhalen vandaan haalt.
Stop met je onzin aub.
Het is wel heel toevallig dat de WESTEN een NEE willen. Dat komt omdat binnenkort in 2023 een verdrag verloopt wat Turkije een enorme economische boost zal geven.
De IMF van Turkije is afbetaald.
Wist je dat toen Erdogan aantrad Turkije +-40 Miljard schulden had aan de IMF? Wist je ook dat van de 100 Turkse lira belastinginkomsten, 93 Turkse lira naar IMF ging?
Erdogan heeft Turkije zo groot gemaakt. De Turken hebben geen schulden meer en binnenkort zullen zij in 2023 ook niks meer importeren aangezien zij zelf naar grondstoffen mogen zoeken. Dat is dus wat Turkije nu tegenhoud. Ze willen Erdogan weg hebben, maar vind je het niet raar dat meer dan 50% voor Erdogan kiest? Zonder Erdogan was Turkije niet zo sterk als dat ze nu zijn.
Ik heb genoeg Koerdische vrienden in DIYARBAKIR die voor JA gaan stemmen. Erdogan is diegene die de Koerden in Turkije geholpen heeft.
Hij stuurt weliswaar de PKK strijders naar de HELL maar voor de Koerden is die man een leider.
Ik zelf ben het soms ook niet met Erdogan mee eens maar dat hoort erbij en toch zal ik op JA stemmen omdat ik weet dat er geen betere dan Erdogan is. Een man die van zijn volk houdt en altijd doet wat het volk wilt. Iets wat ik niet over de heer Rutte kan zeggen.

BTW, Ik stond versteld toen die vrienden van mij uit Diyarbakir mij vertelde dat zij JA zullen stemmen.
Fatma betül sayan kaya gespot
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_169746144
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:00 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Ik weet niet waar jij je bullshit verhalen vandaan haalt.
Stop met je onzin aub.
Het is wel heel toevallig dat de WESTEN een NEE willen. Dat komt omdat binnenkort in 2023 een verdrag verloopt wat Turkije een enorme economische boost zal geven.
De IMF van Turkije is afbetaald.
Wist je dat toen Erdogan aantrad Turkije +-40 Miljard schulden had aan de IMF? Wist je ook dat van de 100 Turkse lira belastinginkomsten, 93 Turkse lira naar IMF ging?
Erdogan heeft Turkije zo groot gemaakt. De Turken hebben geen schulden meer en binnenkort zullen zij in 2023 ook niks meer importeren aangezien zij zelf naar grondstoffen mogen zoeken. Dat is dus wat Turkije nu tegenhoud. Ze willen Erdogan weg hebben, maar vind je het niet raar dat meer dan 50% voor Erdogan kiest? Zonder Erdogan was Turkije niet zo sterk als dat ze nu zijn.
Ik heb genoeg Koerdische vrienden in DIYARBAKIR die voor JA gaan stemmen. Erdogan is diegene die de Koerden in Turkije geholpen heeft.
Hij stuurt weliswaar de PKK strijders naar de HELL maar voor de Koerden is die man een leider.
Ik zelf ben het soms ook niet met Erdogan mee eens maar dat hoort erbij en toch zal ik op JA stemmen omdat ik weet dat er geen betere dan Erdogan is. Een man die van zijn volk houdt en altijd doet wat het volk wilt. Iets wat ik niet over de heer Rutte kan zeggen.

BTW, Ik stond versteld toen die vrienden van mij uit Diyarbakir mij vertelde dat zij JA zullen stemmen.
2023 is gewoon een getal. Waar heb jij het over? Je zit gewoon dezelfde fabeltjes te herhalen die die dictator je verteld zodat hij in macht kan blijven en het land kan leegzuigen. Turkije gaat economisch de afgrond af. Erdogan zijn familie is rijker geworden maar het rest van het land is armer geworden.
pi_169746363
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:36 schreef Atak het volgende:

[..]

2023 is gewoon een getal. Waar heb jij het over?
en het is een foutief getal...
ipv 2023 heeft Turkije al in 2013 het laatste deel van zn IMF schuld betaald, en toen een situatie die al snds 1961 bestond en waarin Turkije continue schulden bij het IMF had, eindelijk gestopt...

http://www.hurriyetdailyn(...)pageID=238&nID=46647



dat is verder niet zo heel bijzonder maar voroal iets dat ook tijd werd...
Argentinie betaalde zn IMF schuld af in 2006, IJsland in 2015, Rusland in 2006 en Roemenie in 2015

Momenteel heeft Portugal de hoogste IMF schuld, nl 21 miljard, en Griekenland 16 miljard en de Oekraine 11 miljard...
IMF leningen zijn redelijk ongunstig omdat ze vaak samengaan met strenge regels voor budgetdisciplne en inspraak in de binnenlandse financieringen en ook zijn ze hoog preferent, wat betekent dat het IMF de belangrijskte schuldeiser is en altijd als eerste deze wer kan opeisen e dat benadeeld weer het leenvermogen op de kapitaalmarkt

Turkije heeft nog wel een staatsschuld, alhoewel die best netjes is en minder snel groeit dan het GDP...
wel zorgwekkend is de enorm hoge private schuld, die een van de hoogste is in de 'emerging countries'
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_169746386
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:36 schreef Atak het volgende:

[..]

2023 is gewoon een getal. Waar heb jij het over? Je zit gewoon dezelfde fabeltjes te herhalen die die dictator je verteld zodat hij in macht kan blijven en het land kan leegzuigen. Turkije gaat economisch de afgrond af. Erdogan zijn familie is rijker geworden maar het rest van het land is armer geworden.
2023 is een gewoon getal? Jij moet even diep de geschiedenis ingaan wat er in 1923 gebeurd is. Het feit dat jij al niet weet wat er in 1923 gebeurd is wil ik eigenlijk niet eens met jou in discussie gaan.
Turkije gaat economisch achteruit? De cijfers liegen niet.
De 3e Airport komt eraan in Istanbul wat directe concurrentie aan gaat met Schiphol.
Het grappige is dat dat niet zo is.
Mijn familieleden die in dorpen wonen hebben de nieuwste auto's kunnen kopen afgelopen jaren.
Ik zie totale vooruitgang.
Inflatie stijgt, BBP is verviervoudigd.
Iets wat ik over Nederland niet kan zeggen.
Ik zie dat meerdere mensen naar de voedselbanken gaan. De huur kan je niet meer betalen etc, alles wordt duurder
pi_169746394
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]

en het is een foutief getal...
ipv 2023 heeft Turkije al in 2013 het laatste deel van zn IMF schuld betaald, en toen een situatie die al snds 1961 bestond en waarin Turkije continue schulden bij het IMF had, eindelijk gestopt...

http://www.hurriyetdailyn(...)pageID=238&nID=46647

[ afbeelding ]

dat is verder niet zo heel bijzonder maar voroal iets dat ook tijd werd...
Argentinie betaalde zn IMF schuld af in 2006, IJsland in 2015, Rusland in 2006 en Roemenie in 2015

Momenteel heeft Portugal de hoogste IMF schuld, nl 21 miljard, en Griekenland 16 miljard en de Oekraine 11 miljard...
IMF leningen zijn redelijk ongunstig omdat ze vaak samengaan met strenge regels voor budgetdisciplne en inspraak in de binnenlandse financieringen en ook zijn ze hoog preferent, wat betekent dat het IMF de belangrijskte schuldeiser is en altijd als eerste deze wer kan opeisen e dat benadeeld weer het leenvermogen op de kapitaalmarkt

Turkije heeft nog wel een staatsschuld, alhoewel die best netjes is en minder snel groeit dan het GDP...
wel zorgwekkend is de enorm hoge private schuld, die een van de hoogste is in de 'emerging countries'
Turkije zit in vele grotere schulden maar niet van IMF maar van andere schuldeisers. Werkeloosheid en afhankelijkheid is toegenomen terwijl handel en productie omlaag zijn gegaan. Om alleen naar IMF te kijken is dom. Ze willen dat je alleen naar IMF kijkt zodat ze je voor de gek kunnen houden.
pi_169746406
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:54 schreef Atak het volgende:

[..]

Turkije zit in vele grotere schulden maar niet van IMF maar van andere schuldeisers. Werkeloosheid en afhankelijkheid is toegenomen terwijl handel en productie omlaag zijn gegaan. Om alleen naar IMF te kijken is dom. Ze willen dat je alleen naar IMF kijkt zodat ze je voor de gek kunnen houden.
Welke schulden. Kom met bronnen ipv maar heen en weer te roepen.
Ondertussen is de staatschuld van Nederland 470 miljard
pi_169746422
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:53 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

2023 is een gewoon getal? Jij moet even diep de geschiedenis ingaan wat er in 1923 gebeurd is. Het feit dat jij al niet weet wat er in 1923 gebeurd is wil ik eigenlijk niet eens met jou in discussie gaan.
Turkije gaat economisch achteruit? De cijfers liegen niet.
De 3e Airport komt eraan in Istanbul wat directe concurrentie aan gaat met Schiphol.
Het grappige is dat dat niet zo is.
Mijn familieleden die in dorpen wonen hebben de nieuwste auto's kunnen kopen afgelopen jaren.
Ik zie totale vooruitgang.
Inflatie stijgt, BBP is verviervoudigd.
Iets wat ik over Nederland niet kan zeggen.
Ik zie dat meerdere mensen naar de voedselbanken gaan. De huur kan je niet meer betalen etc, alles wordt duurder
Auto's kopen met schuld. Luchthavens die overbodig zijn met schuld. Iedereen zit in de schuld zoals hoe dat in Griekenland was. Dat gaat geheid fout. Er is gewoon geen productie en geen handel meer dankzij die dorpsidioot Erdogan. Open je ogen maar binnenkort komt er honger in Turkije oğlum.
pi_169746469
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:54 schreef Atak het volgende:

[..]

Turkije zit in vele grotere schulden maar niet van IMF maar van andere schuldeisers. Werkeloosheid en afhankelijkheid is toegenomen terwijl handel en productie omlaag zijn gegaan. Om alleen naar IMF te kijken is dom. Ze willen dat je alleen naar IMF kijkt zodat ze je voor de gek kunnen houden.
IMF is een leeninstantie voor het moment dat de crisis losbarst en daaraan kan je dan erg lang afbetalen en moet je staatsinmengingen accepteren...

Turkije is nu net losgekomen van het IMF...
het is echter ook de vraag of ze dit kunnen ophouden, als er bv een verdere crash van de Lira komt en de hoge private sector schulden een te groot probleem kan vormen kan het god zijn dat Turkije gedwongen wordt wer aan te kloppen bij het IMF...

Turkije heeft momenteel een groot probleem dat juist door de oplopende private schulden ze zich steeds midner kunnen beschermen door dee Lira te devalueren, wat vroeger een erg makkelijke methode was geld te 'scheppen' in de binnenlandse economie en concurerend te worden/blijven...

Wat dat betreft is het ook extreem gevaarlijk dat Erdogan een zo aggressieve koers jegens het westen voert, omdat hij wel degelijk erg aangewezen op buitenlandse handel en investeringen om de Turkse economie stabiel te houden, en deze ook steeds afhankelijk is van buitenlandse valuta en een sterke eigen koers voor de LIra...

Ook nu is de dalkoers van de Lira voor veel mensen in (en deels ook buiten) Turkije een groter probleem dan dat het vroeger was als de Lira steeds verder devalueeerde
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_169746487
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:56 schreef Atak het volgende:

[..]

Auto's kopen met schuld. Luchthavens die overbodig zijn met schuld. Iedereen zit in de schuld zoals hoe dat in Griekenland was. Dat gaat geheid fout. Er is gewoon geen productie en geen handel meer dankzij die dorpsidioot Erdogan. Open je ogen maar binnenkort komt er honger in Turkije oğlum.
Waar haal jij deze informatie vandaan? Ik weet niet waar jij het vandaan haalt maar ik denk echt dat je het uit je duim zuigt.
Luchthavens die overbodig zijn met schuld? Jij weet blijkbaar niet hoe Erdogan te werk gaat? Dat is maar goed ook aangezien jij je hersenen blijkbaar ergens bij de euroknaller gekocht hebt.
Turkije wordt steeds meer onafhankelijker en zal vanaf 2023 onafhankelijk zijn nadat zij hun eigen grondstoffen mogen zoeken.
pi_169746629
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:00 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Waar haal jij deze informatie vandaan? Ik weet niet waar jij het vandaan haalt maar ik denk echt dat je het uit je duim zuigt.
Luchthavens die overbodig zijn met schuld? Jij weet blijkbaar niet hoe Erdogan te werk gaat? Dat is maar goed ook aangezien jij je hersenen blijkbaar ergens bij de euroknaller gekocht hebt.
Turkije wordt steeds meer onafhankelijker en zal vanaf 2023 onafhankelijk zijn nadat zij hun eigen grondstoffen mogen zoeken.
Er komt niemand meer naar Turkije. Wat heb je dan aan een extra luchthaven? Die luchthaven kwam erbij met de voorspelling dat er meer toeristen zouden komen. Minder met je piemeltje spelen en meer je hersenen gebruiken oğlum. in Turkije sluiten winkels omdat mensen geen geld hebben en niks kunnen aanschaffen. Alleen paar AKP dieven kunnen met moderne auto's rijden. Met de normale mens gaat het daar heel slecht nu.
pi_169746756
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:09 schreef Atak het volgende:

[..]

Er komt niemand meer naar Turkije. Wat heb je dan aan een extra luchthaven? Die luchthaven kwam erbij met de voorspelling dat er meer toeristen zouden komen. Minder met je piemeltje spelen en meer je hersenen gebruiken oğlum. in Turkije sluiten winkels omdat mensen geen geld hebben en niks kunnen aanschaffen. Alleen paar AKP dieven kunnen met moderne auto's rijden. Met de normale mens gaat het daar heel slecht nu.
Mijn god, Waar de fuck haal jij je informatie vandaan? AUB stop met onzin praten.
Ik was 2 dagen geleden nog voor een week in Istanbul. Geloof het of niet, Ik zag genoeg Nederlandse toeristen, laat staan andere buitenlandse toeristen.
Ataturk Airport was ook een totale chaos. Ik moest een half uur wachten tot ik door de controle kwam en alle poorten waren gewoon open.
Jij bent een schaap die schreeuwt wat de media je verteld. Ik heb het zelf afgelopen weken gezien jongeman.
De toerisme in Turkije was gekelderd door dat de Russen niet meer kwamen. Die zullen dit jaar weer komen nadat de Turken en Russen weer vrienden waren.
Winkelcentrum's in Istanbul was ook totale chaos.
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 16:17:01 #54
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_169746763
Wat een commotie om een armoedig derdewereldland.
Laat ze gewoon in de waan dat ze wat voorstellen, kunnen ze onafhankelijk dat ze zijn hun onderdanen weer opnemen, die in het verleden uit armoe naar betere oorden getrokken zijn.
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_169746785
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:17 schreef Plompzakker het volgende:
Wat een commotie om een armoedig derdewereldland.
Laat ze gewoon in de waan dat ze wat voorstellen, kunnen ze onafhankelijk dat ze zijn hun onderdanen weer opnemen, die in het verleden uit armoe naar betere oorden getrokken zijn.
Trol :')
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 16:19:12 #56
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_169746803
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:18 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Trol :')
Lolol
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_169746914
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:16 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Mijn god, Waar de fuck haal jij je informatie vandaan? AUB stop met onzin praten.
Ik was 2 dagen geleden nog voor een week in Istanbul. Geloof het of niet, Ik zag genoeg Nederlandse toeristen, laat staan andere buitenlandse toeristen.
Ataturk Airport was ook een totale chaos. Ik moest een half uur wachten tot ik door de controle kwam en alle poorten waren gewoon open.
Jij bent een schaap die schreeuwt wat de media je verteld. Ik heb het zelf afgelopen weken gezien jongeman.
De toerisme in Turkije was gekelderd door dat de Russen niet meer kwamen. Die zullen dit jaar weer komen nadat de Turken en Russen weer vrienden waren.
Winkelcentrum's in Istanbul was ook totale chaos.
Russen zijn maar 10% van de toeristen. Geef even paar bronnen dat toerisme goed gaat. Je weet helemaal niks man. Geef paar bronnen maar ik geloof geen ene drol wat uit jouw reetgezicht komt.
pi_169746956
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:25 schreef Atak het volgende:

[..]

Russen zijn maar 10% van de toeristen. Geef even paar bronnen dat toerisme goed gaat. Je weet helemaal niks man. Geef paar bronnen maar ik geloof geen ene drol wat uit jouw reetgezicht komt.
Ik heb het zelf gezien.
Ik heb zelfs mensen uit Turkije gesproken.
Wel grappig dat bijna iedere mens een alles weter is geworden over Turkije in 2 maanden _O-
pi_169747048
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:27 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Ik heb het zelf gezien.
Ik heb zelfs mensen uit Turkije gesproken.
Wel grappig dat bijna iedere mens een alles weter is geworden over Turkije in 2 maanden _O-
Als je geen statistieken dan kan je het niet beschouwen als waarheid. Wie zegt dat het toeristen waren? Misschien moesten ze overstappen? Nogmaals geef even een bron dat het nu goed gaat want ik heb een gevoel dat je een baard hebt en de enige wat uit je mond komt is leugens en stront.
pi_169747262
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:32 schreef Atak het volgende:

[..]

Als je geen statistieken dan kan je het niet beschouwen als waarheid. Wie zegt dat het toeristen waren? Misschien moesten ze overstappen? Nogmaals geef even een bron dat het nu goed gaat want ik heb een gevoel dat je een baard hebt en de enige wat uit je mond komt is leugens en stront.
Ik zeg koop een ticket en ga naar Turkije en zie het zelf. Als ik ongelijk heb vergoed ik je ticket.
De westerse propaganda menen dat Turkije achteruit gaat. Als ik al internet doorzoek om een neutrale objectieve bron te vinden is dat al moeilijk te vinden. 9/10 bronnen is anti Turks. Erdogan steekt gewoon een stokje voor de grote heren en daar zijn de grote heren niet blij mee. God bless dat Rockefeller overleden is. Ik hoop dat Rothschild binnenkort aan de beurt is.
Wel raar dat de dood van Rockefeller niet in het nieuws gekomen is... vind je niet?
pi_169747449
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:32 schreef Atak het volgende:

[..]

Als je geen statistieken dan kan je het niet beschouwen als waarheid. Wie zegt dat het toeristen waren? Misschien moesten ze overstappen? Nogmaals geef even een bron dat het nu goed gaat want ik heb een gevoel dat je een baard hebt en de enige wat uit je mond komt is leugens en stront.
Ik raad je aan dit te zien, het is in het Nederlands vertaald :
Voordat Erdogan aan de macht kwam hoe Turkije eruit zag.
Ik krijg al letterlijk tranen in mijn ogen als ik zoiets zie van mijn medelandgenoten.
Gelukkig is het nu tegenovergestelde.
pi_169747847
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:53 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Ik raad je aan dit te zien, het is in het Nederlands vertaald :
Voordat Erdogan aan de macht kwam hoe Turkije eruit zag.
Ik krijg al letterlijk tranen in mijn ogen als ik zoiets zie van mijn medelandgenoten.
Gelukkig is het nu tegenovergestelde.
Ach ja, van een apenland naar een bananenrepubliek. Het is maar waar je vrolijk van wordt.
pi_169747875
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:00 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Ik weet niet waar jij je bullshit verhalen vandaan haalt.
Stop met je onzin aub.
Het is wel heel toevallig dat de WESTEN een NEE willen. Dat komt omdat binnenkort in 2023 een verdrag verloopt wat Turkije een enorme economische boost zal geven.
De IMF van Turkije is afbetaald.
Wist je dat toen Erdogan aantrad Turkije +-40 Miljard schulden had aan de IMF? Wist je ook dat van de 100 Turkse lira belastinginkomsten, 93 Turkse lira naar IMF ging?
Erdogan heeft Turkije zo groot gemaakt. De Turken hebben geen schulden meer en binnenkort zullen zij in 2023 ook niks meer importeren aangezien zij zelf naar grondstoffen mogen zoeken. Dat is dus wat Turkije nu tegenhoud. Ze willen Erdogan weg hebben, maar vind je het niet raar dat meer dan 50% voor Erdogan kiest? Zonder Erdogan was Turkije niet zo sterk als dat ze nu zijn.
Ik heb genoeg Koerdische vrienden in DIYARBAKIR die voor JA gaan stemmen. Erdogan is diegene die de Koerden in Turkije geholpen heeft.
Hij stuurt weliswaar de PKK strijders naar de HELL maar voor de Koerden is die man een leider.
Ik zelf ben het soms ook niet met Erdogan mee eens maar dat hoort erbij en toch zal ik op JA stemmen omdat ik weet dat er geen betere dan Erdogan is. Een man die van zijn volk houdt en altijd doet wat het volk wilt. Iets wat ik niet over de heer Rutte kan zeggen.

BTW, Ik stond versteld toen die vrienden van mij uit Diyarbakir mij vertelde dat zij JA zullen stemmen.
Wist je dat de waarde van de Lira de afgelopen 7 jaar gehalveerd is?
pi_169753891
Wat een untermensch die Erdogan.
pi_169763570
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 21:24 schreef keci_siken het volgende:
Wat een untermensch die Erdogan.
[ afbeelding ]
Als je man genoeg bent plaats je je eigen rot kop.
Maar zo mans ben jij zeker niet. Erg makkelijk iemand belachelijk maken via je veilige scherm maar als die voor je neus stond had je dat zeker niet gedurfd
pi_169763599
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 11:44 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Als je man genoeg bent plaats je je eigen rot kop.
Maar zo mans ben jij zeker niet. Erg makkelijk iemand belachelijk maken via je veilige scherm maar als die voor je neus stond had je dat zeker niet gedurfd
MAD
pi_169763792
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 11:44 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Als je man genoeg bent plaats je je eigen rot kop.
Maar zo mans ben jij zeker niet. Erg makkelijk iemand belachelijk maken via je veilige scherm maar als die voor je neus stond had je dat zeker niet gedurfd
Doet het pijn? Een kusje van je gaylord.

pi_169764505
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:00 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Ik weet niet waar jij je bullshit verhalen vandaan haalt.
Stop met je onzin aub.
Het is wel heel toevallig dat de WESTEN een NEE willen. Dat komt omdat binnenkort in 2023 een verdrag verloopt wat Turkije een enorme economische boost zal geven.
De IMF van Turkije is afbetaald.
Wist je dat toen Erdogan aantrad Turkije +-40 Miljard schulden had aan de IMF? Wist je ook dat van de 100 Turkse lira belastinginkomsten, 93 Turkse lira naar IMF ging?
Erdogan heeft Turkije zo groot gemaakt. De Turken hebben geen schulden meer en binnenkort zullen zij in 2023 ook niks meer importeren aangezien zij zelf naar grondstoffen mogen zoeken. Dat is dus wat Turkije nu tegenhoud. Ze willen Erdogan weg hebben, maar vind je het niet raar dat meer dan 50% voor Erdogan kiest? Zonder Erdogan was Turkije niet zo sterk als dat ze nu zijn.
Ik heb genoeg Koerdische vrienden in DIYARBAKIR die voor JA gaan stemmen. Erdogan is diegene die de Koerden in Turkije geholpen heeft.
Hij stuurt weliswaar de PKK strijders naar de HELL maar voor de Koerden is die man een leider.
Ik zelf ben het soms ook niet met Erdogan mee eens maar dat hoort erbij en toch zal ik op JA stemmen omdat ik weet dat er geen betere dan Erdogan is. Een man die van zijn volk houdt en altijd doet wat het volk wilt. Iets wat ik niet over de heer Rutte kan zeggen.

BTW, Ik stond versteld toen die vrienden van mij uit Diyarbakir mij vertelde dat zij JA zullen stemmen.
het is het westen.
Vanaf daar las ik alleen maar poep
pi_169764585
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:00 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Waar haal jij deze informatie vandaan? Ik weet niet waar jij het vandaan haalt maar ik denk echt dat je het uit je duim zuigt.
Luchthavens die overbodig zijn met schuld? Jij weet blijkbaar niet hoe Erdogan te werk gaat? Dat is maar goed ook aangezien jij je hersenen blijkbaar ergens bij de euroknaller gekocht hebt.
Turkije wordt steeds meer onafhankelijker en zal vanaf 2023 onafhankelijk zijn nadat zij hun eigen grondstoffen mogen zoeken.
nou heel fijn. Hebben jullie de EU ook niet nodig.
Turkeije kan het allemaal zelf aan.
Zorgen dat Turkije geen import meer mag doen en geen steun meer krijgt.

Ze kunnen het toch zelf
pi_169764667
Dus we hebben een trol Turk die zelf met geen een bron komt.
Loop een reis organisatie in en vraag waarom Turkije zo goedkoop is op monent.
Want niemand wilt er heen
pi_169770974
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:53 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Ik raad je aan dit te zien, het is in het Nederlands vertaald :
Voordat Erdogan aan de macht kwam hoe Turkije eruit zag.
Ik krijg al letterlijk tranen in mijn ogen als ik zoiets zie van mijn medelandgenoten.
Gelukkig is het nu tegenovergestelde.
Maar daar staat wel tegenover dat hij een dictatuur afdwingt
pi_169771964
ERDOGAN IS EEN IDIOOT. EUROPA MOET EEN VUIST MAKEN, HET ROMEINSE VOLK IS TEN ONDER GEGAAN AAN DE 5DE COLONNE NU DOET EUROPA HET WEER.

LEER VAN JE GESCHIEDENIS, HAD HANNIBAL BARCA MAAR GEWONNEN VAN DE ROMEINEN DAN WAREN WE NU VEILIG! HANNIBAL'S NAZATEN HADDEN HIER ALLANG EEN KOMAF AAN GEMAAKT!

GR GR EEN TERRORIST.

[ Bericht 87% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2017 19:41:05 ]
  Grootste baggeraar 2022 zaterdag 25 maart 2017 @ 21:18:27 #74
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_169775226
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:00 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Ik weet niet waar jij je bullshit verhalen vandaan haalt.
Stop met je onzin aub.
Het is wel heel toevallig dat de WESTEN een NEE willen. Dat komt omdat binnenkort in 2023 een verdrag verloopt wat Turkije een enorme economische boost zal geven.
De IMF van Turkije is afbetaald.
Wist je dat toen Erdogan aantrad Turkije +-40 Miljard schulden had aan de IMF? Wist je ook dat van de 100 Turkse lira belastinginkomsten, 93 Turkse lira naar IMF ging?
Erdogan heeft Turkije zo groot gemaakt. De Turken hebben geen schulden meer en binnenkort zullen zij in 2023 ook niks meer importeren aangezien zij zelf naar grondstoffen mogen zoeken. Dat is dus wat Turkije nu tegenhoud. Ze willen Erdogan weg hebben, maar vind je het niet raar dat meer dan 50% voor Erdogan kiest? Zonder Erdogan was Turkije niet zo sterk als dat ze nu zijn.
Ik heb genoeg Koerdische vrienden in DIYARBAKIR die voor JA gaan stemmen. Erdogan is diegene die de Koerden in Turkije geholpen heeft.
Hij stuurt weliswaar de PKK strijders naar de HELL maar voor de Koerden is die man een leider.
Ik zelf ben het soms ook niet met Erdogan mee eens maar dat hoort erbij en toch zal ik op JA stemmen omdat ik weet dat er geen betere dan Erdogan is. Een man die van zijn volk houdt en altijd doet wat het volk wilt. Iets wat ik niet over de heer Rutte kan zeggen.

BTW, Ik stond versteld toen die vrienden van mij uit Diyarbakir mij vertelde dat zij JA zullen stemmen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_169787908
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 11:58 schreef keci_siken het volgende:

[..]

Doet het pijn? Een kusje van je gaylord.

[ afbeelding ]
Doet geen pijn hoor. Boeit mij geen ene fuck wat jij van iemand vindt. Lig er totaal niet wakker van.[quote]0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 12:07 schreef keci_siken het volgende:
pi_169787937
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 12:52 schreef tailfox het volgende:

[..]

nou heel fijn. Hebben jullie de EU ook niet nodig.
Turkeije kan het allemaal zelf aan.
Zorgen dat Turkije geen import meer mag doen en geen steun meer krijgt.

Ze kunnen het toch zelf
Dat is ook wat de EU niet wilt. Het is een feit dat Turkije een machtig land wordt. Erdogan heeft van Turkije zeer machtig gemaakt en de Europeanen willen dat niet.
Jarenlang Erdogan dictator noemen en wanneer Erdogan jullie fascisten noemt en nazi's gaan alle bommen los bij jullie.
Stelletje vieze hypocrieten
pi_169787951
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:49 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Maar daar staat wel tegenover dat hij een dictatuur afdwingt
Dus Trump is ook een dictatuur?
Hetzelfde systeem wat ze in Turkije willen voeren heb je ook in Amerika.
Waarom hoor ik jullie dan niet over Trump?
Vieze hypocrieten
pi_169787959
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 19:40 schreef Argo het volgende:
ERDOGAN IS EEN IDIOOT. EUROPA MOET EEN VUIST MAKEN, HET ROMEINSE VOLK IS TEN ONDER GEGAAN AAN DE 5DE COLONNE NU DOET EUROPA HET WEER.

LEER VAN JE GESCHIEDENIS, HAD HANNIBAL BARCA MAAR GEWONNEN VAN DE ROMEINEN DAN WAREN WE NU VEILIG! HANNIBAL'S NAZATEN HADDEN HIER ALLANG EEN KOMAF AAN GEMAAKT!

GR GR EEN TERRORIST.
Als de Ottomanen vroeger de Nederlanders niet hielpen waren jullie allemaal nu Spanjaarden
pi_169788507
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 18:22 schreef Sander166 het volgende:
Turken staan nou eenmaal niet bekend om hun intelligentie.
Geen shoarma meer voor jou
pi_169788637
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:21 schreef Keskin58 het volgende:
Jarenlang Erdogan dictator noemen
Ik noem hem liever geitenneuker.
pi_169788649
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:21 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Dat is ook wat de EU niet wilt. Het is een feit dat Turkije een machtig land wordt. Erdogan heeft van Turkije zeer machtig gemaakt en de Europeanen willen dat niet.
Je haalt Erdogan en Ataturk nu door elkaar.
pi_169788673
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:21 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Dus Trump is ook een dictatuur?
Hetzelfde systeem wat ze in Turkije willen voeren heb je ook in Amerika.
Waarom hoor ik jullie dan niet over Trump?
Omdat je stront in je oren hebt ? Echt, als je het commentaar op Trump gemist hebt ben je echt doof...
pi_169789131
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:19 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Doet geen pijn hoor. Boeit mij geen ene fuck wat jij van iemand vindt. Lig er totaal niet wakker van.
Dat blijkt :D .
pi_169789205
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:22 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Als de Ottomanen vroeger de Nederlanders niet hielpen waren jullie allemaal nu Spanjaarden
Nou en niks mis met een Spanjaard zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2017 13:29:38 ]
pi_169794941
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:21 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Dat is ook wat de EU niet wilt. Het is een feit dat Turkije een machtig land wordt. Erdogan heeft van Turkije zeer machtig gemaakt en de Europeanen willen dat niet.
Jarenlang Erdogan dictator noemen en wanneer Erdogan jullie fascisten noemt en nazi's gaan alle bommen los bij jullie.
Stelletje vieze hypocrieten
wat wil EU niet?
pi_169795074
quote:
10s.gif Op zondag 26 maart 2017 18:09 schreef tailfox het volgende:

[..]

wat wil EU niet?
Het recht verliezen om miljarden in Turkije te pompen.
pi_169795095
quote:
10s.gif Op zondag 26 maart 2017 18:09 schreef tailfox het volgende:

[..]

wat wil EU niet?
Een sterk, assertief Turkije.
pi_169795132
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 18:15 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Een sterk, assertief Turkije.
Dat lijkt er ook niet te komen de komende decennia, dus Juncker kan gerust zijn.
pi_169795143
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 18:15 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Een sterk, assertief Turkije.
Mwoah. Sterk wel. Assertief op deze manier - een stampvoetende kleuter - niet nee.
pi_169812136
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 12:54 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Je haalt Erdogan en Ataturk nu door elkaar.
Ataturk? De groots atheist donder op met Ataturk. Hij heeft Turkije niet groot gemaakt. Hij had maar 5500 man onder zijn hoede in de oorlog.
pi_169814603
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:41 schreef youngdavid het volgende:

[..]

Haha, hebben zij dan echt niets geleerd van de tweede wereldoorlog?
Ik denk dat herr erdogan te veel heeft geleerd van herr A.H. :X }:| :r
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_169814725
Erdogan heeft geen hulp van de EU nodig om Turkije ten onder te laten gaan. Als je ziet hoe snel dat land naar de afgrond gaat :') Het is echt triest voor het volk, maar ja, elk volk krijgt de leider die het verdient zeggen ze wel eens.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_169815582
Je moet wel echt een enorm bord voor je harses hebben wil je de dictatoriale aspiraties en dreigende taal van fascist Erdogan goedpraten omdat het economisch beter is gegaan met Turkije :')
pi_169815745
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:24 schreef p1no het volgende:
Je moet wel echt een enorm bord voor je harses hebben wil je de dictatoriale aspiraties en dreigende taal van fascist Erdogan goedpraten omdat het economisch beter is gegaan met Turkije :')
Het gaat helemaal niet zo goed met de Turkse economie. De werkloosheid loopt al jaren gestaag op, De economische groei neemt al vanaf 2012 gestaag af. Het BNP neemt al vanaf 2013 af.

Alleen hebben ze het daar niet over op al die pro Erdogan kanalen die in de gemiddelde Turkse huiskamer te zien zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 27 maart 2017 @ 16:45:35 #95
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_169816090
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:24 schreef p1no het volgende:
Je moet wel echt een enorm bord voor je harses hebben wil je de dictatoriale aspiraties en dreigende taal van fascist Erdogan goedpraten omdat het economisch beter is gegaan met Turkije :')
Dit zijn van die mensen bij wie de Grote Leider niks fout kan doen, hij zou een huilende baby doodschieten live op tv en NOG staan ze oh zo trots met hun flag hun loyaiteit laten zien, gewoon niets mee te beginnen :')
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  maandag 27 maart 2017 @ 16:48:33 #96
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169816140
Waarschijnlijk meer affiniteit met een dictatoriale islamitische staat dan met een democratisch stelsel waar ze zich niet gehoord voelen.

En aangeleerd krijgen dat je 'land van herkomst' belangrijker is dan het land waar je toevallig geboren bent.
:')
pi_169816363
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet zo goed met de Turkse economie. De werkloosheid loopt al jaren gestaag op, De economische groei neemt al vanaf 2012 gestaag af. Het BNP neemt al vanaf 2013 af.

Alleen hebben ze het daar niet over op al die pro Erdogan kanalen die in de gemiddelde Turkse huiskamer te zien zijn.
Daarom typte ik ook subtiel 'is gegaan' ;)
  maandag 27 maart 2017 @ 17:24:25 #98
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_169816798
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_169831494
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:45 schreef BlackEyedAngel het volgende:

[..]

Dit zijn van die mensen bij wie de Grote Leider niks fout kan doen, hij zou een huilende baby doodschieten live op tv en NOG staan ze oh zo trots met hun flag hun loyaiteit laten zien, gewoon niets mee te beginnen :')
Misschien best lekker, zelf nooit kritisch na hoeven te denken. Alles wordt je voorgekauwd door de koran en als het daar niet in staat heb je de grote leider die je verteld wat je moet denken. Ofja, niets voor mij, maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen wel fijn is om niet na te hoeven denken.
pi_169833375
We zullen het wel zien. Alles beter dan Rutte die weer aan de macht is hier in Nederland en die totaal schijt heeft aan ons.
Referendum uitslag is NEE en toch doet Rutte waar die zin in heeft _O-
pi_169833425
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 12:12 schreef Keskin58 het volgende:
We zullen het wel zien. Alles beter dan Rutte die weer aan de macht is hier in Nederland en die totaal schijt heeft aan ons.
Referendum uitslag is NEE en toch doet Rutte waar die zin in heeft _O-
Ach ja, Erdogan gooit 50.000 mensen in de gevangenis omdat ze Gulen aanhanger zouden zijn zonder dat hij daar bewijs van heeft.

Het bewijs dat Gulen achter de mislukte coup zat is overigens ook nog nooit gegeven.

Maar die Rutte, dat is pas een belhamel :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_169833477
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 12:12 schreef Keskin58 het volgende:
We zullen het wel zien. Alles beter dan Rutte die weer aan de macht is hier in Nederland en die totaal schijt heeft aan ons.
Referendum uitslag is NEE en toch doet Rutte waar die zin in heeft _O-
Jij vindt dat Rutte de andere EU-landen had moeten bedreigen en chanteren?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_169833577
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 12:18 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Jij vindt dat Rutte de andere EU-landen had moeten bedreigen en chanteren?
Wat zou Rutte doen als er in Rusland Nederlanders door honden gebeten zouden worden? Geslagen zouden worden?
Ik denk helemaal niks.
Hij zou zwijgen.
pi_169833601
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 12:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ach ja, Erdogan gooit 50.000 mensen in de gevangenis omdat ze Gulen aanhanger zouden zijn zonder dat hij daar bewijs van heeft.

Het bewijs dat Gulen achter de mislukte coup zat is overigens ook nog nooit gegeven.

Maar die Rutte, dat is pas een belhamel :')
50.000 mensen die de terroristische terreurgroep FETO steunt. Ik vind het goed dat hij al die mensen opsluit.
pi_169833678
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 12:24 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Wat zou Rutte doen als er in Rusland Nederlanders door honden gebeten zouden worden? Geslagen zouden worden?
Ik denk helemaal niks.
Hij zou zwijgen.
Hij zou waarschijnlijk zeggen dat ze de Russische politie niet aan moeten vallen. Bovendien heeft hij ook helemaal niks te zeggen over Russen die in Rusland lopen te rellen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Hallojo op 28-03-2017 12:41:19 ]
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_169835101
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 12:25 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

50.000 mensen die de terroristische terreurgroep FETO steunt. Ik vind het goed dat hij al die mensen opsluit.
Zegt Erdogan. Bewijs is er nog niet voor gegeven.

Prima dat jij dat goed vind en wat ze in Turkije uitspoken kan me ook niks schelen maar de geschiedenis leert ons dat dergelijke zaken zelden goed aflopen op de lange termijn. Je kunt nu grote groepen mensen opsluiten omdat ze het niet met je eens zijn. Maar er komt een dag dat het regime Erdogan niet meer bestaat. Doordat hij verdreven is of omdat er een andere politieke wind waait of hij gaat dood. Er komt een dag dat de macht ergens anders komt te liggen.

En dan volgt bijltjesdag. Dan komt de afrekening met de mensen die het regime gesteund hebben. Dat is in nederland gebeurd na WO 2, in oost europa, in zuid amerika, in Azie en het zal over enkele jaren ook in Turkije feest zijn. Meestal gepaard gaande met razzia's, pogroms en bloedvergieten.

Ik ben erg benieuwd naar hoe Turkije er over 30 jaar uitziet. Maar het staat de Turken uiteraard vrij hun land naar de sodemieter te helpen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_169835694
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 12:12 schreef Keskin58 het volgende:
We zullen het wel zien. Alles beter dan Rutte die weer aan de macht is hier in Nederland en die totaal schijt heeft aan ons.
Referendum uitslag is NEE en toch doet Rutte waar die zin in heeft _O-
Dat hij schijt zou hebben aan het Nederlandse volk, is vooral de interpretatie van (een gedeelte van) het volk zelf. Elke premier komt voornamelijk in het nieuws over de dingen die hij 'fout' heeft gedaan. Tenminste in Nederland dan. In Turkije zal wel meer gesproken worden over hoe geweldig Erdogan is en als schapen geloven veel Turken dat blindelings
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')