abonnement Unibet Coolblue
pi_169742781
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat die partij per definitie in de regering moet.

Maar wel moet gewoon met de 2e grootste partij in ieder geval een verkennend gesprek gestart worden.

Dat ben je aan de kiezer verplicht.
Het lijkt mij juist kiezersbedrog wanneer de PVV doodleuk met Rutte en D66 gaat keuvelen over samen regeren terwijl hij beloofd heeft dat niet te zullen doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:26:52 #77
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_169743103
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:39 schreef simbatje het volgende:
De kleuters van de Vvd,Cda,Gl die de kiezers van de Pvv uitsluiten terwijl ze 1,3milj kiezers hebben.
Waar is nou de democratie?
Democratie is in ieder geval niet dat een relatief kleine partij andere partijen kan dwingen om samen te werken.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:28:02 #78
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169743118
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:05 schreef torentje het volgende:

[..]

Het is wel bizar dat de rijken al tijden hun zin krijgen, en dat daartegen weinig tot geen verzet is. Tot zover democratie.
Zet je Calimero-hoed eens af joh.

Nivelleren was één van de hoofddoelstellingen van het afgelopen kabinet en ze hebben op dat gebied veel meer gedaan dan voorgaande regeringen. Ondanks dat de eerste jaren de crisis nog volop huishield. Jij bent zeker pas tevreden als 'de rijken' al hun geld moeten inleveren?
pi_169743170
Neen, ik ben pas tevreden als de rijken uit Nederland zouden verdwijnen, zodat er weer vrede zou zijn in Nederland. Want de rijken spelen ze zijn niet sterk en groot en eten en drinken niet zoveel.
pi_169743230
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:31 schreef torentje het volgende:
Neen, ik ben pas tevreden als de rijken uit Nederland zouden verdwijnen, zodat er weer vrede zou zijn in Nederland. Want de rijken spelen ze zijn niet sterk en groot en eten en drinken niet zoveel.
Conscience do cost.
pi_169811949
PVV heeft dit wel zelf over zich afgeroepen.

De tweede partij van Nederland en nog geen kant op kunnen als oppositie gaan voeren.

Misschien wilt Wilders dat liever i.p.v. de problemen aanpakken en oplossen.
pi_169812499
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:42 schreef keste010 het volgende:
Weer zo'n eentje.. :')

Het is hardstikke democratisch, want 1,3 miljoen mensen konden gewoon op de PVV stemmen. Die hadden alleen ook van tevoren kunnen bedenken dat niemand de PVV er bij wil hebben. Doen alsof dit nieuws is, is gewoon niet tegen je verlies kunnen.
  maandag 27 maart 2017 @ 13:49:48 #83
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_169812542
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:31 schreef torentje het volgende:
Neen, ik ben pas tevreden als de rijken uit Nederland zouden verdwijnen, zodat er weer vrede zou zijn in Nederland. Want de rijken spelen ze zijn niet sterk en groot en eten en drinken niet zoveel.
Neem een pauze van het crack roken.
wooblabalurg
  maandag 27 maart 2017 @ 13:50:28 #84
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169812559
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 13:21 schreef Lizzytien het volgende:
PVV heeft dit wel zelf over zich afgeroepen.

De tweede partij van Nederland en nog geen kant op kunnen als oppositie gaan voeren.

Misschien wilt Wilders dat liever i.p.v. de problemen aanpakken en oplossen.
Dat Wilders in de politiek wil blijven op welke manier dan ook is helaas logisch. Want de gratis beveiliging die hij krijgt kan hij zelf nooit betalen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_169812589
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 13:50 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat Wilders in de politiek wil blijven op welke manier dan ook is helaas logisch. Want de gratis beveiliging die hij krijgt kan hij zelf nooit betalen.
Daar heb je een punt :Y
pi_169812701
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 13:21 schreef Lizzytien het volgende:
PVV heeft dit wel zelf over zich afgeroepen.

De tweede partij van Nederland en nog geen kant op kunnen als oppositie gaan voeren.

Misschien wilt Wilders dat liever i.p.v. de problemen aanpakken en oplossen.
Wilders vindt dat ook helemaal prima joh. Als je al zag hoe makkelijk hij zich bij de verkiezingsuitslag neerlegde. Om vervolgens even een onmogelijke coalitie van 6 partijen te opperen zodat hij het jank-toneelstukje kon gaan opvoeren dat hij weer werd uitgesloten.

Ondertussen bijna het langst zittende kamerlid. Machtsgeiler bestaan ze niet. Ironisch ook dat hij claimt de 'elite' te willen bestrijden. Zelfs uit de mond van Baudet klinkt dat nog geloofwaardiger.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  maandag 27 maart 2017 @ 13:58:25 #87
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169812732
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 13:51 schreef Lizzytien het volgende:

[..]

Daar heb je een punt :Y
En een ander punt is natuurlijk dat je als oppositiepartij van alles kan roepen om populair te zijn en te blijven. Wat de kans om te blijven in de kamer ook vergroot. Ko je met oplossingen dan kan je last gaan krijgen van stem verlies.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 27 maart 2017 @ 13:59:25 #88
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_169812757
En wie discrimineert er nu..
pi_169812812
Heeft de PVV intern al overleg gepleegd over hoe het kan dat ze in een tijd van extreem dodelijke aanslagen door islamitische haatbaarden, een gigantisch anti-EU sentiment, massaverkrachtingen door grote groepen asielzoekers en een enorme stijging van het aantal parasiterende vluchtelingen bij lange na niet het potentieel dat ze jarenlang hadden in de peilingen hebben verzilverd? Of sluiten ze aan bij het oordeel van hun aanhang: verkiezingsfraude!!!!1111eins!!!

Jarenlang heb ik via dit forum moeten vernemen dat maart 2017 het omslagpunt zou zijn, het moment waarop de PVV de áller- állergrootste zou worden, niemand meer om de PVV heen zou kunnen en de patriottistische-nationalistische lente zou beginnen! Nou zat ik gister na een harde doch faire rugbywedstrijd fijn biertjes te tikken op een terras met een heerlijk lentezonnetje, maar ik heb geen revolutie gezien...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169812879
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 13:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
En wie discrimineert er nu..
nou, wie?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169812968
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist kiezersbedrog wanneer de PVV doodleuk met Rutte en D66 gaat keuvelen over samen regeren terwijl hij beloofd heeft dat niet te zullen doen.
Ach, het is allemaal voor de bühne.

Ik hoop vooral nu op een coalitie van VVD-CDA-D66-GL want dat is nooit een lang leven beschoren.

Nieuwe verkiezingen. Nog meer zetelwinst voor de PVV.

Het leven is mooi en rechtvaardig. :)
pi_169812971
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 21:03 schreef Nintex het volgende:

Ondertussen zitten er niet 1, maar 4 duiveltjes op de schouder van het kabinet (Baudet, Hiddema, Wilders, Kuzu). Groenlinks is de grootste op links, het hele Midden regeert en de VVD de grootste op rechts. Als dit fout loopt dan grijpt Wilders gemakkelijk de macht.
Haha, het oude onzinnige riedeltje dat we nu al zo'n jaar of 8 horen wordt maar weer eens van stal gehaald... :') _O- :O :W

Een beter klimaat dan dat er nu is gaat de PVV echt niet krijgen en ze hebben bij lange na niet de macht gegrepen... :W
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169813012
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 14:08 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ach, het is allemaal voor de bühne.

Ik hoop vooral nu op een coalitie van VVD-CDA-D66-GL want dat is nooit een lang leven beschoren.

Nieuwe verkiezingen. Nog meer zetelwinst voor de PVV.

Het leven is mooi en rechtvaardig. :)
Ja haha, net zoals VVD / PvdA geen lang leven beschoren zou zijn; dat zou ook na een jaar of 2 uit elkaar klappen en dan zou Wilders écht écht écht de áller- aller- allergrootste worden! Sure Elzies :O :O :O
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 27 maart 2017 @ 14:12:37 #94
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169813046
quote:
6s.gif Op maandag 27 maart 2017 14:01 schreef Nielsch het volgende:
Heeft de PVV intern al overleg gepleegd over hoe het kan dat ze in een tijd van extreem dodelijke aanslagen door islamitische haatbaarden, een gigantisch anti-EU sentiment, massaverkrachtingen door grote groepen asielzoekers en een enorme stijging van het aantal parasiterende vluchtelingen bij lange na niet het potentieel dat ze jarenlang hadden in de peilingen hebben verzilverd? Of sluiten ze aan bij het oordeel van hun aanhang: verkiezingsfraude!!!!1111eins!!!

Jarenlang heb ik via dit forum moeten vernemen dat maart 2017 het omslagpunt zou zijn, het moment waarop de PVV de áller- állergrootste zou worden, niemand meer om de PVV heen zou kunnen en de patriottistische-nationalistische lente zou beginnen! Nou zat ik gister na een harde doch faire rugbywedstrijd fijn biertjes te tikken op een terras met een heerlijk lentezonnetje, maar ik heb geen revolutie gezien...
Ik denk dat de Nederlandse kiezer een stuk minder dom is dan men denkt. En dat die best in de gaten hebben dat Wilders geen oplossingen heeft.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_169813079
Dijsselbloem had gewoon groot gelijk toen ie zei dat Wilders een natte scheet is. De komende jaren zullen steeds meer mensen dat gaan merken...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169813326
quote:
6s.gif Op maandag 27 maart 2017 14:01 schreef Nielsch het volgende:
Heeft de PVV intern al overleg gepleegd over hoe het kan dat ze in een tijd van extreem dodelijke aanslagen door islamitische haatbaarden, een gigantisch anti-EU sentiment, massaverkrachtingen door grote groepen asielzoekers en een enorme stijging van het aantal parasiterende vluchtelingen bij lange na niet het potentieel dat ze jarenlang hadden in de peilingen hebben verzilverd? Of sluiten ze aan bij het oordeel van hun aanhang: verkiezingsfraude!!!!1111eins!!!

Jarenlang heb ik via dit forum moeten vernemen dat maart 2017 het omslagpunt zou zijn, het moment waarop de PVV de áller- állergrootste zou worden, niemand meer om de PVV heen zou kunnen en de patriottistische-nationalistische lente zou beginnen! Nou zat ik gister na een harde doch faire rugbywedstrijd fijn biertjes te tikken op een terras met een heerlijk lentezonnetje, maar ik heb geen revolutie gezien...
Terechte klacht. De oorzaak is natuurlijk dat interne kritiek niet alleen wordt geweerd door complottheorieën en zieligdoenerij, maar ook omdat dit gezien de ondemocratische structuur van de partij onmogelijk is.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  maandag 27 maart 2017 @ 14:27:11 #97
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169813404
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 14:24 schreef keste010 het volgende:

[..]

Terechte klacht. De oorzaak is natuurlijk dat interne kritiek niet alleen wordt geweerd door complottheorieën en zieligdoenerij, maar ook omdat dit gezien de ondemocratische structuur van de partij onmogelijk is.
Maar in essentie is dat voor Wilders niet van belang. Die wil gewoon voldoende stemmen hebben zodat hij gratis bewaakt blijft worden. En anders moet hij net als een andere voormalige VVD politica naar de VS verhuizen. Als ze hem daar willen hebben.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_169813647
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 14:27 schreef Megumi het volgende:

[..]

Maar in essentie is dat voor Wilders niet van belang. Die wil gewoon voldoende stemmen hebben zodat hij gratis bewaakt blijft worden. En anders moet hij net als een andere voormalige VVD politica naar de VS verhuizen. Als ze hem daar willen hebben.
Precies. Het is voor hem van groot belang in de oppositie te blijven.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  maandag 27 maart 2017 @ 14:39:57 #99
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169813706
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 14:37 schreef keste010 het volgende:

[..]

Precies. Het is voor hem van groot belang in de oppositie te blijven.
Precies want dan heb je ook geen verantwoordelijkheid. Iets wat in de politiek de meest comfortabele positie is. Zeker voor een populist.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 04:54:56 #100
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169829430
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 14:37 schreef keste010 het volgende:

[..]

Precies. Het is voor hem van groot belang in de oppositie te blijven.
Ondertussen heeft Wilders ervoor gezorgd dat de VVD (en andere partijen) een (vooral in jouw ogen) racistische/nationalistische campagne gevoerd heeft en zelfs Groenlinks een stuk de rechterkant op heeft geduwd. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')