abonnement Unibet Coolblue
pi_169710146
Dat klinkt heel erg leuk en vooruitstrevend.
Maar ze zouden er ook eens bij na moeten denken dat "gelijke behandeling" ook negatieve uitwerkingen kan hebben.
  woensdag 22 maart 2017 @ 21:38:20 #102
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_169710237
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 21:30 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Heeft niks te maken met zoveel mogelijk hierheen halen of zo min mogelijk eisen stellen, maar met geen eisen aan een deel van de bevolking stellen die voor een ander deel van de bevolking niet gelden. Dat is inderdaad ook een links stokpaardje, gelijke behandeling.
Zo zadelt goedbedoelend links ons op met onoverkomelijke problemen. Ik vind het niet meer dan logisch dat niet de Nederlandse belastingbetaler maar de trouwlustige verantwoordelijk is voor de analfabete importbruid.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_169710241
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 20:34 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Oh lachwekkend vind ik hem absoluut ook maar gevaarlijk dan weer helemaal niet.
Hij schiet regelmatig uit de bocht met zijn hyperbolen maar de reacties die daarop volgen vind ik meestal nog veel verder over the top.
Je doet het nu zelf ook weer door te spreken van "zijn stormtroepen".
Van mij mag het hoor maar je draagt gewoon bij aan de aandacht.

Pot verwijt de ketel & actie en reactie.

Ik heb het over de usertjes hier, veelal jeugdige testosteronbommetjes, die als er één kwaad woord gesproken wordt over hun grote held gelijk stampvoetend reageren. Ik noem dat gekscherend stormtroepen. En zoals ik al meermaals uitleg wordt er een topic geopend met een specifieke vraag en geef ik daar antwoord op. Kennelijk snappen veel mensen niet helemaal het verschil tussen een discussie op internet en de relevantie van een partij in de kamer. Het zal sommigen wellicht teleurstellen, maar onderwerp zijn van een discussietopic op Fok maakt je niet echt politiek relevant.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 22 maart 2017 @ 21:41:50 #104
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_169710373
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 21:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb het over de usertjes hier, veelal jeugdige testosteronbommetjes, die als er één kwaad woord gesproken wordt over hun grote held gelijk stampvoetend reageren. Ik noem dat gekscherend stormtroepen. En zoals ik al meermaals uitleg wordt er een topic geopend met een specifieke vraag en geef ik daar antwoord op. Kennelijk snappen veel mensen niet helemaal het verschil tussen een discussie op internet en de relevantie van een partij in de kamer. Het zal sommigen wellicht teleurstellen, maar onderwerp zijn van een discussietopic op Fok maakt je niet echt politiek relevant.
Zonder mediaaandacht in de kamer komen met twee zetels maakt je in een klap politiek relevant. Wij daarentegen, de krabbelaars die op Fok posten, zijn dan weer geen van allen relevant.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_169710462
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 21:38 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Zo zadelt goedbedoelend links ons op met onoverkomelijke problemen. Ik vind het niet meer dan logisch dat niet de Nederlandse belastingbetaler maar de trouwlustige verantwoordelijk is voor de analfabete importbruid.
Als dat dan ook geldt wanneer iemand zonder migratieachtergrond een analfabeet wil importeren (zoals nu ook het geval is) is er ook niet zoveel aan de hand en zul je de linkse partijen niet horen.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 21:41 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Zonder mediaaandacht in de kamer komen met twee zetels maakt je in een klap politiek relevant. Wij daarentegen, de krabbelaars die op Fok posten, zijn dan weer geen van allen relevant.
Zonder media-aandacht? _O-
pi_169710578
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 21:41 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Zonder mediaaandacht in de kamer komen met twee zetels maakt je in een klap politiek relevant. Wij daarentegen, de krabbelaars die op Fok posten, zijn dan weer geen van allen relevant.
Hij had juist best wel heel vele media-aandacht. Bleek ook wel uit de overzichten achteraf.
pi_169710811
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 21:41 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Zonder mediaaandacht in de kamer komen met twee zetels maakt je in een klap politiek relevant. Wij daarentegen, de krabbelaars die op Fok posten, zijn dan weer geen van allen relevant.
Valt wel mee, we leven al lang niet meer in de wereld van een handvol kranten en een drietal TV-zenders. Genoeg online media met een bepaalde achterban die de club volop aandacht gaven en daarnaast ook nog social media. Je kunt het feitelijk wel vergelijken met Denk. Die moeten het ook niet hebben van de media, maar bereiken hun achterban via sociale media en moskee / maatschappelijke organisatie. En die halen drie zetels.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169711733
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:59 schreef Monolith het volgende:
Het is een beetje onzinnig om te zeggen dat iets dat zich ontwikkelt niet bestaat. Iets moet immers bestaan om zich te ontwikkelen.
Natuurlijk, maar ik neem aan dat hij bedoelt dat het geen vaststaand gegeven is.

quote:
De liberale Nederlandse cultuur waar de Nederlandse cultuurbeschermers zo prat op gaan bestond vijftig jaar geleden nog helemaal niet.
De meeste self-proclaimed cultuurbeschermers zullen niet zo snel prat gaan op die liberale Nederlandse cultuur. Dat zijn dan immers twee vrij met elkaar onverenigbare begrippen.

quote:
De VVD was er overigens ook niet bepaald happig op.
Wat dat soort vraagstukken betreft is er ook niet bepaald zoiets als 'de VVD'. De sociale vleugels bestrijken die van D66 tot en met die van de SGP.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  woensdag 22 maart 2017 @ 22:32:38 #109
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169711991
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 22:23 schreef nostra het volgende:
Wat dat soort vraagstukken betreft is er ook niet bepaald zoiets als 'de VVD'. De sociale vleugels bestrijken die van D66 tot en met die van de SGP.
Van alle seculiere partijen was de VVD het meest sceptisch over homohuwelijk. Bolkestein stemde tegen net als de helft van zijn fractie. Het was net genoeg voor een kamermeerderheid, en dus het redden van het kabinet.

Het past in de traditie van óók de pro apartheid partij te zijn geweest, van de seculiere partijen althans.

http://www.rd.nl/oud/bui/990602bui11.html
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169712314
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 22:32 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Van alle seculiere partijen was de VVD het meest sceptisch over homohuwelijk. Bolkestein stemde tegen net als de helft van zijn fractie. Het was net genoeg voor een kamermeerderheid, en dus het redden van het kabinet.

Het past in de traditie van óók de pro apartheid partij te zijn geweest, van de seculiere partijen althans.

http://www.rd.nl/oud/bui/990602bui11.html
Dat is juist precies wat ik zeg: op dat soort standpunten bestaat (en bestond) er niet iets als 'de VVD', wat je er wel van lijkt te willen maken.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_169712324
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 21:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb het over de usertjes hier, veelal jeugdige testosteronbommetjes, die als er één kwaad woord gesproken wordt over hun grote held gelijk stampvoetend reageren. Ik noem dat gekscherend stormtroepen. En zoals ik al meermaals uitleg wordt er een topic geopend met een specifieke vraag en geef ik daar antwoord op. Kennelijk snappen veel mensen niet helemaal het verschil tussen een discussie op internet en de relevantie van een partij in de kamer. Het zal sommigen wellicht teleurstellen, maar onderwerp zijn van een discussietopic op Fok maakt je niet echt politiek relevant.
Gekscherend het woord stromtroepen gebruiken vind ik minstens net zo problematisch als de hyperbolen die Baudet gebruikt.
Het interesseert me niet echt wie het meest polariseert, beide zijden (erg links en erg rechts) komen me zo onderhand de strot uit.
De spruitjesdamp uit de kelder en de parfumlucht uit de salon stinken ondertussen even hard.

Ik vind Baudet een opgeblazen narcistische blaaskaak maar geen gevaarlijke fascist/racist zoals vanuit de salon regelmatig geïnsinueerd wordt.
(En dan ook nog, het grote gevaar met zijn lavendelzakje, kom nou toch....)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tanatos op 22-03-2017 22:55:19 ]
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_169712619
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 22:43 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Gekscherend het woord stromtroepen gebruiken vind ik minstens net zo problematisch als de hyperbolen die Baudet gebruikt.
Het interesseert me niet echt wie het meest polariseeert, beide zijden (erg links en erg rechts) komen me zo onderhand de strot uit.
De spruitjesdamp uit de kelder en de parfumlucht uit de salon stinken ondertussen even hard.

Ik vind Baudet een opgeblazen narcistische blaaskaak maar geen gevaarlijke fascist/racist zoals vanuit de salon regelmatig geïnsinueerd wordt.
(En dan ook nog, het grote gevaar met zijn lavendelzakje, kom nou toch....)
Tja, ik kan er verder weinig aan doen dat jij nogal gevoelig bent aangelegd natuurlijk.

Verder is Baudet ook helemaal niet gevaarlijk. Daar is hij veel te irrelevant voor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 22 maart 2017 @ 22:59:06 #113
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169712708
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 22:43 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat is juist precies wat ik zeg: op dat soort standpunten bestaat (en bestond) er niet iets als 'de VVD', wat je er wel van lijkt te willen maken.
De conservatieve elementen hebben daar muv (allicht) de jaren 80 en 90 wel altijd de zware overhand gehad. Het is niet zoals de Republikeinen waar een religieuze minderheid de hele partij kaapten.

Het homohuwelijk de net vereiste meerderheid geven (en dus kabinet redden) ging schoorvoetend.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169712726
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 22:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tja, ik kan er verder weinig aan doen dat jij nogal gevoelig bent aangelegd natuurlijk.

Verder is Baudet ook helemaal niet gevaarlijk. Daar is hij veel te irrelevant voor.
Juist, bespot hem dan gewoon ipv dergelijke taal uit slaan. (Daarmee neem je hem volgens mij juist serieus.)
Het is nou niet bepaald of hij zelf niet genoeg munitie aandraagt met zijn gedrag en uitlatingen.
En dan heb ik niet zozeer over jou persoonlijk maar vooral over "echte" schrijvers bij kranten ed.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_169712847
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 22:59 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Juist, bespot hem dan gewoon ipv dergelijke taal uit slaan. (Daarmee neem je hem volgens mij juist serieus.)
Het is nou niet bepaald of hij zelf niet genoeg munitie aandraagt met zijn gedrag en uitlatingen.
En dan heb ik niet zozeer over jou persoonlijk maar vooral over "echte" schrijvers bij kranten ed.
Ik bespot hem ook niet zozeer met dergelijke opmerkingen, maar de opgefokte typetjes die hem hier te vuur en te zwaard verdedigen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 22 maart 2017 @ 23:21:27 #116
104871 remlof
Europees federalist
pi_169713327
Heeft Baudet zich al afgesplitst?
pi_169714201
Vandaag heeft de "religie van vrede" weer toegeslaan in London.
Maar Baudet en het FvD zijn het grote gevaar volgens de linkse gekkies op Fok,
dan heb je je prioriteiten toch niet helemaal goed voor elkaar :{w 8)7
pi_169717358
quote:
7s.gif Op woensdag 22 maart 2017 23:21 schreef remlof het volgende:
Heeft Baudet zich al afgesplitst?
Nog niet, maar Hiddema zit misschien reeds op afsplitskoers
quote:
Strafpleiter Theo Hiddema wordt vandaag Kamerlid namens Forum voor Democratie, maar wijkt nu al van de standpunten van zijn eigen partij af. Hij vindt de roep om strengere straffen symboolpolitiek. “Dat moeten we niet doen.”

Dat zegt de markante advocaat vandaag in een interview met De Telegraaf. In het partijprogramma van FvD staat dat er strenger gestraft moet worden en dat mensen na drie veroordelingen levenslang moeten krijgen. Hiddema vindt dat maar niks
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article27860699.ece

Ik weet niet wat ik moet denken.
Moet ik me amuseren met nu al ruzie binnen de club? Goeie ouwe tijden van de LPF?
Of is het beter dat FvD goed functioneert en naar 10 zetels groeit, wat ten koste zal gaan van de PVV.
Wat is leuker ?

[ Bericht 5% gewijzigd door Bluesdude op 23-03-2017 10:28:23 ]
  donderdag 23 maart 2017 @ 10:37:49 #119
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_169717985
Moet prima kunnen toch dat Hiddema een andere mening heeft ? Liever dat als van die pipo's die zogenaamd alles ook vinden zoals het in het partijprogramma staat. Want een eigen mening hebben binnen een politieke partij moeten we natuurlijk niet willen met zen allen.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_169718068
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:37 schreef Gohf046 het volgende:
Moet prima kunnen toch dat Hiddema een andere mening heeft ? Liever dat als van die pipo's die zogenaamd alles ook vinden zoals het in het partijprogramma staat. Want een eigen mening hebben binnen een politieke partij moeten we natuurlijk niet willen met zen allen.
Er is natuurlijk een verschil tussen enerzijds een wat andere mening hebben en anderzijds het compleet oneens zijn met een van de belangrijkste standpunten van je 2-mans partijtje...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169718081
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:20 schreef bluemoon23 het volgende:
Vandaag heeft de "religie van vrede" weer toegeslaan in London.
Maar Baudet en het FvD zijn het grote gevaar volgens de linkse gekkies op Fok,
dan heb je je prioriteiten toch niet helemaal goed voor elkaar :{w 8)7
Huilie gespot
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169718102
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:20 schreef bluemoon23 het volgende:
Vandaag heeft de "religie van vrede" weer toegeslaan in London.
Maar Baudet en het FvD zijn het grote gevaar volgens de linkse gekkies op Fok,
dan heb je je prioriteiten toch niet helemaal goed voor elkaar :{w 8)7
Toch wel één van de betere vergelijkingen tussen appels en peren in dit topic. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 23 maart 2017 @ 10:45:11 #123
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_169718110
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Er is natuurlijk een verschil tussen enerzijds een wat andere mening hebben en anderzijds het compleet oneens zijn met een van de belangrijkste standpunten van je 2-mans partijtje...
Want dat mensen na 3 veroordelingen levenslang moeten krijgen is het belangrijkste standpunt van FvD ?
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_169718678
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:01 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nog niet, maar Hiddema zit misschien reeds op afsplitskoers

[..]

http://www.telegraaf.nl/binnenland/article27860699.ece

Ik weet niet wat ik moet denken.
Moet ik me amuseren met nu al ruzie binnen de club? Goeie ouwe tijden van de LPF?
Of is het beter dat FvD goed functioneert en naar 10 zetels groeit, wat ten koste zal gaan van de PVV.
Wat is leuker ?
Beter snoepen ze in hun groei zetels van de VVD af. Een grote VVD is een groter gevaar dan een middelgrote PVV.
pi_169718891
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:42 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Jij denkt dat als mensen hun straf hebben uitgezeten we doorgaan of er niks is gebeurd. In het dagelijks leven is dat prima, in de politiek heb je daarna niks meer te zoeken.
En dat gebeurt dan ook bij beschaafde partijen niet. Geen van de door jou genoemde mensen bij wie de daad is aangetoond zijn daarna nog als volksvertegenwoordiger actief geweest. Je kletst uit je nek over 'links'.

Ik hoor je overigens niet over dezelfde daden als het gaat om rechtse partijen; vrij typisch..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_169718949
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:42 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Het laat alleen de hypocrisie zien van die figuren die moord en brand schreeuwen om de zogenaamde foute vriendjes van Baudet en tegelijk stemmen op een partij met personen die nog veel fouter zijn geweest met aantoonbare veroordelingen. Dat mag best gezegd worden, het zijn immers die anti-Baudetters die er constant weer over beginnen en het slachtoffer gaan uithangen als met hun neus op de feiten worden gedrukt.
Deal with it.
Welke personen bij GroenLinks hebben precies een punt gemaakt van de foute vriendjes van Baudet? Het is nou niet bepaald sterk om types op een forum als vertegenwoordigers van een partij te zien. Ik heb een hoop rechtse partijen waar ik een hekel aan heb, maar ik ga aanhangers van die partij die op dit forum rondlopen niet als uithangbord voor die partij beschouwen. Het is dus gewoon gemakzuchtig gelul om ineens 'extreem links' zo te typeren. De "hullie doen het ook"-retoriek die we tot nu toe voornamelijk bij PVV-aanhangers zagen.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_169718998
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:58 schreef bluemoon23 het volgende:

Nee, daar heeft hij niet de consequenties van gedragen.
Hij biechtte die inbraak pas op toen het al verjaard was.
http://www.parool.nl/binn(...)-te-verhalen~a30237/

En hij is daarna afgetreden en heeft nooit meer een rol als volksvertegenwoordiger gekregen. Hij heeft dus wel degelijk de consequenties ervan gedragen.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_169719067
Het zou Jesse Klaver dan ook sieren om hem niet als campagneleider in te huren
pi_169719071
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 21:41 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Zonder mediaaandacht in de kamer komen met twee zetels maakt je in een klap politiek relevant. Wij daarentegen, de krabbelaars die op Fok posten, zijn dan weer geen van allen relevant.
Vergelijkbaar met de prestatie van de Partij voor de Dieren in 2006 bedoel je? Je ziet toch zelf wel in dat Thierry vele malen meer media-aandacht kreeg dan een Marianne Thieme in die tijd?
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_169719079
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:41 schreef bluemoon23 het volgende:
Het zou Jesse Klaver dan ook sieren om hem niet als campagneleider in te huren
Want? De man is niet integer meer geacht als volksvertegenwoordiger, maar waarom zou hij geen diensten meer mogen verlenen voor de partij?
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_169719117
quote:
2s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Toch wel één van de betere vergelijkingen tussen appels en peren in dit topic. :')
Inderdaad. Wel mooi overigens hoe sommige users switchen van de PVV naar FvD om in de slachtofferrol te kunnen kruipen. Alsof Thierry dergelijke aanslagen zou voorkomen (Wilders ook niet, maar die veinst in ieder geval de intentie te hebben)..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_169719278
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:42 schreef keste010 het volgende:
Want? De man is niet integer meer geacht als volksvertegenwoordiger, maar waarom zou hij geen diensten meer mogen verlenen voor de partij?
Je beantwoord zelf de vraag al......
pi_169719371
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:53 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Je beantwoord zelf de vraag al......
Nee, er is een verschil tussen volksvertegenwoordiger en politiek actief zijn binnen een partij. Maar dat lijk jij niet te kunnen/willen snappen.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_169719500
Doe toch niet altijd zo autistisch, kerel.
Tuurlijk weet ik dat er een verschil is :{w

Klaver moet zich gewoon niet inlaten met lui die als kamerlid zijn afgetreden om criminele activiteiten in het verleden.

Als een campagneleider van het VVD, FvD of PVV dezelfde achtergrond heeft dan schuimbekt links en spreekt iedereen er schande over, en nu is het opeens wel goed ?
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:43 schreef keste010 het volgende:
Inderdaad. Wel mooi overigens hoe sommige users switchen van de PVV naar FvD om in de slachtofferrol te kunnen kruipen. Alsof Thierry dergelijke aanslagen zou voorkomen (Wilders ook niet, maar die veinst in ieder geval de intentie te hebben)..
Jij weet van iedereen wat ze gestemd hebben ?
Ik dacht al, wat doet die camera in dat stemhokje.
pi_169720061
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:04 schreef bluemoon23 het volgende:
Doe toch niet altijd zo autistisch, kerel.
Tuurlijk weet ik dat er een verschil is :{w

Klaver moet zich gewoon niet inlaten met lui die als kamerlid zijn afgetreden om criminele activiteiten in het verleden.

Als een campagneleider van het VVD, FvD of PVV dezelfde achtergrond heeft dan schuimbekt links en spreekt iedereen er schande over, en nu is het opeens wel goed ?
Nee, je ziet het verschil echt niet. Waar 'links' over valt is dat er volksvertegenwoordigers van die partijen bepaald gedrag vertonen of zulke uitspraken doen. Kamerleden zoals Baudet, Teeven, Opstelten en al die gladjakkers van de PVV die de fout in zijn gegaan.

Dat is dus wel degelijk anders dan een campagneleider van GroenLinks, maar dat verschil wil jij gewoon niet zien.

quote:
Jij weet van iedereen wat ze gestemd hebben ?
Ik dacht al, wat doet die camera in dat stemhokje.
Ik heb het niet over waar je over gestemd hebt, maar welke partij je gebruikt om je achter te kunnen verschuilen en in de slachtofferrol te kunnen kruipen, huilebalk.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_169720718
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:45 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Want dat mensen na 3 veroordelingen levenslang moeten krijgen is het belangrijkste standpunt van FvD ?
Als de jurist die je in de kamer hebt het juridische deel van het programma niet steunt geeft dat natuurlijk wel reden de wenkbrauwen te fronsen.
pi_169721145
quote:
10s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als de jurist die je in de kamer hebt het juridische deel van het programma niet steunt geeft dat natuurlijk wel reden de wenkbrauwen te fronsen.
HIddema is voorbestemd om te spreken over juridische zaken namens de FvD.
Als hij door blijft gaan met een andere mening naar voren schuiven, dan komen daar toch spanningen van binnen de fractie en partij ?
pi_169721199
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

HIddema is voorbestemd om te spreken over juridische zaken namens de FvD.
Als hij door blijft gaan met een andere mening naar voren schuiven, dan komen daar toch spanningen van binnen de fractie en partij ?
Uiteraard, het is ook een clubje wat bestaat uit notoire ruziezoekers, vermaak verzekerd.
pi_169722045
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:42 schreef keste010 het volgende:

[..]

Want? De man is niet integer meer geacht als volksvertegenwoordiger, maar waarom zou hij geen diensten meer mogen verlenen voor de partij?
Alles recht praten zolang het maar theedrinkers zijn ey!
pi_169722690
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:25 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Alles recht praten zolang het maar theedrinkers zijn ey!
Ook jij ziet het verschil kennelijk weer niet.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  donderdag 23 maart 2017 @ 16:35:45 #141
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_169724278
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:42 schreef keste010 het volgende:

[..]

Want? De man is niet integer meer geacht als volksvertegenwoordiger, maar waarom zou hij geen diensten meer mogen verlenen voor de partij?
Het zegt iets over de partij. Een dun laagje chroom over een mix van communisten, krakers, terroristen en verheerlijkers van pedofilie. Van zulke mensen dien je afstand te nemen ala je het land wil besturen.
Precies de rot in de politiek die Baudet terecht aankaart.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_169724312
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 16:35 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Het zegt iets over de partij. Een dun laagje chroom over een mix van communisten, krakers, terroristen en verheerlijkers van pedofilie. Van zulke mensen dien je afstand te nemen ala je het land wil besturen.
Precies de rot in de politiek die Baudet terecht aankaart.
Ah sterk, weer niet onderbouwde beschuldigingen en selectieve verontwaardiging. Blijf jij maar lekker janken joh, Thierry komt je vast wel redden..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  donderdag 23 maart 2017 @ 16:39:51 #143
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_169724344
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 16:37 schreef keste010 het volgende:

[..]

Ah sterk, weer niet onderbouwde beschuldigingen en selectieve verontwaardiging. Blijf jij maar lekker janken joh, Thierry komt je vast wel redden..
Niet onderbouwde beschuldigen _O- Alles is vaderlandse geschiedenis.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_169724666
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 16:39 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Niet onderbouwde beschuldigen _O- Alles is vaderlandse geschiedenis.
Je weet alleen een aantal individuen op te noemen die daarvoor de consequenties hebben gedragen en niet langer volksvertegenwoordiger zijn. Vervolgens ga je op die reactie niet in (ook niet op het feit dat er in andere partijen wél volksvertegenwoordigers zitten die na een dergelijk incident wel door mochten gaan) en noemt heel GroenLinks pedofielen, geweldsverheerlijkers en communisten.

Conclusie: je bent gewoon een zielige huilebalk. Ga lekker bij Thierry op schoot janken joh..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  donderdag 23 maart 2017 @ 16:59:22 #145
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169724735
https://mobile.twitter.com/djvanbaar/status/844891652116414466

Van een conservatief historicus trouwens
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169724892
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 16:35 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Het zegt iets over de partij. Een dun laagje chroom over een mix van communisten, krakers, terroristen en verheerlijkers van pedofilie. Van zulke mensen dien je afstand te nemen ala je het land wil besturen.
Precies de rot in de politiek die Baudet terecht aankaart.
Maar Baudet (en jij ook) liepen veel korter geleden toch nog blind achter een dronken rijdende pedofiel aan? Hebben jullie daar al openlijk afstand van genomen? Of van het verheerlijken van slavernij?
pi_169724910
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 16:59 schreef Klopkoek het volgende:
https://mobile.twitter.com/djvanbaar/status/844891652116414466

Van een conservatief historicus trouwens
Wel typisch ook weer dat de tegenstand daar ook gelijk weer over Klaver probeert te beginnen. Het zit wel erg diep bij dat clubje.
  donderdag 23 maart 2017 @ 17:13:03 #148
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_169724990
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 16:56 schreef keste010 het volgende:

[..]

Je weet alleen een aantal individuen op te noemen die daarvoor de consequenties hebben gedragen en niet langer volksvertegenwoordiger zijn. Vervolgens ga je op die reactie niet in (ook niet op het feit dat er in andere partijen wél volksvertegenwoordigers zitten die na een dergelijk incident wel door mochten gaan) en noemt heel GroenLinks pedofielen, geweldsverheerlijkers en communisten.

Conclusie: je bent gewoon een zielige huilebalk. Ga lekker bij Thierry op schoot janken joh..
Dit zijn de roots van GroenLinks http://www.hpdetijd.nl/20(...)andree-van-es-heeft/
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_169725223
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 17:13 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Dit zijn de roots van GroenLinks http://www.hpdetijd.nl/20(...)andree-van-es-heeft/
Je blijft maar wild om je heen maaien. Je kan nog zoveel krantenberichten zoeken als je wilt, feit blijft dat GroenLinks in de kern een partij is die tegen dat alles is waar jij ze van beschuldigt. Maar je blijft wat dat betreft net een PVV-er. Je praat liever over je vijanden dan met ze. Kop in het zand en gaan maar..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_169744046
De media beseft dat ze te ver is gegaan:


http://www.ad.nl/verkiezi(...)eobsedeerd~a66a36fc/

De verwensingen zijn niet van de lucht. U wordt een 'fascist', 'seksist' en 'racist' genoemd. Waarom roept u zoveel weerstand op, denkt u?

,,Het verbaast me enorm. Mijn critici lijken door mij te zijn geobsedeerd. Er zijn zoveel andere argumenten tegen mij in te brengen: tegen mijn standpunten over de EU, over massa-immigratie, over referenda, het soort politiek dat wij willen bedrijven. Dat begrijp ik. Maar waarom zou je aankomen met iets dat evident onzinnig is?"


Hij mag eindelijk zijn eigen verhaal vertellen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')