Gevondenquote:Op maandag 27 maart 2017 22:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Goed tussen missies door met je crew praten
[..]
Best miniature giant space hamster ever
*hamsterboks*quote:
DLC is idd erg duur. Ik heb alles op de 360 maar wilde het laatst op de PC spelen met alle DLC, toen idd maar gewoon een gecrackte versie gedownload met alle DLC Is nog makkelijker ook dan heel dat gedoe met die Bioware points enzoquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:58 schreef Typisch het volgende:
Mijn vriendin is klaar met 1 en wil aan 2 beginnen, maar die DLC is echt fucked up duur nog steeds. Ik wil haar met name Javik niet laten misschien.
Misschien maar even cracken...
Was ze vorig jaar niet of zo met deel 1 begonnen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:58 schreef Typisch het volgende:
Mijn vriendin is klaar met 1 en wil aan 2 beginnen, maar die DLC is echt fucked up duur nog steeds. Ik wil haar met name Javik niet laten misschien.
Misschien maar even cracken...
Ja, ik heb hetzelfde.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:19 schreef bjorntju het volgende:
[..]
DLC is idd erg duur. Ik heb alles op de 360 maar wilde het laatst op de PC spelen met alle DLC, toen idd maar gewoon een gecrackte versie gedownload met alle DLC Is nog makkelijker ook dan heel dat gedoe met die Bioware points enzo
Ik verwacht een timeline waarin ze eerst de ergste (animatie)bugs eruit werken om vervolgens wellicht aan sommige charactermodels wat te doen. Die van SisRyder is al veranderd tussen de reviewcopy en de day one/two patch.quote:
Waar precies?quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:28 schreef SoldMayor het volgende:
Nou...
Als ik mijn savegame opstart dan blijft hij eeuwig laden. (xbox one)
Ga niet opnieuw beginnen na al 36 uur in deze savegame gestoken te hebben.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Waar precies?
Enige plek waar het echt lang laad is Voeld.
Nergens anders zo, en dan alleen als je een savegame zeg maar "out in the open" hebt, dus niet ergens binnen. (meestal)
Tenminste op de pc is het daar ook een drama.
Je kan hen nu alleen nog maar ergens plaatsen. In de eerdere games kon je hen ook aansturen qua wapen en powers... Is wel echt een hele achteruitgang. Is o.a. de jetpack voor teruggekomen (die ik erg leuk vind ), maar toch...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:29 schreef Droopie het volgende:
Ik kwam er pas erg laat achter dat je je squad kon aansturen
Dan moet je Horizon Dawn kopenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:44 schreef Forbry het volgende:
En graag ook wel weer wat 'echte' (mooie) vrouwen in de game. Ik ben zelf een (hetero) vrouw, maar c'mon, het zijn bijna allemaal halve kerels!
Sara is eigenlijk nog de meest knappe, ik vind haar nog wel schattig.
Ik zal nooit een spel wel/niet kopen vanwege de wel/niet mooie/vrouwelijke vrouwen, voor de mooie/mannelijke mannen al niet, dus ... Zo erg is het niet, maar het valt me gewoon wel op... Sowieso, het is nog vooral dat ik een beetje verscheidenheid qua karakters en uiterlijkheden op prijs stel.quote:
Als je op de pc gamed, dan is dat mogelijk via escape en dan zie je save staan. Alleen tijdens het vechten kun je niet saven.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:05 schreef Forbry het volgende:
Aantal dingen waarvan ik hoop dat ze nog gepatcht (kunnen) worden (heb er wel meer, maar dit vind ik vooralsnog de belangrijkste):
- Saven wanneer je wil
Nee, dat kan wel eens vaker niet...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:48 schreef Paradoxie het volgende:
[..]
Als je op de pc gamed, dan is dat mogelijk via escape en dan zie je save staan. Alleen tijdens het vechten kun je niet saven.
Er is bijna te veel te doen, heb geen idee waar ik moet verder gaan . Dus volg ik maar een beetje een structuur van een paar zijmissies en dan weer een verhaalmissie... ofzo .quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nee, dat kan wel eens vaker niet...
Ben nu nog wat aan het spelen. Tof hoor, hoe de Nexus veranderd is na terugkomst uit Eos!
En wat valt er ENORM veel te doen in deze game , naast al het craften, exploreren (inclusief scanning, platforming, puzzels, etc.) ook die AVP, cryo pods, strike teams enzo...
Ik heb een hoop nieuwe gesprekken gehad en een aantal karakters beginnen toch al iets meer te leven.
PC? Ik heb 'm gekocht voor nog geen 40 euro...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik sla em denk ik toch over en wacht wel op een sale. ¤60,- vind ik toch een te grote drempel om te checken of het wel op m'n minimum specs videokaart draait, voor iets wat nogal buggy performed.
Je hoeft het niet te doen nee.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:03 schreef Forbry het volgende:
Je bent niet verplicht om al die zijmissies te doen hè? Ik zie eigenlijk geen verschil met de vorige games als het om de inhoud van die missies gaat. Ik dacht dat het voorheen ook vooral fetchquests waren en ik vind dan nog eerder dat er juist wel wat meer variatie inzit (maar al een tijd geleden dat ik de eerdere games heb gespeeld, dus kan best dat ik mij vergis). Ik vind wel dat het er erg veel zijn (naast de vele andere dingen die je kunt doen), dus weet ook niet of ik ze wel allemaal ga voltooien.
Bij mij heerst negativiteit (vooralsnog) helemaal niet. Inmiddels beide planeten na Aya even kort bekeken. Wat ziet het er allemaal tof/interessant uit zeg! Jaal vind ik ook al wel leuk. En zoals ik eerder al schreef, ik geloof dat ik de hele verhaallijn nu nog toffer vind dan die in de vorige games...
Hoezo ¤60? Hij is al te koop voor 37,49: http://www.cdkeys.com/pc/(...)ming&a_bid=672b3ae1"e:Op vrijdag 31 maart 2017 22:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik sla em denk ik toch over en wacht wel op een sale. ¤60,- vind ik toch een te grote drempel om te checken of het wel op m'n minimum specs videokaart draait, voor iets wat nogal buggy performed.
Klopt zeker hoef ze idd niet allemaal te doen. Maar heb dan het gevoel dat ik iets mis. En in de vorige ME's waren de side quests vaak leuker om te doen (al had deel 3 zeker ook veel fetch quests). Maar het voelt zeker op Eos af en toe als een mmo aan, miss komt het doordat ik SwTor heb gespeeld en het mij aan Tatooine doet denken haha.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:03 schreef Forbry het volgende:
Je bent niet verplicht om al die zijmissies te doen hè? Ik zie eigenlijk geen verschil met de vorige games als het om de inhoud van die missies gaat. Ik dacht dat het voorheen ook vooral fetchquests waren en ik vind dan nog eerder dat er juist wel wat meer variatie inzit (maar al een tijd geleden dat ik de eerdere games heb gespeeld, dus kan best dat ik mij vergis). Ik vind wel dat het er erg veel zijn (naast de vele andere dingen die je kunt doen), dus weet ook niet of ik ze wel allemaal ga voltooien.
En dan heb je een locatie compleet, mag je een paar uur later daar weer een zwikje quests gaan doen omdat er weer zijn bijgekomen door loyalty-missions enzo.quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:39 schreef wvsnl het volgende:
[..]
Maar goed als ik sidequests achterlaat heb ik het gevoel van shit ik mis iets interessants. En dat is het kutte nu zoveel dingen zijn zo saai. 1e x is alles leuk vond Eos ook heel vet toen ik er voor het eerst was, maar nu begint het nieuwe wat weg te ebben en snap ik de kritieken wel.
Hangt er vanaf welke weg je ingaat. Als je kiest voor krachtige biotics heb je uiteraard minder goede wapens nodig.quote:Op zaterdag 1 april 2017 09:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt; ik doe eigenlijk geen reet met het craftingsysteem en heb niet het idee dat dat mijn game nadelig beïnvloed. Ik gebruik alleen gear die ik vind en loop nog steeds met een niveau III Assault Rifle vond die ik 20 uur geleden gevonden heb. Nu level 37 en ik wandel door elk gevecht heen met m'n Biotics (Throw/Pull), m'n Drone en dan Drack en Vetra.
Afhankelijk van je setup maar inderdaad, craften MOET niet, de meeste boosts voor damage, health en shields komen uit skills en profiles, da's op zich een vrij elegant systeem imho.quote:Op zaterdag 1 april 2017 09:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En dan heb je een locatie compleet, mag je een paar uur later daar weer een zwikje quests gaan doen omdat er weer zijn bijgekomen door loyalty-missions enzo.
Heb veel sidequests gedaan maar ben maar eens begonnen aan de laatste story-mission, daarna de rest wel opvegen.
Wat me wel opvalt; ik doe eigenlijk geen reet met het craftingsysteem en heb niet het idee dat dat mijn game nadelig beïnvloed. Ik gebruik alleen gear die ik vind en loop nog steeds met een niveau III Assault Rifle vond die ik 20 uur geleden gevonden heb. Nu level 37 en ik wandel door elk gevecht heen met m'n Biotics (Throw/Pull), m'n Drone en dan Drack en Vetra.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke weg je ingaat. Als je kiest voor krachtige biotics heb je uiteraard minder goede wapens nodig.
Maar vergeet niet dat je ook armor en wapens kunt craften die je biotics een boost geven .
Ben het hele spel doorgekomen met m'n vanguard zonder ook maar iets te kopen of te craften. Puur op basis van de loot die ik vond.quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Afhankelijk van je setup maar inderdaad, craften MOET niet, de meeste boosts voor damage, health en shields komen uit skills en profiles, da's op zich een vrij elegant systeem imho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan het aanvallen maar ik kan tijdens de missie niet saven. Als ik dood ga wordt ik weer een kwartier teruggezet ofzo Ook al een aantal keer meegemaakt dat er gewoon 10 meter voor mij random enemies spawnen. Het leek erop dat het vrij van vijanden was, ik loop naar mijn objective toe en bam opeens spawnen er 10 Kett recht in mijn gezicht.
Ook toen ik mijzelf even terugtrok om ammo en health bij te vullen bij zon deploy point (of hoe die dingen ook heten) spawnde alle vijanden weer helemaal opnieuw, ookal was dat deploy point maar een meter of 50 ver weg.
Ik vermaak mij prima met de game, maar de game is echt verre van bug vrij, stoor mij véél meer aan dat soort bugs dan de animaties. Jammer dat ze de game zo hebben uitgebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 april 2017 00:15 schreef bjorntju het volgende:
Wtf is met dat save system zeg?
Ben nu deLagere moeilijkheidsgraad of betere skills/weapons. Het moet niet al te makkelijk zijn hoor. Gewoon niet dood gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan het aanvallen maar ik kan tijdens de missie niet saven. Als ik dood ga wordt ik weer een kwartier teruggezet ofzo Ook al een aantal keer meegemaakt dat er gewoon 10 meter voor mij random enemies spawnen. Het leek erop dat het vrij van vijanden was, ik loop naar mijn objective toe en bam opeens spawnen er 10 Kett recht in mijn gezicht.
Ook toen ik mijzelf even terugtrok om ammo en health bij te vullen bij zon deploy point (of hoe die dingen ook heten) spawnde alle vijanden weer helemaal opnieuw, ookal was dat deploy point maar een meter of 50 ver weg.
Ik vermaak mij prima met de game, maar de game is echt verre van bug vrij, stoor mij véél meer aan dat soort bugs dan de animaties. Jammer dat ze de game zo hebben uitgebracht.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Het gaat niet om de difficulty, dat eerste stuk kom ik nu prima door, maar als ik dan bij de bossfight doodga en de halve missie opnieuw mag doen is gewoon slecht gamedesign imo, laat staan dat die missie sowieso al bugged is met random spawns 10 meter voor je neus.quote:Op maandag 3 april 2017 00:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lagere moeilijkheidsgraad of betere skills/weapons. Het moet niet al te makkelijk zijn hoor. Gewoon niet dood gaan!
Eh, random spawns? Nee hoor. En als je doodgaat bij de bossfight moet je gewoon beter spelen. Of een hoger level zijn.quote:Op maandag 3 april 2017 09:50 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Het gaat niet om de difficulty, dat eerste stuk kom ik nu prima door, maar als ik dan bij de bossfight doodga en de halve missie opnieuw mag doen is gewoon slecht gamedesign imo, laat staan dat die missie sowieso al bugged is met random spawns 10 meter voor je neus.
Wat ik in mijn vorige post al vertelde, je loopt ergens naartoe en recht in je gezicht spawnen er vijanden uit het niets. Als dat geen bug is dan weet ik het ook niet meer...quote:Op maandag 3 april 2017 10:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eh, random spawns? Nee hoor. En als je doodgaat bij de bossfight moet je gewoon beter spelen. Of een hoger level zijn.
Nee, dat is geen bug.quote:Op maandag 3 april 2017 11:01 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Wat ik in mijn vorige post al vertelde, je loopt ergens naartoe en recht in je gezicht spawnen er vijanden uit het niets. Als dat geen bug is dan weet ik het ook niet meer...
Onderdeel van de bossfight. Haal je het niet, jammer voor je. Moeilijkheidsgraad maar naar casual.quote:
Zwaar irritant inderdaad, hebben meer games last van.quote:Op maandag 3 april 2017 11:01 schreef bjorntju het volgende:
Daarnaast is doodgaan bij een bossfight de normaalste zaak van de wereld, bossfights zijn sowieso al moeilijker en dat is geen probleem, maar zorg er dan wel voor dat de checkpoint vóór de bossfight is en niet dat je dan het halve level opnieuw mag doen.
Dat is niet onderdeel van de bossfight, dat gebeurt in het stuk vóór de bossfight waar je een aantal objectives moet voldoen. Je loopt naar een objective toe waar geen vijanden zijn, en als je dan bij je objective bent spawnen er recht voor je neus uit het niets vijanden. Heeft niks te maken met de moeilijksheidgraad maar is gewoon een bug.quote:Op maandag 3 april 2017 11:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onderdeel van de bossfight. Haal je het niet, jammer voor je. Moeilijkheidsgraad maar naar casual.
Ja dat heb ik dus ook. Ik had die Angana dus ontmoet en dacht ff Eos afmaken. Die hele basis dus voltooid (niet gestorven gelukkig), en toen naar Harvarl en dacht shit kan weer beginnen met al die sidequests. Gister op Heovrl (iig die ijsplaneet) aangekomen en weer overal quest markers dacht echt shit ja gelijk geen zin meer. Zoals ik al zei voelt als een mmo met al die quests.quote:Ik zit even in een dipje.. had het idee dat ik in de buurt kwam van het einde, dus dacht ik maar eens wat kleine quests en tasks te gaan doen die ik nog had liggen. Maar dat werd al snel vervelend (ook met het steeds van planeet naar planeet hoppen etc), en nu heb ik even helemaal niet zoveel zin meer in de game
Ik heb er tot nu toe zelf nog geen last van gehad, maar mocht ik op een moeilijke boss stuiten en ik word dan steeds een hele tijd terug geworpen, dan gaat dat mijn spelplezier absoluut verpesten...quote:Op maandag 3 april 2017 11:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zwaar irritant inderdaad, hebben meer games last van.
Ja heb ik ook wel een beetje, ik ging terug naar Eos en had weer een hele hoop nieuwe quests. Geen probleem als ze maar interessant zijn, maar de meeste zijn scan xx beacons en als die quest dan klaar is mag je in je handjes klappen als je 100xp krijgt.quote:Op maandag 3 april 2017 11:43 schreef wvsnl het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Ik had die Angana dus ontmoet en dacht ff Eos afmaken. Die hele basis dus voltooid (niet gestorven gelukkig), en toen naar Harvarl en dacht shit kan weer beginnen met al die sidequests. Gister op Heovrl (iig die ijsplaneet) aangekomen en weer overal quest markers dacht echt shit ja gelijk geen zin meer. Zoals ik al zei voelt als een mmo met al die quests.
Ff paar dagen de game laten rusten denk ik. En dan verder gaan. Zit nog wel potentie in.
Veel van die sidequests pak ik gewoon mee tijdens het doen van de hoofdquest en voor de rest laat ik ze gewoon liggen als ik er geen zin in heb. Heb er zelf dus niet zoveel problemen mee. En op het moment dat je die planeten in zijn geheel wil verkennen (en die zijn echt fucking veel groter dan ik had verwacht ) dan vind ik die sidequests juist wel een fijne manier om dat te doen.quote:Op maandag 3 april 2017 11:43 schreef wvsnl het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Ik had die Angana dus ontmoet en dacht ff Eos afmaken. Die hele basis dus voltooid (niet gestorven gelukkig), en toen naar Harvarl en dacht shit kan weer beginnen met al die sidequests. Gister op Heovrl (iig die ijsplaneet) aangekomen en weer overal quest markers dacht echt shit ja gelijk geen zin meer. Zoals ik al zei voelt als een mmo met al die quests.
Ff paar dagen de game laten rusten denk ik. En dan verder gaan. Zit nog wel potentie in.
Of misschien gewoon een nieuw deel?quote:Op maandag 3 april 2017 12:25 schreef PirE het volgende:
Weekendje MP gedaan, maar dat valt na even spelen zwaar tegen. Er zijn weinig wapens die echt nuttig zijn op gold. Paar wapens die fatsoenlijk damage doen, maar bij 90% van de wapens doet het wapen waarschijnlijk meer damage als je het gebruikt als meleewapen.
Beetje de melee button spammen is vrij debiel en doelloos maar wel efficiënt, heb ook geen idee waarvoor je het doet. De wapens zijn toch bagger en de beste class in de meta (Vanguard) heb je direct unlocked.
In ME3 had het grinden nog wat nut omdat de meeste URs gewoon stopping power hadden op gold/plat. Melee only was weleens leuk maar niet leuk als meta.
Die dogtags voor challenges zijn me een partij lelijk. Gelukkig zijn ze klein, sommige plates in ME3 waren echt mooi en het verzamelen waard. Ik ga niet 20 uur met een bepaalde klasse of wapen spelen zodat ik een tyfus lelijk plaatje kan selecteren.
Levels, vind ze vrij saai. Rechthoekige dozen met wat ramen/daken en een iets ander kleurtje, had meer verwacht.
Schijnt dat ze morgen met bugfixes komen, hopelijk doet een combo dan iets meer damage tegen een unshielded gold.
Tot zover mijn ervaring met de MP. De SP viel me niet tegen, al heb ik wel moeite met de vele vragen die DLC schreeuwen.
Als je de sidequests niet leuk vindt, kan je idd nog het beste die tasks laten liggen en volgens mij zijn die idd ook niet nodig voor 100% viability.quote:Op maandag 3 april 2017 13:07 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel een beetje, ik ging terug naar Eos en had weer een hele hoop nieuwe quests. Geen probleem als ze maar interessant zijn, maar de meeste zijn scan xx beacons en als die quest dan klaar is mag je in je handjes klappen als je 100xp krijgt.
Beste manier van spelen imo is gewoon de main quest, loyalty missies en de assignments doen. De tasks ga ik vanaf nu vooral overslaan denk ik. Af en toe misschien eentje uitvoeren als het "op de route ligt" maar afgezien van dat laat ik ze gewoon liggen. De reward die je krijgt is het vaak toch niet waard en qua verhaal voegt het ook maar weinig toe. Volgens mij hoef je ze ook niet allemaal te doen om je viability op 100% te krijgen, maar dat weet ik niet zeker.
Al met al vermaak ik mij wel met de game, combat is goed en sommige quests zijn best leuk. De nomad rijdt lekker weg en omgevingen zijn leuk om te exploren. Het verhaal vind ik wel maar redelijk, daar had ik wel wat meer van verwacht.
Zelf kan ik veel kritiek wel begrijpen, als ik geen grote sci-fi & Mass Effect fan was geweest dan had ik denk ik wel wat meer moeite met de game, maar uiteindelijk heb ik als ik weer thuis kom toch zin om te spelen
Veel plezier (zei ze enigszins jaloers )!quote:Op maandag 3 april 2017 13:25 schreef wvsnl het volgende:
Ik kan bevestigen dat je idd niet alles op een planeet hoeft te doen om 100% viability te krijgen. Toch fijn ff zo gedachten uit te wisselen. Ik ga dan zo maar gelijk ff beginnen met de main quest op Voeld.
Het zou imo veel schelen als je die reisscènes bij het hoppen zou kunnen skippen...quote:Op maandag 3 april 2017 10:24 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik zit even in een dipje.. had het idee dat ik in de buurt kwam van het einde, dus dacht ik maar eens wat kleine quests en tasks te gaan doen die ik nog had liggen. Maar dat werd al snel vervelend (ook met het steeds van planeet naar planeet hoppen etc), en nu heb ik even helemaal niet zoveel zin meer in de game
Die zal er nu niet meer komen waarschijnlijk.quote:
Ja, dat haalt behoorlijk de lol eruit.. de 1e keer is het leuk en daarna niet meer. Ook vind ik het irritant dat als je terug gaat naar de Tempest, dat je dan meteen zo'n wegvlieg scene moet bekijken. Soms wil ik alleen even terug naar het schipquote:Op maandag 3 april 2017 13:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het zou imo veel schelen als je die reisscènes bij het hoppen zou kunnen skippen...
Ja, dat is ook irritant idd. Ook helemaal niet logisch om die scène te krijgen als je gewoon weer ff naar het schip wilt. Ik wil helemaal niet van deze planeet weg jonguh, ik wil me gewoon ff omkleden!quote:Op maandag 3 april 2017 17:14 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ja, dat haalt behoorlijk de lol eruit.. de 1e keer is het leuk en daarna niet meer. Ook vind ik het irritant dat als je terug gaat naar de Tempest, dat je dan meteen zo'n wegvlieg scene moet bekijken. Soms wil ik alleen even terug naar het schip
SPOILER: Grote spoiler als je nog niet zo ver bent!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
Het lijkt me erg overdreven/voorbarig om dat nu al zo te stellen...quote:Op maandag 3 april 2017 15:07 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Die zal er nu niet meer komen waarschijnlijk.
Andromeda heeft ene slechtere launch gehad dan ME2 en ME3, Terwijl ME2 niet eens gelijk op playstation uitkwam.
EA wil alleen hits.
quote:Op maandag 3 april 2017 21:08 schreef Forbry het volgende:
Zojuist de 1e boss verslagen. Ik speel op 'normal' en vroeg me al een tijdje af of ik niet een niveautje moeilijker moest kiezen, omdat de meeste dingen nogal makkelijk gaan, maar had met deze toch best wat moeite. Was helemaal ff zweten, omdat ik wist dat ik weer een hoop zou moeten herhalen als ik het niet zou redden. Heb zo'n beetje alle boxen aan health/ammo/power cells nodig gehad , maar zo gelukkig wel in 1 keer verslagen.Heb precies diezelfde scene vandaag gespeeld, tegenovergestelde keuze alleen gemaakt. Sta wel achter mijn keuze.SPOILER: Grote spoiler als je nog niet zo ver bent!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had op Eos overigens al de Keth Base vernietigd en in een van de datapads wordt het al een klein beetje gespoild helaas. Maar vond dat hele level heel goed gemaakt, goeie muziek en heftige keuze.
Ik heb een snelle pc dus tijdens elke vlucht even alt tabben en een halve minuut op fok zittenquote:Op maandag 3 april 2017 17:14 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ja, dat haalt behoorlijk de lol eruit.. de 1e keer is het leuk en daarna niet meer. Ook vind ik het irritant dat als je terug gaat naar de Tempest, dat je dan meteen zo'n wegvlieg scene moet bekijken. Soms wil ik alleen even terug naar het schip
quote:Op maandag 3 april 2017 21:47 schreef wvsnl het volgende:
[..]
Heb precies diezelfde scene vandaag gespeeld, tegenovergestelde keuze alleen gemaakt. Sta wel achter mijn keuze.
Had op Eos overigens al de Keth Base vernietigd en in een van de datapads wordt het al een klein beetje gespoild helaas. Maar vond dat hele level heel goed gemaakt, goeie muziek en heftige keuze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het ook erg tof gedaan (inclusief het boss-gevecht).Tails tell tales
Die halve minuut wordt dan al snel een half uur bij mij, dan vergeet ik de gamequote:Op maandag 3 april 2017 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb een snelle pc dus tijdens elke vlucht even alt tabben en een halve minuut op fok zitten
Je kan niks uisluiten. Maar na tegenvallende reviews en verkopen zie ik EA eerder vol inzetten op de nieuwe IP van Bioware en op Dragon Age.quote:Op maandag 3 april 2017 21:16 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het lijkt me erg overdreven/voorbarig om dat nu al zo te stellen...
Ik heb inmiddels ook de guide van dit spel (koop ik bijna altijd wanneer ik een game wel echt heel leuk denk te vinden, al was het maar als 'aandenken') en daarin wordt al wel gehint op een vervolg (binnen het kader van bepaalde keychoices)...
Drack sowieso ja...ook omdat ik merk dat met hem in het team ik de meeste banter hoor. En dan maakt het weinig uit wie ik als tweede meeneem. De keuze is dan toch vaak Deedee of Jaal...de rest vind ik wat saai.quote:Op maandag 3 april 2017 22:53 schreef Forbry het volgende:
Hebben jullie al een voorkeur eigenlijk qua squad members? Ik neem Drack wel graag mee. Niet zozeer om zijn vaardigheden (al zijn die ook o.k.), maar hij is grappig met vechten, zo heerlijk woest en er erg van genietend. Voor de rest heeft nog niemand echt mijn voorkeur.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het ook erg tof gedaan (inclusief het boss-gevecht).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goed, ze luisteren iig naar feedback en proberen het op te lossen. Ben benieuwd wat er uit gaat komen.quote:Hi everyone,
It’s been two weeks since the launch of Mass Effect™: Andromeda and we’re thankful to the millions of you who have already joined us on this journey. And though the game is now in your hands, it’s really just the beginning.
Since launch, our team has been poring over your comments and feedback, looking to discover what you like about the game, as well as areas we can evolve or improve.
This Thursday, we’ll release a new patch that addresses technical fixes (crashes, improved performance), but also adds a number of improvements we’ve heard you ask for, such as:
Allowing you to skip ahead when travelling between planets in the galaxy map
Increasing the inventory limits
Improving the appearance of eyes for humans and asari characters
Decreasing the cost of remnant decryption keys and making them more accessible at merchants
Improving localized voice over lip sync
Fixing Ryder’s movements when running in a zig zag pattern
Improving matchmaking and latency in multiplayer
Over the next two months we’ll be rolling out additional patches which will go even deeper and look to improve several areas of the game:
More options and variety in the character creator
Improvements to hair and general appearance for characters
Ongoing improvements to cinematic scenes and animations
Improvements to male romance options for Scott Ryder
Adjustments to conversations with Hainly Abrams
These upcoming patches will also address performance and stability issues. And we’re looking at adding more cosmetic items to single player for free.
For multiplayer, over the same timeframe, we’re going to continue to build on the APEX missions that have been running since launch. We’ll be adding new maps, characters, and weapons. On Thursday, we kick off the first of three new chapters centered around The Remnant Investigation.
This is just a taste of what’s in store as we continue to support Mass Effect: Andromeda. And as always, you all play an important role in that. We want to hear from you about your experiences, both what you love about the game and what you’d like to see changed. We’re listening, and we’re committed to partnering with you as we continue to explore the Andromeda galaxy together.
Here’s to a great journey,
Aaryn
quote:In the new patch (1.05) for Mass Effect: Andromeda, our focus was on bug fixes and improvements to the player experience.
We’ve introduced a number of balance changes to single player and multiplayer, and resolved some issues with saves not working properly. We’ve also improved lip-sync and facial acting during some conversations, and have implemented a much-requested change that allows players to skip the autopilot sequences in the galaxy map.
We’ll continue to listen to your feedback, and we thank you for working with us to create an even better Mass Effect: Andromeda experience.
Patch 1.05 Notes
Improved tutorial placement
Single player balance changes: Ammo crates, armor, weapons, nomad, profiles, attacks, and progression
Multiplayer balance changes: Weapons, cover, and enemies (check back for detailed notes on balance changes)
Added option to skip autopilot sequences in the galaxy map
Improved logic, timing, and continuity for relationships and story arcs
Improved lip-sync and facial acting during conversations, including localized VO
Fixed various collision issues
Fixed bugs where music or VO wouldn’t play or wasn’t correct
Fixed issue where global squad mate banter sometimes wasn’t firing on UNCs
Fixed issue where player was unable to access the Remnant Console Interface after failing decryption multiple times
Fixed issue where fast travel is sometimes disabled after recruiting Drack until the player reloads a save
Fixed issue where Ryder can become stuck in the start of Biotic Charge Pose
Fixes issues related to some saves
Fixed issue where objective sometimes becomes un-interactable for players in multiplayer
Streaming and stability improvements
Op zich tof en ook fijn natuurlijk dat ze wat aan alle bugs (waar anderen blijkbaar last van hebben) gaan doen , maar zelf ben ik maar met 1 van die dingen écht blij en dat is het skippen van het reizen op de galaxy map. Die gratis 'cosmetic items' zouden ook nog wel leuk kunnen zijn. Al die andere dingen hadden voor mij niet gehoeven, dan had ik veel liever wat andere aanpassingen gezienquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:11 schreef bjorntju het volgende:
https://www.masseffect.com/news/the-journey-ahead?sf53509845=1
[..]
Klinkt goed, ze luisteren iig naar feedback en proberen het op te lissen. Ben benieuwd wat er uit gaat komen.
Patch notes:
http://blog.bioware.com/2(...)da-patch-1-05-notes/
[..]
quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:37 schreef wvsnl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij een 1e ronde wil ik meestal zo veel mogelijk de 'softie' uithangen, bij een 2e ronde (waar het uiteindelijk zo goed als nooit van komt ) zou ik dan voor het tegenovergestelde gaan (met een mannelijk personage)...Tails tell tales
De Kett, puur als vijand in combat bekeken, vind ik niet zo en lijken idd op de Collectors. (De Collectors vond ik 1 van de grote minpunten van ME2, zowel qua combat als qua hun rol in het verhaal). De Remnant daarentegen vind ik als 'vijand' in combat wel heel erg tof. Maar ook het verhaal (waarin de Kett dan wel de/een hoofdrol spelen) bevalt me -al/tot nu toe- juist erg goed (het verhaal in de vorige games beviel me overigens óók goed, het is gewoon leuk dat dit wel weer iets heel anders is, beide 'sferen' bevallen me). Ik heb nog niet met de 'exciles' en loyalty missies van doen gehad, ben benieuwd...quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Drack sowieso ja...ook omdat ik merk dat met hem in het team ik de meeste banter hoor. En dan maakt het weinig uit wie ik als tweede meeneem. De keuze is dan toch vaak Deedee of Jaal...de rest vind ik wat saai.
Overigens vermaak ik me eigenlijk best met de game tot nu toe...veel quests, maar je hoeft ze niet allemaal te doen hoewel de "kleinere" vrij simpel mee te pakken zijn met de grotere. En wat ik prettig vind is dat ze min of meer er wel toe doen, omdat het afronden van de quests wel mee telt met de vitality van een planeet (maar ik laat er zat liggen).
De vrijheid aan keuzes qua talents is leuk, maar ik merk dat ik toch erg blijf plakken bij een specifieke set...éénkennig dat ik ben.
Verhaal is zo zo, maar ja de Ket zijn niet zo heel interessant, vind de verhaallijnen met de exciles en de loyalty-quests interessanter...de Ket zijn wel heel erg de Collectors-achtig en die vond ik ook niet zo een bijster goede keuze qua vijand.
quote:Op maandag 3 april 2017 21:08 schreef Forbry het volgende:
Zojuist de 1e boss verslagen. Ik speel op 'normal' en vroeg me al een tijdje af of ik niet een niveautje moeilijker moest kiezen, omdat de meeste dingen nogal makkelijk gaan, maar had met deze toch best wat moeite. Was helemaal ff zweten, omdat ik wist dat ik weer een hoop zou moeten herhalen als ik het niet zou redden. Heb zo'n beetje alle boxen aan health/ammo/power cells nodig gehad , maar zo gelukkig wel in 1 keer verslagen.SPOILER: Grote spoiler als je nog niet zo ver bent!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft die patch-notes.Ik dacht dat het gewoon een soort van laadscherm was, welk helder licht heeft besloten dit elke keer verplicht te maken als het niet nodig is!? Na eerste paar keer had ik er al een afschuwelijke hekel aanquote:Added option to skip autopilot sequences in the galaxy map
[ Bericht 5% gewijzigd door Twiitch op 05-04-2017 10:45:04 ]
Nou ja, ook binnen hetzelfde systeem zit je even naar zo'n domme cutscene te kijken waarbij de Tempest in real time naar je plaats van bestemming gaat. Irritant wanneer je gewoon ff alles wilt scannen. Wat was er mis met handmatig (en snel) een miniatuurtje van je schip erheen te vliegen, of gewoon een cursor zoals in de vorige games.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:20 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik meende ook dat het een laadscherm was
Verder nog niet echt aan gestoord, alleen als je 5x hetzelfde system in en uitgeloven bent voor een rondje sidequests word het wel vervelend ja.
quote:Op woensdag 5 april 2017 10:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft die patch-notes.
[..]
Ik dacht dat het gewoon een soort van laadscherm was, welk helder licht heeft besloten dit elke keer verplicht te maken als het niet nodig is!? Na eerste paar keer had ik er al een afschuwelijke hekel aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had zelf niet het idee dat het een laadscherm was... iig tof dat ze dat gaan aanpassen.
Ik hoop (naast de dingen ik al eerder in dit topic had geschreven) vooral op nog wat veranderingen aan de UI... met name dat je bij 'buy/sell' gewoon bij je ‘load out’ kan (vind ik HEEL irritant dat dat niet kan) en verbeteringen met betrekking tot sortering en dingen kunnen vergelijken.
Ik zou het ook wel tof vinden als je nog meer ‘favorites’ kan aanmaken, voor minstens elk profiel 1 ofzo of voor mijn part zoveel als dat er F*-knoppen zijn (vind die ‘profiles’ overigens een erg leuke toevoeging ).Tails tell tales
Nah, ik vind het wel irritant en vind het fijn dat ze het gaan aanpassen, maar ZO irritant vind ik het ook weer niet. Ik denk dat 'immersion' wel de reden is dat ze het tot nog zo hebben gedaan en ik vind dat daar ook wel iets voor te zeggen valt. En ondanks dat ik het wel irritant vind, gaat het bij mij best rap, maar heb een nieuwe, snelle computer... misschien dat het bij anderen langer duurt?quote:Op woensdag 5 april 2017 15:50 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nou ja, ook binnen hetzelfde systeem zit je even naar zo'n domme cutscene te kijken waarbij de Tempest in real time naar je plaats van bestemming gaat. Irritant wanneer je gewoon ff alles wilt scannen. Wat was er mis met handmatig (en snel) een miniatuurtje van je schip erheen te vliegen, of gewoon een cursor zoals in de vorige games.
Zoals ze het nu hebben gedaan is het geen immersion maar strontvervelend.
Ja, Peebee valt, samen met Drack, onder de niet zo subtiele karakters. Ik vind haar wel geinig, maar vond (als Asari) Liara vooralsnog leuker. Lexi heeft wel iets van Liara vind ik.quote:Op woensdag 5 april 2017 10:27 schreef HansvanOchten het volgende:
Drack is wel een van de leukste characters tot nu toe ja.
PeeBee heeft (ondanks niet mijn favoriet) wel een redelijk uitgesproken karakter. Vooral PeeBee met Cora zorgt voor humor.
Ondertussen Voeld zo goed als klaar (als 2e planeet) en Eos is nu een stuk groter geworden.
Tot nu toe sytorywise zijn er redelijk wel leuke aanknopingspunten (AI, Angara, Kett, Exiles).
Ik stoor me niet (zo) aan de animaties, maar ben wel benieuwd hoe ze er uit gaan zien na de patch...quote:Op donderdag 6 april 2017 12:42 schreef Typisch het volgende:
Ik heb nog weinig tijd genomen om verder met de game te gaan. Misschien niet eens zo slecht, er is een patch onderweg die de gezichten (deels) fixed.
Ik ben dat moment al in de game tegengekomen en moest toen ook erg lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |