abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169965704
registreer om deze reclame te verbergen

O+

Ik zit even in een dipje.. had het idee dat ik in de buurt kwam van het einde, dus dacht ik maar eens wat kleine quests en tasks te gaan doen die ik nog had liggen. Maar dat werd al snel vervelend (ook met het steeds van planeet naar planeet hoppen etc), en nu heb ik even helemaal niet zoveel zin meer in de game :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 3 april 2017 @ 10:52:21 #252
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169966334
quote:
99s.gif Op maandag 3 april 2017 09:50 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Het gaat niet om de difficulty, dat eerste stuk kom ik nu prima door, maar als ik dan bij de bossfight doodga en de halve missie opnieuw mag doen is gewoon slecht gamedesign imo, laat staan dat die missie sowieso al bugged is met random spawns 10 meter voor je neus.
Eh, random spawns? Nee hoor. En als je doodgaat bij de bossfight moet je gewoon beter spelen. Of een hoger level zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_169966547
quote:
14s.gif Op maandag 3 april 2017 10:52 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Eh, random spawns? Nee hoor. En als je doodgaat bij de bossfight moet je gewoon beter spelen. Of een hoger level zijn.
Wat ik in mijn vorige post al vertelde, je loopt ergens naartoe en recht in je gezicht spawnen er vijanden uit het niets. Als dat geen bug is dan weet ik het ook niet meer...

Daarnaast is doodgaan bij een bossfight de normaalste zaak van de wereld, bossfights zijn sowieso al moeilijker en dat is geen probleem, maar zorg er dan wel voor dat de checkpoint vˇˇr de bossfight is en niet dat je dan het halve level opnieuw mag doen.
  maandag 3 april 2017 @ 11:03:17 #254
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169966578
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
13s.gif Op maandag 3 april 2017 11:01 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Wat ik in mijn vorige post al vertelde, je loopt ergens naartoe en recht in je gezicht spawnen er vijanden uit het niets. Als dat geen bug is dan weet ik het ook niet meer...
Nee, dat is geen bug.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_169966581
Soms helpt het als je van de andere kant komt aangelopen.

Dat vond ik wel apart bij sommige momenten.

Bij kamp2 kwam ik eerst van rechts, niets aan de hand.

Kwam ik omdat het niet lukte later terug, kreeg ik vanaf links opeens een heel verhaaltje :')
a great future doesn't require a great past
pi_169966615
quote:
14s.gif Op maandag 3 april 2017 11:03 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, dat is geen bug.
lmao
  maandag 3 april 2017 @ 11:06:41 #257
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169966634
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 11:05 schreef bjorntju het volgende:

[..]

lmao
Onderdeel van de bossfight. Haal je het niet, jammer voor je. Moeilijkheidsgraad maar naar casual.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Eindredactie Games maandag 3 april 2017 @ 11:13:00 #258
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_169966779
quote:
13s.gif Op maandag 3 april 2017 11:01 schreef bjorntju het volgende:
Daarnaast is doodgaan bij een bossfight de normaalste zaak van de wereld, bossfights zijn sowieso al moeilijker en dat is geen probleem, maar zorg er dan wel voor dat de checkpoint vˇˇr de bossfight is en niet dat je dan het halve level opnieuw mag doen.
Zwaar irritant inderdaad, hebben meer games last van.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_169966880
quote:
14s.gif Op maandag 3 april 2017 11:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Onderdeel van de bossfight. Haal je het niet, jammer voor je. Moeilijkheidsgraad maar naar casual.
Dat is niet onderdeel van de bossfight, dat gebeurt in het stuk vˇˇr de bossfight waar je een aantal objectives moet voldoen. Je loopt naar een objective toe waar geen vijanden zijn, en als je dan bij je objective bent spawnen er recht voor je neus uit het niets vijanden. Heeft niks te maken met de moeilijksheidgraad maar is gewoon een bug.
pi_169967588
quote:
Ik zit even in een dipje.. had het idee dat ik in de buurt kwam van het einde, dus dacht ik maar eens wat kleine quests en tasks te gaan doen die ik nog had liggen. Maar dat werd al snel vervelend (ook met het steeds van planeet naar planeet hoppen etc), en nu heb ik even helemaal niet zoveel zin meer in de game :')
Ja dat heb ik dus ook. Ik had die Angana dus ontmoet en dacht ff Eos afmaken. Die hele basis dus voltooid (niet gestorven gelukkig), en toen naar Harvarl en dacht shit kan weer beginnen met al die sidequests. Gister op Heovrl (iig die ijsplaneet) aangekomen en weer overal quest markers dacht echt shit ja gelijk geen zin meer. Zoals ik al zei voelt als een mmo met al die quests.

Ff paar dagen de game laten rusten denk ik. En dan verder gaan. Zit nog wel potentie in.
  maandag 3 april 2017 @ 12:25:49 #261
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_169968667
Weekendje MP gedaan, maar dat valt na even spelen zwaar tegen. Er zijn weinig wapens die echt nuttig zijn op gold. Paar wapens die fatsoenlijk damage doen, maar bij 90% van de wapens doet het wapen waarschijnlijk meer damage als je het gebruikt als meleewapen.
Beetje de melee button spammen is vrij debiel en doelloos maar wel efficiŰnt, heb ook geen idee waarvoor je het doet. De wapens zijn toch bagger en de beste class in de meta (Vanguard) heb je direct unlocked.

In ME3 had het grinden nog wat nut omdat de meeste URs gewoon stopping power hadden op gold/plat. Melee only was weleens leuk maar niet leuk als meta.

Die dogtags voor challenges zijn me een partij lelijk. Gelukkig zijn ze klein, sommige plates in ME3 waren echt mooi en het verzamelen waard. Ik ga niet 20 uur met een bepaalde klasse of wapen spelen zodat ik een tyfus lelijk plaatje kan selecteren.

Levels, vind ze vrij saai. Rechthoekige dozen met wat ramen/daken en een iets ander kleurtje, had meer verwacht.

Schijnt dat ze morgen met bugfixes komen, hopelijk doet een combo dan iets meer damage tegen een unshielded gold.

Tot zover mijn ervaring met de MP. De SP viel me niet tegen, al heb ik wel moeite met de vele vragen die DLC schreeuwen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_169969470
quote:
2s.gif Op maandag 3 april 2017 11:13 schreef 2dope het volgende:

[..]

Zwaar irritant inderdaad, hebben meer games last van.
Ik heb er tot nu toe zelf nog geen last van gehad, maar mocht ik op een moeilijke boss stuiten en ik word dan steeds een hele tijd terug geworpen, dan gaat dat mijn spelplezier absoluut verpesten...
pi_169969497
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 11:43 schreef wvsnl het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook. Ik had die Angana dus ontmoet en dacht ff Eos afmaken. Die hele basis dus voltooid (niet gestorven gelukkig), en toen naar Harvarl en dacht shit kan weer beginnen met al die sidequests. Gister op Heovrl (iig die ijsplaneet) aangekomen en weer overal quest markers dacht echt shit ja gelijk geen zin meer. Zoals ik al zei voelt als een mmo met al die quests.

Ff paar dagen de game laten rusten denk ik. En dan verder gaan. Zit nog wel potentie in.
Ja heb ik ook wel een beetje, ik ging terug naar Eos en had weer een hele hoop nieuwe quests. Geen probleem als ze maar interessant zijn, maar de meeste zijn scan xx beacons en als die quest dan klaar is mag je in je handjes klappen als je 100xp krijgt.

Beste manier van spelen imo is gewoon de main quest, loyalty missies en de assignments doen. De tasks ga ik vanaf nu vooral overslaan denk ik. Af en toe misschien eentje uitvoeren als het "op de route ligt" maar afgezien van dat laat ik ze gewoon liggen. De reward die je krijgt is het vaak toch niet waard en qua verhaal voegt het ook maar weinig toe. Volgens mij hoef je ze ook niet allemaal te doen om je viability op 100% te krijgen, maar dat weet ik niet zeker.

Al met al vermaak ik mij wel met de game, combat is goed en sommige quests zijn best leuk. De nomad rijdt lekker weg en omgevingen zijn leuk om te exploren. Het verhaal vind ik wel maar redelijk, daar had ik wel wat meer van verwacht.

Zelf kan ik veel kritiek wel begrijpen, als ik geen grote sci-fi & Mass Effect fan was geweest dan had ik denk ik wel wat meer moeite met de game, maar uiteindelijk heb ik als ik weer thuis kom toch zin om te spelen :)
pi_169969552
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 11:43 schreef wvsnl het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook. Ik had die Angana dus ontmoet en dacht ff Eos afmaken. Die hele basis dus voltooid (niet gestorven gelukkig), en toen naar Harvarl en dacht shit kan weer beginnen met al die sidequests. Gister op Heovrl (iig die ijsplaneet) aangekomen en weer overal quest markers dacht echt shit ja gelijk geen zin meer. Zoals ik al zei voelt als een mmo met al die quests.

Ff paar dagen de game laten rusten denk ik. En dan verder gaan. Zit nog wel potentie in.
Veel van die sidequests pak ik gewoon mee tijdens het doen van de hoofdquest en voor de rest laat ik ze gewoon liggen als ik er geen zin in heb. Heb er zelf dus niet zoveel problemen mee. En op het moment dat je die planeten in zijn geheel wil verkennen (en die zijn echt fucking veel groter dan ik had verwacht :D ) dan vind ik die sidequests juist wel een fijne manier om dat te doen.

Ik ben gisteravond op Voeld aangekomen en ergens in de Kett facility geŰindigd, na net een toffe cutscene te hebben gehad, ik kan eigenlijk niet wachten tot ik weer verder kan spelen :@
pi_169969569
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 12:25 schreef PirE het volgende:
Weekendje MP gedaan, maar dat valt na even spelen zwaar tegen. Er zijn weinig wapens die echt nuttig zijn op gold. Paar wapens die fatsoenlijk damage doen, maar bij 90% van de wapens doet het wapen waarschijnlijk meer damage als je het gebruikt als meleewapen.
Beetje de melee button spammen is vrij debiel en doelloos maar wel efficiŰnt, heb ook geen idee waarvoor je het doet. De wapens zijn toch bagger en de beste class in de meta (Vanguard) heb je direct unlocked.

In ME3 had het grinden nog wat nut omdat de meeste URs gewoon stopping power hadden op gold/plat. Melee only was weleens leuk maar niet leuk als meta.

Die dogtags voor challenges zijn me een partij lelijk. Gelukkig zijn ze klein, sommige plates in ME3 waren echt mooi en het verzamelen waard. Ik ga niet 20 uur met een bepaalde klasse of wapen spelen zodat ik een tyfus lelijk plaatje kan selecteren.

Levels, vind ze vrij saai. Rechthoekige dozen met wat ramen/daken en een iets ander kleurtje, had meer verwacht.

Schijnt dat ze morgen met bugfixes komen, hopelijk doet een combo dan iets meer damage tegen een unshielded gold.

Tot zover mijn ervaring met de MP. De SP viel me niet tegen, al heb ik wel moeite met de vele vragen die DLC schreeuwen.
Of misschien gewoon een nieuw deel? :)
pi_169969760
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 13:07 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Ja heb ik ook wel een beetje, ik ging terug naar Eos en had weer een hele hoop nieuwe quests. Geen probleem als ze maar interessant zijn, maar de meeste zijn scan xx beacons en als die quest dan klaar is mag je in je handjes klappen als je 100xp krijgt.

Beste manier van spelen imo is gewoon de main quest, loyalty missies en de assignments doen. De tasks ga ik vanaf nu vooral overslaan denk ik. Af en toe misschien eentje uitvoeren als het "op de route ligt" maar afgezien van dat laat ik ze gewoon liggen. De reward die je krijgt is het vaak toch niet waard en qua verhaal voegt het ook maar weinig toe. Volgens mij hoef je ze ook niet allemaal te doen om je viability op 100% te krijgen, maar dat weet ik niet zeker.

Al met al vermaak ik mij wel met de game, combat is goed en sommige quests zijn best leuk. De nomad rijdt lekker weg en omgevingen zijn leuk om te exploren. Het verhaal vind ik wel maar redelijk, daar had ik wel wat meer van verwacht.

Zelf kan ik veel kritiek wel begrijpen, als ik geen grote sci-fi & Mass Effect fan was geweest dan had ik denk ik wel wat meer moeite met de game, maar uiteindelijk heb ik als ik weer thuis kom toch zin om te spelen :)
Als je de sidequests niet leuk vindt, kan je idd nog het beste die tasks laten liggen en volgens mij zijn die idd ook niet nodig voor 100% viability.

Ik ben ook een grote scifi- en Mass Effect-liefhebber en in die zin misschien ook niet zo objectief, maar ik vergelijk het ook gewoon met wat ik van de eerdere games vond en ik vind zeker dat er aantal dingen minder zijn, maar ook veel dingen gewoon hetzelfde of juist (veel) beter...

Edit: en veel van de kritiek ging over bugs en de animaties en ik heb van beide (nog) geen last, dus tja...

[ Bericht 1% gewijzigd door Forbry op 03-04-2017 13:29:47 ]
pi_169969812
Ik kan bevestigen dat je idd niet alles op een planeet hoeft te doen om 100% viability te krijgen. Toch fijn ff zo gedachten uit te wisselen. Ik ga dan zo maar gelijk ff beginnen met de main quest op Voeld.
pi_169969932
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 13:25 schreef wvsnl het volgende:
Ik kan bevestigen dat je idd niet alles op een planeet hoeft te doen om 100% viability te krijgen. Toch fijn ff zo gedachten uit te wisselen. Ik ga dan zo maar gelijk ff beginnen met de main quest op Voeld.
Veel plezier (zei ze enigszins jaloers ;))!
pi_169969970
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 10:24 schreef VixenFromHell het volgende:

O+

Ik zit even in een dipje.. had het idee dat ik in de buurt kwam van het einde, dus dacht ik maar eens wat kleine quests en tasks te gaan doen die ik nog had liggen. Maar dat werd al snel vervelend (ook met het steeds van planeet naar planeet hoppen etc), en nu heb ik even helemaal niet zoveel zin meer in de game :')
Het zou imo veel schelen als je die reisscŔnes bij het hoppen zou kunnen skippen...
pi_169971908
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 13:12 schreef Forbry het volgende:

[..]

Of misschien gewoon een nieuw deel? :)
Die zal er nu niet meer komen waarschijnlijk.
Andromeda heeft ene slechtere launch gehad dan ME2 en ME3, Terwijl ME2 niet eens gelijk op playstation uitkwam.

EA wil alleen hits.
pi_169974714
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 13:36 schreef Forbry het volgende:

[..]

Het zou imo veel schelen als je die reisscŔnes bij het hoppen zou kunnen skippen...
Ja, dat haalt behoorlijk de lol eruit.. de 1e keer is het leuk en daarna niet meer. Ook vind ik het irritant dat als je terug gaat naar de Tempest, dat je dan meteen zo'n wegvlieg scene moet bekijken. Soms wil ik alleen even terug naar het schip :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_169980030
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 17:14 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ja, dat haalt behoorlijk de lol eruit.. de 1e keer is het leuk en daarna niet meer. Ook vind ik het irritant dat als je terug gaat naar de Tempest, dat je dan meteen zo'n wegvlieg scene moet bekijken. Soms wil ik alleen even terug naar het schip :')
Ja, dat is ook irritant idd. Ook helemaal niet logisch om die scŔne te krijgen als je gewoon weer ff naar het schip wilt. :') Ik wil helemaal niet van deze planeet weg jonguh, ik wil me gewoon ff omkleden! :(
pi_169980692
Zojuist de 1e boss verslagen. Ik speel op 'normal' en vroeg me al een tijdje af of ik niet een niveautje moeilijker moest kiezen, omdat de meeste dingen nogal makkelijk gaan, maar had met deze toch best wat moeite. Was helemaal ff zweten, omdat ik wist dat ik weer een hoop zou moeten herhalen als ik het niet zou redden. :') Heb zo'n beetje alle boxen aan health/ammo/power cells nodig gehad :'), maar zo gelukkig wel in 1 keer verslagen.

SPOILER: Grote spoiler als je nog niet zo ver bent!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169981035
quote:
10s.gif Op maandag 3 april 2017 15:07 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Die zal er nu niet meer komen waarschijnlijk.
Andromeda heeft ene slechtere launch gehad dan ME2 en ME3, Terwijl ME2 niet eens gelijk op playstation uitkwam.

EA wil alleen hits.
Het lijkt me erg overdreven/voorbarig om dat nu al zo te stellen...

Ik heb inmiddels ook de guide van dit spel (koop ik bijna altijd wanneer ik een game wel echt heel leuk denk te vinden, al was het maar als 'aandenken') en daarin wordt al wel gehint op een vervolg (binnen het kader van bepaalde keychoices)...
pi_169982462
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 21:08 schreef Forbry het volgende:
Zojuist de 1e boss verslagen. Ik speel op 'normal' en vroeg me al een tijdje af of ik niet een niveautje moeilijker moest kiezen, omdat de meeste dingen nogal makkelijk gaan, maar had met deze toch best wat moeite. Was helemaal ff zweten, omdat ik wist dat ik weer een hoop zou moeten herhalen als ik het niet zou redden. :') Heb zo'n beetje alle boxen aan health/ammo/power cells nodig gehad :'), maar zo gelukkig wel in 1 keer verslagen.

SPOILER: Grote spoiler als je nog niet zo ver bent!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb precies diezelfde scene vandaag gespeeld, tegenovergestelde keuze alleen gemaakt. Sta wel achter mijn keuze.

Had op Eos overigens al de Keth Base vernietigd en in een van de datapads wordt het al een klein beetje gespoild helaas. Maar vond dat hele level heel goed gemaakt, goeie muziek en heftige keuze.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')