abonnement Unibet Coolblue
pi_169699234
Ik zat me een avondje te vervelen en ging dus maar wat televisie kijken. Na een half uur lang rondzoeken op Netflix en dergelijke besloot ik maar te settelen voor iets wat ik niet kende en keek een willekeurige aflevering van de Grote Improvisatieshow.

Lieve help, wat een kansloze bagger zeg! Misschien dat de wat simpelere brugklassers er nog om kunnen lachen maar het niveau lag echt gewoon triest laag. Een ordinaire grap zo nu en dan over seks en/of smerigheden kan natuurlijk, maar als die tergend lage vorm van humor meer dan de helft van je show vult is er toch echt iets mis. Ik heb het niet afgekeken. Enige grappige aan de show was dat er blijkbaar mensen zijn die daadwerkelijk kaartjes kopen voor die betreurenswaardig meuk. :N
pi_169699516
Well noted.
  woensdag 22 maart 2017 @ 15:08:56 #3
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_169700111
Ja, tregtn klagt. Is gewoon slap aftreksel van Lama's, met een commerciële saus.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_169711490
De echte klacht is dus dat ts netflix kijkt
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_169711669
Nog nooit van gehoord.
pi_169714134
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:08 schreef goed_volk het volgende:
Ja, tregtn klagt. Is gewoon slap aftreksel van Lama's, met een commerciële saus.
En zelfs de Lama's waren de helft van de tijd gewoon niet grappig.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  donderdag 23 maart 2017 @ 00:46:33 #7
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_169714392
Kwestie van gewoon die rommel niet kijken, sowieso alles op de commerciële tv-zenders. ;(
Bekende Nederlanders die leuk denken te zijn: :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  donderdag 23 maart 2017 @ 06:54:24 #8
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_169715538
Is dat met die Tijl en Ruben? :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')