abonnement Unibet Coolblue
pi_169988292
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:13 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Daar lijkt het niet op nee...

Edit:
"We zijn druk met het programma bezig maar een aankondiging laat nog een tijdje op zich wachten"

Oftewel, we hebben al een paar droeftoeters als headliner, waarom wil een échte headliner toch maar niet voor de gage komen waar we hem in 2013 voor misgrepen?

  dinsdag 4 april 2017 @ 02:00:03 #72
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_169988340
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:31 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik vind deze poster (en de hele nieuwe stijl an sich) vooral passen bij een of ander technofeest voor 18-jarig hip gepeupel. Je zou het aanpassing aan de nieuwe tijd kunnen noemen, maar ik vind eigenlijk dat ze hiermee de eigen identiteit te grabbel gooien.
LL zou vooruitstrevend moeten zijn wat ze altijd geweest zijn. Na 25 jaar eindelijk eens een frisse aanpak en nieuwe vormgeving zijn dan niet meer dan logisch
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_169988436
Ben dan toch wel benieuwd of ze die iconische schoorsteenpijpen ook gaan vervangen. Dat zou het hele festival wmb veranderen. Aan de andere kant is elke editie toch weer een beleving op zichzelf dus wat zou het uitmaken...
pi_169989186
Ach de websites van LL zijn toch nooit moeders mooiste geweest?

Boeit me weinig eigenlijk, als het affiche maar goed is.
pi_169990750
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 04:23 schreef Faazz het volgende:
Ben dan toch wel benieuwd of ze die iconische schoorsteenpijpen ook gaan vervangen. Dat zou het hele festival wmb veranderen. Aan de andere kant is elke editie toch weer een beleving op zichzelf dus wat zou het uitmaken...
Die worden ook zwart wit en caleidoscopisch...
pi_169991223
11.00 uur geweest ;( -O-
pi_169991840
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 08:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach de websites van LL zijn toch nooit moeders mooiste geweest?

Boeit me weinig eigenlijk, als het affiche maar goed is.
Zie post #35 van dit deel voor het affiche
pi_169991905
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 april 2017 11:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Zie post #35 van dit deel voor het affiche
:+

Ik bedoel de namen die op het affiche staan natuurlijk c_/
  woensdag 5 april 2017 @ 12:12:13 #79
240618 Micson
The lonely stoner
pi_170016454
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 02:00 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

LL zou vooruitstrevend moeten zijn wat ze altijd geweest zijn. Na 25 jaar eindelijk eens een frisse aanpak en nieuwe vormgeving zijn dan niet meer dan logisch
Als het fris en vooruitstrevend zou zijn, had je een punt. Deze stijl is allesbehalve fris en vooruitstrevend. Hiermee sluit LL achteraan in een polonaise van talloze nietszeggende dancefestivals waar de mannen bloemenshirts dragen en de DJ's Benny Rodriguez heten.
pi_170018230
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 12:12 schreef Micson het volgende:

[..]

Als het fris en vooruitstrevend zou zijn, had je een punt. Deze stijl is allesbehalve fris en vooruitstrevend. Hiermee sluit LL achteraan in een polonaise van talloze nietszeggende dancefestivals waar de mannen bloemenshirts dragen en de DJ's Benny Rodriguez heten.
Je kan het ook overdrijven, toch? Het is niet mijn smaak, maar ik zie zelf eigenlijk heel weinig festivals met zo'n lay-out. Origineel vind ik het nou net wel. Ik ken eigenlijk meer festivals die iets weghebben van de oude stijl van lowlands. Maar talloos dus? Noem dan eens een paar voorbeelden van die dancefestivals graag. Ik laat me graag overtuigen van je punt.
  donderdag 6 april 2017 @ 05:09:11 #81
330603 Ferraro
Part of the weekend never dies
pi_170034436
Is het al 11.00?
pi_170034609
Zou er vandaag iets komen?
pi_170035306
Ik verwacht volgende week pas nieuws.
pi_170037510
Het duurt allemaal wel lekker lang. Misschien morgen het weekend in gaan met een paar mooie namen en anders zet ik al mijn geld op volgende week. Ik heb mijn dosis nieuwe namen nodig!
People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
pi_170037612
Ze zijn natuurlijk nog aan het wachten op de bevestiging van Gorillaz
  donderdag 6 april 2017 @ 11:17:59 #86
330603 Ferraro
Part of the weekend never dies
pi_170037746
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 11:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Ze zijn natuurlijk nog aan het wachten op de bevestiging van Gorillaz
Ja. En Depeche Mode.
pi_170038468
En Arctic Monkeys _O_
pi_170039906
Al dagdromend stel ik mij voor hoe een lowlands met de Gorillaz er uit zal zien en met een brede glimlach realiseer ik me dat ik dit meer nodig heb dan ik in de eerste instantie voor ogen had.
People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  donderdag 6 april 2017 @ 13:17:30 #89
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170040076
En Kensington niet te vergeten.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_170041361
quote:
6s.gif Op donderdag 6 april 2017 13:17 schreef richolio het volgende:
En Kensington niet te vergeten.
Die staat al exclusief op Pinkpop (en Paaspop, 3FM Awards, 538 Koningsdag, Bevrijdingsfestival Overijssel, Muziekweekend Pesse, Oerrock, Central Park Festival, Armin Only, Zomerspektakel Alphen aan de Rijn, Zomerfeesten Hengevelde, Concert At Sea, Indian Summer Festival, Strandfestival Zand, Stöppelhaene, Appelpop en 5x in de ZiggoDome maar dat natuurlijk terzijde).
pi_170042487
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 13:09 schreef KikkerRene het volgende:
Al dagdromend stel ik mij voor hoe een lowlands met de Gorillaz er uit zal zien en met een brede glimlach realiseer ik me dat ik dit meer nodig heb dan ik in de eerste instantie voor ogen had.
O+
జ్ఞ‌ా
  donderdag 6 april 2017 @ 15:57:24 #92
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170043318
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:22 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Die staat al exclusief op Pinkpop (en Paaspop, 3FM Awards, 538 Koningsdag, Bevrijdingsfestival Overijssel, Muziekweekend Pesse, Oerrock, Central Park Festival, Armin Only, Zomerspektakel Alphen aan de Rijn, Zomerfeesten Hengevelde, Concert At Sea, Indian Summer Festival, Strandfestival Zand, Stöppelhaene, Appelpop en 5x in de ZiggoDome maar dat natuurlijk terzijde).
Whehehe _O-
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:51:33 #93
240618 Micson
The lonely stoner
pi_170061166
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 13:45 schreef marksi het volgende:

[..]

Je kan het ook overdrijven, toch? Het is niet mijn smaak, maar ik zie zelf eigenlijk heel weinig festivals met zo'n lay-out. Origineel vind ik het nou net wel. Ik ken eigenlijk meer festivals die iets weghebben van de oude stijl van lowlands. Maar talloos dus? Noem dan eens een paar voorbeelden van die dancefestivals graag. Ik laat me graag overtuigen van je punt.
Een mooie uitdaging. Ik heb morgen nachtdienst, dan heb ik toch niet veel beters te doen dan het web afspeuren naar festivalposters. Je hoort nog van mij.
pi_170069298
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:51 schreef Micson het volgende:

[..]

Een mooie uitdaging. Ik heb morgen nachtdienst, dan heb ik toch niet veel beters te doen dan het web afspeuren naar festivalposters. Je hoort nog van mij.
Nou geraak ik toch benieuwd.
People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
pi_170122718
Mooi weekje voor nieuwe namen lijkt me
pi_170127491
Volgens Facebook (Lowlands) gaat het een top week worden. Zouden ze daarmee wat nieuwe namen bedoelen :P?
pi_170128568
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 15:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens Facebook (Lowlands) gaat het een top week worden. Zouden ze daarmee wat nieuwe namen bedoelen :P?
Nee, ik ga op vakantie! *O*
  maandag 10 april 2017 @ 17:49:56 #98
52513 whosvegas
The Trickster
pi_170130528
Vond de site met de bewegende beelden tof
Tijdens je middag pauze alvast in de stemming komen *O*
Are you nuts??
  dinsdag 11 april 2017 @ 00:09:40 #99
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_170140435
Zou graag Brand New op Lowlands zien, zie de kans niet groot maar ze stonden er voor het laatst in 2007. Tien jaar later zou dan toch mooi zijn.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_170141996
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 15:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens Facebook (Lowlands) gaat het een top week worden. Zouden ze daarmee wat nieuwe namen bedoelen :P?
Daar word ik wel erg enthousiast van. Ik vind Lowlands nooit zo gemaakt positief op de social media . Verwacht nu eigenlijk wel een grote naam of (zoals vorig jaar ook toch?) twee keer een batch namen in een week. Benieuwd...
pi_170142628
Mijn wenslijstje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170142802
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Mijn wenslijstje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier sluit ik me volledig bij aan. Wel heb ik nog een stiekeme hoop voor een dergelijke band als The War On Drugs, Temples en/ of Bombino.
People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
pi_170144587
In het kader van 25 jaar Lowlands, hoe was jullie Lowlands ontmaagding? En hoe zijn jullie "hooked" geraakt?

Mijn eerste LL 2011, iedereen klaagde over de line-up dat hij tegenviel. Maar ik was helemaal hooked :). Arctic Monkeys, dEUS, Elbow, The Offspring, Skrillex, Ben Howard, Flogging Molly, Paul Kalkbrenner, Amon Tobin, Aphex Twin, Skunk Anansie, Beady Eye, Noah & The Whale, Interpol, De Jeugd van Tegenwoordig, Goose, De Staat, Trentemoller, Seaisck Steve, Crystal Castles, Fink, James Blake, Lykke Li, Chase & Status, Crystal Fighters, Bombay Bicycle Club, Warpaint, Agnes Obel, Anna Calvi, Frank Turner, Will And The People, Edward Sharpe & The Magnetic Zeroes, Frank Turner, Miles Kane, The Naked & Famous, Fake Blood, SBTRKT, Zombie Nation, Dry The River, Little Dragon, Wild Beasts, Suuns, Junip, The Gaslamp Killer, OFWGKTA, Palmbomen, Âmé, Destroyer, Mayer Hawthorne, Omar Souleyman.

Ik zou nu gelijk voor deze line-up tekenen. Maar goed die eerste dag vond ik zo fantastisch. Ik baalde eerst dat ik de eerste acts miste (was iets met het terrein na aanleiding van Pukkelpop). Maar toen stapte we binnen in de tent van in de India, en daar stonden we al snel bij Anna Calvi. Prachtig gekleed in het rood. En ik vond he al gelijk erg goed klinken:

Later die dag gaan kijken bij Chase & Status en Rise Against en Noah & The Whale. En toen bij dEUS gaan kijken. Ik was echt blown away zo goed waren ze. De tent was achteraf gezien vrij tam, maar ik was helemaal in extase hoe goed het was, ik droomde letterlijk weg bij die set. Maar een knallende afsluiter met Instant Streets was ik echt verkocht.


Toen even snel bij White Denim gekeken in de Charlie, om een mooi plekje op te zoeken bij Arctic Monkeys. Ze hadden een nieuw album uit (Suck it And See) die live goed uit de verf kwam. ze den mijn (destijds) favorieten: This House Is a Circus, Crying Lightning, I Bet You Look Good on the Dancefloor, When the Sun Goes Down. Toen sloten ze nog af ala The Last Shadow Puppets met 505 *O*, My god wat was Alex Turner cool, ik wilde een beetje Alex Turner zijn :'(.


Eigenlijk sinds die avond ben ik echt een Lowlands junkie geworden, ik krijg nu weer afkick verschijnselen nu ik op namen zit te wachten.

Hoe is het bij jullie ontstaan? B:)B
pi_170144765
Er waren flyers en dagbladadvertenties van een nieuw popfestival in de polder, gebaseerd op een ouwe jaren '60-variant.
Ramones, Iggy Pop, RATM, Urban Dance Squad, Smashing Pumpkins, Primus en The Breeders zouden komen. Dat klonk wel erg goed, dus met mijn toenmalige vriendinnetje heengegaan. Bleek een heerlijk festival, ondanks dat het wel een frisse editie was.
Via mond tot mond reclame werd de tofheid wel bekend bij meerdere alto's, dus het jaar erop ging er al een hele groep heen. En dat is nooit meer echt goedgekomen :)

.
pi_170144959
In 2005 met een groep vrienden de eerste (en laatste keer) met de trein naar Biddinghuizen toe, geen idee wat ik kon verwachten. Gezeuld met veel te veel bagage en lauw bier, scheldend de trap over, laat in de avond aan de sloot de tent op gezet en vanaf toen het weekend lang genoten.

Qua optredens staan The Kaiser Chiefs me nog goed bij, hinkelend op 1 been, microfoon met een rode plopkap er om heen en 1 bonk energie. Verder hoorde ik voor het eerst De Stofzuiger van de Jvt, op Lowlands en daar moet ik nog steeds om glimlachen.
Verder was ik getuige van Buitenwesten (achteraf had ik pas door hoe legendarisch het was) en werd ik overdonderd door T. Raumschrmiere.

Het nachtprogramma was vooral dronken worden in de Grolsch tent, lallen op de camping en zo veel mogelijk eten naar binnen werken.

Van de groep die toen ging ben ik nog de enige die gaat, ook dit jaar weer met veel plezier (al moet ik nog wel kaarten kopen).
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')