Meer mensen die buiten staan, ruimte zat. Capaciteit zal niet minder zijn. Alleen als het regent zullen er veel de sjaak zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:32 schreef beantherio het volgende:
Die nieuwe bravo ziet er erg mooi uit (en duidelijk beter dan wat het was) maar wat de nieuwe alpha concreet gaat worden ben ik toch wel benieuwd. De capaciteit lijkt wel veel lager dan wat het was, en de sfeer zal misschien ook wel wat anders zijn.
De rest kan ik nog even niet overzien. Ben niet in de gelegenheid om het filmpje in z'n geheel te bekijken.
Jawel, die shovelen ze niet wegquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan je nu nog wel chillen op de dijkjes op van de Alpha?
Daar vrees ik voor. Bij slecht weer was het juist een lekker knusse tent met z'n duizenden. Aan de andere kant: zo'n meer open podium zal ook wel z'n eigen sfeer hebben.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meer mensen die buiten staan, ruimte zat. Capaciteit zal niet minder zijn. Alleen als het regent zullen er veel de sjaak zijn
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meer mensen die buiten staan, ruimte zat. Capaciteit zal niet minder zijn. Alleen als het regent zullen er veel de sjaak zijn
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 13:54:42@Indiaantje89 Ook de nieuwe Alpha is gróót en er kunnen heel veel mensen onder de overkapping. Komt helemaal goed dus! reageer retweet
Ja inderdaad, dat hoop ik ook. Het blijft toch een zomerfestival. Ik vrees alleen van wel..quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Valt me wel op dat de animaties van de nieuwe tenten allemaal dat lelijke zwartegrijze van de site hebben. Hoop niet dat alles zo kleurloos wordt.
Jawel, maar ik denk niet meer dat je door poortjes hoeft of iets. De huisregels gelden nog steeds, dus al die dingen die je niet mocht meenemen mag je nog steeds niet, maar het wordt wel wat losser volgens mij. Het moet "één geheel" vormenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:21 schreef Leonos het volgende:
Word je dan nu niet meer gecontroleerd naar het festivalterrein dan?
Deugnietquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:22 schreef richolio het volgende:
Heerlijk je treetje bier en je parapluutje meenemen
Gradueel verschil, nu ander principe. Tochtig en zo. Of niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Naja, goeie , ouwe Bravo..'t was sowieso om de 3 jaar een andere tent.
De Charlie is al 4 jaar overdekt hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar wel tof, ik miste vorig jaar toch echt wel een openair stage. De Lima en Charlie zijn er imo niet beter op geworden nu ze vorig jaar ook overdekt waren.
Zin in
Klopt, maar in zijn nieuwe stijl vind ik het maar niks. Is bijna ook niet binnen te komen als je wat later bent.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De Charlie is al 4 jaar overdekt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |