abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169700470
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dan is het topic nutteloos toch? Als dat de conclusie is die je wil, wat maakt het dan uit en maak die keuze gewoon? Ik had in het begin nog het idee dat hij daadwerkelijk wilde weten hoe of wat, maar blijkbaar dus niet. Oke, ook best, dat was dan ook mijn conclusie.
Nooit in je opgekomen dat mensen een sparringpartner zoeken om de eigen conclusie te kunnen maken?

Mijn eigen rekensom was dat er 400 euro zat tussen eigen bijdrage aan de enen kant en km vergoeding aan de andere kant. Bijtelling komt er dan nog bij maar die is weinig bij kleine auto en niet al te dik salaris. 200 tot 250 euro brandstof per maand gebruik ik ongeveer. Onderhoud,vaste lasten en afschrijving reken ik ook zo iets bedrag. Nieuwe gekochte auto maar wel lang in door rijden. Nu kan ik het ding naar de garage brengen die ik wil en als ik hem geel met rode puntjes wil spuiten mag dat ook nog. Natuurlijk verminderd de waarde dan maar dat boeit me minder omdat ik toch doorrij dat inruil niet een echte post meer is.
pi_169700848
TS, het is ook erg afhankelijk welke auto je kiest. Voor een Seat Ibiza betaal je netto per maand 150 tot 160 euro. Dat bedrag gaat naar de belastingdienst. Ik vind het knap als je goedkoper bent met een eigen auto. Je hebt verzekering, wegenbelasting, afschrijving, onderhoud en brandstofkosten. Red je dat met 150 euro per maand?
pi_169703187
Het ligt er natuurlijk ook aan tegen welke voorwaarden de lease auto in het verhaal zit.
Misschien staat iemand vlak voor een salarisonderhandeling en kun je een leaseauto ipv opslag onderhandelen maar is er niet voldoende ruimte voor ook nog een tankpas?
Of misschien vraagt je werkgever geen eigen bijdrage. Of misschien kies je een auto waarbij de eigen bijdrage gelijk of nagenoeg gelijk mag zijn aan de bijtelling, waardoor het effect netto nihil is.
Misschien wil je privé niet kopen maar is je mobiligeitsbudget ruim voldoende om privé te leasen.
Kortom het ligt maar aan de situatie en de voorwaarden.
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:14:08 #34
36461 Joppy
geen colaboy
pi_169705427
Als je de auto wel voor je werk nodig hebt, maar prive niet gebruikt hoef je geen bijtelling te betalen. Wel een rittenregstratie bijhouden,mag je max 500 km prive per jaar rijden.
Let the beat control your body!
pi_169706534
In de meeste gevallen is een leaseauto goedkoper, die 300¤ bijtelling is vaak goedkoper dan een eigen auto bezitten.

Heel soms kan het wel goedkoper met een eigen auto, km vergoeding en mobiliteitsbudget. De meeste bedrijven keren een louzy 0,19¤/km uit. Met een benzineauto, die 7l/100km verbruikt, is dat al 0,10¤/km brandatofkosten, hou je 9ct over voor de rest.

Als je nu veel zakelijke kilometers maakt en dus een diesel of benzine auto bezit. Zijn de brandstofkosten nog maar 6ct/km en kan je bij veel kilometers aardig geld sparen. Zeker als je een oude afgeschreven bak neemt, zoals SD zijn oude Benz. Let alleen op, je privekilometers krijg je helemaal niets vergoed.
.
  woensdag 22 maart 2017 @ 20:13:30 #36
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_169707140
Als ik een auto zou mogen leasen zou dat toch niet de auto zijn die ik ook zou willen leasen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_169708291
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:52 schreef Fer het volgende:
Als je nu veel zakelijke kilometers maakt en dus een diesel of benzine auto bezit. Zijn de brandstofkosten nog maar 6ct/km en kan je bij veel kilometers aardig geld sparen. Zeker als je een oude afgeschreven bak neemt, zoals SD zijn oude Benz. Let alleen op, je privekilometers krijg je helemaal niets vergoed.
Maar je betaalt ook geen bijtelling meer. Voor pakweg 250 euro per maand kun je privé best wat km's rijden.

Het is per kwestie gewoon rekenen. Lease heeft z'n voordelen, maar ook wel 'nadelen'. Als je slim kunt kopen en niet gek veel wensen hebt, kun je met privé rijden voor kmvergoeding prima uitkomen. Wil je echter nog steeds een dikke E-segmenter met diesel en automaat rijden, dan ga je dat echt niet redden.

Collega's van me komen prima uit met hun vergoeding, maar die leggen zonder echt te mopperen 30k per jaar in een C1 af. Ik zou er nog niet over nadenken.
Schip ahoy!
pi_169710830
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wel als je het salaris vergelijkt met het salaris ZONDER bijtellingsinhouding. Maar, voor die bijtelling rij je dan wel een nieuwe auto, je hoeft geen brandstof te betalen, reparaties zijn jouw probleem niet, afschrijving en onderhoud ook niet.

Je moet appels met appels vergelijken. Want nu neem je die leaseauto niet, dan moet je dus zelf een auto kopen, rijden, onderhouden en afschrijven. Denk je dat dat met die paar 100 euro verschil gaat lukken? Je moet dan rekenen met DEZELFDE auto he, dezelfde hoeveelheid km's. etc. En, een NIEUWE auto he, want lease is ook nieuw (over het algemeen).

Dus, leuk dat jij dan netto meer op je bankrekening krijgt, maar van dat netto bedrag gaan vervolgens wel de kosten voor het aanschaffen + rijden + onderhouden van diezelfde auto vanaf als je die privé rijdt.

Oftewel, je kunt beter een leaseauto rijden. Want het is leuk dat jij een paar 100 euro (?) meer overhoudt per maand als je GEEN leaseauto neemt, maar als jij van de zaak een VW Golf krijgt (ik noem maar wat) dan moet je eerst, wat 23.000 euro op tafel leggen om diezelfde Golf privé te kopen. Daar gaan je paar 100 euro netto.

Je moet niet gaan vergelijken met dat je dan zelf een oud Polootje koopt. want dat is appels met peren vergelijken.
Iemand die niet verder kijkt dan zijn neus lang is.
pi_169713013
Volgens mij is de enige vraag die nu nog rest, hoeveel privé kilometers rijd TS? Dat zou doorslaggevend kunnen zijn in deze kwestie.
pi_169713173
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wel als je het salaris vergelijkt met het salaris ZONDER bijtellingsinhouding. Maar, voor die bijtelling rij je dan wel een nieuwe auto, je hoeft geen brandstof te betalen, reparaties zijn jouw probleem niet, afschrijving en onderhoud ook niet.

Je moet appels met appels vergelijken. Want nu neem je die leaseauto niet, dan moet je dus zelf een auto kopen, rijden, onderhouden en afschrijven. Denk je dat dat met die paar 100 euro verschil gaat lukken? Je moet dan rekenen met DEZELFDE auto he, dezelfde hoeveelheid km's. etc. En, een NIEUWE auto he, want lease is ook nieuw (over het algemeen).

Dus, leuk dat jij dan netto meer op je bankrekening krijgt, maar van dat netto bedrag gaan vervolgens wel de kosten voor het aanschaffen + rijden + onderhouden van diezelfde auto vanaf als je die privé rijdt.

Oftewel, je kunt beter een leaseauto rijden. Want het is leuk dat jij een paar 100 euro (?) meer overhoudt per maand als je GEEN leaseauto neemt, maar als jij van de zaak een VW Golf krijgt (ik noem maar wat) dan moet je eerst, wat 23.000 euro op tafel leggen om diezelfde Golf privé te kopen. Daar gaan je paar 100 euro netto.

Je moet niet gaan vergelijken met dat je dan zelf een oud Polootje koopt. want dat is appels met peren vergelijken.
Waarom altijd dat kul-argument dat je MOET vergelijken met dezelfde auto privé rijden.

Bullshit. Punt.

Je moet vergelijken met wat voor jou de opties zijn. Naast de financiële kant zijn er namelijk nog veel meer factoren die een rol spelen. Elk punt heeft daarin voor- en nadelen. Als je weinig om een nieuwe auto geeft, en het meer dan prima vindt om een auto van een paar jaar oud te kopen en daarin te rijden tot die "op" is, moet je daarmee vergelijken.
En als je geen geld hebt voor een auto van een paar jaar oud, moet je vergelijken met een barrel van 1500 euro of private lease.

En dan kan er uit komen dat je voor het zelfde geld als een leaseauto (waar tweedehands geen optie is) ook privé een tweedehands auto kunt kiezen uit een veel ruimer aanbod, die een klasse groter is, comfortabeler rijdt en luxer is uitgerust dan de nieuwe leaseauto.

Je moet simpelweg vergelijken met wat voor jou de reële opties zijn, van die opties de voor- en nadelen op een rijtje zetten. En dan niet alleen financieel, maar zeker ook in praktische zin zoals meer keuzevrijheid, auto niet kwijt zijn als je van baan wisselt, fatsoenlijk motorblok en uitrusting in plaats van een kaal ecohok omdat een aangeklede net niet binnen het leasebudget past, flexibiliteit om bij een mogelijke toekomstige wijzigingen in gezinssamenstelling de auto in te ruilen voor iets groters/kleiners..
pi_169713215
Oeps

[ Bericht 99% gewijzigd door Ivo1985 op 22-03-2017 23:24:18 ]
pi_169713275
Sowieso voor de lease gaan.

Lekker 50 euro per maand overhouden maar wel in een pauperbrik rijden :')

Koop je je kleding ook bij de kringloop?
  woensdag 22 maart 2017 @ 23:40:44 #43
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169713691
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:50 schreef muhahaha het volgende:
TS, het is ook erg afhankelijk welke auto je kiest. Voor een Seat Ibiza betaal je netto per maand 150 tot 160 euro. Dat bedrag gaat naar de belastingdienst. Ik vind het knap als je goedkoper bent met een eigen auto. Je hebt verzekering, wegenbelasting, afschrijving, onderhoud en brandstofkosten. Red je dat met 150 euro per maand?
De vrijheid om de auto te pakken zonder verder na te denken over extra kosten is toch wel mooi..
je hoeft geen geld opzij te zetten mocht de accu het begeven..
dus een lease kent veel voordelen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 22 maart 2017 @ 23:41:07 #44
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169713699
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:14 schreef Joppy het volgende:
Als je de auto wel voor je werk nodig hebt, maar prive niet gebruikt hoef je geen bijtelling te betalen. Wel een rittenregstratie bijhouden,mag je max 500 km prive per jaar rijden.
deze constructie kende ik idd.. 500 km is wel bizar weinig
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 22 maart 2017 @ 23:43:52 #45
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_169713747
Long stry short; je overweegt dus een leaseauto die je voor een kippenkutstukkie per dag gaat mishandelen omdat het tof is, en je gaat er ws meer mee rijden priv e als zakelijk, terwijl je makkelijk zonder kunt en kunt fietsen en evt een priveauto rijden waarvan de km if nessecary ook vergeod worden door de baas..
non issue dus eigenlijk: pak de fiets en rijd bij kloteweer met je eigen auto's en schrijf de kms op je urenstaat if so.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 22 maart 2017 @ 23:45:37 #46
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169713773
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 23:10 schreef Randy_S het volgende:
Volgens mij is de enige vraag die nu nog rest, hoeveel privé kilometers rijd TS? Dat zou doorslaggevend kunnen zijn in deze kwestie.
ik ben een bescheiden autorijder.. uiteraard zou ik minder de fiets gaan pakken uit luiheid
dat is misschien wel kwalijk
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 22 maart 2017 @ 23:46:32 #47
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169713789
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 23:19 schreef lst128 het volgende:
Sowieso voor de lease gaan.

Lekker 50 euro per maand overhouden maar wel in een pauperbrik rijden :')

Koop je je kleding ook bij de kringloop?
:') 8)7
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 22 maart 2017 @ 23:48:14 #48
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169713812
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 23:43 schreef Sounddragon het volgende:
Long stry short; je overweegt dus een leaseauto die je voor een kippenkutstukkie per dag gaat mishandelen omdat het tof is, en je gaat er ws meer mee rijden priv e als zakelijk, terwijl je makkelijk zonder kunt en kunt fietsen en evt een priveauto rijden waarvan de km if nessecary ook vergeod worden door de baas..
non issue dus eigenlijk: pak de fiets en rijd bij kloteweer met je eigen auto's en schrijf de kms op je urenstaat if so.
je hoeft niet boos te worden hoor :)
heb je extra liefde nodig?

Ik denk er iig nog even over na
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 22 maart 2017 @ 23:50:56 #49
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_169713864
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 23:40 schreef Onnoman het volgende:

[..]

De vrijheid om de auto te pakken zonder verder na te denken over extra kosten is toch wel mooi..
je hoeft geen geld opzij te zetten mocht de accu het begeven..
dus een lease kent veel voordelen
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 23:48 schreef Onnoman het volgende:

[..]

je hoeft niet boos te worden hoor :)
heb je extra liefde nodig?

Ik denk er iig nog even over na
Ik ben niet boos, ik vind je situatie en motivatie om een leaseauto te pakken belachelijk, mag toch?

Ik snap heel de redenatie van een leaseauto niet als je hem niet nodig hebt. je betaalt bijtelling voor het ding terwijl je dat er helemaal niet uit rijdt. Is toch domweg stupide, of ben ik nou debiel?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 23 maart 2017 @ 00:04:03 #50
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169714057
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 23:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[..]

Ik ben niet boos, ik vind je situatie en motivatie om een leaseauto te pakken belachelijk, mag toch?

Ik snap heel de redenatie van een leaseauto niet als je hem niet nodig hebt. je betaalt bijtelling voor het ding terwijl je dat er helemaal niet uit rijdt. Is toch domweg stupide, of ben ik nou debiel?
tuurlijk vriend.. dit is een vrij land.. zeg maar lekker wat in je opkomt :)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 23 maart 2017 @ 00:14:37 #51
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_169714165
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:04 schreef Onnoman het volgende:

[..]

tuurlijk vriend.. dit is een vrij land.. zeg maar lekker wat in je opkomt :)
Vriend?

U gotta be mistaking; mijn vrienden wérken voor hun geld, die zitten niet op kantoor.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_169714889
Laat hem lekker dromen op zijn fiets naar de wsw-voorziening.
.
pi_169715067
Als je geen lease nodig hebt is het dikke onzin om dat te doen.
Het kost je maandelijks geld ook al betaal je de vaste lasten en brandstofkosten niet direct, het wordt echt wel verrekend.
Het kost je gewoon geld. Feit.
En dan heb je een paar jaar lang een paar 100 p/m betaald voor die leasebak waar je mee kunt pronken maar dat geld ben je kwijt, is foetsie.
Auto inleveren is :W

Als je met eigen vervoer gaat met zo weinig kilometers kost dat natuurlijk ook geld maar met 19 cent/km kom je al een heel eind.
Het dekt uiteraard niet alle kosten maar als de auto weg moet dan is de restwaarde iig iets wat je in je eigen zak kunt steken en dus geen geld wat je in een put hebt gegooid.

Voor 15 km per dag woon/werk is een lease auto in mijn ogen absolute onzin al is het wel interessant om te kunnen vertellen dat je een "auto van de zaak" hebt.
't Is maar net hoeveel die opmerking op verjaardagen je waard is.

En sorry SD, ik weet dat we hadden afgesproken elkaar met rust te laten maar je maakte net wel een hele minne opmerking vind ik en daar wil ik graag even wat over zeggen.
Gum maar weg onder het mom van off-topic maar ik móet er gewoon iets van zeggen want dit gaat me wat te ver.
Het gaat hier om:

quote:
10s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vriend?

U gotta be mistaking; mijn vrienden wérken voor hun geld, die zitten niet op kantoor.
Wie regelen jouw werk voor je denk je? Wie plannen alles? Wie betalen je salaris?
Zonder kantoormensen was jij ook nergens, ik vind dit behoorlijk denigrerend.
Tuurlijk is het werk anders maar het is nét zo goed werk. En nog belangrijk ook want zonder hun zat jij thuis op de bank met een ander knuppeltje dan op je werk te spelen.
Want dat is het enige wat je doet op je werk, een beetje met knuppeltjes spelen.
Ja, dat laatste was ook denigrerend maar doordacht.
Want zo praat je ook over kantoormensen en dat is niet terecht.
Het zou mijn baan ook niet zijn maar hun werk is nét zo belangrijk als jouw werk en een beetje respect zou wel op z'n plaats zijn, dat verwacht je van hun kant ook.
pi_169715704
Wel of geen lease auto is toch totaal niet interessant. Wat interessant is is de goedkoopste oplossing. Als ts daadwerkelijk om de hoek woont zal zijn woon/werk vergoeding heel laag zijn.

Als hij daarentegen heel weinig prive rijdt omdat zijn familie en vrienden dichtbij wonen dan kan het alsnog lonen om geen lease auto te nemen.

Het is niks meer dan een berekening en wat ts kan uitzoeken is welke auto hij kan kiezen. Zoals ik al eerder aangaf kost een seat ibiza sw 150 euro per maand. Een kleiner model/ander merk kan uiteraard goedkoper zijn. Wel of geen prive km maken zou ik niet meenemen in de overweging als je het kantoor bij wijze van uit je slaapkamerraam kan zien.
  donderdag 23 maart 2017 @ 10:15:10 #55
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169717622
quote:
10s.gif Op donderdag 23 maart 2017 00:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vriend?

U gotta be mistaking; mijn vrienden wérken voor hun geld, die zitten niet op kantoor.
ik kan altijd nog hoer worden, daar hoef je ook niet voor te studeren :)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_169717816
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 23:15 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Waarom altijd dat kul-argument dat je MOET vergelijken met dezelfde auto privé rijden.

Bullshit. Punt.

Je moet vergelijken met wat voor jou de opties zijn. Naast de financiële kant zijn er namelijk nog veel meer factoren die een rol spelen. Elk punt heeft daarin voor- en nadelen. Als je weinig om een nieuwe auto geeft, en het meer dan prima vindt om een auto van een paar jaar oud te kopen en daarin te rijden tot die "op" is, moet je daarmee vergelijken.
En als je geen geld hebt voor een auto van een paar jaar oud, moet je vergelijken met een barrel van 1500 euro of private lease.

En dan kan er uit komen dat je voor het zelfde geld als een leaseauto (waar tweedehands geen optie is) ook privé een tweedehands auto kunt kiezen uit een veel ruimer aanbod, die een klasse groter is, comfortabeler rijdt en luxer is uitgerust dan de nieuwe leaseauto.

Je moet simpelweg vergelijken met wat voor jou de reële opties zijn, van die opties de voor- en nadelen op een rijtje zetten. En dan niet alleen financieel, maar zeker ook in praktische zin zoals meer keuzevrijheid, auto niet kwijt zijn als je van baan wisselt, fatsoenlijk motorblok en uitrusting in plaats van een kaal ecohok omdat een aangeklede net niet binnen het leasebudget past, flexibiliteit om bij een mogelijke toekomstige wijzigingen in gezinssamenstelling de auto in te ruilen voor iets groters/kleiners..
Dit.

Overigens is het qua geld soms best interessant om een mobiliteitsvergoeding te kiezen. Met name als je niet zo veel kilometers maakt, dus wanneer de leaseauto in je pakket zit vanwege de hoogte van je functie (vaak sowieso de beter betaalde banen). Op lager niveau hebben mensen die auto waarschijnlijk hard nodig en moet er 30k+ zakelijk gereden worden.

Maargoed: als die mobiliteitsvergoeding het leasebudget is, bruto en als je daarnaast ook nog kilometervergoeding krijgt (voor je baas is het immers leasebudget + brandstof) is het de moeite waard. Vooral omdat je dan netto flink meer verdient EN geen bijtelling hebt. Afhankelijk van het soort regeling kun je daarvan zelf ook een gelijkwaardige auto rijden bij een regeling zoals bij mijn werkgever. (ok, die is wel goudgerand, maar is gebaseerd op netto gelijkwaardigheid qua ksoten voor werkgever). In feite geven ze je dan gewoon bruto alles wat ze anders kwijt zouden zijn en mag je het daarvan zelf regelen.

Ikzelf heb gekozen voor een leaseauto omdat ik nu maar 14% bijtelling heb en ik geen gezeik wil met onderhoud, kopen en verkopen (pesthekel aan verkopen aan achterlijke 2e hands-auto-proleten). Ik rijd dus nu gewoon een fijne auto zonder enige zorgen. En het geld dat ik anders in een auto had gestoken zit in aandelen....
Whatever...
  donderdag 23 maart 2017 @ 19:59:01 #57
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_169728208
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:15 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ik kan altijd nog hoer worden, daar hoef je ook niet voor te studeren :)
En je kunt in je bed blijven liggen zolang je wilt _O_ _O_ _O-

Helaas ben ik geboren als lelijke vent, en was dat niet één van mijn carriére opties, dus nu zit ik in één of ander derdewereldland een beetje de uitkeringen van WAO'ers en andere klaplopers in NL bijeen te schrapen, soit, it is what it is, en zo hebben de meeste mensen wel een soort van nut in de maatschappij ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 24 maart 2017 @ 09:55:26 #58
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_169740239
Als het de keuze is tussen leaseauto en hoger bruto loon, vergeet dan ook niet dat
een hoger loon ook telt bij de pensioensgrondslag, en bij een eventuele WW.
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_169744618
Lease _O_

_O_ Volgas weg met koude motor _O_
_O_ Geen zorgen mbt onderhoudskosten _O_
_O_ Banden mogen iets sneller slijten _O_
_O_ Altijd gas bij geven op de uitvoegstrook _O_
_O_ CC op 140 en met flitsmeister aan 150 _O_
_O_ _O_ Tankpas _O_ _O_
_O_ Je bent blits met je nieuwe bak _O_

En nee, ik heb geen leasewagen ;(
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_169744660
Ik zit momenteel intern bij een bedrijf en mag altijd de company car pakken 8-) drive it like you stole it
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')