abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 22 maart 2017 @ 13:24:08 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169698025
quote:
Go Ahead Eagles heeft trainer Hans de Koning per direct op non-actief gezet. De 56-jarige Rotterdammer wordt verantwoordelijk gehouden voor de tegenvallende resultaten.

De Koning was sinds maart vorig jaar in dienst bij Go Ahead. Hij eindigde als vijfde in de Jupiler League, maar wist via de nacompetitie promotie af te dwingen.

Maar de terugkeer in de eredivisie gaat niet zonder horten en stoten. Go Ahead Eagles bezet momenteel de laatste plaats in de eredivisie. In de maanden november, december, januari, februari en maart wonnen de Eagles slechts drie keer.
Zege op Feyenoord

Daarbij zat wel een overwinning op koploper Feyenoord (1-0), op 6 november 2016. In februari volgde een kleine opleving met twee zeges op een rij. NEC (2-1) en ADO (3-1) kregen klop. In totaal verzamelde Go Ahead dit seizoen twintig punten.

De honneurs worden voorlopig waargenomen door assistenten Harry Decheiver en Michel Boerebach. Go Ahead wil voor de laatste zeven wedstrijden van het seizoen wel een nieuwe hoofdtrainer aanstellen.
Zeg het maar.

:T
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_169698036
Terecht, Eagles bakken er helemaal niks van .
pi_169698045
het maar
pi_169698726
Tja.. Die willen natuurlijk degradatie voorkomen en dan is de trainer ontslaan ongeveer het enige wat je als bestuur kan doen op dit moment.
pi_169698762
Ze moeten nog tegen Ajax, dat zijn gewoon 3 puntjes natuurlijk
pi_169740115
Hopelijk volgt Dijkhuizen hem op en niet Maaskant. Hasselbaink wordt ook genoemd, lijkt me lastig als beginnende trainer.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 10:00:06 #7
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_169740314
De hele selectie ontslaan is ook weer zo wat he.
pi_169740683
Ik snap niet dat GA Eagles zo snel een trainer steeds ontslaat.
Van de laatste 30 jaar heeft GAE 23 jaar in de Juliper League gespeeld. Maar nooit een keer is deze club bij de bovenste vier geëindigd.
Toch mocht GAE drie keer promoveren op basis van de play-offs/nacompetitie. Als ik de opmerkingen in een ander topic lees over de eventuele verbeteringen van de competitie, dan wil bijna iedereen deze play-offs afschaffen. (PS: ik ben wel voorstander en groot liefhebber van play-offs om promotie/degradatie).

Dus ik snap de mentaliteit niet, dat men steeds zo krampachtig in de Eredivisie wil blijven. Pak volgend jaar weer een nieuwe kans in de play-offs, denk ik dan.
Koester de play-offs, want anders zou GAE waarschijnlijk helemaal niet meer kunnen promoveren.
  Moderator zaterdag 25 maart 2017 @ 11:44:59 #9
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169763571
En we hebben een opvolger

quote:
Go Ahead Eagles heeft Robert Maaskant aangesteld als hoofdtrainer. Maaskant tekent in Deventer een contract tot het einde van het seizoen.

Robert Maaskant (48) was in het verleden trainer van onder meer RBC Roosendaal, Willem II, FC Groningen, NAC Breda, Columbus Crew (Verenigde Staten), Dinamo Minsk (Wit-Rusland), Wisla Kraków (Polen) en Go Ahead Eagles. Bij die laatste club begon hij in 1989 ook zijn spelersloopbaan.

“In de strijd om lijfsbehoud hebben we behoefte aan een ervaren trainer, die beschikt over veel power en gogme”, vertelt technisch manager Dennis Bekking. “Robert is bij uitstek iemand die in korte tijd iets teweeg kan brengen. Iets wat we nodig hebben, aangezien het een samenwerking van maximaal elf wedstrijden betreft.”

Robert Maaskant: “Ik kijk er oprecht ontzettend naar uit om met deze groep en bij deze club aan de slag te gaan. Ik ben een directe trainer die altijd met volle energie ergens instapt. In mijn ogen is niks onmogelijk, als je maar alles doet om te winnen. Zelfs als ik tegen mijn beste vriend speel, doe ik nog álles om te winnen. Die mentaliteit neem ik uiteraard ook mee naar Go Ahead Eagles.”

Go Ahead Eagles staat momenteel op de 18e plek. Met nog zeven wedstrijden te gaan is de achterstand op de nummer 17 twee punten. Maaskant: “De volle focus is nu op de komende elf wedstrijden. Er ligt een immense sportieve opgave, maar tegelijkertijd zijn in mijn ogen alle middelen aanwezig om de klus te klaren. De staf, de spelersgroep, de betrokken achterban, de medewerkers en vrijwilligers; iedereen is zich doordrongen van het feit dat we het grote doel – handhaving – alleen met z’n allen kunnen bereiken”.

Maandagochtend leidt Robert Maaskant zijn eerste training als nieuwe hoofdtrainer van Go Ahead Eagles.
http://www.ga-eagles.nl/r(...)ap-er-volle-energie/
Ik lees prachtige termen als POWER, GOGME en WINNAARSMENTALITEIT. Dit kan niet anders dan een succes worden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 25 maart 2017 @ 12:22:06 #10
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169764113
_O- _O- _O-
pi_169764130
En ik las dat ze dan wel Pepijn Lijnders (nu assistent bij Liverpool) aan willen stellen.

Deze logica in beleid is onmogelijk te volgen.
  Moderator zaterdag 25 maart 2017 @ 12:32:33 #12
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169764254
Eerst een type laptoptrainer overwegen en dan aan komen zetten met Maaskant, dat kan niet :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169764379
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
En ik las dat ze dan wel Pepijn Lijnders (nu assistent bij Liverpool) aan willen stellen.

Deze logica in beleid is onmogelijk te volgen.
Welk beleid?
pi_169765934
Laat die De Koning nou gewoon zitten tot het einde van het seizoen en stuur hem weg als Kowet degradeert. Je hebt nog maar zeven wedstrijden te gaan. Maar nee hoor, De Koning moet weg en dan Maaskantje als opvolger aanstellen alsof hij de ploeg wel gaat redden. Nieuwe impuls dit dat zus zo. Degraderen gaan ze toch wel. Samen met ADO.
Ik ben inmiddels overleden.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 16:21:31 #15
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_169768031
Kan nog geen kut dekken

Genot
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')