abonnement Unibet Coolblue
pi_169718991
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
En ook weer direct dat geschreeuw over links dit, links dat.

Als je niet in staat bent om normaal te discussiëren, dan is het misschien beter dat je gewoon ophoepelt, KrappeAuto.
We blijven toch wel tolerant, beste KoosVogels? Dat is toch wat links propageert deze dagen? Tolerantie?

Links/Rechts zijn hele treffende begrippen voor bepaalde thema's. Ik denk dat iedereen wel begrijpt wat ik zeg als we tijdens het thema islam over links/rechts praten.

Nu kun je het terecht niet zo prettig vinden om met 'links' geassocieerd te worden op dat thema, maar dat maakt het niet minder effectief. Je kunt beter beschrijven op welke punten jij van typisch links afwijkt op dit thema.
pi_169719022
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

IRA vergeten? Of ben je gewoon te jong?
Ik noemde ''Iers terrorisme''. Het is in een discussie meestal wel handig als mensen de positie van de ander proberen te begrijpen in plaats van in blinde intolerantie one-liners eruit te gooien.
pi_169719026
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:36 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

We blijven toch wel tolerant, beste KoosVogels? Dat is toch wat links propageert deze dagen? Tolerantie?
Knul, ik stem niet links, gedraag mij op tal van terreinen alles behalve links en ik voel mij niet links.

Dus wat bazel je nou toch allemaal weer?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 23 maart 2017 @ 11:39:19 #179
426493 crew  PippenScottie
pi_169719031
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Er zal nog wel een afleidingsmanoeuvre komen. Trump zal straks wel weer wat tweets de wereld in slingeren.

De actie van Nunes kan ik eigenlijk helemaal niet plaatsen. Het lijkt alsof hij zijn hoofd moedwillig in de strop steekt. En Manafort is natuurlijk gewoon schuldig aan verraad na de onthullingen van gisteren.
Die actie van Nunes:
Kamp A zegt dat de FBI bewust een beetje info heeft gelekt om te kijken wat hij ermee zou doen. De 'give him enough rope to hang himself' theorie.

Kamp B zegt dat er echte patriotten in de FBI zitten die de deep state onschadelijk willen maken en dat Nunes direct naar Trump is gegaan omdat de democartische leden van zijn committee en de pers niet te vertrouwen zijn.

Amerika is een beetje bipolair geworden, maar zo staat het ervoor. In elk geval zijn beide kampen ervan overtuigt dat er een president in de gevangenis eindigt, Trump of Obama.
  Overall beste user 2022 donderdag 23 maart 2017 @ 11:40:58 #180
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169719059
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:38 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik noemde ''Iers terrorisme''. Het is in een discussie meestal wel handig als mensen de positie van de ander proberen te begrijpen in plaats van in blinde intolerantie one-liners eruit te gooien.
De Ieren zijn dan ook niet te vertrouwen. Blij dat dat Goede Vrijdag akkoord na de Brexit weg is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  † In Memoriam † donderdag 23 maart 2017 @ 11:43:12 #181
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_169719096
Kunnen we weer gewoon terug naar Trump en die mafkees van een KrappeAuto gewoon lekker negeren?
Carpe Libertatem
pi_169719120
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:39 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Die actie van Nunes:
Kamp A zegt dat de FBI bewust een beetje info heeft gelekt om te kijken wat hij ermee zou doen. De 'give him enough rope to hang himself' theorie.

Kamp B zegt dat er echte patriotten in de FBI zitten die de deep state onschadelijk willen maken en dat Nunes direct naar Trump is gegaan omdat de democartische leden van zijn committee en de pers niet te vertrouwen zijn.

Amerika is een beetje bipolair geworden, maar zo staat het ervoor. In elk geval zijn beide kampen ervan overtuigt dat er een president in de gevangenis eindigt, Trump of Obama.
Kamp A lijkt me iets teveel spionagefilms gekeken te hebben. Kamp B lijken me de wensdenkers. Kan Nunes niet gewoon een ongelooflijke idioot zijn die probeert zichzelf schoon te praten nu de shit de fan aan het raken is? Schiff die in 3 dagen van "circumstantial evidence" naar "more than circumstantial evidence" gaat doet vermoeden dat er iets groots aan het licht is gekomen achter de schermen.
  donderdag 23 maart 2017 @ 11:44:38 #183
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169719125
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:39 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Die actie van Nunes:
Kamp A zegt dat de FBI bewust een beetje info heeft gelekt om te kijken wat hij ermee zou doen. De 'give him enough rope to hang himself' theorie.

Kamp B zegt dat er echte patriotten in de FBI zitten die de deep state onschadelijk willen maken en dat Nunes direct naar Trump is gegaan omdat de democartische leden van zijn committee en de pers niet te vertrouwen zijn.

Amerika is een beetje bipolair geworden, maar zo staat het ervoor. In elk geval zijn beide kampen ervan overtuigt dat er een president in de gevangenis eindigt, Trump of Obama.
Volgens mij is er nog niks naar buiten gekomen waarbij de regering Obama, laatstaan Obama zelf, iets te verwijten was. Alle wiretapping was met rechterlijke toestemming voor zover ik begrepen heb. En bijvangst heb je vaak.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 23 maart 2017 @ 11:45:31 #184
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169719144
quote:
7s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Kunnen we weer gewoon terug naar Trump en die mafkees van een KrappeAuto gewoon lekker negeren?
Puik plan :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169719148
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Volgens mij is er nog niks naar buiten gekomen waarbij de regering Obama, laatstaan Obama zelf, iets te verwijten was. Alle wiretapping was met rechterlijke toestemming voor zover ik begrepen heb. En bijvangst heb je vaak.
Daarom is het ook zo raar. Het is eigenlijk slecht nieuws voor Trump dat zijn campagneleden bij legaal aftappen boven komen drijven. Waarom zou Nunes dat publiekelijk bekend willen maken?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 23 maart 2017 @ 11:46:17 #186
426493 crew  PippenScottie
pi_169719153
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Volgens mij is er nog niks naar buiten gekomen waarbij de regering Obama, laatstaan Obama zelf, iets te verwijten was. Alle wiretapping was met rechterlijke toestemming voor zover ik begrepen heb. En bijvangst heb je vaak.
Ik dwaal af en toe af in de krochten van het inernet en daar is Obama toch echt een landverrader, heeft Trump WEER gelijk gekregen en verloopt de strijd tegen de deep state precies volgens plan.

Drain the swamp betekent voor deze mensen dat alle liberalen uit een publieke functie moeten worden gezet.
  Overall beste user 2022 donderdag 23 maart 2017 @ 11:46:20 #187
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169719155
quote:
7s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Kunnen we weer gewoon terug naar Trump en die mafkees van een KrappeAuto gewoon lekker negeren?
Vooruit dan maar. En Speciaal voor KrappeAuto een lovend stuk over de branches waar het aantreden van Trump gunstig was. Zoals zijn eigen branche.

http://www.politico.com/s(...)-moves-ethics-236392

quote:
Donald Trump’s presidency has been good for business, with a soaring stock market, a freeze on new regulations and an Oval Office that appears to have an open door for CEOs. But Trump has been especially good news for the industries in which he has a personal interest: real estate, construction, entertainment, hospitality, gambling and, of course, golf.

Since taking office in January, Trump has made moves — from rolling back water quality permits to signaling big changes on overtime pay and internet betting — that benefit the fields he knows best. And his former peers — partners and competitors alike — are finding familiar faces in Trump’s White House and Cabinet agencies, who have the power to make even more of their wish lists come true.

.

.
High on Trump’s list of early executive orders was one signed in February that begins reversing an Obama-era rule that gave federal protection to rivers, streams and wetlands — a big win for golf course owners and superintendents who say the rule forced more paperwork and made them unfairly susceptible to environmental fines. The president owns a dozen U.S. courses and has spent considerable time on his links during his weekends away from the White House.

“This is the first time a president of the United States is someone so familiar with private clubs,” said Henry Wallmeyer, president and CEO of the National Club Association, the trade group for private clubs. “That’s a unique circumstance.”

Wallmeyer credited Trump for his moves to unravel the Obama water rule and welcomed the White House push to repeal the Affordable Care Act and its employer-sponsored health coverage requirements. “It’s what we’d hoped to see from this administration,” he said.[...]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169719226
quote:
7s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Kunnen we weer gewoon terug naar Trump en die mafkees van een KrappeAuto gewoon lekker negeren?
Het is altijd wel gezond om de echokamer te breken met wat kritische stemmen, maar ik snap dat steekhoudende argumenten die niet jouw wereldbeeld versterken pijnlijk kunnen zijn. De kritische stemmen hier zaten trouwens een stuk dichter bij de uitslag dan de echoërs. Dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat zij andere kritische meningen niet schuwen.
pi_169719239
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:38 schreef antiderivative het volgende:
Trump agenda vandaag:

* Intelligence briefings

* Meeting with House Freedom Caucus on AHCA

* Meeting and lunch with Secretary of the Treasury Steve Mnuchin and Nelson Peltz, investor, hedge fund manager and philanthropist

* Meeting with truckers and CEOs for a listening session on healthcare
- Chris Spear (President of the American Trucking Associations)
- Kevin Burch (Chairman of ATA and president of Jet Express Inc.)
- Jim Burg (President and CEO of James Burg Trucking Co.)
- David Congdon (CEO of Old Dominion Freight Line)
- Mike Ducker (President and CEO of FedEx Freight)
- Eric Fuller (CEO of U.S. Xpress Inc.)
- Neal Kedzie (President of the Wisconsin Motor Carriers Association)
- Rich McArdle (President of UPS Freight)

----
Senate vandaag:

* Hearings to examine the nomination of Jay Clayton, of New York, to be Chair of the Securities and Exchange Commission
* Hearings to examine the nomination of Neil M. Gorsuch, of Colorado, to be an Associate Justice of the Supreme Court of the United States
* Hearings to examine the nomination of Sonny Perdue, of Georgia, to be Secretary of Agriculture
* Hearings to examine FAA reauthorization, focusing on perspectives on improving airport infrastructure and aviation manufacturing
enkele gewijzigde Trump shortlists inzake enkele Transportation posities:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_169719306
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Vooruit dan maar. En Speciaal voor KrappeAuto een lovend stuk over de branches waar het aantreden van Trump gunstig was. Zoals zijn eigen branche.

http://www.politico.com/s(...)-moves-ethics-236392

[..]

Het zou natuurlijk ook niet zo heel gek zijn dat Trump op de gebieden waar hij alles van weet beter weet wat voor wetgeving gewenst is. Ik zie dit gewoon weer als een soort ruis. Voer voor de bühne.

Ik zou zeggen, geef hem een kans. Kijk in 2018 bij de midterm elections weer eens wat concreet bereikt is. En over 4 jaar bij de presidentsverkiezingen ook. Dat zijn de enige punten waar je echt serieus zijn presidentsschap kunt beoordelen. De rest is ruis/rommel/idioterie.
pi_169719394
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kleine reminder, het debat mogelijk gevolgd door een stemming over de AHCA staat gepland om 9:00 ET / 14:00 CET
Die tijd is variabel, en het zal een heel stuk later worden. CBO score komt vandaag ook nog.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  † In Memoriam † donderdag 23 maart 2017 @ 12:02:56 #192
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_169719475
quote:
The American Health Care Act vote should also be streaming live on YouTube, though it is too early for any streams to be up yet. This post will be updated when live YouTube streams become available.

http://heavy.com/news/201(...)am-livestream-cspan/
Carpe Libertatem
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 23 maart 2017 @ 12:04:19 #193
426493 crew  PippenScottie
pi_169719506
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:59 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Die tijd is variabel, en het zal een heel stuk later worden. CBO score komt vandaag ook nog.
Ik begrijp dat er tot laat in de avond is geschreven aan de wet door leden van de Freedom Caucus?
Ze proberen nu dus in no time deze wet door de strot van het congres te duwen. Iets waar de GOP Obama jarenlang onterecht van heeft beschuldigd?
pi_169719634
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:04 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Ik begrijp dat er tot laat in de avond is geschreven aan de wet door leden van de Freedom Caucus?
Ze proberen nu dus in no time deze wet door de strot van het congres te duwen. Iets waar de GOP Obama jarenlang onterecht van heeft beschuldigd?
Meadows:

"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 23 maart 2017 @ 12:14:07 #195
426493 crew  PippenScottie
pi_169719685
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:11 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Meadows:

[ afbeelding ]
Dit is van wanneer?
Gaat er nu gestemd worden over een bill waarvan nog niet bekend is wat de impact ervan is?
Een bill die mogelijk ook nog niet gelezen is door alle congresleden die erover moeten stemmen?
pi_169719798
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:14 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Dit is van wanneer?
Gaat er nu gestemd worden over een bill waarvan nog niet bekend is wat de impact ervan is?
Een bill die mogelijk ook nog niet gelezen is door alle congresleden die erover moeten stemmen?
Dit is van ongeveer 8 uur geleden. CBO score staat gepland voor vandaag, al is het de vraag of met de mogelijk doorlopende wijzigingen in deals/discussies er ooit een 'final CBO score' zal komen. Die score zal dus altijd achterlopen op de onderhandelingen.

Leden lezen natuurlijk steeds de wijzigingen t.o.v. de bestaande bill.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  Redactie Games donderdag 23 maart 2017 @ 12:25:30 #197
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_169719907
De Britten zijn niet blij met de tweet van Donald Trump Jr. over de aanslag in Londen: https://www.nytimes.com/2(...)tw-nytimes&smtyp=cur
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Overall beste user 2022 donderdag 23 maart 2017 @ 12:52:10 #198
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169720316
quote:
The Republican push to replace Obamacare – backed forcefully by President Donald Trump and House Speaker Paul Ryan —is in jeopardy, as a last-ditch bid by the White House to win conservative support late Wednesday appeared to repel moderates.
http://www.politico.com/s(...)ans-obamacare-236396
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 23 maart 2017 @ 12:58:16 #199
426493 crew  PippenScottie
pi_169720407
Er is nog een Russische parlementarier doodgeschoten. Zojuist in Kiev.
Gisteren een openbaar aanklager van de vierde etage naar beneden geduwd.

Ik neem aan dat BNW er bovenop zit dat Russische politici, juristen en diplomaten bij bosjes omvallen tegenwoordig.
pi_169720638
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:54 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ja want het is zeer aannemelijk dat Trump in 2005 $40 miljoen aan inkomstenbelasting betaalde en de jaren daaromheen $0. Anti-Trumpers. :')

Sanders zit al jaren in dezelfde rol, die man betaalt al jaren hetzelfde miezerige bedrag aan belasting met een belastingvoet van 13-15%. :')
Het is inderdaad aannemelijk dat zijn aanslag jaar op jaar flink verschilt. Zo werkt het nu eenmaal met ondernemers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')