abonnement Unibet Coolblue
pi_169693735
quote:
Lara (21) heeft Tinder grotendeels voor de seks

"Als iemand niet vaak genoeg met mij kan afspreken, dan zoek ik iemand anders voor de seks en dat weten ze"

Soms is het heerlijk om een avondje te swipen op Tinder, een veeg naar rechts en wie weet match je met je partner in crime of een hottie voor een spannend bedavontuur. In de rubriek Tinderstories zet Glamour Tinderverhalen in the spotlights. Dit keer een verhaal over Lara (21) die met de ene na de andere Tindermatch het bed induikt.

Je zit voornamelijk op Tinder voor de lust. Is dat extra spannend?
“Dat was eerst niet mijn bedoeling! Ik had net een relatie van twee jaar achter de rug. Ik was twintig en had met twee mensen seks gehad. Via Tinder wilde ik nieuwe personen ontmoeten. Of eigenlijk een nieuwe relatie. Dat is er ook van gekomen. Ik kreeg een relatie, maar hield nog wel contact met sommige Tinderdates. Ik klaagde veel over mijn partner, was niet tevreden over de seks en ik miste de spanning. Zo kwam het dat ik tijdens mijn relatie twee keer seks had met iemand die ik via Tinder kende. Mijn ex kwam erachter omdat ik mijn bed steeds verschoonde en doordat hij in mijn telefoon keek. Hij vergaf het me, maar kort daarna maakte ik het uit. Ik miste het daten. Nu ben ik éénentwintig en heb ik met tien mensen seks gehad. Ik heb veel geëxperimenteerd en dat vind ik leuk, maar ik had het van te voren niet zo uitgestippeld.”

Mijn bio is: Are you a birthdaycandle? Cause I see a candle I wanna blow

Hoe ziet je profiel eruit?
“Ik heb alle opties benut. Dus in totaal zes foto’s van hoe ik er normaal uitzie, twee van mijn lichaam en vier van mijn gezicht. Mijn bio is: Are you a birthdaycandle? Cause I see a candle I wanna blow. Daar krijg ik altijd leuke reacties op, bijvoorbeeld dat ik hun candle wel mag blowen en dat sommigen heel moeilijk uitgaan dus dat ik extra hard moet blowen. Dat vind ik altijd wel grappig.”

Wat voor mannen vind je aantrekkelijk?
“Het spreekt me aan als ze donker haar en een baard hebben. Daarnaast ben ik er gevoelig voor als ze met dieren op de foto staan. Ik kijk ook naar de bio. Te weinig informatie vergroot de kans op een swipe naar links, een heel levensverhaal ook. Afknappers zijn rokers, alleen maar groepfoto’s, veel partyfoto’s en foto’s met vrouwen. Deze eisen gelden ook als ik alleen seks wil. Ik heb regelmatig met mensen afgesproken waar ik van tevoren seks mee wilde. Dat gebeurde niet omdat er toch geen klik was. Als ik het doe moet ik er wel volledig achterstaan."

Ik heb in totaal met twaalf mensen afgesproken. Met acht daarvan heb ik seks gehad

Hoeveel seksdates heb je tot nu toe gehad?
“Ik heb in totaal met twaalf mensen afgesproken. Met acht daarvan heb ik seks gehad. Bij de meesten was het niet vooraf bepaald. Ik spreek meestal bij mij of de man af. Met sommigen sprak ik ook buiten de deur af voor een etentje ofzo.”

Wat is het gekste wat je hebt meegemaakt via Tinder?
“Een jongen bleek al een relatie te hebben, maar sprak stiekem met mij af. Met een ander ging ik uiteten. Na afloop smeekte hij me om mee te gaan naar huis. Hij zei dat ik daar geen spijt van zou krijgen. De date bij mij thuis ging heel goed, naar aan het einde bleek zijn penis zo klein te zijn dat hij hem niet in me kreeg. Ik hem gepijpt, hij kwam klaar en ging weg.”

Als iemand niet vaak genoeg met mij kan afspreken, dan zoek ik iemand anders voor de seks en dat weten ze

Wat vinden anderen ervan dat je voor lust op Tinder zit?
“Mijn vriendinnen en collega’s weten ervan. Ik praat er ook met mijn Tinderdates over. Veel van hun zie ik nog steeds. Als iemand niet vaak genoeg met mij kan afspreken, dan zoek ik iemand anders voor de seks en dat weten ze. Ik vind het belangrijk om eerlijk te zijn dus dat ben ik ook. Sommige mensen zeggen tegen me: "ja die mannen gebruiken je alleen voor seks," maar ik doe precies hetzelfde.

Heb je op dit moment vaste sekspartners?
“Ik hoef niet per se alleen seks, als er een relatie van komt, vind ik het ook goed. Ik wil dingen niet te gecompliceerd maken. Op dit moment zijn er vier mensen die ik kan opbellen voor seks, maar dat doe ik momenteel niet. Sinds kort date ik met iemand die maagd is en daar komt voorlopig nog geen seks van. Maar we praten er wel over. Ik vind het wel bijzonder. Aan de ene kant is het leuk omdat hij zoveel vragen heeft en alles wil leren en uitproberen bij mij, maar ik hou er ook van als iemand een beetje dominant is en precies weet wat hij doet. Ik heb nog wel met één iemand seks, verder hebben we afgesproken om geen anderen meer te zien.”

De naam van Lara is wegens privicyredenen aangepast.

https://www.glamour.nl/ar(...)endeels-voor-de-seks
Twintigers, vrouwen die al op zo'n leeftijd 10+ mannen versleten hebben. Waar is het zelfrespect toch gebleven?

[ Bericht 0% gewijzigd door 0906 op 22-03-2017 12:25:21 ]
pi_169693788
Inderdaad.
  woensdag 22 maart 2017 @ 09:24:55 #3
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_169693811
Ja dat is de realiteit tegenwoordig, een vrouw met klasse en zelfrespect zijn er nog maar weinig lijkt het :') :{w
't gaat
pi_169693830
Ik kan de jaloezie echt vanaf hier voelen. Hou er toch mee op jongen, dit wordt gênant.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 22 maart 2017 @ 09:26:42 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169693844
Tsja.

Vrouwen lusten er soms ook pap van. Wees blij.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 22 maart 2017 @ 09:28:16 #6
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_169693873
quote:
7s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:26 schreef SpecialK het volgende:
Tsja.

Vrouwen lusten er soms ook pap van. Wees blij.
.

Die van mij ook, soms wel vermoeiend :@
't gaat
  woensdag 22 maart 2017 @ 09:30:06 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169693897
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:20 schreef 0906 het volgende:

[..]

Twintigers, vrouwen die al op zo'n leeftijd 10+ mannen versleten hebben. Waar is het zelfrespect toch gebleven?
Leg mij even het verband uit tussen neuken en zelfrespect en probeer als uitdaging eens niet jaren '50 gristelijycke conservatievelingen-taal te gebruiken.

Even een puzzeltje voor je denk ik. Maar wel een leuke en ik denk dat je het wel aan kan. Toch?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 22 maart 2017 @ 09:30:17 #8
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169693898
Weer een gevalletje slutshaming. Lekker haar gang laten gaan.
Fade to Black
pi_169694034
Leuk voor Lara
  woensdag 22 maart 2017 @ 09:45:04 #10
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_169694090
Als zij er gelukkig van wordt moet ze het mooi doen, zie niet wat er verkeerd aan is. :P
(Buiten dat vreemdgaan dan :') )
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  PR/Manusje van alles woensdag 22 maart 2017 @ 09:45:37 #11
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_169694094
Maar, hoe ziet ze dr uit!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_169694195
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:20 schreef 0906 het volgende:

[..]

Twintigers, vrouwen die al op zo'n leeftijd 10+ mannen versleten hebben. Waar is het zelfrespect toch gebleven?
Dat bij jou de teller nog op 0 staat betekend nog niet dat 10+ bedpartners als twintiger veel is
pi_169694268
quote:
7s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:30 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Leg mij even het verband uit tussen neuken en zelfrespect en probeer als uitdaging eens niet jaren '50 gristelijycke conservatievelingen-taal te gebruiken.

Even een puzzeltje voor je denk ik. Maar wel een leuke en ik denk dat je het wel aan kan. Toch?
Het meester-slot principe. Zegt je dat wat?
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:02:21 #14
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_169694416
Top voor d'r. Niks mis mee.
Ik ga naar huis.
pi_169694492
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:55 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Het meester-slot principe. Zegt je dat wat?
Dat wetenschappelijke principe ( :') ) werkt natuurlijk alleen als je er van uit gaat dat seks een gift is die vrouwen aan een man geven nadat hij door de juiste hoepels is gesprongen en op de juiste knoppen heeft gedrukt.

In de normale wereld hebben vrouwen echter ook gewoon zin in seks. Ik weet het, het is een enge gedachte.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169694568
quote:
2s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat wetenschappelijke principe ( :') ) werkt natuurlijk alleen als je er van uit gaat dat seks een gift is die vrouwen aan een man geven nadat hij door de juiste hoepels is gesprongen en op de juiste knoppen heeft gedrukt.

In de normale wereld hebben vrouwen echter ook gewoon zin in seks. Ik weet het, het is een enge gedachte.
Ik heb soms ook zin om een massacre te plegen. Het geen wat ons in de normale wereld onderscheidt van wilde apen is dat we met onze verstand handelen en niet zomaar doen waar we zin in hebben. Het is inderdaad een enge gedachte als we allemaal zouden doen waar ze zin in hadden.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_169694604
Gelukkig zijn er mannen met zelfrespect die tm 26 maagd blijven _O_
pi_169694629
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:10 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Ik heb soms ook zin om een massacre te plegen.
Dan zou ik even naar de psychiater gaan, want dat is niet normaal.

quote:
Het geen wat ons in de normale wereld onderscheidt van wilde apen is dat we met onze verstand handelen en niet zomaar doen waar we zin in hebben. Het is inderdaad een enge gedachte als we allemaal zouden doen waar ze zin in hadden.
Goed verhaal pikkepijp, maar waarom dat zou betekenen dat vrouwen geen seks mogen hebben als zij daar zin in hebben snap ik niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169694639
Ze houdt wel erg van pijpen. Een enorm pluspunt in een vrouw, natuurlijk!
pi_169694641
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:26 schreef Ludachrist het volgende:
Ik kan de jaloezie echt vanaf hier voelen. Hou er toch mee op jongen, dit wordt gênant.
:D
pi_169694650
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:12 schreef Fatoeman het volgende:
Gelukkig zijn er mannen met zelfrespect die tm 26 maagd blijven _O_
:D haha
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:15:55 #22
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_169694678
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:10 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Ik heb soms ook zin om een massacre te plegen. Het geen wat ons in de normale wereld onderscheidt van wilde apen is dat we met onze verstand handelen en niet zomaar doen waar we zin in hebben. Het is inderdaad een enge gedachte als we allemaal zouden doen waar ze zin in hadden.
AIVD gebeld
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:16:36 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169694691
Lara doet goed werk. Chapeau Lara, bedankt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_169694727
quote:
2s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan zou ik even naar de psychiater gaan, want dat is niet normaal.

[..]

Goed verhaal pikkepijp, maar waarom dat zou betekenen dat vrouwen geen seks mogen hebben als zij daar zin in hebben snap ik niet.
Wat is normaal flubberkut?

Vrouwen mogen van (met) mij best seks hebben als ze daar zin in hebben. Maar dat neemt niet weg dat ze dan in de ogen van de maatschappij worden gezien als zelfrespectloos. Zie de vagijn als een heilige tempel. Als iedereen daar zomaar naar binnen kan lopen en de boel onder mag kliederen, hoe heilig is die dan?
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_169694743
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:15 schreef Fretwork het volgende:

[..]

AIVD gebeld
Busje gespot.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_169694751
Maar wat ik echt niet snap van zoveel mannen is dat ze zich hier echt aan storen. Het zou op zich niet iets voor mij zijn, maar als er anderen zijn die dit wel leuk vinden, wat zou mijn probleem er dan mee zijn?

Zoek lekker een vrouw die met 0 of 1 man(nen) het bed heeft gedeeld zodat ze wel bij jou past. En ja, die bestaan nog steeds. Maar misschien hebben die mannen deze vrouwen dan weer te weinig te bieden :) .

Tot die tijd, blijf je lekker aanstellen en wegrotten met je jaloezie _O_
pi_169694767
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:18 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Wat is normaal flubberkut?
Niveau _O_ .

quote:
Vrouwen mogen van (met) mij best seks hebben als ze daar zin in hebben. Maar dat neemt niet weg dat ze dan in de ogen van de maatschappij worden gezien als zelfrespectloos. Zie de vagijn als een heilige tempel. Als iedereen daar zomaar naar binnen kan lopen en de boel onder mag kliederen, hoe heilig is die dan?
Waarom zou het überhaupt een heilige tempel zijn? Het is gewoon een onderdeel van een vrouw, dat is verder niet zo bijzonder.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169694770
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:18 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Zie de vagijn als een heilige tempel.
:') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waar zijn al die mannen dan die mij ook beschouwen als heilige :') Man man man
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:20:49 #29
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_169694790
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:18 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Wat is normaal flubberkut?

Vrouwen mogen van (met) mij best seks hebben als ze daar zin in hebben. Maar dat neemt niet weg dat ze dan in de ogen van de maatschappij worden gezien als zelfrespectloos. Zie de vagijn als een heilige tempel. Als iedereen daar zomaar naar binnen kan lopen en de boel onder mag kliederen, hoe heilig is die dan?
Kennelijk vallen wij allemaal buiten de maatschappij dan :S

Liever een chick die gewoon gezond van seks geniet in plaats van plichtmatig haar "tempel laat onderkliederen"...
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:21:48 #30
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_169694809
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:19 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Busje gespot.
Mooi zo
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_169694820
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Niveau _O_ .

[..]

Waarom zou het überhaupt een heilige tempel zijn? Het is gewoon een onderdeel van een vrouw, dat is verder niet zo bijzonder.
Er komt leven uit. Maar kan me voorstellen dat het niks voorstelt als je alleen hoeren neukt :') .
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:23:27 #32
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_169694842
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:22 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Er komt leven uit. Maar kan me voorstellen dat het niks voorstelt als je alleen hoeren neukt :') .
Ik heb medelijden met de vrouwen die jij misschien ooit aan zal raken.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_169694848
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:20 schreef vera166 het volgende:

[..]

:') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waar zijn al die mannen dan die mij ook beschouwen als heilige :') Man man man
't begint allemaal bij jezelf he. Je realiteit is niets meer dan je eigen perceptie meisje.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_169694865
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:23 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Ik heb medelijden met de vrouwen die jij misschien ooit aan zal raken.
Hoeft niet. Ze vermaken zich prima 8-)
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_169694880
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:22 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Er komt leven uit. Maar kan me voorstellen dat het niks voorstelt als je alleen hoeren neukt :') .
Nu komen we ergens. Er komt leven uit een vagina, dus is het een heilige tempel, dus mogen vrouwen niet zomaar met mannen seksen zonder een vuige slet te zijn, en daarom het meester-slot principe.

Dit is logica waar we wat mee kunnen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169694895
Ach ieder z'n ding, ik val zelf niet zo op die matrassen. Maar als zij er gelukkig mee is. De reden waarom ik Tinder heb verwijderd, niet het platform om een serieus gesprek aan te gaan met een meid en kijken als het klikt.
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:26:23 #37
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_169694897
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:24 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Hoeft niet. Ze vermaken zich prima 8-)
Ze? Ze?

Neem aan dat je dan met meerdere vrouwen het wonder der procreatie heb gevierd. Wee het gebeente van hem die zonder voortplanting den tempel onderkliedert.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_169694898
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:23 schreef Gkhn het volgende:

[..]

't begint allemaal bij jezelf he. Je realiteit is niets meer dan je eigen perceptie meisje.
Dat kan ik niet eens ontkennen. Maar ik denk niet dat het nodig is dat mannen me zien als heilige :{ Lijkt me maar een ongemakkelijke bedoening. Ik denk dat het principe leef en laat leven hier ook wel op gaat. Je druk maken om hoeveel piemels sommige mensen ontvangen, wat maakt het uit, waarom zijn er mensen die zich daar druk om maken? Hoe kan je daar last van hebben, doet ze het in jouw bed, jouw tuin, jouw auto? Moet je het verplicht aanzien?

Hoe dan???

<O) gr gr heilige vera
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:27:31 #39
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_169694919
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:26 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ach ieder z'n ding, ik val zelf niet zo op die matrassen. Maar als zij er gelukkig mee is. De reden waarom ik Tinder heb verwijderd, niet het platform om een serieus gesprek aan te gaan met een meid en kijken als het klikt.
Mwoah, het is gewoon een grote trechter. Heb wel hele leuke gesprekken gehad maar ook inhoudsloze troep.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_169694924
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:20 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Kennelijk vallen wij allemaal buiten de maatschappij dan :S

Liever een chick die gewoon gezond van seks geniet in plaats van plichtmatig haar "tempel laat onderkliederen"...
Kennelijk. Seks is ook om van te genieten. Maar als het wordt misbruikt wanneer men daar zin in heeft wordt het ook niet heel speciaal meer. Ja dan ga je dus op zoek naar 10+ sekspartners omdat het anders verveeld. Goed bezig ben je dan :') .
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_169694957
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:27 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Mwoah, het is gewoon een grote trechter. Heb wel hele leuke gesprekken gehad maar ook inhoudsloze troep.
Het ging bij mij meestal meteen snel over seks, en als ik dan niet hapte werd ik geblokkeerd. Heb er nooit wakker van gelegen, maar als een meid al zo snel over seks begint weet ik dat ze zichzelf niet respecteert, en daarbij houd ik een beetje van het spel. Dus het was snel gedaan met Tinder voor mij, snap dat volk sowieso niet wat maar met jan en alleman in bed duikt (man en vrouw).
pi_169694973
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nu komen we ergens. Er komt leven uit een vagina, dus is het een heilige tempel, dus mogen vrouwen niet zomaar met mannen seksen zonder een vuige slet te zijn, en daarom het meester-slot principe.

Dit is logica waar we wat mee kunnen.
Mogen ze wel. 0 fux given. Ken jij het meester-slot principe eigenlijk wel? :')
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_169694974
:')
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:31:00 #44
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_169694988
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:27 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Kennelijk. Seks is ook om van te genieten. Maar als het wordt misbruikt wanneer men daar zin in heeft wordt het ook niet heel speciaal meer. Ja dan ga je dus op zoek naar 10+ sekspartners omdat het anders verveeld. Goed bezig ben je dan :') .
Ik snap je niet zo goed. Moet je seks hebben wanneer je er geen zin in hebt? Kan je niet met meerdere mensen speciale seks hebben? Is het dat je anderen kwaad doet ermee?

Logischerwijs komt de theorie voort uit de tijd dat stabiliteit belangrijk was voor de overlevingskansen van een kind. Maar daar we nu anticonceptie hebben denk ik dat we dat mogen herzien.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:32:41 #45
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169695015
syndroomfrustatietopic :') Niet gelezen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:36:13 #46
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_169695083
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:29 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Het ging bij mij meestal meteen snel over seks, en als ik dan niet hapte werd ik geblokkeerd. Heb er nooit wakker van gelegen, maar als een meid al zo snel over seks begint weet ik dat ze zichzelf niet respecteert, en daarbij houd ik een beetje van het spel. Dus het was snel gedaan met Tinder voor mij, snap dat volk sowieso niet wat maar met jan en alleman in bed duikt (man en vrouw).
Ik denk niet dat je Tinder in moet gaan voor de relatie per se. Maar een drankje doen of wat eten kon bij mij in ieder geval zeker, uiteindelijk een superleuke vriendin aan over gehouden.

Maar als je seks zoekt kan het ook prima. Meerdere mensen die het zoeken en geen zin hebben in iets vast, ik snap dat wel. Als beide partijen precies hetzelfde willen worden er ook minder mensen gekwetst.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_169695106
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:31 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Ik snap je niet zo goed. Moet je seks hebben wanneer je er geen zin in hebt? Kan je niet met meerdere mensen speciale seks hebben? Is het dat je anderen kwaad doet ermee?

Logischerwijs komt de theorie voort uit de tijd dat stabiliteit belangrijk was voor de overlevingskansen van een kind. Maar daar we nu anticonceptie hebben denk ik dat we dat mogen herzien.
Sta me dan toe het verder toe te lichten.

Seks moet je zeker en alleen hebben als je daar zin in hebt. Maar dan ben ik wel van mening dat dit met een vaste partner moet gebeuren. Want dan kan je volgens mij alleen seks hebben dat gemoeit gaat met liefde. En ervaring leert dat dat pas goede seks is. Dat doet echt recht aan het concept 'seks'. Het één worden van twee identiteiten. Volgens mij zijn velen hier van mening dat seks gewoon lekker vulgair en beestachtig ketsen is zonder enige emotionele bintenis. Maar geef toch toe, daar is toch niks menselijks aan?
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_169695114
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:30 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Mogen ze wel. 0 fux given. Ken jij het meester-slot principe eigenlijk wel? :')
Uiteraard, ik hang al langer rond op den Fok!s, dus kom je dit soort rare theorietjes regelmatig tegen. Vaak met zo'n kek plaatje erbij.

Punt is echter dat je er dan vanuit gaat dat seks is iets wat vrouwen schenken en wat je als man kunt verdienen. Als je dan als man vaak seks verdient ben je een echte pro, maar als je als vrouw vaak seks geeft ben je niet zo bijzonder meer.

Ik vind dat een wat rare redenatie. Seks is iets voor jezelf, en als jij zelf graag seks hebt met verschillende mensen is dat net zoveel waard als mensen die liever wachten op D&GA.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169695167
Het is ook niet echt een prestatie ofzo, om je als 21-jarig meisje dag in dag uit te laten uitwonen door wildvreemde mannen. Integendeel, makkelijker dan dat wordt het voor een vrouw eigenlijk niet in het leven. Het is niet voor niks dat de hoer spelen zo'n populair beroep is onder vrouwen: het is niet alleen het oudste beroep ter wereld, maar het vereist ook nagenoeg geen skills (dus elke vrouw kan het) en het kan, mits je het een beetje goed aanpakt, ook nog eens zeer lucratief zijn.

Dus op het vlak van effort verdient deze jongedame zeker geen credits. Maar ik zie ook zeker geen redenen om haar hiervoor zwaar te veroordelen ofzo. Laat dat grietje lekker pijpen en neuken, en wees blij dat er nog zulke vrouwen bestaan!
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:40:45 #50
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_169695175
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:37 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Sta me dan toe het verder toe te lichten.

Seks moet je zeker en alleen hebben als je daar zin in hebt. Maar dan ben ik wel van mening dat dit met een vaste partner moet gebeuren. Want dan kan je volgens mij alleen seks hebben dat gemoeit gaat met liefde. En ervaring leert dat dat pas goede seks is. Dat doet echt recht aan het concept 'seks'. Het één worden van twee identiteiten. Volgens mij zijn velen hier van mening dat seks gewoon lekker vulgair en beestachtig ketsen is zonder enige emotionele bintenis. Maar geef toch toe, daar is toch niks menselijks aan?
Dus mensen moeten seks hebben in een vaste relatie, omdat JIJ vindt dat dat de beste seks is?

Begrijp me niet verkeerd, ik deel je mening, maar als anderen dat minder een eis vinden mogen ze van mij alle lust eruit ketsen. Spanning en een nieuwe partner ontdekken heeft ook wel wat.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_169695288
Laat haar lekker
pi_169695377
quote:
2s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Uiteraard, ik hang al langer rond op den Fok!s, dus kom je dit soort rare theorietjes regelmatig tegen. Vaak met zo'n kek plaatje erbij.

Punt is echter dat je er dan vanuit gaat dat seks is iets wat vrouwen schenken en wat je als man kunt verdienen. Als je dan als man vaak seks verdient ben je een echte pro, maar als je als vrouw vaak seks geeft ben je niet zo bijzonder meer.

Ik vind dat een wat rare redenatie. Seks is iets voor jezelf, en als jij zelf graag seks hebt met verschillende mensen is dat net zoveel waard als mensen die liever wachten op D&GA.
Zie.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:40 schreef hpeopjes het volgende:
Het is ook niet echt een prestatie ofzo, om je als 21-jarig meisje dag in dag uit te laten uitwonen door wildvreemde mannen. Integendeel, makkelijker dan dat wordt het voor een vrouw eigenlijk niet in het leven. Het is niet voor niks dat de hoer spelen zo'n populair beroep is onder vrouwen: het is niet alleen het oudste beroep ter wereld, maar het vereist ook nagenoeg geen skills (dus elke vrouw kan het) en het kan, mits je het een beetje goed aanpakt, ook nog eens zeer lucratief zijn.

Dus op het vlak van effort verdient deze jongedame zeker geen credits. Maar ik zie ook zeker geen redenen om haar hiervoor zwaar te veroordelen ofzo. Laat dat grietje lekker pijpen en neuken, en wees blij dat er nog zulke vrouwen bestaan!
Ik had het niet beter kunnen verwoorden ^O^ .
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_169695387
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:40 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Dus mensen moeten seks hebben in een vaste relatie, omdat JIJ vindt dat dat de beste seks is?

Begrijp me niet verkeerd, ik deel je mening, maar als anderen dat minder een eis vinden mogen ze van mij alle lust eruit ketsen. Spanning en een nieuwe partner ontdekken heeft ook wel wat.
Nee joh van mij moeten ze niks. Ik raadt het wel aan maar nogmaals:

quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:30 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Mogen ze wel. 0 fux given.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_169695389
Tjongejonge wat een degeneratie.
pi_169695495
Jezus christus wat een sneu jaloers maagdentopic :') Als ik de halve mannelijke wereldbevolking in twee weken plat wil neuken dan doe ik dat, heeft een ander niets over te zeggen (behalve dan die mannen in kwestie)

Cold day in hell voor ik een walgelijke respectloze engnek die praat over 'heilige tempel' en het 'meester-slot principe' ook maar in een straal van 5 meter bij m'n vagijn laat komen. En ik weet vrij zeker dat ik voor iedere vrouw praat als ik dat zeg.

Zelfrespect is voor jezelf zorgen en jezelf toestaan te genieten, zélfs als mannen die lijden aan het maagd-maria-complex daar onzeker van worden.
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:03:25 #56
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_169695506
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:53 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Nee joh van mij moeten ze niks. Ik raadt het wel aan maar nogmaals:

[..]

0 fucks given, maar wel een topic aanmaken? Volgens mij zit de frustratie tot in je kruin man.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_169695562
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:02 schreef Swlabr het volgende:
Jezus christus wat een sneu jaloers maagdentopic :') Als ik de halve mannelijke wereldbevolking in twee weken plat wil neuken dan doe ik dat, heeft een ander niets over te zeggen (behalve dan die mannen in kwestie)

Cold day in hell voor ik een walgelijke respectloze engnek die praat over 'heilige tempel' en het 'meester-slot principe' ook maar in een straal van 5 meter bij m'n vagijn laat komen. En ik weet vrij zeker dat ik voor iedere vrouw praat als ik dat zeg.

Zelfrespect is voor jezelf zorgen en jezelf toestaan te genieten, zélfs als mannen die lijden aan het maagd-maria-complex daar onzeker van worden.
Pak ze tijger ;) .

quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:03 schreef Fretwork het volgende:

[..]

0 fucks given, maar wel een topic aanmaken? Volgens mij zit de frustratie tot in je kruin man.
Ik ben TS niet man. Geen frustratie, alleen verveling. Altijd leuk om tedere liberalen een spiegel voor te houden.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_169695570
Topic gekaapt.

Was gezellig mensen.

Op naar de volgende kuttopic. :W
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  Moderator woensdag 22 maart 2017 @ 11:10:11 #59
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_169695594
Man man man, die theorietjes hier :')
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 22 maart 2017 @ 11:10:37 #60
441859 crew  Lenny77
pi_169695600
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:02 schreef Swlabr het volgende:
Jezus christus wat een sneu jaloers maagdentopic :') Als ik de halve mannelijke wereldbevolking in twee weken plat wil neuken dan doe ik dat, heeft een ander niets over te zeggen (behalve dan die mannen in kwestie)

Cold day in hell voor ik een walgelijke respectloze engnek die praat over 'heilige tempel' en het 'meester-slot principe' ook maar in een straal van 5 meter bij m'n vagijn laat komen. En ik weet vrij zeker dat ik voor iedere vrouw praat als ik dat zeg.

Zelfrespect is voor jezelf zorgen en jezelf toestaan te genieten, zélfs als mannen die lijden aan het maagd-maria-complex daar onzeker van worden.
Dit. Wat een trieste,onzekere mannetjes..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:12:22 #61
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_169695624
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:08 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Pak ze tijger ;) .

[..]

Ik ben TS niet man. Geen frustratie, alleen verveling. Altijd leuk om tedere liberalen een spiegel voor te houden.
Nog steeds veel moeite voor 0 fucks, sneuneus
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_169695648
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:37 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Sta me dan toe het verder toe te lichten.

Seks moet je zeker en alleen hebben als je daar zin in hebt. Maar dan ben ik wel van mening dat dit met een vaste partner moet gebeuren. Want dan kan je volgens mij alleen seks hebben dat gemoeit gaat met liefde. En ervaring leert dat dat pas goede seks is. Dat doet echt recht aan het concept 'seks'. Het één worden van twee identiteiten. Volgens mij zijn velen hier van mening dat seks gewoon lekker vulgair en beestachtig ketsen is zonder enige emotionele bintenis. Maar geef toch toe, daar is toch niks menselijks aan?
Aha, dus ik begrijp dat als jouw partner op een dag naar je toekomt met de vraag of ze een keertje met een ander kan ketsen dat dit wegens jouw principiële houding volledig uitgesloten is? Als zij dat verlangt en jij belemmert haar in haar wens, hoe rijm je dat met liefde voor elkaar? De afkeer tegen veelneukerij is veelal niet alleen hypocriet maar vindt zijn oorsprong ook vaak in simpelweg persoonlijke frustratie en onzekerheid. Nou, nou, wat een liefde zeg.

Maar goed, mijn mening hierover is dan ook sterk bijgesteld sinds ik een paar keer vreselijk uit elkaar getrokken ben door de 21 jarige Lara's van deze wereld. En daar kwam meer liefde bij kijken dan de gemiddelde aseksuele ex die toevallig bleef plakken omdat er niets beters was. Een dame die uit 100+ lul expliciet die van jouw selecteert .. Niets mis mee, integendeel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2017 11:15:18 ]
pi_169695739
Liever de sharia hier dan dat dit de norm wordt.
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:20:03 #64
365231 Fera
Fire & Blood
pi_169695762
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:52 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Zie.

[..]

Ik had het niet beter kunnen verwoorden ^O^ .
Ik zie niemand credits geven voor een prestatie. Hoogstens mannen en vrouwen als gelijk beschouwen. Beide geslachten mogen evenveel genieten van seks met meerdere partners. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_169695836
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:26 schreef Ludachrist het volgende:
Ik kan de jaloezie echt vanaf hier voelen. Hou er toch mee op jongen, dit wordt gênant.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_169695849
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik zie niemand credits geven voor een prestatie. Hoogstens mannen en vrouwen als gelijk beschouwen. Beide geslachten mogen evenveel genieten van seks met meerdere partners. :)
Nee, want de vagina van vrouwen is een heilige tempel.

Ha, heb ik die tedere liberalen toch even een mooie spiegel voorgehouden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:27:00 #67
365231 Fera
Fire & Blood
pi_169695861
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, want de vagina van vrouwen is een heilige tempel.

Ha, heb ik die tedere liberalen toch even een mooie spiegel voorgehouden.
O, in dat geval ontvang ik graag offers in de vorm van goud of voedsel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_169695863
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:02 schreef Swlabr het volgende:
Jezus christus wat een sneu jaloers maagdentopic :')
Ja je bent in een 0906 topic, als die al een topic over een verkrachtingszaak opent dan is dat niet om medeleven te tonen met het slachtoffer maar om zijn jaloezie op de verkrachter te uiten.
pi_169695878
leuk verhaal, kan je geld mee verdienen trouwens
pi_169695881
met wat je doet
pi_169695914
quote:
9s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:27 schreef Fera het volgende:

[..]

O, in dat geval ontvang ik graag offers in de vorm van goud of voedsel.
Dat is goed, maar wel maar van één man, anders ben je een slecht slot.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:31:20 #72
365231 Fera
Fire & Blood
pi_169695932
quote:
8s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is goed, maar wel maar van één man, anders ben je een slecht slot.
Is het juist niet de bedoeling dat hele volkeren afreizen naar de tempel? Waar zijn de pelgrimstochten voor mijn vagijn? ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_169695955
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:31 schreef Fera het volgende:

[..]

Is het juist niet de bedoeling dat hele volkeren afreizen naar de tempel? Waar zijn de pelgrimstochten voor mijn vagijn? ;(
Nou, er komt leven uit, dus het is niet de bedoeling dat iedereen zomaar binnen kan komen om het wonder te bezichtigen, natuurlijk. Jouw vagijn is een goed bewaard geheim voor de echte gedienstigen. Of alleen voor leden van een enge sekte, dat kan ook.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:34:02 #74
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_169695976
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:31 schreef Fera het volgende:

[..]

Is het juist niet de bedoeling dat hele volkeren afreizen naar de tempel? Waar zijn de pelgrimstochten voor mijn vagijn? ;(
Weet je zeker dat je dit wilt? :o #bijlmer #kelderbox
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:34:15 #75
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_169695980
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:31 schreef Fera het volgende:

[..]

Is het juist niet de bedoeling dat hele volkeren afreizen naar de tempel? Waar zijn de pelgrimstochten voor mijn vagijn? ;(
Gewoon de slotenmaker zo nu en dan langs laten komen zodat het slot soepel blijft draaien toch.
pi_169695998
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:20 schreef Fera het volgende:
Hoogstens mannen en vrouwen als gelijk beschouwen.
LOL mannen en vrouwen zijn helemaal niet gelijk!
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:35:32 #77
365231 Fera
Fire & Blood
pi_169696003
quote:
7s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:34 schreef Nobu het volgende:

[..]

Gewoon de slotenmaker zo nu en dan langs laten komen zodat het slot soepel blijft draaien toch.
Ik vind niet dat er sloten op tempels horen te zitten. Die horen open te staan voor iedereen. Zelf kan ik ook bij kerken naar binnen gaan, ook al ben ik geen Christen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:36:18 #78
365231 Fera
Fire & Blood
pi_169696023
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:35 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

LOL mannen en vrouwen zijn helemaal niet gelijk!
HAHAHAHAHA. xDDDD

:{
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:37:21 #79
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_169696042
quote:
6s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:36 schreef Fera het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA. xDDDD

:{
Klopt wel, gelijkwaardig zijn we zeker.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_169696088
quote:
7s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:30 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Leg mij even het verband uit tussen neuken en zelfrespect en probeer als uitdaging eens niet jaren '50 gristelijycke conservatievelingen-taal te gebruiken.

Even een puzzeltje voor je denk ik. Maar wel een leuke en ik denk dat je het wel aan kan. Toch?
Zo is dat. Make love, not war.

Rot op met je. Slutshaming of ander conservatief religieus geïnspireerde preutsheid. Bah. Net zoiets als al die Nederlandse jongens die nu ook ineens na het voetbal met onderbroek aan douchen.
Whatever...
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:41:01 #81
365231 Fera
Fire & Blood
pi_169696102
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:37 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Klopt wel, gelijkwaardig zijn we zeker.
Vooruit dan maar weer. Mierenneuker.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:41:33 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169696114
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:26 schreef Ludachrist het volgende:
Ik kan de jaloezie echt vanaf hier voelen. Hou er toch mee op jongen, dit wordt gênant.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:42:33 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169696130
En seks is lekker! Voor man en vrouw. Wellicht dat je het ooit zult ervaren, syndroom.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169696224
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:42 schreef Copycat het volgende:
En seks is lekker! Voor man en vrouw. Wellicht dat je het ooit zult ervaren, syndroom.
Dat ook. En gezond!
Whatever...
pi_169696236
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja je bent in een 0906 topic, als die al een topic over een verkrachtingszaak opent dan is dat niet om medeleven te tonen met het slachtoffer maar om zijn jaloezie op de verkrachter te uiten.
Oh aha, is het die mongool weer.

Wel goed om te zien dat er ook nog normale leuke mannen bestaan in dit topic trouwens O+
pi_169696270
Ze is in ieder geval niet schijnheilig. Verder moet ze het natuurlijk helemaal zelf weten.
pi_169696295
Daarom Nederlandse vrouwen neuken maar niet met ze trouwen. :9
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:52:58 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169696324
En het gaat om tien sekspartners?

Damn. Ik ben terug in de 50s.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169696333
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:40 schreef hpeopjes het volgende:
Het is ook niet echt een prestatie ofzo, om je als 21-jarig meisje dag in dag uit te laten uitwonen door wildvreemde mannen. Integendeel, makkelijker dan dat wordt het voor een vrouw eigenlijk niet in het leven. Het is niet voor niks dat de hoer spelen zo'n populair beroep is onder vrouwen: het is niet alleen het oudste beroep ter wereld, maar het vereist ook nagenoeg geen skills (dus elke vrouw kan het) en het kan, mits je het een beetje goed aanpakt, ook nog eens zeer lucratief zijn.

Dus op het vlak van effort verdient deze jongedame zeker geen credits. Maar ik zie ook zeker geen redenen om haar hiervoor zwaar te veroordelen ofzo. Laat dat grietje lekker pijpen en neuken, en wees blij dat er nog zulke vrouwen bestaan!
En dan wordt ze er ook nog geen eens voor betaald. :')
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:54:14 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169696349
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:53 schreef Atak het volgende:

En dan wordt ze er ook nog geen eens voor betaald. :')
Een goed orgasme is onbetaalbaar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169696408
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een goed orgasme is onbetaalbaar.
En aids ook. :')

.
  woensdag 22 maart 2017 @ 12:02:34 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169696470
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:58 schreef Atak het volgende:

En aids ook. :')

.
Je snapt het principe van condooms?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169696964
"Bittere maagd is boos dat meisjes seks hebben maar niet met hem."
Conscience do cost.
pi_169697065
Je artikelen van glamour.nl halen.. :') Volgens mij wil TS zich ook laten uitwonen door tientallen kerels.
pi_169697229
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je snapt het principe van condooms?
Condooms zijn niet 100% veilig, miep. :')
  woensdag 22 maart 2017 @ 12:45:40 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169697271
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:43 schreef Atak het volgende:

Condooms zijn niet 100% veilig, miep. :')
Vandaar dat jij je hele leven maagd blijft. Je zou maar eens een klein risico in het leven moeten nemen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169697430
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vandaar dat jij je hele leven maagd blijft. Je zou maar eens een klein risico in het leven moeten nemen.
Risico nemen betekent niet met hoertjes naar bed gaan. :')
  woensdag 22 maart 2017 @ 12:59:24 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169697526
Wacht even ... ze kreeg er toch niet voor betaald, maar neukte omdat ze daar zelf zin in had. Hoe maakt dat haar een hoer?

Of vind je het een beetje eng: vrouwen die van seks genieten en zich daar niet voor schamen?

BOE!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169697614
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:59 schreef Copycat het volgende:
Wacht even ... ze kreeg er toch niet voor betaald, maar neukte omdat ze daar zelf zin in had. Hoe maakt dat haar een hoer?

Of vind je het een beetje eng: vrouwen die van seks genieten en zich daar niet voor schamen?

BOE!
Moet ze toch zelf weten of ze er geld voor vraagt of niet.
  woensdag 22 maart 2017 @ 13:04:45 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169697641
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:03 schreef Atak het volgende:

Moet ze toch zelf weten of ze er geld voor vraagt of niet.
Wat lul je nou dom? Ze neukt niet voor geld, dat maak jij ervan, vanuit jouw maagdelijke frustratie en angst. Ben jij het nog stommere broertje van Syndroom?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169697766
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat lul je nou dom? Ze neukt niet voor geld, dat maak jij ervan, vanuit jouw maagdelijke frustratie en angst. Ben jij het nog stommere broertje van Syndroom?
Huh? Waar heb jij het dan over? Jij begint toch over geld. Ik snap niet waarom je nu zo agressief wordt. Herken je jezelf in die dame?
  woensdag 22 maart 2017 @ 13:13:26 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169697810
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:53 schreef Atak het volgende:
En dan wordt ze er ook nog geen eens voor betaald. :')
Zoals het een echte hoer zou betamen ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169697849
quote:
7s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zoals het een echte hoer zou betamen ...
Je begint wel heel agressief te worden. Kom je wat te kort?
  woensdag 22 maart 2017 @ 13:17:07 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169697885
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:15 schreef Atak het volgende:

Je begint wel heel agressief te worden. Kom je wat te kort?
Agressief? Ja, inderdaad :') .
En nee. Ik veroordeel dit meisje dan ook niet op haar imo gezonde seksleven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169698003
Redelijk normaal gedrag voor een meisje van 21. Hoezo hier een topic over openen :')
pi_169698298
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Agressief? Ja, inderdaad :') .
En nee. Ik veroordeel dit meisje dan ook niet op haar imo gezonde seksleven.
Als het een man geweest zou zijn ja maar dit soort gedrag voor een dame is gevaarlijk.
  woensdag 22 maart 2017 @ 13:44:07 #107
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_169698342
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:41 schreef Atak het volgende:

[..]

Als het een man geweest zou zijn ja maar dit soort gedrag voor een dame is gevaarlijk.
Ze suckt m zelfs als ie kleine pener heeft, dit is een wereldwijf gappie.

Doing the Lords work. Bless her soul.
wooblabalurg
pi_169699523
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:41 schreef Atak het volgende:

[..]

Als het een man geweest zou zijn ja maar dit soort gedrag voor een dame is gevaarlijk.
Blijkbaar niet.
Conscience do cost.
  woensdag 22 maart 2017 @ 15:45:07 #109
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169700739
Moeten die mensen allemaal lekker zelf weten... zowel mannen als vrouwen.

Ik gun alleen zulke mensen nooit een goeie oprechte relatie als ze klaar met dat rondgeneuk zijn en ze zich willen settelen.... op een of andere manier.

Ook totaal niet classy. Ook nog vreemdgaan ook. Bah.
Is toch ook een soort mindset die totaal niet aantrekkelijk is als partner.

Mening allemaal dit btw :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169700761
Gelukkig is het wel classy om mensen geen goede relatie te gunnen omdat je jaloers bent op hun seksleven.
Conscience do cost.
  woensdag 22 maart 2017 @ 15:47:12 #111
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169700792
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:45 schreef ems. het volgende:
Gelukkig is het wel classy om mensen geen goede relatie te gunnen omdat je jaloers bent op hun seksleven.
Jaloers? oké. Enige juiste reden idd.
Ik ben gewoon anders.

Classy om gelijk iemand zo aan te spreken omdat hij anders denkt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169700856
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ik ben gewoon anders.
:')
Conscience do cost.
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:05:01 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169701149
Een seksloos sneeuwvlokje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:14:57 #114
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169701395
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:50 schreef ems. het volgende:

[..]

:')
Ja, ouderwets. Geen fan van hoeren :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169701453
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, ouderwets. Geen fan van hoeren :)
Als ik het goed begrijp krijgt ze er niet voor betaald dus wat dat precies met dit topic te maken heeft of jouw misgunnen van relaties aan anderen gaat boven m'n pet.
Conscience do cost.
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:22:02 #116
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169701586
Waar kan ik Lara matchen?
Fade to Black
pi_169701624
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, ouderwets. Geen fan van hoeren :)
Ik heb meer respect voor iemand die er haar beroep van heeft gemaakt dan iemand die voor elke man haar benen spreid gratis en voor niks.
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:23:52 #118
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169701626
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:17 schreef ems. het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp krijgt ze er niet voor betaald dus wat dat precies met dit topic te maken heeft of jouw misgunnen van relaties aan anderen gaat boven m'n pet.
Er gaat wel meer boven je pet als ik je reacties zo lees. Ligt niet altijd aan een ander he.
Maar goed, slet dus.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:23 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ik heb meer respect voor iemand die er haar beroep van heeft gemaakt dan iemand die voor elke man haar benen spreid.
Kan ik inkomen idd. Gedeeltelijk mee eens.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169701670
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:23 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ik heb meer respect voor iemand die er haar beroep van heeft gemaakt dan iemand die voor elke man haar benen spreid gratis en voor niks.
Hoezo elke man? Dat lijkt me nogal sterk. Zo vermoed ik dat ze haar benen niet snel voor jou zal openen.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:23 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Er gaat wel meer boven je pet als ik je reacties zo lees.
Jouw vreemde emoties wat betreft het gunnen van relaties, inderdaad.
quote:
Ligt niet altijd aan een ander he.
Maar goed, slet dus.
Maargoed, jaloers dus.
Conscience do cost.
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:27:50 #120
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169701717
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:26 schreef ems. het volgende:

[..]

Hoezo elke man? Dat lijkt me nogal sterk. Zo vermoed ik dat ze haar benen niet snel voor jou zal openen.

[..]

Jouw vreemde emoties wat betreft het gunnen van relaties, inderdaad.

[..]

Maargoed, jaloers dus.
Er zijn geen vreemde emoties hoor. Emoties zijn voor ieder mens hetzelfde, men gaat er alleen anders mee om.

Prima, dan ben ik jaloers. Plaatje draait weer op volle toeren ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169701762
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:27 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Er zijn geen vreemde emoties hoor. Emoties zijn voor ieder mens hetzelfde, men gaat er alleen anders mee om.
Het niet gunnen van een relatie aan iemand die je niet kent omdat je jaloers bent op dat zij met anderen seks heeft is wel degelijk een vreemde emotie. Of in ieder geval, een hele vreemde manier van met die emotie om gaan.
quote:
Prima, dan ben ik jaloers. Plaatje draait weer op volle toeren ^O^
Dat lijkt me erg vervelend. Misschien als je wat ouder bent dat je je er overheen kan zetten :)
Conscience do cost.
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:29:35 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169701767
Tien sekspartners. Ja, die vuige hoer opent haar benen voor iedere man!!!11!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:30:47 #123
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169701807
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:29 schreef ems. het volgende:

[..]

Het niet gunnen van een relatie aan iemand die je niet kent omdat je jaloers bent op dat zij met anderen seks heeft is wel degelijk een vreemde emotie. Of in ieder geval, een hele vreemde manier van met die emotie om gaan.

[..]

Dat lijkt me erg vervelend. Misschien als je wat ouder bent dat je je er overheen kan zetten :)
Je noemt mij jaloers en je bedeelt mij vreemde emoties toe, jaloezie is heel normaal en niet vreemd. Spreek je zelf niet zo tegen als je het laatste woord wil hebben joh :D gekke jongen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169701836
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Je noemt mij jaloers en je bedeelt mij vreemde emoties toe, jaloezie is heel normaal en niet vreemd. Spreek je zelf niet zo tegen als je het laatste woord wil hebben joh :D gekke jongen.
Ik gun je een jaloezie-loos leven verder hoor. Succes ermee :) Hopelijk stoor je je niet al teveel aan het seksleven van anderen.
Conscience do cost.
pi_169701845
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:26 schreef ems. het volgende:

[..]

Hoezo elke man? Dat lijkt me nogal sterk. Zo vermoed ik dat ze haar benen niet snel voor jou zal openen.

[..]

Jouw vreemde emoties wat betreft het gunnen van relaties, inderdaad.

[..]

Maargoed, jaloers dus.
Ja ja, het zal best.
pi_169701849
pics van lara
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:33:49 #127
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169701908
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:31 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik gun je een jaloezie-loos leven verder hoor. Succes ermee :) Hopelijk stoor je je niet al teveel aan het seksleven van anderen.
Gewoon blijven hameren op iets wat je mij in de mond legt houd zeker niet in dat je gelijk hebt. Maar goed, als dit jou blij maakt gun ik je dat. Boze knullen heeft niemand wat aan.
En jij succes met je gedragsstoornis ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169701926
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Gewoon blijven hameren op iets wat je mij in de mond legt houd zeker niet in dat je gelijk hebt. Maar goed, als dit jou blij maakt gun ik je dat. Boze knullen heeft niemand wat aan.
En jij succes met je gedragsstoornis ^O^
Projecteer je jaloezie nou niet op mij. In tegenstelling tot jezelf gun ik jou het beste :) Ondanks je perversiteit wat betreft andermans seksleven.
Conscience do cost.
pi_169701936
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:29 schreef Copycat het volgende:
Tien sekspartners. Ja, die vuige hoer opent haar benen voor iedere man!!!11!!
Ze is nog jong en op dit tempo heeft ze er over 15 jaar tientallen afgewerkt. En vervolgens komt ze erachter dat er weinig mannen zijn die dit gedrag op prijs stellen. Het zal je dochter maar zijn.
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:35:26 #130
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169701955
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:34 schreef ems. het volgende:

[..]

Projecteer je jaloezie nou niet op mij. In tegenstelling tot jezelf gun ik jou het beste :) Ondanks je perversiteit wat betreft andermans seksleven.
En succes met je psychose :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169701982
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:34 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ze is nog jong en op dit tempo heeft ze er over 15 jaar tientallen afgewerkt. En vervolgens komt ze erachter dat er weinig mannen zijn die dit gedrag op prijs stellen. Het zal je dochter maar zijn.
Moet jij niet nog een keer hertrouwen? :D
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

En succes met je psychose :D
Misschien kom ik je binnenkort in het gesticht tegen met je gefrustreerde seksuele moraal 8-)
Conscience do cost.
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:36:38 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169701994
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:34 schreef JohnShooter het volgende:

Ze is nog jong en op dit tempo heeft ze er over 15 jaar tientallen afgewerkt. En vervolgens komt ze erachter dat er weinig mannen zijn die dit gedrag op prijs stellen. Het zal je dochter maar zijn.
Gelukkig zijn er op de wereld ook een hele hoop mannen die niet zo benepen doen over een vrouw met een gezond libido
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:36:43 #133
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169702000
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:36 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

Moet jij niet nog een keer hertrouwen? :D

[..]

Misschien kom ik je binnenkort in het gesticht tegen met je gefrustreerde seksuele moraal 8-)
Projecteer je nu je psychische problemen op mij? je bent niet te stoppen zeg :D zo boos.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169702038
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er op de wereld ook een hele hoop mannen die niet zo benepen doen over een vrouw met een gezond libido
Veruit de meeste zelfs! Het zijn dan ook voornamelijk bittere maagden die er 'aanstoot' aan nemen, zoals ook dit topic weer illustreert :P
Conscience do cost.
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:38:50 #135
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169702059
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er op de wereld ook een hele hoop mannen die niet zo benepen doen over een vrouw met een gezond libido
Gelukkig maar idd, kan je voor jezelf in elk geval die genitale wratten goed praten :7
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:39:52 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169702094
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:38 schreef 2NutZ het volgende:

Gelukkig maar idd, kan je voor jezelf in elk geval die genitale wratten goed praten :7
Ik denk dat je me verwart met je zusje van twaalf.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169702096
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er op de wereld ook een hele hoop mannen die niet zo benepen doen over een vrouw met een gezond libido
Die mogen haar hebben, ik hoef ze niet.
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:40:27 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169702116
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:39 schreef JohnShooter het volgende:

Die mogen haar hebben, ik hoef ze niet.
Ik denk ook niet echt dat ze op jou zitten te wachten, en je jong.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169702152
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:38 schreef ems. het volgende:

[..]

Veruit de meeste zelfs! Het zijn dan ook voornamelijk bittere maagden die er 'aanstoot' aan nemen, zoals ook dit topic weer illustreert :P
Nee ik ben allang geen maagd meer, ik vind dit gewoon smerig. Waarom al die verschillende mannen? Begin gewoon een relatie met een en hou het daarbij, of denk ik nu zoiets vreemds ofzo?
pi_169702195
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk ook niet echt dat ze op jou zitten te wachten, en je jong.
Gelukkig maar, een hele opluchting..
pi_169702197
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er op de wereld ook een hele hoop mannen die niet zo benepen doen over een vrouw met een gezond libido
'gezond' kan over getwist worden

dit valt bij mij onder de categorie 'de slet uithangen'
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:43:58 #142
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169702202
quote:
7s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat je me verwart met je zusje van twaalf.
Geen je moeder grap?
Maar als ik die had zou ik niet over genitale wratten praten tegen jou hoor.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169702211
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:41 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Nee ik ben allang geen maagd meer, ik vind dit gewoon smerig. Waarom al die verschillende mannen? Begin gewoon een relatie met een en hou het daarbij, of denk ik nu zoiets vreemds ofzo?
Nogal ja. Vooral omdat jij het zegt is het vreemd. Of heb jij welgeteld 1 persoon geneukt in je hele leven?
Conscience do cost.
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:44:52 #144
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169702226
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:43 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

'gezond' kan over getwist worden

dit valt bij mij onder de categorie 'de slet uithangen'
Oef dat kan ECHT niet hoor. Nu ben je maagd, jaloers, heb je vreemde emoties en ben je eigenlijk mensonwaardig als ik sommigen hier zo zie _O- beetje als dat je aangeeft geen kinderen te willen tegen een standaard huismoeder. ONMOGELIJK.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:44:53 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169702227
quote:
7s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
Geen je moeder grap?
Maar als ik die had zou ik niet over genitale wratten praten tegen jou hoor.
Nee, dan zou je samen met je zusje aan het krabben zijn. Verwacht ik. Geen ervaring met SOA's. Wel met een losbandig seksleven :9 .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:45:22 #146
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169702243
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, dan zou je samen met je zusje aan het krabben zijn. Verwacht ik. Geen ervaring met SOA's. Wel met een losbandig seksleven :9 .
wijo jaloers.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169702245
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:44 schreef ems. het volgende:

[..]

Nogal ja. Vooral omdat jij het zegt is het vreemd. Of heb jij welgeteld 1 persoon geneukt in je hele leven?
3, ik heb fatsoen.
pi_169702256
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:44 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Oef dat kan ECHT niet hoor. Nu ben je maagd, jaloers, heb je vreemde emoties en ben je eigenlijk mensonwaardig als ik sommigen hier zo zie _O- beetje als dat je aangeeft geen kinderen te willen tegen een standaard huismoeder. ONMOGELIJK.
oeh! dat zouden die moslim meiden moeten weten: dat je met een post op het Fok! forum weer maagd kan worden :9
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:46:41 #149
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169702277
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:46 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

oeh! dat zouden die moslim meiden moeten weten: dat je met een post op het Fok! forum weer maagd kan worden :9
Hahahaha :') ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169702298
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:45 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

3, ik heb fatsoen.
Niet echt. Bovendien had je het over hertrouwen, dat is veel erger dan een paar jongens neuken.

Vanaf hoeveel heb je geen fatsoen meer trouwens?
Conscience do cost.
pi_169702342
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Niet echt. Bovendien had je het over hertrouwen, dat is veel erger dan een paar jongens neuken.

Vanaf hoeveel heb je geen fatsoen meer trouwens?
Wat maakt hertrouwen erger dan een hoer zijn die vergeet om geld te vragen?
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:50:53 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169702375
Een cokehoer?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169702379
Waren er maar wat meer vrouwen zo bronstig als de neten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169702401
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:49 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Wat maakt hertrouwen erger dan een hoer zijn die vergeet om geld te vragen?
Wat maakt seks hebben erger dan een verliezer zijn die z'n eigen relatie geeneens in stand kan houden?
Conscience do cost.
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:52:10 #155
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169702418
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:50 schreef ludovico het volgende:
Waren er maar wat meer vrouwen zo bronstig als de neten.
Dan kiezen ze toch alleen voor de vlotte jongens en dan hebben die het heel druk en oneerlijk enzo
\0906
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169702454
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:52 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dan kiezen ze toch alleen voor de vlotte jongens en dan hebben die het heel druk en oneerlijk enzo
\0906
Wat een negatief ideaalbeeld heb je toch, durf te dromen mijn waarde 2NutZ van een wereld waarin jij bemind wordt door allemaal 21 jarige delletjes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169702475
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:51 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat maakt seks hebben erger dan een verliezer zijn die z'n eigen relatie geeneens in stand kan houden?
Wie zegt dat mijn relatie slecht was dan?
pi_169702512
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er op de wereld ook een hele hoop mannen die niet zo benepen doen over een vrouw met een gezond libido
Wat is een gezond libido?
pi_169702536
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:54 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Wie zegt dat mijn relatie slecht was dan?
Ik constateer dat aan de hand van je bitterheid voor mensen met een degelijk seksleven. En aan het feit dat je niet meer getrouwd bent, uiteraard.
Conscience do cost.
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:58:25 #160
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169702588
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, ouderwets. Geen fan van hoeren :)
Zijn mannen die veel verschillende partners hebben gehad ook hoeren volgens jou?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_169702589
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik constateer dat aan de hand van je bitterheid voor mensen met een degelijk seksleven. En aan het feit dat je niet meer getrouwd bent, uiteraard.
Noem je dit een degelijk seksleven??
En ik ben in principe nog steeds getrouwd.
  woensdag 22 maart 2017 @ 16:59:31 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169702616
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:58 schreef JohnShooter het volgende:

En ik ben in principe nog steeds getrouwd.
Vuile hoer!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169702650
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vuile hoer!
Rot op.
  woensdag 22 maart 2017 @ 17:03:53 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169702739
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:00 schreef JohnShooter het volgende:

Rot op.
Wat is het verschil?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169702762
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:58 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Noem je dit een degelijk seksleven??
Nee. Ik noem mensen die zich bezigen met andermans seksleven en meteen woorden als 'hoer' gaat gebruiken zielig en minderwaardig. En pervers, dus.
quote:
En ik ben in principe nog steeds getrouwd.
Oh, nou in dat geval 8)7
Conscience do cost.
pi_169702814
quote:
5s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat is het verschil?
.

[ Bericht 8% gewijzigd door JohnShooter op 22-03-2017 17:13:24 ]
  woensdag 22 maart 2017 @ 17:08:09 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169702868
Je neukt een ander terwijl je nog getrouwd bent met de nagedachtenis van je vrouw. Dat vind ik moreel verwerpelijk. Hoerig. Gewoon, omdat ik daar nu eenmaal heel rigide in denk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169702950
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:08 schreef Copycat het volgende:
Je neukt een ander terwijl je nog getrouwd bent met de nagedachtenis van je vrouw. Dat vind ik moreel verwerpelijk. Hoerig. Gewoon, omdat ik daar nu eenmaal heel rigide in denk.
Tja dat kan dat je dat vind. Ik hoef haar niet te vergeten of zou jij wel alleen blijven zolang je haar nog mist?
  woensdag 22 maart 2017 @ 17:14:14 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169703000
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:11 schreef JohnShooter het volgende:

Tja dat kan dat je dat vind. Ik hoef haar niet te vergeten of zou jij wel alleen blijven zolang je haar nog mist?
Nee, maar ik zou ook niemand veroordelen op het feit dat ze niet al op jonge leeftijd voor seksuele exclusiviteit gaat. Seks is om van te genieten en daar mag iedereen zijn eigen invulling aan geven, zoals het om consenting adults gaat. Onder de dekens, voor God en Vaderland of aan de kroonluchter hangend. Lekker ontdekken wat je fijn vindt, proeven van diverse geneugtes. Dan weet je ook wat er te koop is. Kun je later in je vaste relatie alleen maar profijt van hebben. En je partner ook :Y) .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169703124
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, maar ik zou ook niemand veroordelen op het feit dat ze niet al op jonge leeftijd voor seksuele exclusiviteit gaat. Seks is om van te genieten en daar mag iedereen zijn eigen invulling aan geven, zoals het om consenting adults gaat. Onder de dekens, voor God en Vaderland of aan de kroonluchter hangend. Lekker ontdekken wat je fijn vindt, proeven van diverse geneugtes. Dan weet je ook wat er te koop is. Kun je later in je vaste relatie alleen maar profijt van hebben. En je partner ook :Y) .
Dat kan ook in een vaste relatie.
pi_169703172
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:19 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Dat kan ook in een vaste relatie.
Vaste relaties zijn voor homo's.
Conscience do cost.
  woensdag 22 maart 2017 @ 17:22:42 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169703179
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:19 schreef JohnShooter het volgende:

Dat kan ook in een vaste relatie.
Ja, dat kan. Maar dat hoeft niet. Dat is het punt. En je hoeft mensen die daar dus minder traditioneel in zijn ook niet als hoer te bestempelen. Dat is namelijk best wel sneu.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169703254
Wat is dan de juiste benaming?
  woensdag 22 maart 2017 @ 17:27:14 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169703273
Vrouw?
Lara?
Student?

Waarom er per se een negatief stempel op willen drukken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169703419
quote:
11s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:50 schreef Copycat het volgende:
Een cokehoer?
En dat is geen vrouw meer ofzo?
Over negatieve stempels gesproken...
pi_169703646
Hi, Elliot Rodger here.
  woensdag 22 maart 2017 @ 17:57:48 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169703888
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:33 schreef JohnShooter het volgende:

En dat is geen vrouw meer ofzo?
Over negatieve stempels gesproken...
Zeg ik dat dan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169703980
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan?
Zeg ik dan dat deze studente geen vrouw meer is, omdat ik haar een andere benaming heb gegeven?
  woensdag 22 maart 2017 @ 18:13:26 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169704168
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 18:03 schreef JohnShooter het volgende:

Zeg ik dan dat deze studente geen vrouw meer is, omdat ik haar een andere benaming heb gegeven?
Je snapt blijkbaar niet dat mijn 'cokehoer' als lachspiegel (...) bedoeld was. Bij dezen.

Sowieso is een vrouw de benaming hoer geven omdat ze neukt zonder vaste relatie nogal simpel, vind ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169704284
quote:
7s.gif Op woensdag 22 maart 2017 18:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je snapt blijkbaar niet dat mijn 'cokehoer' als lachspiegel (...) bedoeld was. Bij dezen.

Sowieso is een vrouw de benaming hoer geven omdat ze neukt zonder vaste relatie nogal simpel, vind ik.
Kon er niet mee lachen. En natuurlijk mag
je jezelf achterover neuken met wie je wil, het is alleen niet mijn stijl. En mocht het wel mijn stijl zijn zou ik er wat discreter over zijn. Ik ben namelijk niet de enige die
zo denkt. Of het ligt aan mijn leeftijd, toen ik 21 was kon dit echt niet.
  woensdag 22 maart 2017 @ 18:30:24 #181
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169704536
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 18:19 schreef JohnShooter het volgende:

Kon er niet mee lachen. En natuurlijk mag
je jezelf achterover neuken met wie je wil, het is alleen niet mijn stijl. En mocht het wel mijn stijl zijn zou ik er wat discreter over zijn. Ik ben namelijk niet de enige die
zo denkt. Of het ligt aan mijn leeftijd, toen ik 21 was kon dit echt niet.
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar in mijn tijd gebeurde het net zo hard.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169704593
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 18:19 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

En mocht het wel mijn stijl zijn zou ik er wat discreter over zijn. Ik ben namelijk niet de enige die
zo denkt. Of het ligt aan mijn leeftijd, toen ik 21 was kon dit echt niet.
Kijk eens naar je eigen problemen voordat je over iemand anders begint. Kneus.
pi_169704641
quote:
7s.gif Op woensdag 22 maart 2017 18:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud jij bent, maar in mijn tijd gebeurde het net zo hard.
40.
En dit type meisje vermeed ik 19 jaar geleden al als de pest. De roddelmachines werkten uitstekend in die tijd.
pi_169704690
quote:
2s.gif Op woensdag 22 maart 2017 18:33 schreef machtpen het volgende:

[..]

Kijk eens naar je eigen problemen voordat je over iemand anders begint. Kneus.
Wat hebben mijn problemen hier mee te maken?
pi_169704778
184 reacties, 0 foto's. Teleurstellend.
  woensdag 22 maart 2017 @ 18:49:18 #186
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169704930
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 18:19 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Kon er niet mee lachen. En natuurlijk mag
je jezelf achterover neuken met wie je wil, het is alleen niet mijn stijl. En mocht het wel mijn stijl zijn zou ik er wat discreter over zijn. Ik ben namelijk niet de enige die
zo denkt. Of het ligt aan mijn leeftijd, toen ik 21 was kon dit echt niet.
Ik vermoed dat velen er voornamelijk content mee zijn dat types zoals jij héél erg ver uit de buurt blijven en het derhalve met name een aansporing is om nog luidruchtiger in de rondte te neuken in de hoop dat types gelijk jou zéker uit de buurt blijven.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169704964
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 18:35 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

En dit type meisje vermeed ik 19 jaar geleden al als de pest.
Niet liegen. Ze vermeden jou en nu ben je boos op vrouwen met een vrije seksuele moraal ;)
Conscience do cost.
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:09:36 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169705337
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 18:35 schreef JohnShooter het volgende:

40.
En dit type meisje vermeed ik 19 jaar geleden al als de pest. De roddelmachines werkten uitstekend in die tijd.
Ah, dat is het dan meer. Het vermijden.
Ik ben trouwens van een ouder bouwjaar :* .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169705351
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:55 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Het meester-slot principe. Zegt je dat wat?
Ja, baarlijke onzin is dat. Een zeer vooringenomen standpunt waarbij de vrouw wordt gezien als iets dat op slot moet blijven.

Kan zo vervangen worden door het potlood/puntenslijper principe, waarbij de man in die vergelijking degene is die 'slijt' van seks hebben en de vrouw juist de 'goede' is als ze veel potloden kan slijpen.

In beide gevallen dus baarlijke onzin waarbij een vooringenomen standpunt wordt ingenomen en er een vergelijking bij gezocht wordt. Een prutargument heet dat.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169705429
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, baarlijke onzin is dat. Een zeer vooringenomen standpunt waarbij de vrouw wordt gezien als iets dat op slot moet blijven.

Kan zo vervangen worden door het potlood/puntenslijper principe, waarbij de man in die vergelijking degene is die 'slijt' van seks hebben en de vrouw juist de 'goede' is als ze veel potloden kan slijpen.

In beide gevallen dus baarlijke onzin waarbij een vooringenomen standpunt wordt ingenomen en er een vergelijking bij gezocht wordt. Een prutargument heet dat.
Een penis slijt niet van seks. Een vagina wel. Just saying.
pi_169705498
quote:
11s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ah, dat is het dan meer. Het vermijden.
Ik ben trouwens van een ouder bouwjaar :* .
Mijn pa had me doodgeslagen als ik met een lichtekooi was thuisgekomen.
pi_169705524
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:34 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ze is nog jong en op dit tempo heeft ze er over 15 jaar tientallen afgewerkt. En vervolgens komt ze erachter dat er weinig mannen zijn die dit gedrag op prijs stellen. Het zal je dochter maar zijn.
Zegt de hoerenloper met een coke verslaving met een dochter van 13...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:20:04 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169705570
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:17 schreef JohnShooter het volgende:

Mijn pa had me doodgeslagen als ik met een lichtekooi was thuisgekomen.
Gezelligheid.
Ik woonde tijdens mijn studententijd op kamers. Dat scheelde sowieso. Grootste deel van die tijd had ik trouwens een vaste, monogame relatie. Maar een dik jaar ook niet :9 .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:20:06 #194
365231 Fera
Fire & Blood
pi_169705571
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Zegt de hoerenloper met een coke verslaving met een dochter van 13...
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_169705602
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Zegt de hoerenloper met een coke verslaving met een dochter van 13...
Ik zeg niet dat ik perfect ben.
pi_169705677
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:14 schreef Atak het volgende:

[..]

Een penis slijt niet van seks. Een vagina wel. Just saying.
Een vagina slijt van seks??????
Terug naar school Atak, want je hebt wat biologie lessen gemist.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169705698
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:20 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik perfect ben.
Dat zou ik idd maar niet doen als ik jou was. Nu nog leren anderen niet te veroordelen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169705724
quote:
11s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gezelligheid.
Ik woonde tijdens mijn studententijd op kamers. Dat scheelde sowieso. Grootste deel van die tijd had ik trouwens een vaste, monogame relatie. Maar een dik jaar ook niet :9 .
Ik woonde naast mijn ouders en die zagen elke vrouw die ik meebracht. Zo gaat dat daar.
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:26:46 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169705785
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:25 schreef JohnShooter het volgende:

Ik woonde naast mijn ouders en die zagen elke vrouw die ik meebracht. Zo gaat dat daar.
Benauwend.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169705812
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:25 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ik woonde naast mijn ouders en die zagen elke vrouw die ik meebracht. Zo gaat dat daar.
Op het kamp?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:30:57 #201
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_169705906
Hoe is het met je date afgelopen, TS?

Werd het 'meld misdaad anoniem' of ligt ze met een blok beton in het IJsselmeer?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_169705982
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:12 schreef Fatoeman het volgende:
Gelukkig zijn er mannen met zelfrespect die tm 26 maagd blijven _O_
pi_169705993
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe is het met je date afgelopen, TS?

Werd het 'meld misdaad anoniem' of ligt ze met een blok beton in het IJsselmeer?
Goeie vraag.
pi_169706022
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Een vagina slijt van seks??????
Terug naar school Atak, want je hebt wat biologie lessen gemist.
Het wordt uitgerekt. Vagina van een 18 jarige is niet dezelfde als die van een 38 jarige. Meiske, je hebt nog veel te leren. :')
pi_169706071
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:34 schreef Atak het volgende:

[..]

Het wordt uitgerekt. Meiske, je hebt nog veel te leren. :')
Ik ben al een tijdje geen meisje meer... En nee, je mag zo trots zijn op je penis als maar kan, maar hij rekt echt geen vagina uit.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:36:32 #206
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_169706098
Atak gaat weer de pro uithangen :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_169706114
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:34 schreef Atak het volgende:

[..]

Het wordt uitgerekt. Vagina van een 18 jarige is niet dezelfde als die van een 38 jarige. Meiske, je hebt nog veel te leren. :')
:')

Jij weet echt niks.
pi_169706126
Het blijft fascinerend hoe mannen die veel willen neuken vrouwen die veel neuken afkraken. Met wie willen jullie dan neuken, je hond?
pi_169706134
quote:
9s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Benauwend.
Jaren 50 denkbeelden over vrouwen zijn mij iig niet ongewoon.
Rondneukende meisjes werden niet geaccepteerd.
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:41:14 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169706236
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:37 schreef JohnShooter het volgende:

Jaren 50 denkbeelden over vrouwen zijn mij iig niet ongewoon.
Rondneukende meisjes werden niet geaccepteerd.
Ja oké, maar dat ligt dan meer aan je omgeving dan aan de tijd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169706399
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik ben al een tijdje geen meisje meer... En nee, je mag zo trots zijn op je penis als maar kan, maar hij rekt echt geen vagina uit.
Moet jij eens weten. :9
pi_169706430
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:')

Jij weet echt niks.
Jij kent je eigen vagina nog geen eens. _O-
pi_169706453
quote:
7s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja oké, maar dat ligt dan meer aan je omgeving dan aan de tijd.
Dat vooral.
pi_169706467
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:34 schreef Atak het volgende:

[..]

Het wordt uitgerekt. Vagina van een 18 jarige is niet dezelfde als die van een 38 jarige. Meiske, je hebt nog veel te leren. :')
Nee man.
pi_169706484
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:47 schreef Atak het volgende:

[..]

Moet jij eens weten. :9
Dat weet ik al. Daarvoor hoef ik hem niet te zien, ik heb gewoon wel opgelet bij biologie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169706536
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat weet ik al. Daarvoor hoef ik hem niet te zien, ik heb gewoon wel opgelet bij biologie.
Wat heb je geleerd dan? Dan je poesje van 40 jaar oud net zo goed is dan die van een jong hertje van 18 jaar oud? :')
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:53:43 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169706574
als dat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169706596
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:52 schreef Atak het volgende:

[..]

Wat heb je geleerd dan? Dan je poesje van 40 jaar oud net zo goed is dan die van een jong hertje van 18 jaar oud? :')
Hangt er vanaf hoeveel pikken er in die poesjes zijn gegaan.
pi_169706631
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:54 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoeveel pikken er in die poesjes zijn gegaan.
Ja. Dat zeg ik maar volgens EroDome maakt dat niet uit want ze heeft op school gezeten. :'))
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:57:08 #220
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_169706650
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:37 schreef AnanYaw het volgende:
Het blijft fascinerend hoe mannen die veel willen neuken vrouwen die veel neuken afkraken. Met wie willen jullie dan neuken, je hond?
Kennelijk met vrouwen die dan pas na hun het sletje zijn. Ik heb het ook nooit gesnapt die redenatie.
Doe vooral wat je wilt al zie je vaak later wel dat men een partner vindt met ongeveer dezelfde hoeveelheid bedpartners.
pi_169706674
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:52 schreef Atak het volgende:

[..]

Wat heb je geleerd dan? Dan je poesje van 40 jaar oud net zo goed is dan die van een jong hertje van 18 jaar oud? :')
Dat dat geen klote te maken heeft met de hoeveelheid piemels die erin gegaan zijn. En ook al niet met hoe vaak ze seks heeft gehad.

Dat er losse 18 jarige poesjes zijn en poesjes van 45 die als een bankschroef zijn. Dat de strakheid bepaald wordt door een spiergroep die we de bekkenbodem noemen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169706707
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:54 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoeveel pikken er in die poesjes zijn gegaan.
Leg eens uit hoe dat werkt. Hoe gaat de rek uit een vagina door verschillende bedpartners te hebben?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169706720
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:56 schreef Atak het volgende:

[..]

Ja. Dat zeg ik maar volgens EroDome maakt dat niet uit want ze heeft op school gezeten. :'))
Ja maar ze raakt daar niet van uitgerekt hoor. Oudere vrouwen zijn veel beter in het beheersen van hun spieren daar, dus ze kan zo strak zijn als ze zelf wil. Van een kindje baren veren ze ook gewoon weer terug
pi_169706824
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Leg eens uit hoe dat werkt. Hoe gaat de rek uit een vagina door verschillende bedpartners te hebben?
Ik wil alleen maar zeggen dat die vlieger niet opgaat.
pi_169706830
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:48 schreef Atak het volgende:

[..]

Jij kent je eigen vagina nog geen eens. _O-
En jij hebt geeneens een vagina, dus wat lul je?
pi_169706917
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 20:03 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar zeggen dat die vlieger niet opgaat.
Las je post na die reactie al, waaruit ik begreep wat je bedoelde.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169706958
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:48 schreef Swlabr het volgende:

Wel goed om te zien dat er ook nog normale leuke mannen bestaan in dit topic trouwens O+
Dank je :@
pi_169712049
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat dat geen klote te maken heeft met de hoeveelheid piemels die erin gegaan zijn. En ook al niet met hoe vaak ze seks heeft gehad.

Dat er losse 18 jarige poesjes zijn en poesjes van 45 die als een bankschroef zijn. Dat de strakheid bepaald wordt door een spiergroep die we de bekkenbodem noemen.
Als je daar beter van slaapt mij best.
pi_169712279
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:42 schreef Copycat het volgende:
En seks is lekker! Voor man en vrouw. Wellicht dat je het ooit zult ervaren, syndroom.
Misgunnen.
  woensdag 22 maart 2017 @ 23:41:09 #230
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169713700
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Een vagina slijt van seks??????
Terug naar school Atak, want je hebt wat biologie lessen gemist.
Atak heeft wel meer lessen gemist als je zijn posts soms ziet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 22 maart 2017 @ 23:45:24 #231
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169713767
quote:
16s.gif Op woensdag 22 maart 2017 22:42 schreef 0906 het volgende:

[..]

Misgunnen.
Hoe was je date?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_169713860
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 23:45 schreef yats het volgende:

[..]

Hoe was je date?
Ik heb nog geen date gehad.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169714156
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:20 schreef 0906 het volgende:

[..]

Twintigers, vrouwen die al op zo'n leeftijd 10+ mannen versleten hebben. Waar is het zelfrespect toch gebleven?
Want jouw zelfrespect blijft intact als jij wel 20 vrouwen neukt?

Achterlijke imbeciel
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_169714160
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 23:41 schreef yats het volgende:

[..]

Atak heeft wel meer lessen gemist als je zijn posts soms ziet.
pi_169714197
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 23:41 schreef yats het volgende:

[..]

Atak heeft wel meer lessen gemist als je zijn posts soms ziet.
Ik denk eerder dat zijn hersenontwikkeling wat vertraging heeft opgelopen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 23 maart 2017 @ 02:56:31 #236
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169715006
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:55 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Het meester-slot principe. Zegt je dat wat?
Ja ik snap dat prima. Niks mis met een makkelijk slot, toch? Het probleem ontstaat pas als iemand airs heeft dat ze een moeilijk slot is maar elke piemel er wel in kan. Of dat men terminologie als "je bent een makkelijk slot" (je bent een slet) niet kan hebben.

Verder niks mis met sletjes.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Moderator donderdag 23 maart 2017 @ 03:09:28 #237
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_169715046
En dan rond haar dertigste een makkelijke vent zoeken om te settelen en het brave huisvrouwtje uit te hangen, met hooguit één keer per maand seks. Ik kots op dit soort wijven.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Grootste filosoof 2022 donderdag 23 maart 2017 @ 07:20:26 #238
442397 UitStraling
pi_169715628
Poezenkenner hier die wel eens seks gehad heeft met een vrouw met drie kinderen waarvan eentje met een fors hoofd ook nog, superstrakke poes ^O^
  donderdag 23 maart 2017 @ 07:49:31 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169715771
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 23:50 schreef 0906 het volgende:

Ik heb nog geen date gehad.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke uitspraak?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169715776
quote:
5s.gif Op donderdag 23 maart 2017 07:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Welke uitspraak?
Hij heeft een rechtszaak lopen (daar eerder ook een topic over geopend).
  donderdag 23 maart 2017 @ 07:51:16 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169715784
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 07:50 schreef -Strawberry- het volgende:

Hij heeft een rechtszaak lopen (daar eerder ook een topic over geopend).
Wat is de aanklacht?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169715808
Zou niet afknappen vanwege de seksuele ontdekkingsreis in haar 20er jaren. Daar ben ik nu ook mee bezig. Maar zou wel afknappen op het feit dat ze liegt en bedriegt.

Als je niet tevreden bent in je relatie moet je er eerlijk over zijn. Dat is geen excuus om maar vreemd te gaan. En als je echt anderen in bed wilt moet je het eerst uitmaken.

En ten tweede houd ik niet van slut phrases als "Are you a birthdaycandle? Cause I see a candle I wanna blow"

Voor mij gelijk een reden om een streep eronder te trekken. Seksueel vrij zijn kan ook met klasse. En zulke uitspraken getuigen niet van klasse maar van sletterigheid.
pi_169715828
quote:
11s.gif Op donderdag 23 maart 2017 07:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat is de aanklacht?
Dat heeft hij heel vaag gehouden :') Hij vergeleek het wel met iets, maar dat was niet aan de orde. Geen idee dus.
  donderdag 23 maart 2017 @ 07:57:41 #244
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169715838
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 07:56 schreef -Strawberry- het volgende:

Dat heeft hij heel vaag gehouden :') Hij vergeleek het wel met iets, maar dat was niet aan de orde. Geen idee dus.
Hij zal wel weer de stalkerige creep hebben uitgehangen. Of zou-ie inmiddels een stap verder zijn gegaan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169715898
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:37 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Sta me dan toe het verder toe te lichten.

Seks moet je zeker en alleen hebben als je daar zin in hebt. Maar dan ben ik wel van mening dat dit met een vaste partner moet gebeuren. Want dan kan je volgens mij alleen seks hebben dat gemoeit gaat met liefde. En ervaring leert dat dat pas goede seks is. Dat doet echt recht aan het concept 'seks'. Het één worden van twee identiteiten. Volgens mij zijn velen hier van mening dat seks gewoon lekker vulgair en beestachtig ketsen is zonder enige emotionele bintenis. Maar geef toch toe, daar is toch niks menselijks aan?
Blablabla.

En als je nooit de grote liefde vindt moet je maar als pastoor door het leven? :')

Ben zo klaar met deze redenatie!

Ik ben een man en heb behoeftes. En er zijn een heleboel mensen die in die behoeftes willen voorzien.

Nóg wel althans. Nu ik nog mooi en jong ben. Dus ik neem het ervan voordat ik als een treurige bejaarde terugkijk op mijn niet gebruikte perks die ik had toen ik nog aantrekkelijk was.
  donderdag 23 maart 2017 @ 08:08:22 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169715910
Bedankt voor het quoten van die post die ik gemist had.
Hardop gelachen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169716090
TS leest de Glamour _O- _O_
  Grootste filosoof 2022 donderdag 23 maart 2017 @ 08:38:08 #248
442397 UitStraling
pi_169716190
Feestje dit topique *O*
  donderdag 23 maart 2017 @ 08:40:59 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169716226
quote:
10s.gif Op donderdag 23 maart 2017 08:28 schreef Harmankardon het volgende:
TS leest de Glamour _O- _O_
Hij wil een glamour boy worden ...

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 23 maart 2017 @ 08:43:38 #250
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169716257
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:58 schreef yats het volgende:

[..]

Zijn mannen die veel verschillende partners hebben gehad ook hoeren volgens jou?
Ja.
Waarom zou er verschil zijn tussen man en vrouw?
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat een negatief ideaalbeeld heb je toch, durf te dromen mijn waarde 2NutZ van een wereld waarin jij bemind wordt door allemaal 21 jarige delletjes.
Zal nooit gebeuren ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Grootste filosoof 2022 donderdag 23 maart 2017 @ 08:46:12 #251
442397 UitStraling
pi_169716281
Mannen die vrouwen sletten noemen hebben zelf te weinig te wippen

Zo simpel zit het leven in elkaar
  Grootste filosoof 2022 donderdag 23 maart 2017 @ 08:52:09 #252
442397 UitStraling
pi_169716337
Ja of ze moeten het met een stadsbus doen terwijl iedereen in een bloedrode Corvette rijd :')
pi_169716523
Hahaha kijk al die binkies eens hun best doen in dit topic om vrouwvriendelijk over te komen, in de hoop dat ze er ook een keer op mogen! :P

Jongens, die aanpak werkt niet, geloof me.
pi_169716582
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 09:06 schreef hpeopjes het volgende:
Hahaha kijk al die binkies eens hun best doen in dit topic om vrouwvriendelijk over te komen, in de hoop dat ze er ook een keer op mogen! :P

Jongens, die aanpak werkt niet, geloof me.
Als er één man is die kan vertellen wat er allemaal niet werkt bij de vrouwen is het 0906 wel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 23 maart 2017 @ 09:11:38 #255
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169716591
Waarom kom ik die Lara's nooit tegen?
Fade to Black
pi_169716618
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 09:06 schreef hpeopjes het volgende:
Hahaha kijk al die binkies eens hun best doen in dit topic om vrouwvriendelijk over te komen, in de hoop dat ze er ook een keer op mogen! :P

Jongens, die aanpak werkt niet, geloof me.
Niet? -O-

Daar baal ik eerlijk gezegd wel van want dat was toch mijn strategie :@. Maar als je zegt dat ik je moet geloven dan doe ik dat vanzelfsprekend.

Wat raad je ons binkies dan aan als zijnde voormalig binkie *;
pi_169716641
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 09:13 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Niet? -O-

Daar baal ik eerlijk gezegd wel van want dat was toch mijn strategie :@. Maar als je zegt dat ik je moet geloven dan doe ik dat vanzelfsprekend.

Wat raad je ons binkies dan aan als zijnde voormalig binkie *;
Tegen vrouwen zeggen dat ze vieze sletten en walgelijke hoeren zijn als ze seks met verschillende mannen hebben natuurlijk. Dan is het neuken geblazen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169716646
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 09:11 schreef Achterhoker het volgende:
Waarom kom ik die Lara's nooit tegen?
Ik heb er wel een keer een ontmoet. Was via lexa.
  donderdag 23 maart 2017 @ 09:19:55 #259
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169716696
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 09:15 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ik heb er wel een keer een ontmoet. Was via lexa.
Ga d'r niet voor betalen, dan kan ik beter naar de hoeren gaan.
Fade to Black
pi_169716706
Zo jammer dat er mensen zijn die TS gelijk geven. ;(
pi_169716731
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 09:19 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Ga d'r niet voor betalen, dan kan ik beter naar de hoeren gaan.
Dat dacht ik ook.
  donderdag 23 maart 2017 @ 09:23:06 #262
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169716743
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 09:22 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook.
Wil wel een exclusieve hier.
Fade to Black
pi_169717187
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 09:19 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Ga d'r niet voor betalen, dan kan ik beter naar de hoeren gaan.
Precies. Daarom laat ik de dame ook altijd meebetalen bij een date. Dan kan ik haar ook gelijk testen of ze het waard is.
pi_169717823
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 09:23 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Wil wel een exclusieve hier.
Kan. Ik weet wel hoe.
  donderdag 23 maart 2017 @ 11:15:44 #265
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169718618
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:28 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Kan. Ik weet wel hoe.
Interesse gewekt.
Fade to Black
pi_169718754
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:54 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoeveel pikken er in die poesjes zijn gegaan.
Slijt jouw pik ook als je veel neukt? :D Puntenslijpereffect zegmaar?
pi_169718793
quote:
2s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:22 schreef vera166 het volgende:

[..]

Slijt jouw pik ook als je veel neukt? :D Puntenslijpereffect zegmaar?
Als het aan het genie erodome en die andere afhangt dan heb ik geen potlood meer. :o
  donderdag 23 maart 2017 @ 11:26:04 #268
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169718815
quote:
2s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:22 schreef vera166 het volgende:

[..]

Slijt jouw pik ook als je veel neukt? :D Puntenslijpereffect zegmaar?
Dat hangt net van de poes van de vrouw af. Soms komt ie er gewokkeld uit. Lastig pissen :T
Fade to Black
  donderdag 23 maart 2017 @ 11:26:48 #269
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169718824
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:25 schreef Atak het volgende:

[..]

Als het aan het genie erodome en die andere afhangt dan heb ik geen potlood meer. :o
Ja dat zijn kittige vrouwtjes.
Fade to Black
pi_169718862
quote:
2s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:22 schreef vera166 het volgende:

[..]

Slijt jouw pik ook als je veel neukt? :D Puntenslijpereffect zegmaar?
Nee.
pi_169718909
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:28 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Nee.
:')

quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:26 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Dat hangt net van de poes van de vrouw af. Soms komt ie er gewokkeld uit. Lastig pissen :T
Wel een keer wat anders :D

quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:25 schreef Atak het volgende:

[..]

Als het aan het genie erodome en die andere afhangt dan heb ik geen potlood meer. :o
Sad :) .
pi_169718936
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:25 schreef Atak het volgende:

[..]

Als het aan het genie erodome en die andere afhangt dan heb ik geen potlood meer. :o
?

Van mij mag je je potlood gewoon houden hoor.

De potlood puntenslijper vergelijking is alleen bedoeld om te laten zien hoe de meestersleutel/slot vergelijking van een vooringenomen standpunt uitgaat en op geen enkele manier een zinnig argument is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169719084
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:32 schreef erodome het volgende:

[..]

?

Van mij mag je je potlood gewoon houden hoor.

De potlood puntenslijper vergelijking is alleen bedoeld om te laten zien hoe de meestersleutel/slot vergelijking van een vooringenomen standpunt uitgaat en op geen enkele manier een zinnig argument is.
Als je geen 18-21 jaar bent krijg je hem sowieso niet dus doe maar niet zo arrogant. :')

Mijn punt was dat die potlood-puntenslijper vergelijking niet klopt. Een penis rekt niet uit door seks terwijl een vagina dat wel doet.

Bijv na een geboorte veranderd de vagina ook. Dat is gewoon hoe het is. Als je denkt dat je vagina voor altijd hetzelfde blijft dan moet ik je teleurstellen.

Vagina-operaties om het strakker te maken is zeker ook een fabeltje? _O-
pi_169719087
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:26 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Dat hangt net van de poes van de vrouw af. Soms komt ie er gewokkeld uit. Lastig pissen :T
Gehelikopterd? :P
pi_169719104
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:42 schreef Atak het volgende:

[..]

Als je geen 18-21 jaar bent krijg je hem sowieso niet dus doe maar niet zo arrogant. :')

Mijn punt was dat die potlood-puntenslijper vergelijking niet klopt. Een penis rekt niet uit door seks terwijl een vagina dat wel doet.

Bijv na een geboorte veranderd de vagina ook. Dat is gewoon hoe het is. Als je denkt dat je vagina voor altijd hetzelfde blijft dan moet ik je teleurstellen.
Die ervaring heb ik niet.
pi_169719128
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:43 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Die ervaring heb ik niet.
Het is een algemeen fenomeen. Daarom dat je ook vaginaoperaties hebt waar ze het strakker maken.
pi_169719163
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:42 schreef Atak het volgende:

[..]

Als je geen 18-21 jaar bent krijg je hem sowieso niet dus doe maar niet zo arrogant. :')

Mijn punt was dat die potlood-puntenslijper vergelijking niet klopt. Een penis rekt niet uit door seks terwijl een vagina dat wel doet.

Bijv na een geboorte veranderd de vagina ook. Dat is gewoon hoe het is. Als je denkt dat je vagina voor altijd hetzelfde blijft dan moet ik je teleurstellen.

Vagina-operaties om het strakker te maken is zeker ook een fabeltje? _O-
Een vagina rekt niet uit van seks. Een bevalling kan de boel beschadigen, maar dat hoeft niet.
Zolang die bekkenbodem niet beschadigd trekt het ook na een bevalling gewoon weer terug naar "normaal".

En vooral, waarom zou dit wel gebeuren met meerdere bedpartners en niet met enkele langdurige vaste relatie's?

Echt, leg eens uit, hoe werkt dat rekken dan volgens jou. Probeer dat eens uit te leggen aan de hand van de anatomie van de vagina. Het is geen elastiekje namelijk...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169719175
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:44 schreef Atak het volgende:

[..]

Het is een algemeen fenomeen. Daarom dat je ook vaginaoperaties hebt waar ze het strakker maken.
Je hebt ook borstvergrotingsoperaties. Dat toont nog niet aan dat borsten krimpen, naarmate er vaker in geknepen wordt.
pi_169719199
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:44 schreef Atak het volgende:

[..]

Het is een algemeen fenomeen. Daarom dat je ook vaginaoperaties hebt waar ze het strakker maken.
Vanwege cosmetische redenen dacht ik altijd. Kutjes hoeven niet strak te zijn maar kunnen vasthouden wat ik erin steek.
  donderdag 23 maart 2017 @ 11:51:34 #280
365231 Fera
Fire & Blood
pi_169719245
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:44 schreef Atak het volgende:

[..]

Het is een algemeen fenomeen. Daarom dat je ook vaginaoperaties hebt waar ze het strakker maken.
Dat heeft dus te maken met bekkenbodemspieren die verslappen. Vaak door hormonen of een zwangerschap. Zoiets wordt alleen gedaan als het trainen van die spieren niet werkt. Maar geloof me, je krijgt echt niet zulke problemen omdat je veel pik hebt gehad.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_169719246
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Een vagina rekt niet uit van seks. Een bevalling kan de boel beschadigen, maar dat hoeft niet.
Zolang die bekkenbodem niet beschadigd trekt het ook na een bevalling gewoon weer terug naar "normaal".

En vooral, waarom zou dit wel gebeuren met meerdere bedpartners en niet met enkele langdurige vaste relatie's?

Echt, leg eens uit, hoe werkt dat rekken dan volgens jou. Probeer dat eens uit te leggen aan de hand van de anatomie van de vagina. Het is geen elastiekje namelijk...
Een vrouw is geen houtenblok. Dingen veranderen, rekken uit. Een krentengezicht van een 38 jarige is ook toch niet hetzelfde met het gezicht van een 18 jarige? Hormonen veranderen en je vagina verandert ook.
  donderdag 23 maart 2017 @ 11:51:59 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169719256
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:49 schreef JohnShooter het volgende:

Vanwege cosmetische redenen dacht ik altijd.
Is het ook. Schaamlipcorrectie, dat soort dingen om een artificial pornopoes te krijgen.
Maar Atak is niet al te snugger, wel vermakelijk in zijn domheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169719277
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:51 schreef Atak het volgende:

[..]

Een vrouw is geen houtenblok. Dingen veranderen, rekken uit. Een krentengezicht van een 38 jarige is ook toch niet hetzelfde met het gezicht van een 18 jarige? Hormonen veranderen en je vagina verandert ook.
Je kan het dus niet uitleggen?

Jij bent een "stoere" jongen toch? Doet waarschijnlijk wel aan je spieren trainen?
Worden jouw biceps ook kleiner van ze gebruiken? Dat als je vaker traint ze slijten, uitrekken?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169719318
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:51 schreef Atak het volgende:

[..]

Een vrouw is geen houtenblok. Dingen veranderen, rekken uit. Een krentengezicht van een 38 jarige is ook toch niet hetzelfde met het gezicht van een 18 jarige? Hormonen veranderen en je vagina verandert ook.
Lullen veranderen ook. Naarmate men ouder wordt heeft men minder harde en langdurige erecties. Misschien komt dat wel door de slijtage.
pi_169719319
quote:
7s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is het ook. Schaamlipcorrectie, dat soort dingen om een artificial pornopoes te krijgen.
Maar Atak is niet al te snugger, wel vermakelijk in zijn domheid.
Ik heb er iig nooit iets van gemerkt. Niet bij mijn vrouw en ook niet bij mn vriendin
  donderdag 23 maart 2017 @ 11:56:23 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169719334
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:55 schreef JohnShooter het volgende:

Ik heb er iig nooit iets van gemerkt. Niet bij mijn vrouw en ook niet bij mn vriendin
Omdat het ook nonsens is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 23 maart 2017 @ 12:27:56 #287
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169719951
Achterhoker heeft Fok! grotendeels voor de seks.
Fade to Black
pi_169720064
quote:
10s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:55 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Lullen veranderen ook. Naarmate men ouder wordt heeft men minder harde en langdurige erecties. Misschien komt dat wel door de slijtage.
Dat is ook zo. Mijn vervolgens EroDome blijft haar poesje tot haar dood hetzelfde. :')
pi_169720259
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 09:06 schreef hpeopjes het volgende:
Hahaha kijk al die binkies eens hun best doen in dit topic om vrouwvriendelijk over te komen, in de hoop dat ze er ook een keer op mogen! :P

Jongens, die aanpak werkt niet, geloof me.
Denken dat het daar om draait op een forum is anders ook wel van een zeldzame domheid.
pi_169720271
Atak is nog maagd toch?
  donderdag 23 maart 2017 @ 12:49:48 #291
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169720280
quote:
10s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Denken dat het daar om draait op een forum is anders ook wel van een zeldzame domheid.
Nou nee :') als je FOK! een beetje kent...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169720285
Jarenlange amateurporno rekt de boel wel flink uit hoor, denk ik.
-nee-
pi_169720296
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:49 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nou nee :') als je FOK! een beetje kent...
Zijn er dan zoveel gefrustreerde maagden op FOK! ?
  donderdag 23 maart 2017 @ 12:51:26 #294
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169720303
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zijn er dan zoveel gefrustreerde maagden op FOK! ?
Is dit een serieuze vraag? ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169720328
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Is dit een serieuze vraag? ;(
Nee niet echt maar ik ging er eigenlijk vanuit dat het om een beperkt (geestelijk zeker) groepje met klonen ging.
  donderdag 23 maart 2017 @ 12:55:37 #296
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169720364
quote:
10s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:52 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee niet echt maar ik ging er eigenlijk vanuit dat het om een beperkt (geestelijk zeker) groepje met klonen ging.
Ik moet je helaas teleur stellen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169720494
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:35 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Mijn vervolgens EroDome blijft haar poesje tot haar dood hetzelfde. :')
Sterker nog, die is nu in betere conditie dan toen ik 18 was. Tussen toen en nu namelijk het belang van de bekkenbodem goed (sterk en soepel) houden gevonden. Vele bekkenbodem oefeningen later is het er alleen maar beter op geworden.
Vroeger, toen ik nog een jong erootje was had ik daar weinig controle over, nu heb ik er uitermate goede controle over. Wat erg fijn is voor mij, want het verhoogt het genot.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169720570
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Sterker nog, die is nu in betere conditie dan toen ik 18 was. Tussen toen en nu namelijk het belang van de bekkenbodem goed (sterk en soepel) houden gevonden. Vele bekkenbodem oefeningen later is het er alleen maar beter op geworden.
Vroeger, toen ik nog een jong erootje was had ik daar weinig controle over, nu heb ik er uitermate goede controle over. Wat erg fijn is voor mij, want het verhoogt het genot.
Ook fijn voor je vent hoor. Ik kan het weten.
pi_169720571
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:35 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Mijn vervolgens EroDome blijft haar poesje tot haar dood hetzelfde. :')
Nee, volgens erodome wordt het niet beïnvloed door de hoeveelheid sekspartners. Zij heeft dan ook gewoon gelijk en jij lult uit je nek.
pi_169720631
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:07 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Nee, volgens erodome wordt het niet beïnvloed door de hoeveelheid sekspartners. Zij heeft dan ook gewoon gelijk en jij lult uit je nek.
En dit vooral. Dat zaken (kunnen) veranderen ontken ik niet. Een bevalling kan idd de boel goed in de war schoppen. Ook bv zittend werk en weinig aandacht (in sport) aan die bekkenbodem kan een slappe bekkenbodem veroorzaken, net zoals er zaken zijn die een te stugge bekkenbodem kunnen veroorzaken (wel "strak", maar zeer lastig tot niet klaar kunnen komen).

Maar het aantal bedpartner of hoeveelheid seks heeft geen negatieve gevolgen voor de strakheid van een vrouw. Als het al een gevolg heeft dan is het eerder positief omdat je daarmee de spiergroep die de strakheid bepaald gebruikt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169720683
Erodome 4 sexforum president

lapo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')