abonnement Unibet Coolblue
pi_169692134
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:38 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Link?
Ja, link?
  woensdag 22 maart 2017 @ 00:44:00 #177
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169692141
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:37 schreef hpeopjes het volgende:
Trieste lui, al dat kunstvolk. Nemen zichzelf en hun kostbare, gesubsidieerde hobby, die vrijwel niemand ene kut interesseert, véél te serieus.
In 2015 heeft het van Gogh museum 1.908.744 bezoekers gehad dus er is aardig wat interesse voor.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169692147
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:37 schreef hpeopjes het volgende:
Trieste lui, al dat kunstvolk. Nemen zichzelf en hun kostbare, gesubsidieerde hobby, die vrijwel niemand ene kut interesseert, véél te serieus.
Textiel met verf er op waar je gewoon een perfecte kopie van kan maken. :Y
pi_169692151
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:43 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ik bekijk nu 'Brandpunt' via de NPO-app
http://www.npo.nl/KN_1690136
Oke tanx!
pi_169692200
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:44 schreef monkyyy het volgende:

[..]

In 2015 heeft het van Gogh museum 1.908.744 bezoekers gehad dus er is aardig wat interesse voor.
Ik heb in m'n vriendenkring misschien 2 mensen die hier enige interesse voor hebben. En dat zijn allebei elitaire D66-teven met gesubsideerde baantjes. Nauwelijks serieus te nemen door mij.
pi_169692248
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:37 schreef hpeopjes het volgende:
Trieste lui, al dat kunstvolk. Nemen zichzelf en hun kostbare, gesubsidieerde hobby, die vrijwel niemand ene kut interesseert, véél te serieus.
Daarom PVV stemmen, die zijn tegen kunst, innovatie, omroep enz.
standaarddrinker
pi_169692263
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:16 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Emma Post is al vanaf jonge leeftijd kankerpatiënte. Als in 2015 de leverkanker terugkomt, is ze in Nederland uitbehandeld en nadert ze haar einde. Post, die niet kan terugvallen op ouders, zoekt in 2016 de publiciteit: ze wil geld ophalen voor behandeling in de VS. ,,Na contact met media werd duidelijk dat er te veel van dit soort verhalen bestaan. Dus gooide ik het op mijn begrafenis die ik ook niet kan betalen. Ik kreeg gelijk zendtijd bij PowNed.''

Samen met studievrienden, onder anderen haar ex-vriend Michiel van Oostrum, start ze de succesvolle crowdfunding. Stichting Last Post gaat het geld beheren. Echter, Emma Post is er niet blij mee. ,,Ik weet niet eens precies om hoeveel geld het gaat. Er wordt met mij niet gecommuniceerd.'' Post wil een groter deel van het opgehaalde geld graag voor zichzelf gebruiken. ,,Zoals voor mijn medische kosten of af en toe een extra tas boodschappen. Maar dat is dus onmogelijk geworden, want het geld is alleen voor uitvaarten.''

En volgens haar ex vriend heeft ze geld wat was opgehaald voor haar behandeling gebruikt voor vakanties :')
Hms.
pi_169692271
Keek trouwens net in de herhaling ook nog even de eerste helft van Pauw (die had ik eerder vanavond moeten missen), maar ook wel apart zeg dat ze die crimineel zoveel aandacht gunnen en dat die documentairemaker hem zelfs nog verdedigt ook.
pi_169692284
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:49 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik heb in m'n vriendenkring misschien 2 mensen die hier enige interesse voor hebben.
Hms.
pi_169692839
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:37 schreef hpeopjes het volgende:
Trieste lui, al dat kunstvolk. Nemen zichzelf en hun kostbare, gesubsidieerde hobby, die vrijwel niemand ene kut interesseert, véél te serieus.
Ik weet niet of je het weet, maar de kunst waar wij over spreken ( uit het Van Gogh museum ) is kunst van Nederland en dus van ons allemaal. Het is Nederlands Erfgoed wat de hele wereld kent en daarmee steelt hij niet iets van een museum of van een rijke snob, maar hij steelt iets van elke Nederlander, wat dit in en in triest maakt.
pi_169692906
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 07:12 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het weet, maar de kunst waar wij over spreken ( uit het Van Gogh museum ) is kunst van Nederland en dus van ons allemaal. Het is Nederlands Erfgoed wat de hele wereld kent en daarmee steelt hij niet iets van een museum of van een rijke snob, maar hij steelt iets van elke Nederlander, wat dit in en in triest maakt.
Ik weet het, maar het boeit me echt helemaal niks. En heel veel Nederlanders boeit het helemaal niks.

De enige reden om plakkaatjes als "kunst van Nederland" en "Nederlands Erfgoed" op deze rotzooi te plakken, is omdat er op die manier nog meer geld ongestraft van het volk gestolen kan worden door de snobistische elite, voor het uitvoeren van hun exorbitante hobby. Het Nederlandse volk heeft er zelf nooit toestemming voor gegeven om gezamenlijk eigenaar te worden van die overgewaardeerde bagger.
pi_169693636
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 07:34 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik weet het, maar het boeit me echt helemaal niks. En heel veel Nederlanders boeit het helemaal niks.

De enige reden om plakkaatjes als "kunst van Nederland" en "Nederlands Erfgoed" op deze rotzooi te plakken, is omdat er op die manier nog meer geld ongestraft van het volk gestolen kan worden door de snobistische elite, voor het uitvoeren van hun exorbitante hobby. Het Nederlandse volk heeft er zelf nooit toestemming voor gegeven om gezamenlijk eigenaar te worden van die overgewaardeerde bagger.
Onze grootmeesters van de schilderkunst overgewaardeerde bagger noemen, misschien zegt dit wel genoeg over jou en je intelligentie lol. ( toch iets vaker naar het museum gaan? )

Allereerst dit gaat helemaal niet over privé collectie van snobistische elite, maar dit zijn peper dure stukken van onschatbare waarde, die elk intelligent mens hoort te kennen. Ik moet er niet aan denken dat de Nachtwacht, de Zonnebloem of de Aardappeleters gestolen wordt en verdwijnt in schimmige kringen, waar geen respect is voor deze meesterwerken.
Overigens heb ik dat ook met de Mona Lisa, het Laatste Avondmaal, of de Schepping van Adam wat overigens geen Nederlandse schilders zijn. Je moet gewoon met je tengels afblijven van dit soort meesterwerken, die vaak al eeuwen oud zijn en daarmee super kwetsbaar.
pi_169696302
Likken aan dat schilderij :D
Heerlijk man, om je te bescheuren :D
pi_169696646
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 07:34 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik weet het, maar het boeit me echt helemaal niks. En heel veel Nederlanders boeit het helemaal niks.

De enige reden om plakkaatjes als "kunst van Nederland" en "Nederlands Erfgoed" op deze rotzooi te plakken, is omdat er op die manier nog meer geld ongestraft van het volk gestolen kan worden door de snobistische elite, voor het uitvoeren van hun exorbitante hobby. Het Nederlandse volk heeft er zelf nooit toestemming voor gegeven om gezamenlijk eigenaar te worden van die overgewaardeerde bagger.
Iets zegt me dat je het type user bent die overal roept om het hard aanpakken van criminaliteit etc. en om het beschermen van de Nederlandse cultuur. Nu heb je hier te maken met de perfecte combinatie van de twee en is het desondanks plotseling niet erg, enkel omdat het men dat museum in jouw eigen tokkie-omgeving toevallig niet zo interessant vindt. Hypocrieter wordt het niet.
  woensdag 22 maart 2017 @ 13:29:39 #191
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169698122
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:57 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Daarom PVV stemmen, die zijn tegen kunst, innovatie, omroep enz.
Zelfs Wilders heeft gezegd "We houden de subsidies voor musea, bibliotheken en ons erfgoed in ere"
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169698152
quote:
15s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:59 schreef Kaas- het volgende:
Keek trouwens net in de herhaling ook nog even de eerste helft van Pauw (die had ik eerder vanavond moeten missen), maar ook wel apart zeg dat ze die crimineel zoveel aandacht gunnen en dat die documentairemaker hem zelfs nog verdedigt ook.
En hij zat ook nog bij DWDD eerder die avond _O-
pi_169700577
Herman Koch
Sanne Wallis de Vries
Beatrice de Graaf
pi_169700819
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:12 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Onze grootmeesters van de schilderkunst overgewaardeerde bagger noemen, misschien zegt dit wel genoeg over jou en je intelligentie lol. ( toch iets vaker naar het museum gaan? )

Allereerst dit gaat helemaal niet over privé collectie van snobistische elite, maar dit zijn peper dure stukken van onschatbare waarde, die elk intelligent mens hoort te kennen. Ik moet er niet aan denken dat de Nachtwacht, de Zonnebloem of de Aardappeleters gestolen wordt en verdwijnt in schimmige kringen, waar geen respect is voor deze meesterwerken.
Overigens heb ik dat ook met de Mona Lisa, het Laatste Avondmaal, of de Schepping van Adam wat overigens geen Nederlandse schilders zijn. Je moet gewoon met je tengels afblijven van dit soort meesterwerken, die vaak al eeuwen oud zijn en daarmee super kwetsbaar.
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:13 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Iets zegt me dat je het type user bent die overal roept om het hard aanpakken van criminaliteit etc. en om het beschermen van de Nederlandse cultuur. Nu heb je hier te maken met de perfecte combinatie van de twee en is het desondanks plotseling niet erg, enkel omdat het men dat museum in jouw eigen tokkie-omgeving toevallig niet zo interessant vindt. Hypocrieter wordt het niet.
Kijk deze twee eens op de man gaan dan!

Vervelend heh, als iemand niks met jouw zinloze elitaire klotehobby heeft? Dan ga je maar vol op de man beledigen heh, want je weet het anders niet meer? _O-
pi_169701078
Vincent is een lul.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_169712521
:W
  Moderator woensdag 22 maart 2017 @ 22:55:01 #197
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169712599
:W
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  woensdag 22 maart 2017 @ 22:58:16 #198
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_169712688
Hallo, allen.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 22 maart 2017 @ 23:00:17 #199
206731 Mortaxx
Doomer
pi_169712740
Dit wordt weer "genieten"
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_169712785
Topshow toch ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')