abonnementen ibood.com bol.com
pi_169694628
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Daar ben ik nu ook achter.
Dito.
De laatste weken echt anders over hem gaan denken.

Het enige positieve dat ik van dat gesprek gister bij Late Night meekreeg is dat de staging van Og3ne volgens Carlo briljant gaat worden.
pi_169695174
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Dito.
De laatste weken echt anders over hem gaan denken.

Het enige positieve dat ik van dat gesprek gister bij Late Night meekreeg is dat de staging van Og3ne volgens Carlo briljant gaat worden.
Hoe weet hij dat? Van horen zeggen of het ook op papier gezien?
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:43:45 #78
345170 Roger_Epiales
De Schaduwelite
pi_169695241
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:44 schreef Greys het volgende:

[..]

En dat dus over een land dat hun hoge plekken met Raphael en Il Divo gewoon verdienden op kwaliteit. En hij zei dat ze voor de derde keer meedoen wat ook niet waar is.
Il Divo heeft nooit meegedaan voor ItaliŽ. ;)
Zit zelfs niks Italiaans in (behalve de taal waarin ze zingen), opgericht door Simon Cowel. Bandleden zijn een Spanjaard, een Zwitser, een Fransman, en een Amerikaan. :P

Maar ik neem aan dat je Il Volo bedoelde.
quote:
Van te voren zei ik hier zelfs dat ik een zwak heb voor Carlo dus dat ik hem z'n esf gewauwel meestal wel vergeef (want sympathiek lijkt ie me) maar hij praatte zo veel poep gister over Og3ne ťn andere inzendingen dat ie echt beter thuis had kunnen blijven. :D

Cornald is niet mijn favoriet maar die heeft wel zijn feitenkennis wat meer op orde, die had dit beter gedaan.
Heb net nog even terug zitten kijken, bij nader inzien valt het nog redelijk mee. Er wordt hier en daar idd wat lacherig gedaan en waar het lied van ItaliŽ over gaat is niet zo belangrijk, want niemand verstaat het toch.

Het betalen was idd voor de finale, niet voor de hoge plaats. ItaliŽ is deel van de big five en die betalen het meest, dus gaan ze sowieso naar de finale, wat ze ook sturen.

Enige echte foute opmerkingen vond ik:

Carlo: "ItaliŽ stuurt een aap en staat op nr1 in de polls." Klopt natuurlijk wel, maar klinkt niet netjes. :P

'Blonde vvd'er': "ItaliŽ heeft een paar jaar niet meegedaan en de jaren dat ze wel meedoen sturen ze meestal een kopie van Il Divo en nu hebben ze eindelijk weer een keer echt iets origineels." Ja, dit slaat natuurlijk nergens op, kan ik niks meer van maken. :7

Het eindeloze positief zijn over onze eigen inzending vond ik dan weer een stuk vervelender. Al denk ik wel dat dit mede komt doordat Carlo ook weet hoe het hier werkt. Als hij ook maar 1 negatief puntje noemt staat morgen in alle blogs dat hij "O'gene afkraakte" enzo. :{
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_169695263
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:40 schreef ato het volgende:

[..]

Hoe weet hij dat? Van horen zeggen of het ook op papier gezien?
Hij "had ze gisteren nog gesproken" en noemde ook de naam van de regisseur (maar die verstond ik niet :@ ).

(Kunnen de mieperds even in hun blokje noteren dat ik weer iets positiefs zei over Og3ne? Dank. :7 )
pi_169695298
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:43 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Il Divo heeft nooit meegedaan voor ItaliŽ. ;)
Zit zelfs niks Italiaans in (behalve de taal waarin ze zingen), opgericht door Simon Cowel. Bandleden zijn een Spanjaard, een Zwitser, een Fransman, en een Amerikaan. :P

Maar ik neem aan dat je Il Volo bedoelde.

[..]

Heb net nog even terug zitten kijken, bij nader inzien valt het nog redelijk mee. Er wordt hier en daar idd wat lacherig gedaan en waar het lied van ItaliŽ over gaat is niet zo belangrijk, want niemand verstaat het toch.

Het betalen was idd voor de finale, niet voor de hoge plaats. ItaliŽ is deel van de big five en die betalen het meest, dus gaan ze sowieso naar de finale, wat ze ook sturen.

Enige echte foute opmerkingen vond ik:

Carlo: "ItaliŽ stuurt een aap en staat op nr1 in de polls." Klopt natuurlijk wel, maar klinkt niet netjes. :P

'Blonde vvd'er': "ItaliŽ heeft een paar jaar niet meegedaan en de jaren dat ze wel meedoen sturen ze meestal een kopie van Il Divo en nu hebben ze eindelijk weer een keer echt iets origineels." Ja, dit slaat natuurlijk nergens op, kan ik niks meer van maken. :7

Het eindeloze positief zijn over onze eigen inzending vond ik dan weer een stuk vervelender. Al denk ik wel dat dit mede komt doordat Carlo ook weet hoe het hier werkt. Als hij ook maar 1 negatief puntje noemt staat morgen in alle blogs dat hij "O'gene afkraakte" enzo. :{
Il Volo ja. Dat zeg ik echt altijd fout :D :@ Natuurlijk bedoelde ik die.

Nu ga ik ook terugkijken want ik zou zweren dat ie zei dat ItaliŽ voor de derde keer meedoet. Potver. _O-
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:49:05 #81
345170 Roger_Epiales
De Schaduwelite
pi_169695329
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij "had ze gisteren nog gesproken" en noemde ook de naam van de regisseur (maar die verstond ik niet :@ ).

(Kunnen de mieperds even in hun blokje noteren dat ik weer iets positiefs zei over Og3ne? Dank. :7 )
Rolf Meter, regisseur van o.a. 'Toppers in Concert' en 'Rene Froger live in de Kuip'. -O-
Feel free to insult me.
pi_169695342
Carlo had prima wat neutraler kunnen blijven zonder ze af te kraken maar ook zonder dat idiote ophemelen dat de vakjury fout is als ze dit niet heel hoog waarderen. Alsof een vakjury alleen op de goede zang moet letten. Het is een SONGfestival, Carlo.

Ik denk oprecht dat BelgiŽ hoger scoort dan Nederland ook als Blanche het live wat minder goed zingt.
pi_169695345
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:49 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Rolf Meter, regisseur van o.a. 'Toppers in Concert' en 'Rene Froger live in de Kuip'. -O-
Oh. Dear. -O-
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:57:40 #84
345170 Roger_Epiales
De Schaduwelite
pi_169695438
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:49 schreef Greys het volgende:
Carlo had prima wat neutraler kunnen blijven zonder ze af te kraken maar ook zonder dat idiote ophemelen dat de vakjury fout is als ze dit niet heel hoog waarderen. Alsof een vakjury alleen op de goede zang moet letten. Het is een SONGfestival, Carlo.
Carlo draait al een tijdje mee en dit soort dingen worden zo snel uit het verband gerukt. Het is eigenlijk net voetbal, als je niet onverdeeld positief bent over 'het Nederlands elftal/de Nederlandse inzending' reageert iedereen alsof je ze persoonlijk in de ballen hebt geschopt.
quote:
Ik denk oprecht dat BelgiŽ hoger scoort dan Nederland ook als Blanche het live wat minder goed zingt.
Ik kan het me indenken, maar zie echt niet waarom. Ik vind het Belgische lied dit jaar, voor zover mogelijk, nog niksiger dan O'Genes nummer. :{

Telt dit ook als iets positiefs zeggen over O'Gene? :@ Zo ja, dan wil ik ook in dat blokje van de mieperds genoteerd worden. :7
Feel free to insult me.
pi_169695470
ROLF METER

Rolf Meter bij de Beeld en Geluid Awards 2010

PERSONALIA
Naam Rolf Meter
Geboren Hilversum, 19 Juli 1959
Functies Regisseur, programmamaker
Bekend van Doet ie 't of doet ie 't niet, De heilige koe, Sterrenslag, Knoop in je zakdoek, Het beste idee van Nederland, De Gouden Televizierring 2009, Sterren dansen op het ijs, Toppers in concert, Idols Duitsland, Rene Froger live in de Kuip
Periode actief 1978 - heden
Werkt samen met Alexander Odijk
Externe info OfficiŽle Website 3rdteen OfficiŽle Website 5minuten.tv

Rolf Meter in de media
Oeuvre van Rolf Meter
Als regisseur en programmamaker is Rolf Meter, al meer dan 30 jaar, verantwoordelijk voor vele televisieprogramma’s in Nederland en het buitenland.

Is toch om te huilen..
Life can be a bitch, so like it..
pi_169695549
Roger hoe keek jij het terug, want ik moet ervoor betalen en dat gaat me dan weer iets te ver.
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:10:06 #87
345170 Roger_Epiales
De Schaduwelite
pi_169695591
quote:
11s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:06 schreef Greys het volgende:
Roger hoe keek jij het terug, want ik moet ervoor betalen en dat gaat me dan weer iets te ver.
Echt? Ik heb een rtl xl account geregistreerd, ingelogd en gekeken. Zonder account is het idd niet gratis.
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)71-bf2f-cea1c1967991
Voor jou nog makkelijker, want je kan geloof ik ook met je feesboek account registreren als je die hebt.
Feel free to insult me.
pi_169695778
Thanks. Maar dan ben ik weer bang dat mijn FB vrienden zien dat ik die baarmoedertaalkundige zit terug te kijken. _O-

Even proberen!
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:24:01 #89
345170 Roger_Epiales
De Schaduwelite
pi_169695821
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:20 schreef Greys het volgende:
Thanks. Maar dan ben ik weer bang dat mijn FB vrienden zien dat ik die baarmoedertaalkundige zit terug te kijken. _O-

Even proberen!
:D
Daar ging mijn koffie bijna. _O-
Feel free to insult me.
pi_169697091
Heb het ook nog even teruggekeken. Bedenkelijk niveau. Over die politieke rel rondom de Russische inzending. Frits H die letterlijk zegt: Het grappige van deze zangeres is dat ze ervan wordt verdacht in de afgelopen 3 jaar op de Krim te hebben opgetreden en daarmee de kans bestaat dat ze de OekraÔense wet heeft overtreden. Als dat zo is zou ze daarom nog kunnen worden opgepakt.

Het is maar wat je grappig vindt. Ik vind het ontzettend triest allemaal. Ook voor dat meisje.

Coen en Sander: Het is toch een draak van een plaat. Carlo is dan zo'n "kenner" die vult aan: Ja, het is een draak van een plaat, maar daar hebben we toch geen last van want die zit toch niet in onze poule.
  woensdag 22 maart 2017 @ 13:23:14 #91
351614 ijs_beer
Struisvogel.
pi_169698007
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:00 schreef ato het volgende:
ROLF METER

PERSONALIA
Naam Rolf Meter
Bekend van Doet ie 't of doet ie 't niet, De heilige koe, Sterrenslag, Knoop in je zakdoek, Het beste idee van Nederland, De Gouden Televizierring 2009, Sterren dansen op het ijs, Toppers in concert, Idols Duitsland, Rene Froger live in de Kuip

Rolf Meter in de media
Oeuvre van Rolf Meter
Als regisseur en programmamaker is Rolf Meter, al meer dan 30 jaar, verantwoordelijk voor vele televisieprogramma’s in Nederland en het buitenland.

Is toch om te huilen..
Ik put dan maar hoop uit dat ie Idols Duitsland heeft gedaan. :')
Mooi man!
pi_169698219
Hi allemaal!

Ik ben nieuw hier en volg al een tijdje de (soms heftige), maar vaak leuke gesprekken in dit topic over het Songfestival. Ik dacht, laat ik ook maar eens deelnemen.

Weet je, ik denk eigenlijk dat we het best wel eens goed kunnen gaan doen. Het nummer van O'g3ne staat met ruim 875k views op nummer 8 in de meest bekeken inzendingen van dit jaar. Eurovision plaatste laatst een samenvattende video met alle inzendingen en vroeg kijkers wat hun top 10 was; Nederland wordt echt best wel vaak in de top 10 genoemd.

Toegegeven, het is niet het meest vernieuwende nummer maar ik denk wel dat mensen hard gaan op de harmonie, het feit dat het zusjes zijn en het achterliggende verhaal. Ik hoop dat ze een vette staging neerzetten en dat ze een goede stylist in de arm nemen. Daarnaast hoop ik dat er binnenkort een vette social media campagne wordt neergezet; ik ben zelf werkzaam in die branche, dus het doet me wel een beetje zeer dat het op dit moment nog een beetje onderschat lijkt te worden. Ik moet wel zeggen dat Douwe Bob daar ook pas mee begon toen het nummer bekend was gemaakt.
pi_169698397
Hoi en welkom!

Bij Douwe ging het wel direct van start toen het nummer bekend was. Nummer van Og3ne is nu toch al een tijdje bekend en er gebeurt nog steeds bijna niks op (social)media-gebied inderdaad.

Ik denk ook wel dat ze de finale halen. Daarna top tien finale denk ik persoonlijk niet. Maar wie weet! ^O^ Denk wel dat de goede live zang op gaat vallen,dat zeker.
pi_169698542
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:00 schreef ato het volgende:
ROLF METER

PERSONALIA
Naam Rolf Meter

Rolf Meter in de media
Oeuvre van Rolf Meter

Is toch om te huilen..
Hadden de dames tijdens de bekendmaking niet gezegd dat hij ook het fantastische optreden van de Toppers heeft bedacht in 2009?

DIT KAN NIET MEER MISGAAN! :D
pi_169698783
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:47 schreef Greys het volgende:
Hoi en welkom!

Bij Douwe ging het wel direct van start toen het nummer bekend was. Nummer van Og3ne is nu toch al een tijdje bekend en er gebeurt nog steeds bijna niks op (social)media-gebied inderdaad.

Ik denk ook wel dat ze de finale halen. Daarna top tien finale denk ik persoonlijk niet. Maar wie weet! ^O^ Denk wel dat de goede live zang op gaat vallen,dat zeker.
Ja, dat klopt! Dat moet ik wel toegeven. Ik doelde alleen meer op feit dat O'g3ne veel kritiek kreeg op het feit dat ze in de voorliggende maanden zo stil waren; ik heb het nagekeken en zoals je zegt, Douwe Bob begon ook pas rond maart. Dat neemt echter niet weg dat ze nu nog wat stilletjes blijven. Echter zijn er in de social media wereld zoveel verschillende opvattingen mbt bereik, aandachtspanne, etc. Het kan zijn dat er vanaf 1 april 1,5 maand volop geblazen wordt om vooral die aandacht vast te houden. Dat is mijn inziens beter dan in februari beginnen en stilte te laten vallen. Ik heb in ieder geval wel de indruk dat de dames niets aan het toeval willen overlaten, wat ik echt een positief punt vind. Ze zijn nog jong, maar zeker niet naief. Volgens mij was het Amy die zei: 'als we daar zijn, mag er helemaal niets meer zijn waar we nog geen beslissing over hebben gemaakt'. Dat vind ik wel getuigen van professionaliteit.

Ik las ook ergens dat iemand zei: domme wijven die anders cassiere bij de supermarkt waren geworden. Vond ik een beetje gek. Ze zijn toch geen cassiere geworden? Ze hebben toch The Voice gewonnen? Ze hebben toch een uitverkochte theatertour? Ik zie echt wel ontwikkelpunten en dingen die ik anders zou doen, maar dat kwam op mij een beetje over in de categorie: Marco Borsato heeft maar geluk dat ie zo goed kan zingen, anders was hij vast en zeker vuilnisman geworden'. Niet relevant.

Overigens ben ik het met je eens dat het geen winnaarsnummer is. Het zingt niet lekker mee. Wat ik wel vind is dat de 'mensen' die voor O'g3ne hebben gekozen als inzending, precies hebben gekregen wat ze konden verwachten. Het is typisch O'g3ne, of je er nu van houdt of niet. Wat dat betreft zijn ze zeer consequent en had ik het ongeloofwaardiger gevonden als ze ineens met 1 of ander Beyonce-ish nummer op waren komen draven. O'g3ne heeft voor mij wel een bepaalde gunfactor en ik ben zo'n sucker die dus wel echt goed gaat op cheesy harmonien, dus persoonlijk vind ik het een mooi nummer.

Als laatste; papa schrijft idd niet de beste nummers. Had gehoopt dat de dames daar wat objectiever in waren geweest.
pi_169698831
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:47 schreef Greys het volgende:
Hoi en welkom!

Ik denk dat ze het lastig gaan krijgen om door te gaan. Ze zitten vroeg in de show en hebben niets opvallends. Drie meisjes op een rij die wat zingen. Twee nummers na hen is t gros ze wss al vergeten.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_169698872
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 14:08 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het lastig gaan krijgen om door te gaan. Ze zitten vroeg in de show en hebben niets opvallends. Drie meisjes op een rij die wat zingen. Twee nummers na hen is t gros ze wss al vergeten.
Hoe weet je dat als we nog niets van de staging hebben gezien?
pi_169698913
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 14:09 schreef Damskool het volgende:

[..]

Hoe weet je dat als we nog niets van de staging hebben gezien?
Het is een gok op basis van hoe hun act er normaal op het podium uitziet en het CV van die Rolf Meter.

[ Bericht 0% gewijzigd door marsan op 22-03-2017 14:21:06 ]
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_169699275
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 14:11 schreef marsan het volgende:

[..]

Het is een gok op basis van hoe hun act er normaal op het podium uitziet en het CV van die Rolf Meter.
Ik denk dat dit juist wel verrassend uit kan pakken; ze hebben meerdere keren benadrukt dat de zwarte kleding en het ingetogene bij de act hoort (shadows) en ze uiteindelijk naar een soort climax toewerken die zich ook op visueel vlak uit(glamour - lights). Het nummer leent zich voor mooie special effects, met name die uithaal vlakvoor het 'klapstukje', dus ik ben eigenlijk wel benieuwd.

Ik ken die Ron Meter verder niet; dat hij iets voor de Toppers heeft gedaan vind ik niet per definitie een nadeel; als regisseur is het belangrijk de act aan te passen aan het publiek, dus als hij een over the top, foute staging bedenkt voor duizenden hossende Gerrie's en Tina's vind ik eigenlijk redelijk logisch. Of waren er andere elementen waarom je hem geen goeie regisseur vind? Overigens heeft Pannekoek de shows van Jan Smit gedaan.. Is toch een beetje dezelfde categorie. :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Damskool op 22-03-2017 14:33:23 ]
pi_169699361
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 14:06 schreef Damskool het volgende:

[..]

Ja, dat klopt! Dat moet ik wel toegeven. Ik doelde alleen meer op feit dat O'g3ne veel kritiek kreeg op het feit dat ze in de voorliggende maanden zo stil waren; ik heb het nagekeken en zoals je zegt, Douwe Bob begon ook pas rond maart. Dat neemt echter niet weg dat ze nu nog wat stilletjes blijven. Echter zijn er in de social media wereld zoveel verschillende opvattingen mbt bereik, aandachtspanne, etc. Het kan zijn dat er vanaf 1 april 1,5 maand volop geblazen wordt om vooral die aandacht vast te houden. Dat is mijn inziens beter dan in februari beginnen en stilte te laten vallen. Ik heb in ieder geval wel de indruk dat de dames niets aan het toeval willen overlaten, wat ik echt een positief punt vind. Ze zijn nog jong, maar zeker niet naief. Volgens mij was het Amy die zei: 'als we daar zijn, mag er helemaal niets meer zijn waar we nog geen beslissing over hebben gemaakt'. Dat vind ik wel getuigen van professionaliteit.

Allereerst welkom. :)

Wat betreft social media, Douwe Bob begon al in januari met het delen van informatie. Op zijn twitter en instagram stonden bijv. diverse berichten, foto's en fimpjes op locatie tijdens het opnemen van de videoclip, uitzoeken van kleding, ook interactie over de mogelijke titel van het lied in de aanloop naar de presentatie. In januari maakt Douwe al bekend samen te werken met Pannecoucke en bezig te zijn met de repetities voor de act.

Niet dat dit alles noodzakelijk is voor succes hoor. The Common Linnets, Trjntje en Anouk waren namelijk ook stil in de aanloop naar het ESF. Het is alleen wel een kans om je Nederlandse achterban (en evt. buitenlandse potentiŽle stemmers) erbij te betrekken. Na het debacle met Trijntje leek het erop dat Nederland een nieuwe weg was ingeslagen qua aanpak en dat extra exposure dmv social media vanaf Douwe meer benut zou worden. Dat blijkt dus grotendeels dankzij Douwe zelf te zijn geweest, aangezien OG3ne hier duidelijk minder aan doet.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')