abonnementen ibood.com bol.com
pi_169746705
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar ik ben niet zo goed in het timen van de perfect guard. Dus ik ga gewoon bijna de pijp uit van hun beams :')
Focus op hun "oog". Zodra die blauw kleurt op de "A" knop drukken (op de Wii U dan)... bijna niet te missen.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 16:18:52 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169746798
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:14 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Focus op hun "oog". Zodra die blauw kleurt op de "A" knop drukken (op de Wii U dan)... bijna niet te missen.
Ah, goeie tip! Al is dat een beetje afhankelijk van de afstand denk ik?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169747016
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ah, goeie tip! Al is dat een beetje afhankelijk van de afstand denk ik?
Ja niet van te ver, zorg dat je er dichtbij in de buurt komt. Target hem dan en blijf gewoon staan waar je staat, de Guardian gaat uit zichzelf bewegen en komt dan eigenlijk altijd wel op de juiste afstand te staan ;). Save net voor de Guardian en probeer het een paar keer, als je het te pakken hebt dan zijn ze echt een makkie :).
pi_169752279
Alle shrines uitgespeeld! Beetje anticlimax wat je dan krijgt, maar goed. :') Vanaf nu kan m'n switch gaan stof happen.
pi_169753615
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:31 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja niet van te ver, zorg dat je er dichtbij in de buurt komt. Target hem dan en blijf gewoon staan waar je staat, de Guardian gaat uit zichzelf bewegen en komt dan eigenlijk altijd wel op de juiste afstand te staan ;). Save net voor de Guardian en probeer het een paar keer, als je het te pakken hebt dan zijn ze echt een makkie :).
Als je op veel guardians wil oefenen is die Forgotten Temple een prima locatie. :P
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:55:07 #156
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169757163
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:31 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Zo zijn ze echt een eitje! :D Heb er zojuist een paar verslagen. Kostte me een paar schilden maar nu heb ik m wel door. Goede tips ^O^

Lekker ancient parts verzamelen _O_

Tingel Island en twee doolhoven gedaan ook. De teller staat nu op 78 shrines.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  zaterdag 25 maart 2017 @ 12:03:57 #157
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_169763868
quote:

[..]

Maar ik ben niet zo goed in het timen van de perfect guard. Dus ik ga gewoon bijna de pijp uit van hun beams :')
Zo'n ancient shield werkt altijd, zonder de timing...
herr doctor
pi_169769958
even he
is er eigenlijk een volgorde want heb het idee dat ik ergens ben waar ik nog niet moet zijn.
pi_169770257
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:58 schreef isax het volgende:
even he
is er eigenlijk een volgorde want heb het idee dat ik ergens ben waar ik nog niet moet zijn.
Ja en nee. Er is een logischere volgorde (je wordt in principe naar het Oosten gestuurd na Great Plateau), maar je kan overal heen in elke volgorde die je wil.
pi_169770338
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:11 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ja en nee. Er is een logischere volgorde (je wordt in principe naar het Oosten gestuurd na Great Plateau), maar je kan overal heen in elke volgorde die je wil.
ja dat merk ik :D was alleen beetje confused nu in in lost woods ben geweest en ergens kwam waar ik nog niet klaar voor ben.
pi_169775345
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:14 schreef isax het volgende:

[..]

ja dat merk ik :D was alleen beetje confused nu in in lost woods ben geweest en ergens kwam waar ik nog niet klaar voor ben.
Waar je niet klaar voor bent? Ik denk dat je er best klaar voor bent, alleen weet je het zelf niet.
The show must go on
pi_169776209
Jezus... waar kan ik dat Forest Dweller Shield vinden?
Heb 'm nodig voor een test in dat Korok bos.

Zit op 115 Shrines nu.
"Le civisme est d'avant-garde"
pi_169777381
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:21 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Waar je niet klaar voor bent? Ik denk dat je er best klaar voor bent, alleen weet je het zelf niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169777462
Je kunt hartjes ruilen voor stamina en andersom, mocht dat willen schelen.
pi_169780608
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:39 schreef CoExist het volgende:
Jezus... waar kan ik dat Forest Dweller Shield vinden?
Heb 'm nodig voor een test in dat Korok bos.

Zit op 115 Shrines nu.
Die je in die boom moet gooien? Dat is het schild wat er recht voor staat op die verhoging. :P
pi_169785365
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:17 schreef Operc het volgende:

[..]

Die je in die boom moet gooien? Dat is het schild wat er recht voor staat op die verhoging. :P
Haha, neen die niet. Die proef had ik al gehaald. Ging om de vuurproef waarbij je alleen een houten schild, zwaard en boog mag gebruiken.
Maar ik heb een schild gevonden, achter de Deku tree.

Heb nu alle 120 Shrines gehaald.
30 heart containers maar ik krijg mijn stamnia meter niet een 3e keer helemaal compleet. Beetje typisch.
"Le civisme est d'avant-garde"
pi_169789919
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 22:04 schreef isax het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, is dat alles? Dat had ik ook toen ik daar kwam. :) Ik ging erheen na de eerste divine beast
The show must go on
pi_169798846
quote:

[..]

Blocken en punt dat hij vuurt druk je a.

Niet zo heel lastig :p
pi_169798928
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zo zijn ze echt een eitje! :D Heb er zojuist een paar verslagen. Kostte me een paar schilden maar nu heb ik m wel door. Goede tips ^O^

Lekker ancient parts verzamelen _O_

Tingel Island en twee doolhoven gedaan ook. De teller staat nu op 78 shrines.
Haal de anchient shield en dan de armor set.

De master sword is trouwens heel effectief als je hem gebruikt op de poten van de lopende guardian
  zondag 26 maart 2017 @ 21:50:21 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169801263
Inmiddels ben ik vrij hardcore Guardian killer met m'n ancient armor. Iets meer dan 80 shrines gehaald nu. Talos en Hinox zijn een eitje.

Denk dat het einde een beetje in zicht komt. Voor m'n gevoel mis ik alleen nog het Hylian Shield zodat ik die thuis kan ophangen.

Tarry town is nog niet af maar is een beetje vervelend vanwege de zoektocht naar de nieuwe bewoners.
pi_169801433
Die bewoners vinden is juist heel simpel als je een beetje hebt opgelet :P
  zondag 26 maart 2017 @ 21:58:28 #172
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169801484
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 21:56 schreef Noppie2000 het volgende:
Die bewoners vinden is juist heel simpel als je een beetje hebt opgelet :P
Naja, dat is mijn probleem vaak :P

SPOILER
-Edit-

Gevonden :D was ff vergeten dat die stad uit twee delen bestaat.

[ Bericht 7% gewijzigd door Notorious_Roy op 26-03-2017 23:01:32 ]
pi_169807743
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inmiddels ben ik vrij hardcore Guardian killer met m'n ancient armor. Iets meer dan 80 shrines gehaald nu. Talos en Hinox zijn een eitje.

Denk dat het einde een beetje in zicht komt. Voor m'n gevoel mis ik alleen nog het Hylian Shield zodat ik die thuis kan ophangen.

Tarry town is nog niet af maar is een beetje vervelend vanwege de zoektocht naar de nieuwe bewoners.
Dan ben je er nog best snel doorheen gegaan. :) ik moet nog 2 beast, een paar toffe side quests en heel veel exploren. :')

Trouwens, als je in het kasteel bent gekomen, is er dan nog een makkelijke mogelijkheid dat je weer eruit kan gaan? Ik wil wel een kijkje nemen, maar ben bang dat ik dan niet meer terug kan. ;(
pi_169807759
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 08:35 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Dan ben je er nog best snel doorheen gegaan. :) ik moet nog 2 beast, een paar toffe side quests en heel veel exploren. :')

Trouwens, als je in het kasteel bent gekomen, is er dan nog een makkelijke mogelijkheid dat je weer eruit kan gaan? Ik wil wel een kijkje nemen, maar ben bang dat ik dan niet meer terug kan. ;(
Je kan terug zolang je niet de eindbaas triggert. Wel teruglopen.
pi_169807928
Je kan ook via je map weg teleporteren... dan sta je weer voor de poort van Hyrule Castle ;)
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')