abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169700538
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 14:58 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Geef mij maar de oude Dungeons.. ik was die nog niets beu. De openwereld is alleen leuk voor de sidequests en voor extra vermaak als je de game hebt uitgespeeld. Maar voor de mainquest vind ik de openwereld totaal niets toevoegen persoonlijk :). Openwereld is anno 2017 toch helemaal ook niet zo bijzonder meer? Vind er opzich niets mis met het oude level systeem van oudere games.
Nou ik vind de openwereld van BotW wel echt een stap vooruit in vergelijking met de andere openworlds. Bij AC, Witcher, Skyrim en farcry ben ik telkens gewoon met een missie bezig. De missies zijn de reden dat ik door de wereld trek.

Bij Botw is dat gewoon mijn nieuwsgierigheid die me ertoe dwingt
pi_169702313
De openwereld = de mainquest.

Over de dungeons ben ik het wel eens, Devine Beasts zijn tof, maar kunnen niet tippen aan de oude dungeons.
pi_169702746
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:32 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Nou ik vind de openwereld van BotW wel echt een stap vooruit in vergelijking met de andere openworlds. Bij AC, Witcher, Skyrim en farcry ben ik telkens gewoon met een missie bezig. De missies zijn de reden dat ik door de wereld trek.

Bij Botw is dat gewoon mijn nieuwsgierigheid die me ertoe dwingt
Dat vond ik wel meevallen.. het enige wat een beetje voor me nieuw voor me was is het klim gedeelte. Wat mij betreft mogen ze gewoon deze game door 2 splitsen. The Legend Of Zelda = ouderwetse Zelda format, en Zelda Adventures (ofzoiets) in die open world scene.

Ik wil toch iets meer uit die Shrines ook krijgen, het idee is leuk maar nog niet optimaal uitgevoerd imo. Iedere begin en einde van de Shrine zijn het zelfde, het is alleen maar de vraag wat je daar tussenin krijgt. Zou iets meer willen krijgen als heldenbollen of wat meer variatie. Persoonlijk vind ik dat je de krachten "te snel" krijgt, had van mij iets meer gespreid mogen zijn over de wereld. Of iets meer upgrades daarvan die je misschien in de shrines kon verdienen...
pi_169702995
registreer om deze reclame te verbergen
Rewards in de game mogen sowieso...beter? Anders? Het voelt een beetje scheef dat je in sommige Shinres equipment als beloning krijgt en in anderen weer 20 rupees. Side Quests geven ook bijna allemaal prut, terwijl daar ook meer mogelijk is. Dat Shrines allemaal worden beloond met een Hero Orb vind ik prima, het past bij de game. Maar voornamelijk variatie mag beter.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:03 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]
Persoonlijk vind ik dat je de krachten "te snel" krijgt, had van mij iets meer gespreid mogen zijn over de wereld. Of iets meer upgrades daarvan die je misschien in de shrines kon verdienen...
Dat zou niet passen bij de game, waar na het eerste gebied complete vrijheid wordt gegeven. Jouw idee past weer bij de oude opzet, waar deze game juist vanaf probeerde te stappen.
pi_169703111
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:14 schreef Noppie2000 het volgende:
Dat zou niet passen bij de game, waar na het eerste gebied complete vrijheid wordt gegeven. Jouw idee past weer bij de oude opzet, waar deze game juist vanaf probeerde te stappen.
Ja sorry, ik ben toch meer van het oude O+ :@

Ik heb de game uit (mainquest) en heb niet echt de motivatie om alle shrines te zoeken en te doen. En als je ze allemaal hebt dan krijg je....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

En wat je krijgt na het vinden van alle Korok seeds :{ ;( . Sowieso een beetje awkward om overal zaad op te halen van kleine bosmannetjes...
pi_169703151
Ja ik snap je ook wel hoor, denk dat we allemaal iets van dungeons / variatie / rewards missen :P

Staat me trouwens ook iets bij dat Aonuma heeft gezegd dat ze de BotW-engine meer wilden gaan recyclen (in tegenstelling tot hiervoor, dat steeds voor een compleet nieuwe opzet en stijl etc. werd gegaan), wat zou moeten zorgen voor een snellere ontwikkelingstijd.

A man can dream.
pi_169703272
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:14 schreef Noppie2000 het volgende:
Rewards in de game mogen sowieso...beter? Anders? Het voelt een beetje scheef dat je in sommige Shinres equipment als beloning krijgt en in anderen weer 20 rupees. Side Quests geven ook bijna allemaal prut, terwijl daar ook meer mogelijk is. Dat Shrines allemaal worden beloond met een Hero Orb vind ik prima, het past bij de game. Maar voornamelijk variatie mag beter.
Eens, de beloningen voelen wat random aan. Zo zou je in de makkelijke shrines een diamond krijgen en in de wat moeilijkere een of andere gare speer. Dat voelt soms een beetje raar aan. Vind de 'blessing-shrines' ook een beetje goedkoop eerlijk gezegd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
[..]

Dat zou niet passen bij de game, waar na het eerste gebied complete vrijheid wordt gegeven. Jouw idee past weer bij de oude opzet, waar deze game juist vanaf probeerde te stappen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 22 maart 2017 @ 18:53:23 #33
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169705005
Bah nee alsjeblieft niet terug naar de oude opzet van Dungeons.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:41:10 #34
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_169706234
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bah nee alsjeblieft niet terug naar de oude opzet van Dungeons.
Mee eens.
Het zal wel niet slecht bedoeld zijn, maar ik heb het idee dat echt iedereen wat te zeiken heeft.

Punt is, je hoeft niet álles te halen...

Echt chapeau voor Nintendo dat ze zo'n radicale koerswijziging hebben aangedurft.

(En iedereen - ik ook - speelt dit spel veel te lang ;) )

[ Bericht 0% gewijzigd door thedeedster op 22-03-2017 19:49:37 ]
herr doctor
pi_169706273
Ik heb niets te 'zeiken', maar ik zie wel dingen die verbeterd kunnen worden. Of mag dat niet meer :@
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:46:14 #36
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_169706371
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:42 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb niets te 'zeiken', maar ik zie wel dingen die verbeterd kunnen worden. Of mag dat niet meer :@
Neem het niet persoonlijk. Het staat ook veel op IGN.
Aan de ene kant kan Nintendo heel veel met alle feedback, maar aan de andere kant heeft iedereen wel wat anders aan te merken.

Ze kunnen het eigenlijk nooit goed doen.
herr doctor
pi_169706515
Tuurlijk kunnen ze het wel goed doen *mompelt iets over meeste perfecte scores die een game ooit heeft gekregen* :+

Maar men komt nu ook op het punt dat het sprookje voorbij is, de game is uitgespeeld, collectibles zijn gehaald, het einde is bereikt. Dan komt er een moment van terugkijken, wat heeft men ervaren, wat bracht de game voor nieuws maar ook: wat is er verdwenen, wat missen we na 31 jaar Zelda-geschiedenis?

En dan gaan de blikken weer op de toekomst: wat willen we van een volgend deel, waar kan de game verbeteren? Meer variatie in de dungeons? Meer story? Meer Speelbare personages? Betere side quests? Etc. Etc. :P Natuurlijk heb je mensen ertussen zitten die blind haten, maar daar kunnen we verder niet veel mee, maar verder IMO een logische 'cyclus' :)
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:56:52 #38
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_169706642
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:51 schreef Noppie2000 het volgende:
Tuurlijk kunnen ze het wel goed doen *mompelt iets over meeste perfecte scores die een game ooit heeft gekregen* :+

Maar men komt nu ook op het punt dat het sprookje voorbij is, de game is uitgespeeld, collectibles zijn gehaald, het einde is bereikt. Dan komt er een moment van terugkijken, wat heeft men ervaren, wat bracht de game voor nieuws maar ook: wat is er verdwenen, wat missen we na 31 jaar Zelda-geschiedenis?

En dan gaan de blikken weer op de toekomst: wat willen we van een volgend deel, waar kan de game verbeteren? Meer variatie in de dungeons? Meer story? Meer Speelbare personages? Betere side quests? Etc. Etc. :P Natuurlijk heb je mensen ertussen zitten die blind haten, maar daar kunnen we verder niet veel mee, maar verder IMO een logische 'cyclus' :)
Mijn kritiek (wat gebeurt er nu? ;) ) is dat de kleine side missions in de dorpjes wat meer gewicht zouden kunnen hebben. Ik denk dat je ze nauwelijks helpen om de grote Ganon te verslaan.

Dat zou wel iets meer "witcher 3" mogen hebben.

Daarnaast; het kost me erg veel moeite om ancient arrows te verkrijgen. :(
herr doctor
  woensdag 22 maart 2017 @ 20:07:42 #39
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169706969
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:51 schreef Noppie2000 het volgende:
Tuurlijk kunnen ze het wel goed doen *mompelt iets over meeste perfecte scores die een game ooit heeft gekregen* :+

Maar men komt nu ook op het punt dat het sprookje voorbij is, de game is uitgespeeld, collectibles zijn gehaald, het einde is bereikt. Dan komt er een moment van terugkijken, wat heeft men ervaren, wat bracht de game voor nieuws maar ook: wat is er verdwenen, wat missen we na 31 jaar Zelda-geschiedenis?

En dan gaan de blikken weer op de toekomst: wat willen we van een volgend deel, waar kan de game verbeteren? Meer variatie in de dungeons? Meer story? Meer Speelbare personages? Betere side quests? Etc. Etc. :P Natuurlijk heb je mensen ertussen zitten die blind haten, maar daar kunnen we verder niet veel mee, maar verder IMO een logische 'cyclus' :)
Nou, ik weet eigenlijk niet wat ze kunnen verbeteren. Ik neig echt naar een nagenoeg perfecte game. Het enige dat ik achteraf gezien écht vervelend vond was het trage omzetten van de beasts en dat valt ook wel mee.

Game komt met stip binnen in mijn top 5 ooit. Mag daar samen met Chrono Trigger, Tetris, Mario 64 en Witcher 3 een kopje thee drinken. _O_

Ik kan maar niet uit over het feit dat je zo ontzettend vrij bent in deze game. Het is de beste sandbox game ooit.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169707100
quote:
19s.gif Op woensdag 22 maart 2017 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Game komt met stip binnen in mijn top 5 ooit. Mag daar samen met Chrono Trigger, Tetris, Mario 64 en Witcher 3 een kopje thee drinken. _O_
Onze Top 5 lijkt op elkaar :D

Vervang Witcher 3 met DKC 2 en we zijn er ongeveer wel :P
pi_169708975
Ik ben er gister achter gekomen hoe je de game moet zien. Eigenlijk is het een verschrikkelijk korte game die bestaat uit één ding:

Ganon verslaan.

Ben je daar te zwak voor? Dan is er een verschrikkelijk grote wereld speciaal gemaakt voor jou om je voor te bereiden op het verslaan van ganon.

Alles wat je in deze game doet, doe je met het doel om sterker te worden voor Ganon.

Shrines
Koroks
Divine beasts
Mastersword

Allemaal optioneel en allemaal gemaakt om je beter voor te bereiden op Ganon.

Heerlijk!
pi_169709650
Perfect is een game natuurlijk nooit. Maar de ervaring die ik (vooral in het begin) had met deze game was geweldig en ik denk dat ik sinds Super Mario Galaxy nog nooit zo verrast was door een game. Als een kind in een snoepwinkel.

Helaas was bij mij de snoepwinkel al leeg na het tweede Devine Beast toen er eigenlijk geen stijging meer zat in de moeilijkheidsgraad. Als Nintendo een paar dingen beter had uitgewerkt waardoor de game tot het einde interessant bleef was het voor mij de perfecte game.

Maar ook wel top 5 materiaal.
pi_169709782
Maar Ganon is helemaal niet moeilink xD.

Overigens heb ik het spel ook uitgespeeld een paar dagen geleden.

Het was zeker een heel goed spel. Kijk heel erg uit naar de DLC's.

Hoop echt dat ze er echt iets heel leuks mee doen
pi_169710561
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 21:26 schreef Redbullkid het volgende:
Maar Ganon is helemaal niet moeilink xD.

Overigens heb ik het spel ook uitgespeeld een paar dagen geleden.

Het was zeker een heel goed spel. Kijk heel erg uit naar de DLC's.

Hoop echt dat ze er echt iets heel leuks mee doen
Klopt, ganon was helaas erg makkelijk. Ik ben naar ganon gegaan toen ik thunderblight ganon nog moest en vond dat gevecht moeilijker dan tegen ganon zelf :P
pi_169710976
Americans think 100 years is a long time,
Europeans think 100 miles is a long way.
pi_169714297
quote:
19s.gif Op woensdag 22 maart 2017 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nou, ik weet eigenlijk niet wat ze kunnen verbeteren. Ik neig echt naar een nagenoeg perfecte game. Het enige dat ik achteraf gezien écht vervelend vond was het trage omzetten van de beasts en dat valt ook wel mee.

Game komt met stip binnen in mijn top 5 ooit. Mag daar samen met Chrono Trigger, Tetris, Mario 64 en Witcher 3 een kopje thee drinken. _O_

Ik kan maar niet uit over het feit dat je zo ontzettend vrij bent in deze game. Het is de beste sandbox game ooit.
Tsja ik zat nooit aan de kant van de mensen die wat te zeiken had op de oude Zelda's. En misschien juist daarom meer te zeiken om deze nieuwe Zelda. Ik heb de oude dungeons nooit vervelend gevonden en nooit de behoefte gehad aan een sandbox game.

De charme van Zelda vond ik juist de items, de dungeons, de action elementen die niet gebaseerd waren RPG basis. Ondanks ik echt wel plezier heb gehad aan deze Zelda, het voelde voor mij aan als een Skyrim met een Zelda mod. Hèt was niet meer "mijn" Zelda.

Wat betreft al die open world games.. voor mij hoeft echt niet iedere game zo te worden. Ik vind het ook totaal niet uniek meer. Je noemt het de beste sandbox ooit. Maar ik kan moeilijk deze game vermaken zonder de missies, misschien beetje het snowboarden met je schild. De game voelt mij juist leeg aan voor een sandbox game.

Ik vind het persoonlijk jammer dat lineair opeens zo'n vies woord is geworden in de game industrie. Bijna al mijn favo games waren dat destijds juist omdat ze goed werden verteld en mij daarom het spel introkken. Deze Zelda heeft dat niet met mij gedaan.

Het voelt voor mij een beetje aan als een leuk muziek concert waarbij het prima feestje was. Maar persoonlijk zie ik liever een band die mij in mijn hart kan raken en waar het wat minder feestelijk is.
pi_169715667
Ik denk dat als de wapens/schilden niet kapot konden en er een level systeem in zat dat het leuker zou zijn.
  donderdag 23 maart 2017 @ 07:36:11 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169715682
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 07:32 schreef Redbullkid het volgende:
Ik denk dat als de wapens/schilden niet kapot konden en er een level systeem in zat dat het leuker zou zijn.
Ik denk dat dit twee vreselijk slechte ideeën zijn in deze game.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 23 maart 2017 @ 08:03:48 #49
56843 onlogisch
Feyenoord 2016/2017
pi_169715886
Blijf maar wipen @ die olifant _O_
Wat ben ik ongelooflijk waardeloos in dit spel zeg :D

Ik denk dat de teller ongeveer op 40/45 keer staat.
Kan je ergens een goed zwaard kopen of zo?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_169715909
quote:
15s.gif Op donderdag 23 maart 2017 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Blijf maar wipen @ die olifant _O_
Wat ben ik ongelooflijk waardeloos in dit spel zeg :D

Ik denk dat de teller ongeveer op 40/45 keer staat.
Kan je ergens een goed zwaard kopen of zo?
Waar wipe je dan? bij waterblight ganon?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')