abonnement Unibet Coolblue
pi_169675179
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.




pi_169675196
De arbeider bestaat niet meer hoor ik steeds.
pi_169675226
Voldoe ik ook om met mijn taalvouten mee te doen, en als men denkt mij te kunnen pikeren ermee, ga U gang!
pi_169675334
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:19 schreef Tchock het volgende:
De arbeider bestaat niet meer hoor ik steeds.
Iedereen in loondienst is een arbeider of men het zo benoemen wil of niet, het is zo!

Knecht of slaaf van de arbeidsgever?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2017 13:33:20 ]
pi_169675337
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:15 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Nu overdrijf je de zaken schromelijk Pokkelebips.
2010?
pi_169675363
He zou ik korting van de belasting dienst kunnen krijgen als ik de taal niet goed beheers, of als ik een ander kleurtje hebben doe?
Racisme kaartje kunnen trekken?
pi_169675405
Ik ben nog altijd niet zeker of het niet gewoon een kloon van Pokkelmans is. Mocht Pokkelmans dit me ooit eerlijk opbiechten aan het einde van een lange avond in de kroeg waarin we beide dronken en vermoeid zijn geraakt - "Ik was John, Kaas-. Ik was het al die tijd." -, dan zal ik hem direct van z'n barkruk gooien en een paar flinke klappen tegen z'n smoel geven, terwijl Pokkelmans een fles bier op m'n hoofd kapot slaat en we dan nog even doorvechten en de andere laat gebleven kroeggasten het café uitrennen uit blinde paniek die onze razernij en extreme agressie veroorzaakt, tot het moment komt waarop we ons beide ineens afvragen wat we in hemelsnaam aan het doen zijn en elkaar op de grond van de kroeg bloedend, hijgend en boos aankijken met een afgebroken stoelpoot in de aanslag, twijfelend of we door moeten vechten. Waarop Pokkelmans opmerkt "Ja, het was wel een vervelende kloon he?" en onze boze gezichten langzaam in een glimlach veranderen en een lichte grinnik produceren, om langzaam in een gezamenlijke bulderlach te veranderen. "Ja dat was het zeker Pokkelmans, dat was het zeker."

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:21 schreef john2406 het volgende:
Voldoe ik ook om met mijn taalvouten mee te doen, en als men denkt mij te kunnen pikeren ermee, ga U gang!
pi_169675423
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben nog altijd niet zeker of het niet gewoon een kloon van Pokkelmans is. Mocht Pokkelmans dit me ooit eerlijk opbiechten aan het einde van een lange avond in de kroeg waarin we beide dronken en vermoeid zijn geraakt - "Ik was John, Kaas-. Ik was het al die tijd." -, dan zal ik hem direct van z'n barkruk gooien en een paar flinke klappen tegen z'n smoel geven en dan nog even doorvechten en de andere laat gebleven kroeggasten het café uitrennen uit blinde paniek die onze razernij en extreme agressie veroorzaakt, terwijl Pokkelmans een fles bier op m'n hoofd kapot slaat, tot het moment komt waarop we ons beide ineens afvragen wat we in hemelsnaam aan het doen zijn en elkaar op de grond van de kroeg bloedend, hijgend en boos aankijken. Waarop Pokkelmans opmerkt "Ja, het was wel een vervelende kloon he?" en onze boze gezichten langzaam in een glimlach veranderen en een lichte grinnik produceren, om langzaam in een gezamenlijke bulderlach te veranderen.

[..]

... en zij kontneukten nog lang en gelukkig.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_169675434
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben nog altijd niet zeker of het niet gewoon een kloon van Pokkelmans is. Mocht Pokkelmans dit me ooit eerlijk opbiechten aan het einde van een lange avond in de kroeg waarin we beide dronken en vermoeid zijn geraakt - "Ik was John, Kaas-. Ik was het al die tijd." -, dan zal ik hem direct van z'n barkruk gooien en een paar flinke klappen tegen z'n smoel geven en dan nog even doorvechten en de andere laat gebleven kroeggasten het café uitrennen uit blinde paniek die onze razernij en extreme agressie veroorzaakt, terwijl Pokkelmans een fles bier op m'n hoofd kapot slaat, tot het moment komt waarop we ons beide ineens afvragen wat we in hemelsnaam aan het doen zijn en elkaar op de grond van de kroeg bloedend, hijgend en boos aankijken. Waarop Pokkelmans opmerkt "Ja, het was wel een vervelende kloon he?" en onze boze gezichten langzaam in een glimlach veranderen en een lichte grinnik produceren, om langzaam in een gezamenlijke bulderlach te veranderen.

[..]

Ik verheug mij op de dag dat Pokkel het probeert, wel niet huilen achteraf dan!
pi_169675444
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

... en zij kontneukten nog lang en gelukkig.
John is geen Poot hoor, die heeft liever een nat Ktje.
pi_169675467
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben nog altijd niet zeker of het niet gewoon een kloon van Pokkelmans is. Mocht Pokkelmans dit me ooit eerlijk opbiechten aan het einde van een lange avond in de kroeg waarin we beide dronken en vermoeid zijn geraakt - "Ik was John, Kaas-. Ik was het al die tijd." -, dan zal ik hem direct van z'n barkruk gooien en een paar flinke klappen tegen z'n smoel geven, terwijl Pokkelmans een fles bier op m'n hoofd kapot slaat en we dan nog even doorvechten en de andere laat gebleven kroeggasten het café uitrennen uit blinde paniek die onze razernij en extreme agressie veroorzaakt, tot het moment komt waarop we ons beide ineens afvragen wat we in hemelsnaam aan het doen zijn en elkaar op de grond van de kroeg bloedend, hijgend en boos aankijken. Waarop Pokkelmans opmerkt "Ja, het was wel een vervelende kloon he?" en onze boze gezichten langzaam in een glimlach veranderen en een lichte grinnik produceren, om langzaam in een gezamenlijke bulderlach te veranderen. "Ja dat was het zeker Pokkelmans, dat was het zeker."

[..]

Jij kijkt echt te veel films.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 13:36:15 #12
104871 remlof
Europees federalist
pi_169675470
Anders open je even vier delen in deze reeks op rij, Kaasmans.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 13:37:18 #13
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_169675491
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben nog altijd niet zeker of het niet gewoon een kloon van Pokkelmans is. Mocht Pokkelmans dit me ooit eerlijk opbiechten aan het einde van een lange avond in de kroeg waarin we beide dronken en vermoeid zijn geraakt - "Ik was John, Kaas-. Ik was het al die tijd." -, dan zal ik hem direct van z'n barkruk gooien en een paar flinke klappen tegen z'n smoel geven, terwijl Pokkelmans een fles bier op m'n hoofd kapot slaat en we dan nog even doorvechten en de andere laat gebleven kroeggasten het café uitrennen uit blinde paniek die onze razernij en extreme agressie veroorzaakt, tot het moment komt waarop we ons beide ineens afvragen wat we in hemelsnaam aan het doen zijn en elkaar op de grond van de kroeg bloedend, hijgend en boos aankijken met een afgebroken stoelpoot in de aanslag, twijfelend of we door moeten vechten. Waarop Pokkelmans opmerkt "Ja, het was wel een vervelende kloon he?" en onze boze gezichten langzaam in een glimlach veranderen en een lichte grinnik produceren, om langzaam in een gezamenlijke bulderlach te veranderen. "Ja dat was het zeker Pokkelmans, dat was het zeker."

[..]

Klinkt als iets dat Ketchup zou zeggen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 21 maart 2017 @ 13:40:05 #14
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_169675542
Op de meeste fora kan de crew het IP-adres zien van elke user (juist om klonen te ontdekken). Dat is dus niet mogelijk hier?
pi_169675563
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:

Kaas waarom eigenlijk, probeer jij je eigen onzekerheid met zoiets onder de tafel te drukken?

D66 toch was het of niet, jij hebt gelezen dat Pechie eruit wou stappen als deze niet in het kabinet kwam deze keer?
Die zal zijn zin wel doordrukken zodat die erin kan blijven, liefst 4 jr.
pi_169675580
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Op de meeste fora kan de crew het IP-adres zien van elke user (juist om klonen te ontdekken). Dat is dus niet mogelijk hier?
Jawel. Normale mods niet overigens en daarbij: klonen is ook toegestaan.
pi_169675585
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Op de meeste fora kan de crew het IP-adres zien van elke user (juist om klonen te ontdekken). Dat is dus niet mogelijk hier?
Denk het wel dat het mogelijk is, maar dat die functie een modje toebehoren doet?

Dan nog kunnen die geen actie ondernemen of mogen ze het niet?
  dinsdag 21 maart 2017 @ 13:43:22 #18
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_169675615
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jawel. Normale mods niet overigens en klonen is ook toegestaan.
Dank je :) Dit is waarschijnlijk het eerste forum waar ik ooit actief ben geweest waar je een kloon mag hebben.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 13:44:32 #19
104871 remlof
Europees federalist
pi_169675639
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Dank je :) Dit is waarschijnlijk het eerste fora waar ik ooit actief ben geweest waar je een kloon mag hebben.
Het eerste forum.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 13:44:47 #20
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_169675645
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Op de meeste fora kan de crew het IP-adres zien van elke user (juist om klonen te ontdekken). Dat is dus niet mogelijk hier?
Klonen wordt toegestaan en de privacy van de gebruiker achter die klonen wordt ook beschermd. Zolang er geen regels mee overtreden worden mag je een miljoenmiljard klonen aanmaken voor al je persoonlijke verhalen en weet ik het allemaal.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_169675663
Jeroen Dijsselbloem zal Euribob en Disana waarschijnlijk de middelvinger geven en bedanken voor hun voorkeursstem, en zijn zetel in de Tweede Kamer opgeven als hij aan mag blijven als voorzitter van de Eurogroep.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 13:46:31 #22
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_169675674
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:45 schreef Kaas- het volgende:
Jeroen Dijsselbloem zal Euribob en Disana waarschijnlijk de middelvinger geven en bedanken voor hun voorkeursstem, en zijn zetel in de Tweede Kamer opgeven als hij aan mag blijven als voorzitter van de Eurogroep.
Dat is prima.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_169675680
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Dank je :) Dit is waarschijnlijk het eerste forum waar ik ooit actief ben geweest waar je een kloon mag hebben.
Is toch vrij normaal? Je mag alleen niet met een kloon posten als een van je accounts een ban heeft.
pi_169675688
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:27 schreef john2406 het volgende:

[..]

Iedereen in loondienst is een arbeider of men het zo benoemen wil of niet, het is zo!

Knecht of slaaf van de arbeidsgever?
Iedereen in loondienst moet arbeid verrichten voor de grote dieven met hun loszittende grote poten. Want er moet van hen wel iets te stelen zijn. Toch.?
  dinsdag 21 maart 2017 @ 13:47:44 #25
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_169675698
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:44 schreef remlof het volgende:

[..]

Het eerste forum.
Oeps. Ik had de zinsopbouw veranderd en dat woord vergeten aan te passen. :)

quote:
7s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:44 schreef Euribob het volgende:

[..]

Klonen wordt toegestaan en de privacy van de gebruiker achter die klonen wordt ook beschermd. Zolang er geen regels mee overtreden worden mag je een miljoenmiljard klonen aanmaken voor al je persoonlijke verhalen en weet ik het allemaal.
Dus je kan denken dat je met verschillende personen aan het praten bent terwijl het eigenlijk maar één persoon is. Goed om te weten. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')