abonnement Unibet Coolblue
pi_169674367
Hallo allemaal,
Over een maand vlieg ik met vrienden naar Curacao om vakantie te vieren.
Nu vragen wij ons af of je beter van tevoren een auto kan reserveren via easyterra.nl of dat het goedkoper is om het daar ter plaatse te doen? Via easyterra.nl betaal ik voor een week betaal ik ongeveer 260 euro (Kia Picanto, onbeperkte KM's, allrisk verzekering met afkoop eigen risico). Dit is best een redelijke prijs volgens mij.

Kan iemand mij toevallig adviezen of tips betreft autohuur in Curacao geven?
  dinsdag 21 maart 2017 @ 12:30:59 #2
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_169674455
Goed alle schade bekijken die reeds aanwezig is en deze duidelijk vast (laten) leggen.
pi_169674920
Prijs klinkt wel ok, voor een vergelijkbare auto met (zo te zien) vergelijkbare voorwaarden betaal je bij Sunnycars ¤290 per week.

Waarom denk je dat het huren van een auto op Curacao anders is dan op een willekeurige andere locatie?
  dinsdag 21 maart 2017 @ 13:05:15 #4
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169674960
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:02 schreef heite het volgende:
Prijs klinkt wel ok, voor een vergelijkbare auto met (zo te zien) vergelijkbare voorwaarden betaal je bij Sunnycars ¤290 per week.

Waarom denk je dat het huren van een auto op Curacao anders is dan op een willekeurige andere locatie?
Omdat curacao zo klein is dat het geen zin heeft om wat verder van de luchthaven af te kijken voor iets goedkopers...

Dat is op een grotere plek altijd het geval... hoe verder weg hoe goedkoper..
pi_169698668
Pas op als je s'avonds de auto gaat ophalen of gebracht word.. Jaren terug zijn wij blijkbaar geachtervolgd. Onderweg tussenstop om wat drinken te halen auto stopt naast ons.. en we werden overvallen... Alle handbagage weg..
  woensdag 22 maart 2017 @ 23:15:52 #6
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_169713190
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:24 schreef UJF045 het volgende:
Kan iemand mij toevallig adviezen of tips betreft autohuur in Curacao geven?
Prijzen zijn allemaal ongeveer gelijk voor een Kia Picanto. Het kan wel iets goedkoper als je in Willemstad/Punda naast het Pieternaai Plein parking bij Savannah een auto huurt. Moet je daar wel in de buurt zitten, anders haal je meerprijs voor het laten bezorgen van de auto op vliegveld er niet uit. Houd er rekening mee dat je een borg in Dollars (of Antiaanse Guldens) moet achterlaten. In mijn geval was dat 400 dollar voor 5 dagen. Kan eventueel met een reservering op je credit card, maar kijk er niet raar van op als de betaalterminal "opeens" stuk is als je met je credit card die borg wil vastleggen.

Je doet er goed aan om niks in je auto te laten liggen en je auto 's avonds niet langs de openbare weg te laten staan: Het is voor de locals niet ongebruikelijk om met een flinke slok op achter het stuur te gaan zitten.
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')