abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:26:37 #26
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_169671550
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:23 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik wil gewoon niet vergeleken worden met een ideologisch ziektebeeld. Dat is het pro-Europeaanse verderfelijke gedachtegoed. Jij wilt toch ook geen nazi worden genoemd? De gedachte alleen al.
Europa is een gebied.

En ga nou maar lekker naar buiten, is beter voor iedereen.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:26:48 #27
104871 remlof
Europees federalist
pi_169671554
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:23 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik wil gewoon niet vergeleken worden met een ideologisch ziektebeeld. Dat is het pro-Europeaanse verderfelijke gedachtegoed. Jij wilt toch ook geen nazi worden genoemd? De gedachte alleen al.
Degene die naast een hele zwakke beheersing van het Nederlands een ideologisch ziektebeeld heeft ben jij, met je nazi-sympathieën.
pi_169671575
Ja mensen, ik spoor de verderfelijke FOK!kers zo even voor u op met deze pracht-OP en -TT. Geen dank.
pi_169671643
Goed Nederlands weer, Elzies!
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169671668
Was Elzies ook niet die user die tot ieders hilariteit deze SC eens binnen kwam vallen om te melden dat zijn Nederlands zo goed is, ondanks dat hij in praktisch elke post diverse taalfouten maakt? Of haal ik nu twee users door elkaar?
pi_169671731
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:26 schreef remlof het volgende:

[..]

Degene die naast een hele zwakke beheersing van het Nederlands een ideologisch ziektebeeld heeft ben jij, met je nazi-sympathieën.
Niets mis met mijn Nederlands. Iedereen voegt weleens een extra t of d toe. Over azijn pisserij gesproken. :')

Pro-Europeanen zijn simpelweg geen Nederlanders.

Wie zijn land verraad mag zichzelf geen Nederlander meer noemen.

Wie het belang van de buitenlander voor het belang van de Nederlander stelt mag zichzelf geen Nederlander meer noemen.

Wie zijn eigen soevereiniteit en verworven vrijheden wil inruilen voor een totalitaire eenheidsstaat waar niet de Nederlander, maar straks de Duitser, de Fransman, de Pool en mogelijkerwijs met een komende toetreding de Turk het voor het zeggen heeft, mag zichzelf geen Nederlander meer noemen.

Wij nationalisten accepteren de EU vlag niet, erkennen het Europese Parlement niet, verwerpen het pro-Europese ideaal. :r

Er bestaat geen enkel ideologisch raakvlak tussen een nationalist en een pro-Europeaan. Dus de stelling wij zijn allemaal Europeanen hou ik verre van mij. Ja, we delen geologisch hetzelfde continent, daar houdt iedere vergelijking op.

Uiteindelijk ons het gemeenschappelijke doel hetzelfde. De omverwerping en het uiteen vallen van de EU. Dit draagvlak wordt binnen de Unie groter en groter. Het gaat gebeuren. De zoete geur van overwinning hangt in de lucht. w/
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:41:25 #32
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_169671748
Jij bent geen nationalist. Noch een Nederlander.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_169671759
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:40 schreef Elzies het volgende:

[..]

Niets mis met mijn Nederlands. Iedereen voegt weleens een extra t of d toe. Over azijn pisserij gesproken. :')

Pro-Europeanen zijn simpelweg geen Nederlanders.

Wie zijn land verraad mag zichzelf geen Nederlander meer noemen.

Wie het belang van de buitenlander voor het belang van de Nederlander stelt mag zichzelf geen Nederlander meer noemen.

Wie zijn eigen soevereiniteit en verworven vrijheden wil inruilen voor een totalitaire eenheidsstaat waar niet de Nederlander, maar straks de Duitser, de Fransman, de Pool en mogelijkerwijs met een komende toetreding de Turk het voor het zeggen heeft, mag zichzelf geen Nederlander meer noemen.

Wij nationalisten accepteren de EU vlag niet, erkennen het Europese Parlement niet, verwerpen het pro-Europese ideaal. :r

Er bestaat geen enkel ideologisch raakvlak tussen een nationalist en een pro-Europeaan. Dus de stelling wij zijn allemaal Europeanen hou ik verre van mij. Ja, we delen geologisch hetzelfde continent, daar houdt iedere vergelijking op.

Uiteindelijk ons het gemeenschappelijke doel hetzelfde. De omverwerping en het uiteen vallen van de EU. Dit draagvlak wordt binnen de Unie groter en groter. Het gaat gebeuren. De zoete geur van overwinning hangt in de lucht. w/
Dat is geen d of t of zelfs een dt-fout, dat moet een samengesteld woord zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_169671763
Zag dat Elzies zich inmiddels heeft herpakt na de tegenvallende verkiezingsresultaten van zijn messias, de heer Geert W. De beste man blijft geloven in een Wilderiaanse revolutie. Koddig.

Wel apart dat de PVV een enorme instroom van vluchtelingen nodig heeft om de grootste te worden, maar goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_169671771
Nog steeds denken dat Turkije ooit bij de EU zal komen :')________________!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_169671784
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:40 schreef Elzies het volgende:

Wie zijn land verraad mag zichzelf geen Nederlander meer noemen.
Wie onze prachtige taal niet beheerst evenmin.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † dinsdag 21 maart 2017 @ 09:44:37 #37
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_169671787
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:42 schreef xpompompomx het volgende:
Nog steeds denken dat Turkije ooit bij de EU zal komen :')________________!
Turken zijn de beste Europeanen. _O_
Carpe Libertatem
pi_169671798
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
Zag dat Elzies zich inmiddels heeft herpakt na de tegenvallende verkiezingsresultaten van zijn messias, de heer Geert W. De beste man blijft geloven in een Wilderiaanse revolutie. Koddig.

Wel apart dat de PVV een enorme instroom van vluchtelingen nodig heeft om de grootste te worden, maar goed.
In tegendeel. De PVV heeft juist flink gewonnen en is groter dan het CDA en D66 geworden. De tweede partij van Nederland. *O*

Het gegeven dat Rutte Wilders beleid uitvoerde ten aanzien van die Turkse ministers en daarmee de verkiezingen won doet daar niets aan af.
pi_169671818
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

In tegendeel. De PVV heeft juist flink gewonnen en is groter dan het CDA en D66 geworden. De tweede partij van Nederland. *O*

Het gegeven dat Rutte Wilders beleid uitvoerde ten aanzien van die Turkse ministers en daarmee de verkiezingen won doet daar niets aan af.
Wilders zal de komende periode net zo relevant worden als Roemer dat al tijden is: amper.
Maar blijf dromen!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_169671834
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:40 schreef Elzies het volgende:

[..]

Niets mis met mijn Nederlands. Iedereen voegt weleens een extra t of d toe. Over azijn pisserij gesproken. :')
Azijnpisserij hoort aan elkaar.
quote:
Wie zijn land verraad mag zichzelf geen Nederlander meer noemen.
Verraadt.
quote:
Wij nationalisten accepteren de EU vlag niet, erkennen het Europese Parlement niet, verwerpen het pro-Europese ideaal. :r
EU-vlag. Europees Parlement.
quote:
Er bestaat geen enkel ideologisch raakvlak tussen een nationalist en een pro-Europeaan. Dus de stelling wij zijn allemaal Europeanen hou ik verre van mij. Ja, we delen geologisch hetzelfde continent, daar houdt iedere vergelijking op.
Houd ik, niet hou ik.
quote:
Uiteindelijk ons het gemeenschappelijke doel hetzelfde.
Dit is geen Nederlands.

En zo barst elke post van Elzies van de taalfouten, keer op keer. Die man is een schande voor de Nederlandse cultuur. Zo heerlijk ironisch. _O- O+
pi_169671862
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

In tegendeel.
Integendeel is één woord. Leer onze taal nou eens beste vriend. Immigratiecursusje niet afgerond?
pi_169671870
Heerlijk toch, die lagere levensvormen. Het is zo makkelijk.

Ik wéét gewoon dat als Elzies nu nog 5 posts hieronder plaatst, dat ze alle vijf zullen barsten van de taalfouten. Hij heeft het gewoon niet in zich.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:52:08 #43
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_169671892
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:44 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Turken zijn de beste Europeanen. _O_
Ottomanen dachten Europees te zijn, werd niet overal goed ontvangen. :{
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:52:09 #44
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_169671894
quote:
Het is aantrekkelijk een kabinetsformatie te presenteren als variant op House of Cards. Helaas klopt er niets van. Onze formatie is eerder hengelen naar een soort schoolpleinverkering, met klasgenootjes die het voorwerk doen. Edith vertelt Gert-Jan dat Mark hem heel leuk vindt. Zoiets.
Meeus. _O_
pi_169671902
Haha, Kaas.

Jij bent een eckte G.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169671920
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:49 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Integendeel is één woord. Leer onze taal nou eens beste vriend. Immigratiecursusje niet afgerond?
Ga jij vooral je energie steken in mijn taalfouten. Misschien ga ik er bewust nog meer voor je maken. Maak je jezelf een stuk nuttiger. :')
pi_169671948
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:53 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ga jij vooral je energie steken in mijn taalfouten. Misschien ga ik er bewust nog meer voor je maken. Maak je jezelf een stuk nuttiger. :')
Dat kost me geen energie Elziesevriend, want als je de Nederlandse taal beheerst zie je dat gewoon in één oogopslag zonder dat het moeite kost. Niet dat je dat ooit zal begrijpen, gij Nederlandse cultuurverrader.

Wilders zou je op strafkamp sturen. Helaas zal de PVV nooit regeren en daar dus niet de kans toe krijgen en is het einde van die beweging met de aankomst van FvD zelfs alweer ingezet.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:57:32 #48
104871 remlof
Europees federalist
pi_169671986
Elzies begrijpt niet eens het simpele feit dat wanneer je in Europa geboren bent je gewoon Europeaan bent. En dat dat geen keuze is.
pi_169671994
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:55 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat kost me geen energie Elziesevriend, want als je de Nederlandse taal beheerst zie je dat gewoon in één oogopslag zonder dat het moeite kost. Niet dat je dat ooit zal begrijpen, gij Nederlandse cultuurverrader.
Ach gut, ga je jezelf verlagen tot het roepen van naampjes? :')

Dat werkt bij niet hoor. Ik schrijf er geen woord minder voor op.

Ga jij nou maar lekker verder met je spellingscontrole, altijd beter dan de onzin die je gewoonlijk opschrijft. Over lage levensvormen gesproken.
pi_169671999
Lief dagboek,

Het is dag 2760 van mijn zoektocht naar een intelligente PVV-stemmer die fatsoenlijk uit zijn woorden komt op FOK! Helaas nog altijd zonder resultaat. Maar we gaan met goede moed door.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')