abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182000439
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 13:29 schreef LeesFoknl het volgende:

ik ben de baas (natuurlijk)

Dit zou ik erg onaantrekkelijk vinden aan een man. Ik ben namelijk geen hond.

Wel aantrekkelijk vind ik het als iemand gelijk genoeg is aan mij om leuke gesprekken te kunnen voeren, maar verschillend genoeg om me te kunnen uitdagen. Als extrovert zijnde vind ik de rust die mijn introverte vriend brengt lekker en hij vindt het fijn dat hij door mijn initiatieven meer leuke dingen doet.

Verder vind ik humor heel belangrijk - het scheelt al zoveel als je vaak met elkaar kunt lachen :)

Oh, en uiteindelijk vind ik het ook fijn als een man die ambitie heeft om zich te blijven ontwikkelen. Die ambitie heb ik ook namelijk. Dat heeft niet per se iets te maken met carrieredrang, maar met jezelf blijven uitdagen en niet altijd de makkelijkste weg kiezen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 21 september 2018 @ 20:40:15 #77
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182054167
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 13:29 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Dat heb ik met mijn partner. ik ben de baas (natuurlijk) maar omdat ze gewend is kinderen rond te commanderen (= moeder) heeft ze de neiging aanwijzingen en zelfs bevelen te geven. Het extreemste is dat in .... de keuken. Daar kunnen wij absoluuut niet samen zijn. Hoewel zij beroepsmatig kookt ben ik de betere kok. Ik kook met liefde en creativiteit, en dan voor 3 personen. Zij kookt regelmatig tot voor 850 personen. Er zijn dagen dat ik 5 uien gebruik, en bij haar op een dag 100 kilo uien erdoor gaan.Tis om te janken!

:'( :'( :'(
100 kilo uien? Ik zou haar verlaten.
Nobody exists on purpose.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  maandag 24 september 2018 @ 09:55:15 #78
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182098473
Verlegen en bescheidenheid
So you be sayin'?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue