abonnement Unibet Coolblue
pi_169686928
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:16 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

. In 2013 toch
Volgens mij niet
  † In Memoriam † dinsdag 21 maart 2017 @ 23:17:48 #27
460494 naoomx
pi_169690162
Ik weet nog niet echt goed waar ik op val, maar ik heb iig wel wat (sterke) vermoedens over waar ik val.

Zo weet ik iig wel vrij zeker dat ik op sterke persoonlijkheden val. In de praktijk zijn dit vaak jongens/mannen, die wat 'anders' overkomen maar ook weer niet dusdanig abnormaal dat het geforceerd lijkt te zijn. En geen meelopers dus; wel eigenzinnigen. En extremen in iemands persoonlijkheid en/of leven vind ik ook wel erg leuk.
Hiernaast heb ik nooit behoefte gehad om jongens/mannen bewust te veranderen (ook bvb niet op m'n 12de, toen ik een crush had op een enorme player, nee) en knap ik ook erg af zodra ik merk dat jongens/mannen hun gedrag aanpassen om mij "beter te kunnen versieren".

Ik val ook wel vaak op dominant & vrij mannelijk, maar wel met een tikkeltje onderdanigheid.

Ik vind het ook leuk wanneer iemand anders is dan ik ben qua type. Zo vind ik praktische types erg leuk (klussers enzo), net als sporters en niet-serieuze & -analytische types oa.
Ik vind het idee van iemand van het MBO/HBO of bètarichting van het WO daten iig wel leuker dan iemand, die net zoals ik in de alfarichting van het WO zit zegmaar.


En ik val wel op een beetje sociale, (een beetje) kwajongensachtige & avontuurlijke types.

Voor de rest zijn een paar dingen waar ik níet op val ook wel opvallend. Zou houd ik niet per se van intelligentie of humor (ik word er niet warm/koud van zegmaar). En van een beetje perfect ogende mannen (met superverzorgd uiterlijk, geweldige carrière, "perfecte persoonlijkheid") knap ik ook wel af.


Mja, dit is allemaal nog speculatie natuurlijk.

M'n vrienden & familie denken iig dat ik eindig met een typisch(e) voetballer(stype) zegmaar. :P
pi_169691856
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 21:45 schreef vera166 het volgende:

[..]

Volgens mij niet
Niet liegen veertje, we kwamen tot de conclusie dat het nooit echt iets zou worden.
pi_169694549
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:16 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Niet liegen veertje, we kwamen tot de conclusie dat het nooit echt iets zou worden.
Oh ja :) jammer he?
pi_169696075
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:09 schreef vera166 het volgende:

[..]

Oh ja :) jammer he?
Ben nu veel gelukkiger met de mooiste meid op aarde.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2017 21:07:05 ]
pi_169706053
Sociale, grappige, gevoelige mannen. Niet onzeker, maar ook zeker niet te zelfverzekerd. Mag wat meer introvert dan extravert zijn, want iemand die constant heel veel wil praten kan ik niet zoveel mee. Intelligentie is belangrijk.

En eerlijk en loyaal natuurlijk. Open voor nieuwe dingen proberen.
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:54:52 #32
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_169706594
Openheid, eerlijkheid en loyaliteit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 26 maart 2017 @ 00:00:54 #33
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169781916
Ik val op persoonlijkheden met een lekker kontje.

Mag dat ook?

_O- _O-
ps een fijne zondag gewenst!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_170014810
Op een vrouw met karakter, met persoonlijkheid. Met sterke lichaamstrekken.
Die niet zomaar overal ja op zegt. Sterke vrouw die ook bij seks regelmatig de baas is, maar die ook wel eens geniet om "tegen de muur genomen" te willen worden. :7
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_170019892
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:56 schreef Sigaartje het volgende:
Op een vrouw met karakter, met persoonlijkheid. Met sterke lichaamstrekken.
Die niet zomaar overal ja op zegt. Sterke vrouw die ook bij seks regelmatig de baas is, maar die ook wel eens geniet om "tegen de muur genomen" te willen worden. :7
Wat zijn 'sterke lichaamstrekken'?
pi_170022761
Bitchy overkomende vrouwen die eigenlijk toch wel aardig zijn vind ik heerlijk.
Afknapper vind ik als ze alles beter denken te weten, en zich bij wijze van spreken lopen te vingeren als ze in de spiegel kijken.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 13:34:42 #37
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_170724875
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 17:28 schreef Its174ever het volgende:
Bitchy overkomende vrouwen die eigenlijk toch wel aardig zijn vind ik heerlijk.
Afknapper vind ik als ze alles beter denken te weten, en zich bij wijze van spreken lopen te vingeren als ze in de spiegel kijken.
🙈 Nee want zo ben jij al 💪🏽
Sweet but not that sweet !
  zaterdag 6 mei 2017 @ 18:54:49 #38
37769 erodome
Zweefteef
pi_170730044
Sterke persoonlijkheid, weten wat ze willen en niet willen. (Droge) humor, houdt van dieren (anders gaat het niet werken), dominant zonder een bruut/bitch te worden, beetje bruut/bitch mag wel, maar niet teveel. Intelligent in combi met handig (alleen een denker vind ik minder, alleen een doener ook). Genuanceerd wereldbeeld.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_170738944
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 18:54 schreef erodome het volgende:
Sterke persoonlijkheid, weten wat ze willen en niet willen. (Droge) humor, houdt van dieren (anders gaat het niet werken), dominant zonder een bruut/bitch te worden, beetje bruut/bitch mag wel, maar niet teveel. Intelligent in combi met handig (alleen een denker vind ik minder, alleen een doener ook). Genuanceerd wereldbeeld.
Dus jij houdt van dieren. Maakt je gelijk weer wat sympathieker :D

Niet dat ik je onsympathiek vond overigens.
pi_170738951
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:43 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Ik ben 15. Als ik nu vrouwen zeg lijk ik net alsof ik verliefd wordt op 30 jarige mensen. Als ik meisje had gezegd zouden jullie uitmaken als kleintje of weet ik veel. :')
En ontken dat ff niet
Chicks?

Alles beter dan wijven.
pi_170740177
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 09:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Chicks?

Alles beter dan wijven.
Inderdaad. Wijven is echt zo denigrerend.

Chicks aan de andere kant klinkt nogal puberaal.

Ik vind dat wij in Nederland daar echt geen goed woord voor hebben.

Meisje klinkt inderdaad kinds maar meid klinkt lomp. En vrouw klinkt niet voor een twintiger.

What to say what to say..?
  zondag 7 mei 2017 @ 13:23:56 #42
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_170742575
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:12 schreef Moofasah het volgende:

[..]

En vrouw klinkt niet voor een twintiger.
Je noemt iemand pas 'vrouw' als ze een MILF van boven de 35 is of zo?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_170743066
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Sociale, grappige, gevoelige mannen. Niet onzeker, maar ook zeker niet te zelfverzekerd. Mag wat meer introvert dan extravert zijn, want iemand die constant heel veel wil praten kan ik niet zoveel mee. Intelligentie is belangrijk.

En eerlijk en loyaal natuurlijk. Open voor nieuwe dingen proberen.
Wat versta jij onder sociaal dan? want als je ook zegt mag meer introvert dan extravert zijn.. nou weet ik ook wel dat niet iedereen die introvert is niet sociaal is oid, maar ik bedoel.. de typische dingen die mensen normaliter verstaan onder 'sociaal' staan toch enigszins haaks op wat mensen typisch bedoelen met introvert.
pi_170743351
ik val op.. intelligent. niet te extravert. grappig, gevat. lief, zorgzaam. maar t moet geen zacht ei zijn a la "ieder mens is bijzonder" o.i.d. wel een beetje realistisch graag. oh, en loyaal natuurlijk. ik date ook geen chicks die in t verleden vreemd zijn gegaan. oh en, ze moet wel een beetje een viespeukje zijn, want ik heb een ontzettend hoog libido in een stabiele relatie dus ze moet t oké vinden om constant uitgewoond te worden O+

lastige vraag eigenlijk. als ik er zo over nadenk kan ik eigk niet echt iemand voor de geest halen die echt aan al die dingen voldoet. well. kind of.
pi_170743487
Ik val op dom, extreem extravert, niet grappig, ongevat, gemeen en niet zorgzaam. Oh, en ze moet seks niet leuk vinden.
Conscience do cost.
pi_170744371
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:23 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Je noemt iemand pas 'vrouw' als ze een MILF van boven de 35 is of zo?
Vanaf 30. Milf of geen milf.
pi_170760717
Als een meisje met zoveel woorden zegt: "ik lust je", dan krijg ik daar zo'n kick van dat zelfs als ze een verdorven karakter heeft en/of lelijk is ik alsnog met haar naar bed wil...

Verder vind ik vrouwen met een turnlichaam (lenig) en een lieve uitstraling heel erg mooi en seksueel aantrekkelijk. Ik snap natuurlijk zelf ook wel dat zoiets buiten mijn bereik is, maar leuk om over te dromen O+
pi_170761712
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 22:09 schreef jaha het volgende:
Als een meisje met zoveel woorden zegt: "ik lust je", dan krijg ik daar zo'n kick van dat zelfs als ze een verdorven karakter heeft en/of lelijk is ik alsnog met haar naar bed wil...

Verder vind ik vrouwen met een turnlichaam (lenig) en een lieve uitstraling heel erg mooi en seksueel aantrekkelijk. Ik snap natuurlijk zelf ook wel dat zoiets buiten mijn bereik is, maar leuk om over te dromen O+
Jezelf afschrijven :')
pi_170806423
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:48 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Wat versta jij onder sociaal dan? want als je ook zegt mag meer introvert dan extravert zijn.. nou weet ik ook wel dat niet iedereen die introvert is niet sociaal is oid, maar ik bedoel.. de typische dingen die mensen normaliter verstaan onder 'sociaal' staan toch enigszins haaks op wat mensen typisch bedoelen met introvert.
Ja maar wat men typisch verstaat onder introvert staat niet gelijk aan wat de literatuur erover zegt. Namelijk dat sociaal zijn er los van staat.
pi_170806693
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja maar wat men typisch verstaat onder introvert staat niet gelijk aan wat de literatuur erover zegt. Namelijk dat sociaal zijn er los van staat.
Dat snapte ik al en is niet echt een antwoord op m'n vraag :P but never mind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')