abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169669961
Een tijd geleden kocht ik bij de Etos voor mijzelf biergisttabletten die zouden bijdragen aan o.a. een rustige huid, mooie nagels en mooier haar.

Ik kwam er echter vrij snel achter dat mijn kat batshit crazy gaat van deze tabletjes en zodra ik het potje openmaak komt ze maniakaal er op af gesprint en drukt ze haar kopje tegen het potje, mijn handen, en wilt ze de tabletjes uit mijn handen wegvreten voor ik ze kan eten. Ze reageert er op als bij geen ander voedsel of voedingssupplement.

Omdat de concentratie biergist mij te hoog leek kocht ik recent melkgisttabletjes voor katten maar deze zijn lang niet interessant genoeg en laat ze eigenlijk gewoon links liggen.

Mijn vraag is eigenlijk; kan ik haar mijn Etos biergisttabletjes geven of is dit niet geschikt voor consumptie door katten en kan ik beter doorzoeken naar biergist voor katten die zij wel lust?

Of iemand anders ervaring met poezen die helemaal wild gaan van biergist en wat voor snoepjes of supplementen geef jij ze?

De ingrediėnten van het Etos-potje zijn "biergist, vitaminen" en de samenstelling per tablet is:
- niacinamide (1,78 mg)
- d-biotine (5,56 µg)
- biergist (350 mg)

pi_169670049
Wat een mooie poes! Mijn kat is trouwens ook gek erop, als er wel eens eentje valt is ie direct op. Ze heeft dus per ongeluk zo een tabletje opgegeten en kon niets gek aan haar merken verder... Maar om safe te zijn geef ik ze zeker niet zomaar aan de poes. Echt antwoord heb ik niet maar ga dit topic zeker volgen.
<hr>
pi_169671144
Wtf is melkgist?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 08:51:21 #4
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169671165
Er zijn biergist tabletten speciaal voor katten.. ik zou wel ff een dierenarts vragen of deze ook kunnen ivm de concentratie.. Of gewoon de versie voor katten kopen..
pi_169672277
Ja hoor kunnen ze prima hebben, die van mij zijn er ook dol op
pi_169684258
Bedankt voor de reacties... ik vroeg naar biergist voor katten in de dierenwinkel een paar weken geleden en vertelde dat mijn kat zo dwaas reageerde op mijn drogisterij biergisttabletten en zij had er nog nooit van gehoord.

Maar mijn kat is dus niet de enige. Bestel wel gewoon een paar potjes biergisttabletten voor katten want haar vacht wordt er wel beter van en ze heeft een gevoelige huid dus het kan alleen maar helpen.

Bonusfoto:
pi_169684770
TVP voor meer foto's.
pi_169728134
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:52 schreef vaduz het volgende:
TVP voor meer foto's.


dit was milliseconden voordat ze mijn telefoon *boop*-te.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')