abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  maandag 20 maart 2017 @ 23:24:18 #1
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169668369
Op m'n smartfoon zit het spelletje Candy Crush. Eenvoudig, mierzoet en verslavend.

index.jpg

Vanmiddag liep het spelletje vast. Na 10 pogingen eens gekeken of er er een oplossing voor was. Ik Google op 'Candy Crush loopt vast'. Kom ik een site tegen met 500 wanhopige vragen van (voornamelijk vrouwelijke) spelers over een vastgelopen Candy Crush, speelsters in de categorie Hennie, Jolanda, Els, Createek, Ine, Gerda, Tonnie :') x 1000.

Terecht merkt n poster op: 'wat heb je aan deze site als niemand een oplossing geeft'. Want antwoorden staan er niet, behalve wat verdwaalde tips. Ik zie huisvrouwen voor me. Ik ben er zelf ook een (nou, min of meer) maar ik heb geen kids! Wie gaat er nou z'n klacht neerzetten als er geen oplossingen worden gegeven? :')

http://allestoringen.nl/storing/candy-crush
  maandag 20 maart 2017 @ 23:29:00 #2
324045 Cousin_Eddy
Kleine Tetten?
pi_169668528
Meid ga GTA spelen
Zakdoek leggen en niks zeggen, Tevens patent houder van TvT
pi_169668854
Allestoringen _O_ ik bedank die site voor z'n bestaan, echt genieten als iets niet werkt, 99% van de mensen die er op reageren is klootjesvolk wat er gewoon weer eens geen kut van snapt _O_ "ZIGGO LIGT AL DE HELE OCHTEND PLAT WANNEER IS HET OPGELOST?" :') prachtig, traantje gelaten.
Op dinsdag 27 juni 2017 21:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
LompeHork liep hier al rond als blauwe toen ik nog mijn kut posts in steen uithakte en bij Danny de grot in smeet.
  maandag 20 maart 2017 @ 23:55:08 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169669230
quote:
10s.gif Op maandag 20 maart 2017 23:40 schreef LompeHork het volgende:
Allestoringen _O_ ik bedank die site voor z'n bestaan, echt genieten als iets niet werkt, 99% van de mensen die er op reageren is klootjesvolk wat er gewoon weer eens geen kut van snapt _O_ "ZIGGO LIGT AL DE HELE OCHTEND PLAT WANNEER IS HET OPGELOST?" :') prachtig, traantje gelaten.
:D Precies.

Ik word er ook melig van als ik die reacties achter elkaar lees. 'Ik kom niet op de site!', 'Ik ook niet en het is nu al half 10!' ahahahahahaha
pi_169670383
Nog nooit gespeeld.
Zonder wrijving geen glans
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')