Of Bonnie st Claire?quote:
Wattequote:Op maandag 20 maart 2017 23:22 schreef mazaru het volgende:
Tja Romy, wie luistert aan de wand verneemt zijn eigen schand
11uurquote:Op maandag 20 maart 2017 23:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
Hoe laat gaat die Fik weer terug naar haar krakershol?
Is alweer jaloers dat hij met de vide praat en dat iedereen zich weer overal mee bemoeid.quote:Op maandag 20 maart 2017 23:20 schreef mijntjexx het volgende:
ze jankt onze romy en zit nog steeds aan de wijn!
ja in argentinie zie je dat zonder broekquote:Op maandag 20 maart 2017 23:22 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Voor Mario, mooie stringbips![]()
[ afbeelding ]
Had Soury geopend, dacht ik, 'Wie is Rob? 'quote:Op maandag 20 maart 2017 23:20 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens mij was dat een apart topic
ze loopt te janken omdat ze af loopt te luisteren wat er op de vid over haar wordt gezegd. Dat is een oud spreekwoord die heel waar isquote:
AHquote:Op maandag 20 maart 2017 23:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
ze loopt te janken omdat ze af loopt te luisteren wat er op de vid over haar wordt gezegd. Dat is een oud spreekwoord die heel waar is
Ja vertel het maar niet verderquote:Op maandag 20 maart 2017 23:24 schreef Gooddeal het volgende:
Ik hoor allemaal geluideeeeeeeeeeeeh.
Ja, we zitten ook in een bohooooosssssssss.
Ik heb een beetje buikpijhijn.
Ja, ik ohook.
Er is weer wat binnen hoor.
Die kende ik nietquote:Op maandag 20 maart 2017 23:22 schreef mazaru het volgende:
Tja Romy, wie luistert aan de wand verneemt zijn eigen schand
Die kon toch ook boekhouden?quote:
Zelfs Bats die dat wil uitleggen komt er nauwelijks tussenquote:Op maandag 20 maart 2017 23:24 schreef sjampoeh het volgende:
dat komt natuurlijk dat cemal met iedereen zijn gevoel deeltwat doe je zelf dompie
Ja, de trigger weet ik.quote:Op maandag 20 maart 2017 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vertel het maar niet verder
Zit een trigger in
Als het advies haar niet aanstaat dan is ze het er niet mee eens.quote:Op maandag 20 maart 2017 23:24 schreef sjampoeh het volgende:
dat komt natuurlijk dat cemal met iedereen zijn gevoel deeltwat doe je zelf dompie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |