abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:31:28 #101
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169676517
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:22 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Het is helemaal geen napraterij. Kijk hoe facial animations uitzien in Witcher 3 en Horizon en vergelink dat met ME... het kan gewoon veel beter.
Boeit mij dat? Het is voor mij hetzelfde als zeiken over lettertype. Nog fux given hier. Zó slecht is het gewoon niet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169676532
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:31 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Boeit mij dat? Het is voor mij hetzelfde als zeiken over lettertype. Nog fux given hier. Zó slecht is het gewoon niet.
Dat het jou niet uitmaakt wil natuurlijk niet zeggen dat het voor anderen niet storend kan zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:32:40 #103
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169676535
Ergo ik kan niet klaarkomen als het mondje precies dichtvalt op het einde van een zin. Toont des te meer aan hoe belachelijk de kritiek is.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:33:29 #104
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169676554
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat het jou niet uitmaakt wil natuurlijk niet zeggen dat het voor anderen niet storend kan zijn.
Het is gewoon heel erg selectief. Daar stoor ik me meer aan. Des te meer omdat het gros van de scènes gewoon prima is.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169676613
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:33 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het is gewoon heel erg selectief. Daar stoor ik me meer aan. Des te meer omdat het gros van de scènes gewoon prima is.
Nou ja, ik kan er ergens wel inkomen dat je van een studio als deze, met een dergelijk budget en een dergelijke ontwikkelingstijd, wel meer mag verwachten dan 'het gros is gewoon prima', zeker als je ziet wat ze met de omgevingen ( _O_ ) hebben gedaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:41:22 #106
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169676656
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou ja, ik kan er ergens wel inkomen dat je van een studio als deze, met een dergelijk budget en een dergelijke ontwikkelingstijd, wel meer mag verwachten dan 'het gros is gewoon prima', zeker als je ziet wat ze met de omgevingen ( _O_ ) hebben gedaan.
Kan er misschien inkomen. Maar niet hoe dat voedingsbodem geeft aan het neersabelen van deze meer dan "gewoon prima" game ;)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169676754
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Kan er misschien inkomen. Maar niet hoe dat voedingsbodem geeft aan het neersabelen van deze meer dan "gewoon prima" game ;)
Het is ook niet de enige kritiek die ik lees. De kern van de meeste kritiek is eigenlijk dat het gewoon standaard-Bioware lijkt te zijn. Grotendeels dezelfde rassen als Mass Effect, Collectors/Kett zijn inwisselbaar, gebruikelijke romance-opties, etcetera etcetera. Het is eerder een stap opzij dan een echte stap vooruit, zowel qua technologie als qua spel zelf. Dan kan het alsnog een prima spel zijn, maar zo vernieuwend als de eerste serie was wordt het niet.

En dat is jammer, want met die hele 'totaal nieuw sterrenstelsel'-premisse schep je veel mogelijkheden. Als je dat dan koppelt aan wat bugs, soms matige animaties, :') het hoofd van die vrouwelijke Ryder :') en minder schrijfwerk (hoewel dat ook deels subjectief is natuurlijk) snap ik wel dat veel mensen wat teleurgesteld zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 15:10:27 #108
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169677081
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is ook niet de enige kritiek die ik lees. De kern van de meeste kritiek is eigenlijk dat het gewoon standaard-Bioware lijkt te zijn. Grotendeels dezelfde rassen als Mass Effect, Collectors/Kett zijn inwisselbaar, gebruikelijke romance-opties, etcetera etcetera. Het is eerder een stap opzij dan een echte stap vooruit, zowel qua technologie als qua spel zelf. Dan kan het alsnog een prima spel zijn, maar zo vernieuwend als de eerste serie was wordt het niet.

En dat is jammer, want met die hele 'totaal nieuw sterrenstelsel'-premisse schep je veel mogelijkheden. Als je dat dan koppelt aan wat bugs, soms matige animaties, :') het hoofd van die vrouwelijke Ryder :') en minder schrijfwerk (hoewel dat ook deels subjectief is natuurlijk) snap ik wel dat veel mensen wat teleurgesteld zijn.
Het is gewoon oneerlijk omdat deze game wordt vergeleken met een trilogie. Vorcha, Batarians, Drell, die hele uitwijding over Asari. Allemaal in andere delen dan deel 1.

Ik bekijk het als pure spin-off. Nieuw begin, hele trilogie nog gespeeld voor Andromeda. En ik moet zeggen dat ik erg geniet van het spel. Dat gevoel in mass effect 2, je hele voorbereiding op die missie, crew leren kennen, verbetering aanbrengen. Dat heb je nu met die nexus. En ik was van tevoren echt heel erg sceptisch. Maar juist die kritiek die ik had van tevoren, blijkt juist behoorlijk ongegrond. En dat is nu juist hetgeen veel mensen mee komen.

Waarvan 80% de game niet eens heeft gespeeld. Dat vind ik jammer.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 21 maart 2017 @ 15:47:32 #109
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169677811
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:03 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het is Mass Effect Inquisition.
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mass effect liefhebber van het eerste uur hier. En ik vind Andromeda geweldig. Stoor me niet aan animaties, filler quests of wat dan ook. Ik zit er helemaal in, en dat vind ik het belangrijkste :)
De waarheid zal dus ergens wel in het midden liggen. Dat het spel technisch niet op 100% zit dan boeit me eerlijk gezegd vrij weinig. Maar de eentonigheid van Inquisition deed me huiveren, als ze met deze serie dezelfde kant op zijn gegaan dan hoeft het voor mij niet.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 15:50:52 #110
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169677859
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:47 schreef Twiitch het volgende:

[..]


[..]

De waarheid zal dus ergens wel in het midden liggen. Dat het spel technisch niet op 100% zit dan boeit me eerlijk gezegd vrij weinig. Maar de eentonigheid van Inquisition deed me huiveren, als ze met deze serie dezelfde kant op zijn gegaan dan hoeft het voor mij niet.
Vraag me af of MMarsu het spel ook echt gespeeld heeft. Ik wel, en als je mass effect leuk vond, inquisition kut, saaie characters en oninteressant verhaal. Dan moet je deze direct halen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169677901
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Vraag me af of MMarsu het spel ook echt gespeeld heeft. Ik wel, en als je mass effect leuk vond, inquisition kut, saaie characters en oninteressant verhaal. Dan moet je deze direct halen.
Je zou het zeker niet zeggen :') , maar nee, dat heeft hij niet...
Tails tell tales
  dinsdag 21 maart 2017 @ 15:55:36 #112
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169677930
Ik vind de characters ook maar zo zo. Het is een beetje als de nieuwe star wars, andere tijd en setting maar bijna alles hetzelfde. Gevaarlijk ras, ancient technology etc. Het is ook wat minder diepgaand allemaal qua story, characters en quests tot nu toe. En ja ME1 had dat ook, maar dat is 10 jaar geleden. Garrus, wrex, mordin, legion, shepard etc. Weet niet, die gaven het wat meer kleur dan nu.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 21 maart 2017 @ 15:57:27 #113
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169677964
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind de characters ook maar zo zo. Het is een beetje als de nieuwe star wars, andere tijd en setting maar bijna alles hetzelfde. Gevaarlijk ras, ancient technology etc. Het is ook wat minder diepgaand allemaal qua story, characters en quests tot nu toe. En ja ME1 had dat ook, maar dat is 10 jaar geleden.
Dat ligt eraan wat je onder diepgaand verstaat. Want ik kan spoilervrij zeggen dat de game in stroomversnelling komt als je denkt dat alles goed gaat :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 21 maart 2017 @ 15:58:48 #114
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169677991
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:53 schreef Forbry het volgende:

[..]

Je zou het zeker niet zeggen :') , maar nee, dat heeft hij niet...
Het zou jammer zijn als EA besluit geen vervolg te maken dankzij zulk soort azijn.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169678121
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het zou jammer zijn als EA besluit geen vervolg te maken dankzij zulk soort azijn.
Wees maar gerust, een vervolg hangt volledig af van de verkoopcijfers, niet van de mening van :') MMarsu :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 16:06:39 #116
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169678196
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wees maar gerust, een vervolg hangt volledig af van de verkoopcijfers, niet van de mening van :') MMarsu :') .
Nouja als men zonder het ooit een minuut te spelen al zo veroordeelt, dan zie ik wel een correlatie met de verkoopcijfers :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 21 maart 2017 @ 16:23:02 #117
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_169678491
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wees maar gerust, een vervolg hangt volledig af van de verkoopcijfers, niet van de mening van :') MMarsu :') .
En van de hoeveelheid microtransacties in de MP store.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 21 maart 2017 @ 16:43:27 #118
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169678807
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is ook niet de enige kritiek die ik lees. De kern van de meeste kritiek is eigenlijk dat het gewoon standaard-Bioware lijkt te zijn.
De game lijkt vooral beoordeeld te worden op wat het niet is. Zal wel met de tijdsgeest te maken hebben.

Ook die vergelijkingen met andere games vind ik maar maf. Zelda heb ik totaal geen interesse in en HZD lijkt me ook wel tof maar ik heb geen PS4. Dus wat heb ik er aan als die games misschien technisch 'beter' zijn?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_169678922
De game scoort misschien laag maar deze game gaat denk ik wel heel veel verkopen. Was bij Fallout 4 precies ook zo. Iedereen zat te janken toen die game uit was, maar het is wel tot nu toe de best verkopende game van Bethesda.
pi_169678927
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:43 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

De game lijkt vooral beoordeeld te worden op wat het niet is. Zal wel met de tijdsgeest te maken hebben.
Hoe bedoel je? Ik zie vooral reviews dat het niet echt een revolutionair nieuw spel is ofzo. Veel bekende elementen in een ander jasje. Dat is best iets wat je mag aanstippen als reviewer, lijkt mij.

quote:
Ook die vergelijkingen met andere games vind ik maar maf. Zelda heb ik totaal geen interesse in en HZD lijkt me ook wel tof maar ik heb geen PS4. Dus wat heb ik er aan als die games misschien technisch 'beter' zijn?
Vind ik wel een relevante vergelijking, niet in de laatste plaats omdat jij niet iedereen bent. Het gaat er voornamelijk om dat dat spellen zijn van dezelfde generatie die wel echt een stap vooruit zijn, zij het qua graphics (HZD) of zij het op de manier waarop een spel durft vertrouwde elementen af te schudden (Zelda). Voor zover ik lees is Mass Effect, zoals gezegd, meer van hetzelfde. Dan kan het een prima spel zijn, en rond de 7,5 / 8 gemiddeld is ook lang niet gek, maar het brengt niet hetzelfde qua vernieuwing als de vorige delen wel brachten, schijnbaar.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169678961
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:51 schreef Vault-Boy het volgende:
De game scoort misschien laag maar deze game gaat denk ik wel heel veel verkopen. Was bij Fallout 4 precies ook zo. Iedereen zat te janken toen die game uit was, maar het is wel tot nu toe de best verkopende game van Bethesda.
Is op zich ook niet gek, daar de markt gewoon nog steeds groeit en dus elk spel een groter potentieel publiek heeft.

Verkoopcijfers zeggen verder niet zoveel. De Toppers verkopen ook de Arena om de haverklap uit, maar ik ga niet zeggen dat het goede muziek is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator dinsdag 21 maart 2017 @ 16:54:59 #122
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_169678979
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:23 schreef PirE het volgende:

[..]

En van de hoeveelheid microtransacties in de MP store.
Gewoon potjes spelen, ik doe nooit mee aan microtransacties.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 21 maart 2017 @ 17:04:50 #123
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169679129
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ik zie vooral reviews dat het niet echt een revolutionair nieuw spel is ofzo. Veel bekende elementen in een ander jasje. Dat is best iets wat je mag aanstippen als reviewer, lijkt mij.
Probleem daarmee is dat reviewers dan mischien een ander verwachtingspatroon hebben als gamers. Neem No Mans Sky, hardstikke vernieuwend, procedural generated planets etc...ah, oops, er zit geen game in. Uh-oh.

Laat ik alleen voor mijzelf spreken en zeggen dat ik niet echt zit te wachten op vernieuwend en experimenten, ik zie liever een nieuwe Mass Effect game, ik hoop dat mijn punt daarmee begrijpelijk is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 17:09:10 #124
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169679186
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ik zie vooral reviews dat het niet echt een revolutionair nieuw spel is ofzo.
De vraag is waarom mensen dat verwachten en of vereisen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 21 maart 2017 @ 17:12:09 #125
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169679215
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:47 schreef Twiitch het volgende:

[..]


[..]

De waarheid zal dus ergens wel in het midden liggen. Dat het spel technisch niet op 100% zit dan boeit me eerlijk gezegd vrij weinig. Maar de eentonigheid van Inquisition deed me huiveren, als ze met deze serie dezelfde kant op zijn gegaan dan hoeft het voor mij niet.
Er zullen ook mensen zijn die liefde uitspreken over de serie in het algemeen, die verbloemt hoe saai deze game is tov de oudere games qua writing. Kijk wat gameplay footage en je weet genoeg. Het is tergend slecht.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 21 maart 2017 @ 17:12:47 #126
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169679222
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:51 schreef Vault-Boy het volgende:
De game scoort misschien laag maar deze game gaat denk ik wel heel veel verkopen. Was bij Fallout 4 precies ook zo. Iedereen zat te janken toen die game uit was, maar het is wel tot nu toe de best verkopende game van Bethesda.
De game scoort een stuk lager dan Fallout 4 tho
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 21 maart 2017 @ 17:20:26 #127
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169679314
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Probleem daarmee is dat reviewers dan mischien een ander verwachtingspatroon hebben als gamers. Neem No Mans Sky, hardstikke vernieuwend, procedural generated planets etc...ah, oops, er zit geen game in. Uh-oh.

Laat ik alleen voor mijzelf spreken en zeggen dat ik niet echt zit te wachten op vernieuwend en experimenten, ik zie liever een nieuwe Mass Effect game, ik hoop dat mijn punt daarmee begrijpelijk is.
Precies. En als je -gewoon- Mass effect verwacht, dan kom je stevig aan je trekken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 21 maart 2017 @ 17:22:18 #128
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169679344
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:12 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De game scoort een stuk lager dan Fallout 4 tho
De game is nog niet eens gereleased, ergo gespeeld door het grote publiek.

Als iedereen het spel gewoon zelf eerst even speelt :') man man wat een gezeik.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169679358
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:12 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Er zullen ook mensen zijn die liefde uitspreken over de serie in het algemeen, die verbloemt hoe saai deze game is tov de oudere games qua writing. Kijk wat gameplay footage en je weet genoeg. Het is tergend slecht.
Oké. Heb je ondertussen dan al minstens 60 uur aan gameplay gezien? Of alleen knip en plak werk van de eerste planeet?
  dinsdag 21 maart 2017 @ 17:25:29 #130
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169679396
Het komt ook omdat ME destijds een RPG was met goede VA, story, oke gameplay, diepgang en er waren keuzes. Inmiddels is een The Witcher 3 2 jaar geleden uitgekomen die daarin weer stappen heeft gemaakt terwijl ME eerder meer mediocre is geworden.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_169679424
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:25 schreef Smoofie het volgende:
Het komt ook omdat ME destijds een RPG was met goede VA, story, oke gameplay, diepgang en er waren keuzes. Inmiddels is een The Witcher 3 2 jaar geleden uitgekomen die daarin weer stappen heeft gemaakt terwijl ME eerder meer mediocre is geworden.
Ik hoef geen vernieuwende Mass Effect.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 17:28:49 #132
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169679457
Verder vind ik het grappig hoe er nu ineens wordt gezegd dat Mass Effect altijd door iedereen beschouwd werd als het toppunt van gaming ofzo... wat een onzin :'). Alsof men vergeten is welke shit die games kregen toen ze uit kwamen :D.

Vooral ME2, al dat geklaag over dat het maar een zijstapje was en geen enkele impact op het grotere verhaal etcetera etcetera.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_169679500
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:28 schreef Fir3fly het volgende:
Verder vind ik het grappig hoe er nu ineens wordt gezegd dat Mass Effect altijd door iedereen beschouwd werd als het toppunt van gaming ofzo... wat een onzin :'). Alsof men vergeten is welke shit die games kregen toen ze uit kwamen :D.

Vooral ME2, al dat geklaag over dat het maar een zijstapje was en geen enkele impact op het grotere verhaal etcetera etcetera.
Inderdaad, ME3 met die enorme shitstorm omtrent het einde.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 17:37:33 #134
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169679624
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

De game is nog niet eens gereleased, ergo gespeeld door het grote publiek.

Als iedereen het spel gewoon zelf eerst even speelt :') man man wat een gezeik.
Ja man gewoon alles kopen ondanks de 60 euro en veel tijd investering

Wat maakt het uit dan het een holle schil is van de oude games
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_169679650
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:37 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja man gewoon alles kopen ondanks de 60 euro en veel tijd investering

Wat maakt het uit dan het een holle schil is van de oude games
60 euro well-spent.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 17:45:26 #136
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169679749
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:23 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Oké. Heb je ondertussen dan al minstens 60 uur aan gameplay gezien? Of alleen knip en plak werk van de eerste planeet?
Dat hoeft ook niet. Jezus man wat een hypecircle jerk hier. Je mag niks slechts zeggen of je bent geen echte fan van mass effect. Ga lekker weg anders als je niet wilt discussieren.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 21 maart 2017 @ 17:47:14 #137
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169679788
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:39 schreef lord_bono het volgende:

[..]

60 euro well-spent.
Voor jou wel, ben benieuwd of je er na 60 uur nog zo over denkt :)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 21 maart 2017 @ 17:48:38 #138
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169679813
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:47 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Voor jou wel, ben benieuwd of je er na 60 uur nog zo over denkt :)
Als je de game 60 uur speelt, dan is het idd 60 euro well-spent.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 21 maart 2017 @ 17:48:57 #139
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169679823
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik hoef geen vernieuwende Mass Effect.
Ik ook niet, maar dan mogen ze wel in alles iig verbeteringen hebben aangebracht of dezelfde diepgang, leuke characters etc, wat er naar mijn mening niet is. Maar hé, als jij het leuk vindt, good for you
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_169679869
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik hoef geen vernieuwende Mass Effect.
Het hoeft ook niet vernieuwend te zijn. Maar het is nu een achteruitgang t.o.v. de eerste 3 delen.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 17:52:51 #141
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169679886
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:48 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar dan mogen ze wel in alles iig verbeteringen hebben aangebracht of dezelfde diepgang, leuke characters etc, wat er naar mijn mening niet is. Maar hé, als jij het leuk vindt, good for you
Hoe kom je bij die mening?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169679899
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:28 schreef Fir3fly het volgende:
Verder vind ik het grappig hoe er nu ineens wordt gezegd dat Mass Effect altijd door iedereen beschouwd werd als het toppunt van gaming ofzo... wat een onzin :'). Alsof men vergeten is welke shit die games kregen toen ze uit kwamen :D.

Vooral ME2, al dat geklaag over dat het maar een zijstapje was en geen enkele impact op het grotere verhaal etcetera etcetera.
Uhm ME 2 heeft een 94 op Metacritic en was tijdens al enorm geliefd.

Ik kan me nog herinneren hoe positief mijn vrienden waren over ME 2. Werd destijds ook al door velen gezien als een hoogtepunt in gaming.
  Moderator dinsdag 21 maart 2017 @ 17:53:45 #143
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169679907
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:52 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Het hoeft ook niet vernieuwend te zijn. Maar het is nu een achteruitgang t.o.v. de eerste 3 delen.
Oh, je hebt hem al uitgespeeld? Knap
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_169679943
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, je hebt hem al uitgespeeld? Knap
Dus je mag alleen een mening hebben over iets wat je uit hebt gespeeld?

Mag je ook over politiek een mening hebben als je alle 100en pagina's van programma's van alle partijen hebt doorgelezen? Wat een onzin!

Ik heb gewoon veel reviews van bronnen die ik vertrouw gelezen en Neogaf doorgespit en de consensus is dat het een zware achteruitgang is t.o.v. de originele trilogie.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 17:55:53 #145
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169679953
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:53 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Uhm ME 2 heeft een 94 op Metacritic en was tijdens al enorm geliefd.

Ik kan me nog herinneren hoe positief mijn vrienden waren over ME 2. Werd destijds ook al door velen gezien als een hoogtepunt in gaming.
Over ME:2 is een aantal jaren heen gegaan voordat die zo werd gewaardeerd als nu.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 21 maart 2017 @ 17:56:21 #146
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169679964
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:55 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Dus je mag alleen een mening hebben over iets wat je uit hebt gespeeld?

Mag je ook over politiek een mening hebben als je alle 100en pagina's van programma's van alle partijen hebt doorgelezen? Wat een onzin!

Ik heb gewoon veel reviews van bronnen die ik vertrouw gelezen en Neogaf doorgespit en de consensus is dat het een zware achteruitgang is t.o.v. de originele trilogie.
Heb je de game gespeeld?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169679967
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Over ME:2 is een aantal jaren heen gegaan voordat die zo werd gewaardeerd als nu.
Echt niet. Zie de reviews die bij release al extreem lovend waren.

En ik zelf weet nog heel goed hoe de hype en liefde voor die game bij release was.
pi_169679986
Ik zie dit ook meer als een Rogue One dan een nieuwe episode in de Star Wars-saga. Voor mij prima.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2017 17:57:49 ]
  Moderator dinsdag 21 maart 2017 @ 17:58:42 #149
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169680000
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:55 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Dus je mag alleen een mening hebben over iets wat je uit hebt gespeeld?

Mag je ook over politiek een mening hebben als je alle 100en pagina's van programma's van alle partijen hebt doorgelezen? Wat een onzin!

Ik heb gewoon veel reviews van bronnen die ik vertrouw gelezen en Neogaf doorgespit en de consensus is dat het een zware achteruitgang is t.o.v. de originele trilogie.
Ok, dus je baseert het niet op ook maar een eigen waarneming maar puur op wat anderen stellen. Goed, weten we dat ook.

Kijk, als je een mening hebt is dat prima maar probeer dan iig die mening zelf te vormen en niet andere mensen na te praten, geef dan alleen een link.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_169680016
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:56 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Heb je de game gespeeld?
Lees je wel wat ik heb geschreven?

Je hoeft geen Einstein te zijn om te zien dat deze game op alle vlakken een achteruitgang is t.o.v. de OT. Kijk naar honderden pagina's aan meningen op Neogaf en naar cijfers.

Heb ik het gespeeld? Nee natuurlijk niet. Ik ga geen 60 euro neertellen voor een niet supergeliefde game terwijl er de laatste enorm veel WEL goed ontvangen games zijn uitgekomen die ik nog moet checken.
pi_169680045
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, dus je baseert het niet op ook maar een eigen waarneming maar puur op wat anderen stellen. Goed, weten we dat ook.
Nogmaals, als je alleen een mening mag hebben over iets wat je al hebt gespeeld hoe kan je dan kiezen welke games je moet kopen en spelen?
  Moderator dinsdag 21 maart 2017 @ 18:00:32 #152
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169680054
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:59 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Lees je wel wat ik heb geschreven?

Je hoeft geen Einstein te zijn om te zien dat deze game op alle vlakken een achteruitgang is t.o.v. de OT. Kijk naar honderden pagina's aan meningen op Neogaf en naar cijfers.

Heb ik het gespeeld? Nee natuurlijk niet. Ik ga geen 60 euro neertellen voor een niet supergeliefde game terwijl er de laatste enorm veel WEL goed ontvangen games zijn uitgekomen die ik nog moet checken.
Honderden pagina's met meningen...*zucht*

Ik kan je dezelfde honderden pagina's geven voor games met ratings van dik boven de 90
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 21 maart 2017 @ 18:01:02 #153
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169680067
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:00 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Nogmaals, als je alleen een mening mag hebben over iets wat je al hebt gespeeld hoe kan je dan kiezen welke games je moet kopen en spelen?
Dat is een ander verhaal, jij stelt echter dat iets een feit is omdat je andermans meningen hebt gelezen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_169680077
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:45 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet. Jezus man wat een hypecircle jerk hier. Je mag niks slechts zeggen of je bent geen echte fan van mass effect. Ga lekker weg anders als je niet wilt discussieren.
Met iemand die de game niet heeft gespeeld valt niet inhoudelijk te discussiëren. Dus ga jij ook maar weer lekker weg ;)
pi_169680085
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]


Kijk, als je een mening hebt is dat prima maar probeer dan iig die mening zelf te vormen en niet andere mensen na te praten, geef dan alleen een link.
Ik heb een mening gevormd op basis van ongeveer 10 reviews van reviewers wiens mening ik vertrouw en op basis van meningen van mensen die het spelen op Neogaf.

Dat doe ik bij elke game. Als een game zo enorm veel kritiek krijgt ga ik het sowieso niet aanschaffen.
pi_169680111
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is een ander verhaal, jij stelt echter dat iets een feit is omdat je andermans meningen hebt gelezen.
Het is een feit dat deze game een achteruitgang is in vergelijking met de OT.

Anders scoorde deze game niet zo laag, een fucking 75, op Metacritic en waren er niet honderden fail gifs op de dag van release.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 18:03:09 #157
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169680118
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:59 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Lees je wel wat ik heb geschreven?

Je hoeft geen Einstein te zijn om te zien dat deze game op alle vlakken een achteruitgang is t.o.v. de OT. Kijk naar honderden pagina's aan meningen op Neogaf en naar cijfers.

Heb ik het gespeeld? Nee natuurlijk niet. Ik ga geen 60 euro neertellen voor een niet supergeliefde game terwijl er de laatste enorm veel WEL goed ontvangen games zijn uitgekomen die ik nog moet checken.
Ik lees wat je hebt geschreven, maar kan niet lezen wat je niet schrijft, vandaar mijn vraag. No offense.

Voor de rest lekker niet je eigen mening vormen en indrukken opdoen joh. :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 21 maart 2017 @ 18:04:30 #158
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169680156
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:02 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Het is een feit dat deze game een achteruitgang is in vergelijking met de OT.

Anders scoorde deze game niet zo laag, een fucking 75, op Metacritic en waren er niet honderden fail gifs op de dag van release.
Wat beter is is per definitie subjectief. En dan die gifs Enzo, vind je dat nu echt een steekhoudend argument? Zijn dezelfde gastjes als jij, en is natuurlijk ook de tijdgeest.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169680160
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Honderden pagina's met meningen...*zucht*

Ik kan je dezelfde honderden pagina's geven voor games met ratings van dik boven de 90
Waarover hebben we nou discussie?

Heb ik gezegd dat jij de game niet leuk mag vinden? Nee... enjoy, I don't care.

Maar het mag gewoon genoemd worden dat de algemene consensus in de gaming community is dat deze game een zware achteruitgang is t.o.v. ME 1/2/3.
pi_169680184
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wat beter is is per definitie subjectief. En dan die gifs Enzo, vind je dat nu echt een steekhoudend argument? Zijn dezelfde gastjes als jij, en is natuurlijk ook de tijdgeest.
Wat is je punt?

Dat deze game net zo goed is ontvangen door reviewers en fans als ME 1/2/3?
pi_169680207
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:03 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik lees wat je hebt geschreven, maar kan niet lezen wat je niet schrijft, vandaar mijn vraag. No offense.

Voor de rest lekker niet je eigen mening vormen en indrukken opdoen joh. :)
Mag jij van mij ook! Ik geef niemand hier advies om de game niet te kopen of zo.
pi_169680243
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:02 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Het is een feit dat deze game een achteruitgang is in vergelijking met de OT.

Anders scoorde deze game niet zo laag, een fucking 75, op Metacritic en waren er niet honderden fail gifs op de dag van release.
Volgens mij weet jij niet wat feiten zijn.
pi_169680305
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Volgens mij weet jij niet wat feiten zijn.
Oh Typisch wat ben jij scherpzinning . HiHi

Het is wel degelijk een feit dat er meer bugs/falende animaties etc. zijn in Mass Effect Andromeda dan in 1/2/3. Dit is ook al 300 keer door iedereen benoemd. Dus wat dit betreft is Andromeda feitelijk een achteruitgang.

En nu terug naar je safe space, straks kan je niet meer functioneren omdat iemand kritiek heeft op een game.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 18:11:18 #164
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169680316
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:05 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Wat is je punt?

Dat deze game net zo goed is ontvangen door reviewers en fans als ME 1/2/3?
Nee, maar dat is de tijdgeest. Het is hip om te bitchen op EA, Bioware. En de game community is nog nooit zo zelfgenoegzaam en toxic geweest als vandaag de dag.

Ik raad je oprecht aan wat gameplaystreams te bekijken, of de trial te spelen. Je ziet vooral veel shooter actie in de meeste filmpjes en dat is half het werk. En als je het dan echt niets vind, prima. Maar je mening is geabstraheerd en dat vind ik altijd een beetje risky.

Overigens vind ik die reviews onzin. Die zijn door de game heen gerushed als een malle. En ze kijken altijd naar elkaar.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169680333
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:10 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Oh Tijger wat ben jij scherpzinning . HiHi

Het is wel degelijk een feit dat er meer bugs/falende animaties etc. zijn in Mass Effect Andromeda dan in 1/2/3. Dit is ook al 300 keer door iedereen benoemd. Dus wat dit betreft is Andromeda feitelijk een achteruitgang.

En nu terug naar je safe space, straks kan je niet meer functioneren omdat iemand kritiek heeft op een game.
Ik functioneer meer dan prima. Maar als je wat zegt probeer dan wel waarheden te verkondigen. Meningen als feiten benoemen en willekeurige getallen gebruiken maken je argumenten niet sterker.
pi_169680371
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nee, maar dat is de tijdgeest. Het is hip om te bitchen op EA, Bioware. En de game community is nog nooit zo zelfgenoegzaam en toxic geweest als vandaag de dag.


Overigens vind ik die reviews onzin. Die zijn door de game heen gerushed als een malle. En ze kijken altijd naar elkaar.
Dat het hip is om te bitchen op EA en Mass Effect Andromeda daarom zoveel haat krijgt is natuurlijk niet waar. Laatste 2 games van EA zijn Battlefield 1 en Titanfall 2, beiden extreem goed ontvangen en geliefd.

Er zijn een aantal reviewers waarvan ik weet dat ik hun mening 9 van de 10 keer deel. Die vertrouw ik dan ook.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 18:13:59 #167
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169680372
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:53 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Uhm ME 2 heeft een 94 op Metacritic
:')!

Alleen domme mensen kijken naar cijfertjes.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_169680385
Ik ga zo mijn eerste squad mate recruiten gok ik.
Ajuus.
pi_169680392
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik functioneer meer dan prima. Maar als je wat zegt probeer dan wel waarheden te verkondigen. Meningen als feiten benoemen en willekeurige getallen gebruiken maken je argumenten niet sterker.
Dat er meer bugs en technische problemen in MA A zitten dan in 1/2/3 is een feit en geen mening.
pi_169680423
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

:')!

Alleen domme mensen kijken naar cijfertjes.
Ik kan niet ALLEEN naar cijfers. Maar het is ook onzin om te zeggen dat cijfers niets zeggen. Er zit echt wel een reden waarom op basis van 50 reviews 1 game gemiddeld 20 punten hoger scoort dan de andere.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 18:16:32 #171
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169680429
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:13 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Dat het hip is om te bitchen op EA en Mass Effect Andromeda daarom zoveel haat krijgt is natuurlijk niet waar. Laatste 2 games van EA zijn Battlefield 1 en Titanfall 2, beiden extreem goed ontvangen en geliefd.

Er zijn een aantal reviewers waarvan ik weet dat ik hun mening 9 van de 10 keer deel. Die vertrouw ik dan ook.
Het brede publiek heeft nog niet eens gespeeld en mannetjes als jij komen als paddestoelen uit de grond. Snap je nu wat ik bedoel?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169680479
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:14 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Dat er meer bugs en technische problemen in MA A zitten dan in 1/2/3 is een feit en geen mening.
Bron die alle games vergelijkt? Met relevante info en cijfers graag.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 18:18:44 #173
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169680481
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:16 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Er zit echt wel een reden waarom op basis van 50 reviews 1 game gemiddeld 20 punten hoger scoort dan de andere.
Dat klopt, en daar hebben we het ook al over gehad. Misschien een beetje met de discussie mee doen in plaats van alleen maar dom schreeuwen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_169680933
Als het spel je (bij voorbaat) niet bevalt, wat doen sommige mensen hier dan nog?

Hopen andere te overtuigen van je mening dat het spel "poep" is?
Dat is nogal sneu..
  dinsdag 21 maart 2017 @ 18:57:27 #175
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_169681317
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als het spel je (bij voorbaat) niet bevalt, wat doen sommige mensen hier dan nog?

Hopen andere te overtuigen van je mening dat het spel "poep" is?
Dat is nogal sneu..
Je mag inderdaad zeggen dat het spel je niet leuk lijkt, maar aan mensen die dat topics vol blijven doen hebben we niets.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 19:19:54 #176
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169681868
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:01 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Met iemand die de game niet heeft gespeeld valt niet inhoudelijk te discussiëren. Dus ga jij ook maar weer lekker weg ;)
Wat een onzin man. Mag jij mij wel eens uitleggen waarom je iets gespeeld moet hebben voordat je er iets zinnigs over kan zeggen?

Daarnaast heb ik alleen maar gezegd dat ik teleurgesteld ben in wat ik heb gezien van uren aan gameplay en het lezen van reviews.

Dat soort dingen kunnen gewoon besproken worden lijkt mij toch, anders ga je maar naar het Mass Effect forum op Bioware.com ( ohh nee die bestaat niet meer Bioware heeft het gesloten :s ).

Of moet je perse de game kopen voordat je erover mag discussieren?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 21 maart 2017 @ 19:22:04 #177
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169681935
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 19:19 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat een onzin man. Mag jij mij wel eens uitleggen waarom je iets gespeeld moet hebben voordat je er iets zinnigs over kan zeggen?
Niet uitgespeeld, maar wel gespeeld :D. Of iig veel gameplay gezien, totalbiscuit heeft wel goede.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 21 maart 2017 @ 19:22:39 #178
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169681959
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 19:22 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Niet uitgespeeld, maar wel gespeeld :D. Of iig veel gameplay gezien, totalbiscuit heeft wel goede.
Ik heb er genoeg gezien, Giantbomb heeft ook zat. Totalbiscuit vind ik niks
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_169681971
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 19:19 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat een onzin man. Mag jij mij wel eens uitleggen waarom je iets gespeeld moet hebben voordat je er iets zinnigs over kan zeggen?

Daarnaast heb ik alleen maar gezegd dat ik teleurgesteld ben in wat ik heb gezien van uren aan gameplay en het lezen van reviews.

Dat soort dingen kunnen gewoon besproken worden lijkt mij toch, anders ga je maar naar het Mass Effect forum op Bioware.com ( ohh nee die bestaat niet meer Bioware heeft het gesloten :s ).

Of moet je perse de game kopen voordat je erover mag discussieren?
Dit dus. Als je geen mening mag hebben aan de hand van ervaring van andere spelers/reviewers kunnen we net zo goed dit forum sluiten.
pi_169682030
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het brede publiek heeft nog niet eens gespeeld en mannetjes als jij komen als paddestoelen uit de grond. Snap je nu wat ik bedoel?
Ik spreek je over 3 maanden weer Ik durf er 500 euro op in te zetten dat de consensus over deze game bij het grote publiek nog steeds zal zijn dat het slechter is dan ME 1/2/3.
pi_169682063
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:18 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat klopt, en daar hebben we het ook al over gehad. Misschien een beetje met de discussie mee doen in plaats van alleen maar dom schreeuwen.
Ik ben niet aan het schreeuwen.

Maak enkel het punt dat deze game door de meeste mensen als een achteruitgang wordt gezien.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 19:31:47 #182
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_169682235
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 19:25 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Ik ben niet aan het schreeuwen.

Maak enkel het punt dat deze game door de meeste mensen als een achteruitgang wordt gezien.
En dat weten we nu wel. Na een tijdje wordt het vermoeiend en is het weinig constructief.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 19:59:21 #183
321876 Cherna
Fuck the System
pi_169683067
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 19:22 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Niet uitgespeeld, maar wel gespeeld :D. Of iig veel gameplay gezien, totalbiscuit heeft wel goede.
TB. Hij was erg kritisch over Warhammer Sanctus Reach. Dit terwijl ik die game geweldig vind. Maar ja nu game ik niet veel meer. Maar als ik een game speel is het meestal een TBS squad strategie game. Mijn genre dus.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_169683118
Op wat voor termijn zou er een patch kunnen komen die de meeste foutjes eruit haalt.
Hell To The Liars
  dinsdag 21 maart 2017 @ 20:02:04 #185
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169683161
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:00 schreef Droopie het volgende:
Op wat voor termijn zou er een patch kunnen komen die de meeste foutjes eruit haalt.
Day one
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 21 maart 2017 @ 20:05:00 #186
194233 Friday12
Originele kloon
pi_169683264
Ik heb even een stukje stream gekeken.. Gast ging even door zijn quests heen bladeren zoveel had ie er :')

Echt veel te veel :(
  Eindredactie Games dinsdag 21 maart 2017 @ 20:14:57 #187
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_169683620
Wel ontzettend kut dat de codex niet meer ingesproken is door Neil Ross. Een van de redenen dat ik in de eerste Mass Effect bijna al die codex entries had gelezen/geluisterd, zo'n meesterlijke stem die gast.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_169684010
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:14 schreef 2dope het volgende:
Wel ontzettend kut dat de codex niet meer ingesproken is door Neil Ross. Een van de redenen dat ik in de eerste Mass Effect bijna al die codex entries had gelezen/geluisterd, zo'n meesterlijke stem die gast.

Dat is wel kut, ja.
Zag iemand op Reddit voorbij komen die voornemens was via Youtube alles voor te gaan lezen. :+
pi_169685372
Weer lekker gezellig hier :')

Game is gepre-load op PC inmiddels, eens kijken of ik hem via VPN geunlockt kan krijgen :)
pi_169686152
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:14 schreef 2dope het volgende:
Wel ontzettend kut dat de codex niet meer ingesproken is door Neil Ross. Een van de redenen dat ik in de eerste Mass Effect bijna al die codex entries had gelezen/geluisterd, zo'n meesterlijke stem die gast.

Is dat er ook al uitgesloopt. Man man man.
pi_169686178
Ag ik zie het wel, ga um wel gewoon spelen. Een game als Mad Max heeft ook gewoon een metacritic van 69-73, en daar heb ik me ook prima mee vermaakt :).
  Eindredactie Games dinsdag 21 maart 2017 @ 21:27:44 #192
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_169686196
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat is wel kut, ja.
Zag iemand op Reddit voorbij komen die voornemens was via Youtube alles voor te gaan lezen. :+
Misschien kan BioWare Morgan Freeman fiksen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_169686254
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 21:08 schreef bjorntju het volgende:
Weer lekker gezellig hier :')

Game is gepre-load op PC inmiddels, eens kijken of ik hem via VPN geunlockt kan krijgen :)
Dat kan ja.
https://www.reddit.com/r/(...)ree_vpn_to_play_mea/

Mag zelfs van EA. :+
  dinsdag 21 maart 2017 @ 21:29:29 #194
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_169686271
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:14 schreef 2dope het volgende:
Wel ontzettend kut dat de codex niet meer ingesproken is door Neil Ross. Een van de redenen dat ik in de eerste Mass Effect bijna al die codex entries had gelezen/geluisterd, zo'n meesterlijke stem die gast.

Ik lees altijd twee keer zo snel, dus ik heb nog nooit zo'n codex entry uitgeluisterd :@
Ok stelletje hokboeren
pi_169686380
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 21:29 schreef padlarf het volgende:

[..]

Ik lees altijd twee keer zo snel, dus ik heb nog nooit zo'n codex entry uitgeluisterd :@
Ik vond dat wel lekker rustgevend. Als een soort luisterboek.

Daarover gesproken: ook wel eens de boeken geprobeerd van Mass Effect. Dat was echt kut. :D

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2017 21:32:19 ]
pi_169686416
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 19:31 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

En dat weten we nu wel. Na een tijdje wordt het vermoeiend en is het weinig constructief.
Dan moeten sommige mensen maar stoppen mij na elke zin aan te vallen.
pi_169686654
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 21:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat kan ja.
https://www.reddit.com/r/(...)ree_vpn_to_play_mea/

Mag zelfs van EA. :+
:)


Zelfs mijn toetsenbord kleurt automatisch leuk mee, had ik niet verwacht :P



Nou ik ben benieuwd, eens kijken hoe slecht de game wel niet is :6
pi_169686671
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 21:38 schreef bjorntju het volgende:

[..]

:)
[ afbeelding ]

Zelfs mijn toetsenbord kleurt automatisch leuk mee, had ik niet verwacht :P

[ afbeelding ]
:D
Vet.
  Eindredactie Games dinsdag 21 maart 2017 @ 21:41:14 #199
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_169686773
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 21:38 schreef bjorntju het volgende:

[..]

:)
[ afbeelding ]
Niiiice.

Curved UW-masterrace. *schudt hand*
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 21:43:43 #200
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169686873
Bah, werkt niet bij mij. Play knopje blijft disabled ;(.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')